Mee

Mee

771
karakterer

Mee 24.10.2022 19:41
Hej dejlige KL-ere! Jeg tænkte at det kunne være meget sjovt med KL-tag, hvor man kan dele nogle af sine finurlige oplevelser på siden og samtidig lære en smule om hinanden. Jeg håber I vil være med på den ;)
Meningen er, at man skal kopierede spørgsmålene, hvorefter man besvarer dem med sine egne oplevelser/præferencer :D

Hvad handler dit længste trådsvar om? 

Hvad er den mest bizarre situation din karakterer har været udsat for?

Har du en/flere favorittråde? Hvis ja, hvilke(n)?

Hvem er din yndlingskarakter?

Hvilken lummertråd har været mest lummer?

Hvilke karakterer shipper du?

Hvilke trådtyper kan du bedst lide?

Har du nogle plotideer som dine karakter bare MÅ udsættes for?

Hvem er din ældste karakter?

Har du en ny karakter på vej? Hvis ja, vil du give os et lille sneak peek?

Hvis I har flere ideer til spørgsmål, er man meget velkommen til at skrive til mig! Hvis man ikke har et svar/ikke ønsker at besvare et af spørgsmålene er det helt fint, så undlader man bare at besvare det^^
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 24.10.2022 22:20
Hvordan fungerer det? Svarer man på et spørgsmål og så tagger man den næste?
Mee

Mee

771
karakterer

Mee 24.10.2022 22:24
Bare kopierer spørgsmålene og besvare dem xD måske skulle jeg have uddybet det noget mere
Mee

Mee

771
karakterer

Mee 24.10.2022 22:54

Mit længste svar er på 2254 tegn og er mellem Rory og Issac Thorne. Rory vil gøre alt for at undgå arresten så hun ender med at ty til alternative metoder for at undgå fangeskabet B]

Jeg tror ikke direkte at nogen af mine karakterer har oplevet noget helt skørt. Jeg har lige afsluttet en sjov trådmellem Lilac og Joseph Smith Winchester hvor de kom op og skændes, fordi hun ikke kunne lære ham at tegne og hun befalede at han syede sine egne bukser xD

Jeg har allerede haft vildt mange gode tråde! Når roen sænker sig mellem Rory og Issac Thorne var ret sjov fordi det var en konstant magtkamp. 

Udover denne kunne jeg også godt lide den mellem Lilac og Joseph Smith Winchester kaldt når modsætninger mødes
Ellers er jeg kæmpe fan af Rory og hendes tråde med andre kriminelle, eksempelvis et ufrivilligt samarbejde med Ezra Holmes og jagten på rigdomme med Jarko 

Hehe, det må nok være Rory, men Lilac er også en utrolig dejlig og nem karakter. Det er lidt efter, hvilket plot man er ude efter.

Rory og Issac Thorne, men ellers har jeg også haft en lummertråd mellem Hailey og Aron som var ret steamy ;)

Tror de eneste der har haft en ordentlig romantisk relation er Hailey og Aron så jeg må nok pege på dem <3 

DRAMA, kærlighed (ikke altid lykkelig) og relationer. Jeg er glad hvis der er noget konkurrence mellem karaktererne eller hvis de ikke har helt rent mel i posen. Jeg synes også banter er fantastisk, hvilket Rory kan være fantastisk til.

Lilac skal dyste med en karakter i en konkurrence, hvor de begge er forfærdelige, men stadig vil vinde og de derfor bruger alle beskidte kneb i posen. Skal gøre min pige en smule tarvelig.

Rory der har fået en kærlighedseliksir og er forelsket i en random person. Det kunne være sjovt at spille hende, hvor hun er helt ude af sig selv.

Lilac, min dejlige pige <3

Puha, jeg har ikke engang et navn, men vi har brug for en rigtig sladderhank her på KL. Pas på jeres karakterer når hun bliver udgivet. Man ved aldrig hvilke rygter hun bringer med sig ;)

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 25.10.2022 13:15

Svaret var på 8275 tegn. Det var et oneshot på min engel Eretreya, hun havde haft en skod dag og fodrede en slave til nogle drager, bare for hyggens skyld.

