Hvad handler dit længste trådsvar om?
Det længste trådsvar var et one-shot (Babysitter for torturmesteren) med min karakter Azaic Cortez, som dengang var torturmester for mørket. Azaic møder en alf, som har en magisk krystal, men da han rører ved krystallen, bliver han uheldigvis forvandlet til sit 10 årige jeg. Utilfreds over sine egne slanger ikke gider ham, bliver to af hans trofaste mænd nødt til at babysitter ham, og det ender roligt galt, og er ganske morsomt.
Hvad er den mest bizarre situation din karakterer har været udsat for?
Det må nok helt klart være mine tråde med Bumle og Luna, fordi de ender altid ud i morsomme, bizarre og twistede situationer haha. Det er ganske morsomt, og jeg nyder virkelig de tråde. De giver altid et smil på ansigtet. Jeg er som Nyxx nævnte, specielt glad og vild med tråden imellem Hassel og min Luna og Hassel og min bumle. Det er nogle herlige tråde. Det er så underligt, og bizart det som sker, at det er morsomt og skønt.
Har du en/flere favorittråde? Hvis ja, hvilke(n)?
Har mange xD nærmest alt for mange haha!
de fleste tråde jeg har mellem min Lilith og Deavás er jeg vilde med, fordi de altid ender så fuckt, og spændende - med en masse twist engang imellem. Udover det er jeg også vild med alle tråde imellem min Leah og @[Philotanus Vanath] så vil sige der er mange favoritter imellem mine og Phoenix's tråde. Udover det har jeg også nogle favoritter blandt mine og Beanstalks tråde, som min Amy og hans Tanto jeg har også nogle favoritter med Fnugs og Nyxx, og mange andre. Så jeg kan faktisk ikke udvælge én eller to favorittråde, fordi jeg får nemt og hurtigt mange favoritter haha <3
Hvem er din yndlingskarakter?
Kan jeg da ikke vælge! xD
jeg har alt for mange haha. Jeg er faktisk glad for de fleste af mine karakter, nogen mere end andre self. En af mine all time yndlings har altid været Lilith, fordi hun bare har så mange sider af sig selv, og er så modbydelig at jeg er vild med det. Men jeg vil ikke sige, at HUN er min yndlings, fordi jeg har mange yndlingskarakterer. Jeg er nemlig også ret vild med Isaac O'Neill, men jeg vil heller ikke sige at HAN er bare min yndlings. Så jeg kan faktisk ikke vælge en yndlingskarakter.
Hvilken lummertråd har været mest lummer?
Ingen af dem xD mange af mine lummertråde, er generelt meget lumre. Det vil være meget svært, at udvælge en eller flere lummertråde som er den mest lummer. Så jeg vil sige, at alle de lummertråde jeg har, hvor der self er nogle der er lumre end andre, så kan jeg ikke vælge én lummertråd som er den mest lummer.
Hvilke karakterer shipper du?
Jeg har uden tvivl i lang tid shippet @[Philotanus Vanath] og min Leah. Selvom der ikke rigtigt har været noget romantisk imellem dem, som sådan, så er de bare søde sammen, og de klinger utrolig godt sammen - trods at han er en dæmon og hun er en skovelver. Men synes virkelig der er en særlig kemi imellem dem. Så har jeg ofc min Lilith og Deavás og det er mest fordi de bare er så ens på så mange