Ved ikke om det som sådan var spøjst... Men tråden mellem BumleHassel og tråden mellem LunaHassel er simpelthen det sjoveste jeg længe har været med til. Hassel flyver på ryggen af Bumle, fordi de jagter fugle... Og i tråden med Luna bliver han kastet 2 gange og næsten tabt ned i gabet på nogle katte xD

Har ikke nogle favorit tråde for jeg er glad for dem alle sammen :D

På nuværende tidspunkt ELSKER jeg Malaketh, selvom han er en smule klam <3

Jeg har haft AAAAAAAAAAAAALT for mange lummertråde til at vælge én af dem som den mest lumre. 

Tråden mellem Eclipse GwaudinMatthew er dog ret hot... Der har også været anspændt stemning mellem dem længe. 

FelicityManuel de er så søde sammen <3

Matthew & Eclipse Gwaudin er helt sikkert et ship. 

Catherine HagertyDiego <3

Jeg er til det hele, så der er ikke noget jeg som sådan foretrækker ^^' 

Leonore skal blive gravid. Om hun får barnet eller ej, ved jeg ikke endnu. 

Corbin Holmes skal tillade sig selv at blive forelsket igen, nu hvor han er fri på markedet.

Sorah skal bare i det hele taget igang igen! Men tænker hun skal miste et øje eller sådan noget, for hun er slet ikke skummel nok xD

Matthew Old maaaaan! 

Ja det har jeg, men jeg vil ikke vise ham frem xD Kan dog røbe, han er søn af Malaketh. Han er mørkets kriger ;) 

Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 25.10.2022 13:44

Mit længste tråd svar, var en start til en tråd mellem Yume'Ave Risindier  og @[Melarue]  hvor Yume spillede musik, af den simple grund hun kedede sig.

Hvis man tager oneshots med, er det et oneshot med @[Akurra Roselair] , hvor hun har nogle dejlige flashbacks som hun opdager sin "søstre" (Cordelia Højlund ) er død.

Igen må det være Yume'Ave Risindier dengang hvor hun blev pissy overfor mørkest spionmestre (Zahinael ), og brugte det meste af natten på at få ham i stykker i sit drømmerige, selv om det var hende selv der udførte torturen, gik nok mest ud over hendes egen psyke..noget hun stadig godt kunne bruge et kram for.

Tråden hed: Forrådt

Trådene, Breve mellem vennerÅrsdagen (Fortidstråd: 2018).  og Hjertets gerning mellem Josefine Solberg, Treston Reynlest, var nogle vidunderlige tråde! Uden tvivl blandt de bedste jeg har været med til.

en sørgende øl til deling - Fortidstråd. Mellem @[Akurra Roselair] og Cordelia Højlund, var en af mine første tråde og den tråd der virkelig fik mig til at se indse at jeg meget gerne vil være på denne side, og har mange gange takket personen for anbefalet mig siden!

En storm af følelser (Fortidstråd).  eller Forrådt er også dejlige tråde.

Det er en tæt løb, mellem min lystige, livsnyder, af Yume'Ave Risindier som forventer at hun næææsten altid kan få sin vilje.

og mit alt for godhjertet engle Josefine Solberg som skaber alt for mange problemer for sig selv.

Har faktisk ikke haft en ordenlig lummertråd i nu. Men da jeg startede på denne side var mit forhold til sex, og lummertråde også noget andet end det er i dag. Har haft tråde med et lummert element, men vil ikke kalde dem lummertråde.

Altså...folk blive vel skuffet hvis jeg ikke skriver Josefine Solberg og Treston Reynlest 

Men en del af mig kan se noget skønt ved Josefine Solberg og Dorian Deloras Solace.. Tror de ville passe utrolig godt sammen..på trods af deres politiske uenigheder.

Yume'Ave Risindier og Daena 'Lily' Qu'chael kunne også være et sjovt flirt, primært for at pisse Ecaeriss Laeymiel af..eller Yumes forhåbning om at hun kan.

Yume'Ave Risindier har også en tildens med at shippe sig selv med andre.

Inára de Abiléves og @[Cahaye] har også været en tanke flere gange.

Edit: Yume og Toorah er også et dejligt ship!

Følelsesmæssige, hvor der er et eller andet på spil eller i klemme i relation til ens følelser, eller tråde hvor en karakter er nød til at se bort fra deres kerneværdier af en eller anden grund.

Og så er jeg en sucker for romantic, flirt og drama.

Josefine Solberg må gerne udsættes for noget modbrydeligt mens Treston er væk.... I have said what i said!

Af de aktive jeg har nu er det @[Ventila Rennandi].

Der er ikke nogle lige nu, er på vej til at fine mig selv på KL og det betyder nok mere at nogle karakter måske lukker ned, før jeg overvejer nye. But who knows, mærkelige karaktere ideer kommer ofte frem! så måske ender jeg med fire nye karaktere og uden at lukke nogle ned.

Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 25.10.2022 17:04

Det længste trådsvar var et one-shot (Babysitter for torturmesteren) med min karakter Azaic Cortez,  som dengang var torturmester for mørket. Azaic møder en alf, som har en magisk krystal, men da han rører ved krystallen, bliver han uheldigvis forvandlet til sit 10 årige jeg. Utilfreds over sine egne slanger ikke gider ham, bliver to af hans trofaste mænd nødt til at babysitter ham, og det ender roligt galt, og er ganske morsomt. 

Det må nok helt klart være mine tråde med Bumle og Luna, fordi de ender altid ud i morsomme, bizarre og twistede situationer haha. Det er ganske morsomt, og jeg nyder virkelig de tråde. De giver altid et smil på ansigtet. Jeg er som Nyxx nævnte, specielt glad og vild med tråden imellem Hassel og min Luna og Hassel og min bumle. Det er nogle herlige tråde. Det er så underligt, og bizart det som sker, at det er morsomt og skønt.

Har mange xD nærmest alt for mange haha!

de fleste tråde jeg har mellem min Lilith og Deavás er jeg vilde med, fordi de altid ender så fuckt, og spændende - med en masse twist engang imellem. Udover det er jeg også vild med alle tråde imellem min Leah og @[Philotanus Vanath] så vil sige der er mange favoritter imellem mine og Phoenix's tråde. Udover det har jeg også nogle favoritter blandt mine og Beanstalks tråde, som min Amy og hans Tanto jeg har også nogle favoritter med Fnugs og Nyxx, og mange andre. Så jeg kan faktisk ikke udvælge én eller to favorittråde, fordi jeg får nemt og hurtigt mange favoritter haha <3

Kan jeg da ikke vælge! xD

jeg har alt for mange haha. Jeg er faktisk glad for de fleste af mine karakter, nogen mere end andre self. En af mine all time yndlings har altid været Lilith, fordi hun bare har så mange sider af sig selv, og er så modbydelig at jeg er vild med det. Men jeg vil ikke sige, at HUN er min yndlings, fordi jeg har mange yndlingskarakterer. Jeg er nemlig også ret vild med Isaac O'Neill, men jeg vil heller ikke sige at HAN er bare min yndlings. Så jeg kan faktisk ikke vælge en yndlingskarakter. 

Ingen af dem xD mange af mine lummertråde, er generelt meget lumre. Det vil være meget svært, at udvælge en eller flere lummertråde som er den mest lummer. Så jeg vil sige, at alle de lummertråde jeg har, hvor der self er nogle der er lumre end andre, så kan jeg ikke vælge én lummertråd som er den mest lummer.

Jeg har uden tvivl i lang tid shippet @[Philotanus Vanath] og min Leah. Selvom der ikke rigtigt har været noget romantisk imellem dem, som sådan, så er de bare søde sammen, og de klinger utrolig godt sammen - trods at han er en dæmon og hun er en skovelver. Men synes virkelig der er en særlig kemi imellem dem. Så har jeg ofc min Lilith og Deavás og det er mest fordi de bare er så ens på så mange måder, de er så fuckt begge to, og uden at have noget romantik imellem dem, så klinger de bare som om de havde kendt hinanden siden de var børn, haha. Men Deavás og Lilith er et ship jeg er vild med, også hvis det never bliver til noget, så synes jeg bare de to er skønne sammen, og den måde de klinger og den kemi og bare stemning imellem dem, kan man slet ikke beskrive. De er lidt partners in crime de to, så jeg er vilde med dem (kan man andet) Så har jeg også et lille ship imellem min Amy og Tanto og der har nemlig været lidt romantik imellem, og de er også bare skønne og søde sammen. Shipper faktisk også min Luna og Tori og så shipper jeg også min Isaac og @[Komtesse Lily Fox] 

Alle slags trådtyper, er dog mest til de ganske almindelig trådtyper. Men har intet imod alle andre slags typer. Så vil sige, at jeg er til alle slags, men foretrækker og er mest til de almindelige trådtyper

Alt for mange hahaha!

hmm.. Altså tænker:

Dain af kazimi: Tænker møgungen skal blive forelsket, og faktisk opleve sand kærlighed, og alt det indebærer - også at være forelsket.

Isaac O'Neill: Noget spion plot har jeg i tankerne, eftersom han er mellemleder for en gruppe spioner, og vil gerne have det i spil noget mere. Udover det tænker jeg der er nogle plotidéer imellem Isaac og @[Komtesse Lily Fox] så der skal nok blive noget drama og spænding

Kayla: Der tænker jeg hun skal finde en mand, ægte kærlighed, og på et tidspunkt få nogle børn (all that thing you know)

Ezra: Helt klart nogle tyve plots, og måske lidt drama med fjendtlige relationer, eller andet. Tænker der skal ske et eller andet kaos, og problemer med ham, og han skal havne i uheldige situationer

Hmm... Ellers har jeg nok flere karakterer der skal udsættes for plot, eller andet.

Arrrh godt spørgsmål... Menneske der må det være Azaic Cortez, men af væsner, der er det nok Noire, som var min dengang ypperstepræst for Zaladin. Han er lidt gammel xD 

Jeg har nogle stykker på vej.. Faktisk ret mange haha! den næste jeg skal have ud er en datter til Malaketh og ellers må u jo vente i spænding, på at se resten ;) <3

Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

Min længste trådsvar er det indledende indlæg til I livet og døden. Det beskriver min karakter Enzel opvækst i Rubinien som slave, hans forhold til hans storebror og hans første møde med Llyon Naath 

Den royale alf og den loyale alf hvor alfeprins Juliander forsøger at opsøge Dronning @[Isanne Iricia Argorian] for at få kongelig hjælp, uden at skænke en tanke at han bryder ind uden tilladelse. Han ender med at blive jaget ud og må gemme sig, mens bybagten leder efter en kriminel lyserød alf. Byvagten Kastanje Natskygge finder Juliander, som er en lyserød alf, men de kommer hurtigt frem til at Juliander ikke er en kriminel alf, så det kan umuligt hænge sammen med hendes søgning.   

En af mine første, som fik lov til at snige sig op på 36 sider.

Bogstaveligt og Figurativt Rodløs

Men der er så mange flere gode favorittråde, som jeg også kunne nævne.

Enzel

Samtlige Enzeltråde med Nicola og Phillippe. Han er lidt en gris

...men denne her brevtråd er nok den værste øh mest lumre:
Purpurfarvet blæk

Selmy & Asith
EnzelLlyon Naath

EnzelNicolaPhillippe 

BertramZirra Reynlest 
  JulianderKastanje Natskygge 

LucidReina

OluVektor

SibalSidkanys ath I'endrith   

Noget med nogle cute gays og smexy monsters :3

Kan godt afsløre at planen med min Kazimislave Emins dobbeltgængerevne var, at han skal skilles ad, så der er en slave-Emin og en fri Emin. Slave-Emin lever trygt videre, mens frie Emin er som fremmed i sin fødeby Thal'Elor. Hans ægtemand fra tiden før Emin blev indfanget til slave, er for længst kommet over sine sorger og har fået flere børn, børnebørn mm.

Jeg er bare ikke helt klar til al den ødelæggelse endnu xD

Selmy

Min dragerytter Elemér

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 26.10.2022 18:45

Ashas reaktioner på ændringerne i Mørket og hendes flugt på drageryg fra Kzar Mora.

Der er et par stykker..

Agarwaenel der insisterer på, at Renaél er hendes fader.
Rogu og Jin der graver en fælde og selv falder i den, for til sidst at blive teleporteret til Topalis af Olora..
Hecate Reier, Frederik Ludvik og Adena Selene Isadora Arys' oplevelser i en pøl af lavendelolie midt i Zircon
Evelyn Cranes tyveri af Sephyran af Kazimis mægtige, gyldne overskæg

Jeg har mange, dejlige tråde og det føles ikke helt fair at vælge en favorit, så I får bare en af de sjoveste, jeg har i øjeblikket:

Hecate Reier som har modtaget et uanstændigt brev og til sin store fortrydelse møder Augustus Junior nede ved byvagten, da hun skal klage sin nød til Hedwig

Sephyran af Kazimi giver mig så meget lækkert plottelotte <3

Hecate Reier så noget dybt forfærdeligt lummert, da hun kiggede ind af et vindue og fik øje på Winchell
(Jeg har ikke så mange lummertråde :P)

Asha og Beon Beranhame
Faust og Veszatar Måneskygge (selvom det ikke sker i vores levetid xD)
Nicodemus og Calistra (han skal bare lige komme sig over at hun er dæmon<3)
Renaél og Sidkanys ath I'endrith
Lara og Olora

De små, sjove og hyggeligt .. og dem, som drypper af drama <3

Faust skal en dag i knibe, fordi han er vampyr.
Idrys skal have noget lækkert kærlighedsdrama
Nicodemus skal forloves .. måske når han er gået hen og blevet rigtig glad for en anden >:]
Alister Sølvklinge skal en eller anden dag erfare, at han er til mænd, og få en krise over det.

Renaél er min ældste, som stadig er aktiv.

Bademester Bartholomæus bliver snart sluppet løs i Dianthos <3

~ Krys ~

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 26.10.2022 20:12

At lægge kortene på bordet [Fortid] er et one-shot, der omhandler at @[Victoria] afslører sin identitet som spionmester for sine forældre for at hjælpe Zirra Reynlest ud af en knibe ift. at blive giftet bort, hvilket så senere viser sig slet ikke at være nødvendigt...

Altså, jeg udsætter sjældent mine karakterer for andet end bizarre situationer, men hvis jeg absolut skal vælge, sååeeh... må en af dem helt klart være, da Kayla opdager, at Shinji er en varulv.
Udover det må det næsten være det første møde mellem Luna og Tori.

Min absolut må næsten være En engels opstandelse. Det er et one-shot efter Alicias død, hvor hun genopstår som engel, og selvom det ikke er et super langt indlæg, er jeg alligevel ret stolt af mig selv for at have skrevet det.

Alicia hands down. Hun er dog stærkt efterfulgt af Gabriel Erik Faust. Derefter bliver det sværere at skelne.

Ehehe, det kan jeg ærligt ikke sige med sikkerhed, for der er mange af dem, der er virkelig saftige xD

Luna og Tori er helt klart alt for akavede sammen xD

Jeg er til alle trådtyper ^^

Mhmm, det er lidt svært at sige på stående fod, men jeg har ikke som sådan noget, de ikke må udsættes for, udover karakterdrab.

Lykke hvis vi tæller in-game alder på 2990. Hvis det er først lavede, så er det Alicia

Jeg har et par nye på vej, deriblandt "forrædermor" (Safiya af Kazimi).
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 26.10.2022 20:52

Ikke længere den jeg troede jeg var handler om min engel Gabe der går igang med at undersøge hvad biblioteket har omkring engle og andre langtlevende racer, hvor han så støder på bøger af en engel, der skrev historiske beretninger engang for mange år siden, og han finder så ud af at det ser ud til at være ham, til trods for at han intet kan huske.

Jeg tror alligevel det må være Tis but a scratch (Med fare for at jeg bare ikke kan huske 90% af mine tråde). Bandorion og Caerthynna var fanget i en fælles drøm, til trods for at de aldrig havde mødt hinanden. Det har så ned af banen skabt en stærk telepatisk forbindelse for dem, men de blev udsat for lidt af hvert i deres fællesdrøm.

Jeg har virkelig mange, men jeg tror jeg kommer til at pege på Et studie i sølvmasker og guldkanter. Det er den allerførste tråd mellem min trækkerdreng Fabian, og prinsen Aldamar Leosin af Arys. Det var aldrig intentionen at det skulle blive noget super dybt, men for dem der var på siden det år vi kørte det plot, så er der en meget lang plotlinje med de to, og det var primært bare fordi at kemien var der.

MAN VÆLGER IKKE FAVORITTER MELLEM SINE BABYER!

Med det sagt, så Caelon, Veszatar Måneskygge, Vidya, og Gabe 

Igen må Fabian og Aldamar nævnes. Bondage og Luksus vil jeg nok påpege i den periode den er lummer.

JEG VED IKKE HVOR JEG SKAL STARTE.

Veszatar Måneskygge/Faust (Som krys sagde... det sker bare ikke i vores levetid)

Fabian/Aldamar Leosin af Arys

Romulus Sadik/Amelia (forfærdeligt som det er)

Aistaraina/@[Rheia Araya Nhaéslal] 

Bandorion/Caerthynna 

Bandorion/Ramiel Lunea ad Kazirea

Clara af Erneyll/Jonatan

Joanna/Phoebus Falkenstein

Kai/Chilam Triawyn

Kastanje Natskygge/Juliander 

Lucky/Cedrik 

Mirabelle de Pompadour/Kaatima Af Kazimi 

Reina/Lucid 

Shireen Reier/Dag 

Útíradien/Sibal 

Kasey Coinín/Rouku Nukmasson 

Lorcán/Iulia Gagliardi 

Orpheus/Lumine 

Sigrun/Torbjorn Jerriksson 

Iorvo af Erneyll/Dionisia af Erneyll 

Jeg elsker drama og følelser. Men også meget søde hygge tråde <3

Gabe En dag så finder jeg nogle der kender ham fra før han mistede sin hukommelse, måske endda en dæmon han kendte dengang, og lige tvære ud af at han måske ikke valgte rigtigt dengang.

Veszatar Måneskygge Vil jeg meget gerne have bliver udsat for at Lyset og Mørket kommer efter hans service og måske endelige begynder at føle sig lidt presset i sin ellers midlertidige iddyl.

Kasey Coinín er min ældste nuværende karakter, da Noel er blevet slettet og Kvakket arkiveret.

Jeg er igang med en lille dragerytter. En lille dragerytter kaldet Sata, med det her lille FC.

Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 26.10.2022 21:32

Mit længste trådsvar er med en gammel karakter, som flygter fra sin voldelige ægteskab med den mand hun var blevet forelsket i, mens hun befandt sig i Dianthos i en periode

link

Altså Beon Beranhame udsættes for alt det ubehageligt komiske jeg kan finde på! Han har været forvandlet til en kvinde pga en lille alf og dens lorte krystaller. Han har været forvandlet til en ti årig version af sig selv. Meget pinligt! the chaos is real! og Asha grinte af ham hver gang.

Jeg har meget svært ved at vælge dem..
Alle eventyrerne med @[Amy Storm] og Caitlin

og

Asha og Beon Beranhame 's shenanigans

ligger meget højt på listen!

Har ikke lyst til at vælge mellem mine babies, men

@[Amy Storm] og Beon Beranhame 

Tror Naamah og @[Laurenne ] har været de mest steamy! holy moly

listen er.. virkelig lang!

@[Amy Storm] / Mitch 

Beon Beranhame / Asha (my sweet babies <3)

Phoebus Falkenstein / Joanna

Lance Bigwig / Dhalia 

Jeffrey Harrington / Julia 

Noah af Erneyll / Dag 

Richard / Claras mor xD

Baldwin Adler / @[Isanne Iricia Argorian] 

Amelia / Romulus Sadik (det et yak men yes)

Gidion Crane / Handark Estler

Iulia Gagliardi / Lorcán 

@[Kirana Ragnarson] / Hargin Ragnarsson

Rouku Nukmasson / Kasey Coinín 

Torbjorn Jerriksson / Sigrun

@[William Thurston] / Isadora Highwell 

Jeg kan rigtig godt lide eventyr og søde tråde! Med et godt sprinkle af drama!

Tja, vil helst ikke gå ned på drama, så det skal de alle sammen opleve bare lidt af i deres levetid xD nogen mere end andre.

Min første karakter på KL var Dorín, som desværre er død

Min "ældste" aktive karakter er @[Ithilwen Tuimadhiel]

Min aldersmæssigt ældste karakter er Naamah 

Har en Aladrio's vogter i kogeren, som gerne skulle fungere lidt som lærer for de unge munke

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 27.10.2022 01:16

Mit længste tråde svar var en start til en tråd mellem Xaphan og en karakter af @[Murizz] som jeg ikke kan buske hvad hedder. Xaphan var kommet til skade i en kamp fordi hans dæmoniske side var dukket op i ham. Han havde sår diverse steder og havde stærkt behov for hjælp.

Hmm... Godt spørgsmål, nok mest at Joseph Smith Winchester skulle lære at tegne med Lilac og ende med at blive sur på hende fordi han skulle sy sine bukser som han ikke kunne finde ud af.

Der ud over en tråd mellem William Zan'jatar og Nyxx's gamle karakter Maximillian (Nu afgået ved døden) vor han tor at et par kattekillinger kan slå ham ihjel. Fordi han ikke ved bedre om landjorden og alle de væsner der lever de

Jeg ELSKER alle mine tråde. Men de tråde mellem @[Jinx] og @[Nyxx] er specielt gode fordi der er lagt et plot i. Kan bestemt godt lide de tråde mellem Ompries og Lilith fordi man aldrig helt ved hvem der dominere hvem. Hvem der får mest ud af at være voldelig. Hvem der får mest ud af at være vred og tvær på hele verden.

Jeg er en SUCKER for James desværre har han ikke så mange tråde. Men han er elskværdig fordi han leve i det mørke (Lige nu) han har KUN hat modgang i hele sit liv, og nu hvor han er engel gør det ikke sagen meget bedre da han er empeth, ogmærker alt hvad der er at mærke fra blomster, dyr og mennesker.

Der ud over ELSKER jeg  William Zan'jatar som er havmand men lever det meste af sit liv på landjorden da han vil lære ALT der er hver at vide om landjorden. Hans lærermestrer i dybet kan ikke fortælle ham det han selv tror

Helt klart trådene mellem Lilith og Ompries selvom de sjældent bliver færdig. Men det skal der nok blive lavet om på!

Jeg shipper aldrig karaktere kan ikke finde ud af det xD

ALLE slags tråde. Elsker det hårde, det blide og lige det der er midt i mellem.

Der er MASSER af ting jeg gerne vil opleve med mine karaktere. Specielt at Aliana møder sine små søskende hun slet ikke kender til. Hun er vred på sin familie og ved slet ikke at hun har en lillebror og en lillesøster.

James der møder sin storesøster på ny og vil have en forklaring på hvorfor hun har været væk fra ham så længe. Hun har levet et liv i det mørke for at finde den morder der slå deres forældre ihjel og efterlod ham alene som 4 årig til en grufuld skæbne han ikke kendte til i verden i Nordlandet.

William Zan'jatar der får en læremester i at bruge sin vandmagi (Som han SLET IKKE mestre) og en han kan stole på. En kommende mage hvor han finder en ægte kærlighed i en person der kan få ham til at tænke på andet end landjorden. Men samtidig få ham til at afvige fra den evige palads og nyde godt af livet

Adelynn Theodora Bellamy der møder sin gamle skaber og prøver at slå ham ihjel på ny, hvilket kun går gal og hun mister lemmer på ny. En tortur for at prøve at slå ham ihjel.

Kain Asmodeus Erathus der får sig en kæreste og finder lykken i at det faktisk er okey at kysse et andet menneske. Eller at have sex. (Han ahr aldrig prøvet nogen af delene) Han ved ikke om han kan lide piger eller drenge da han mest går op i sit arbejde som Vampyrjæger

Min ældste karakter (Da jeg startede på KL) hed Spike, han er desværre ikke til at finde mere. Men på nuværende tidspukt er det James min lille baby <3

Ingen nuværende idéer til en ny karakter. JEg skal jo lige i gang med Kain!

Hurtigsvar Besvar 6 6

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12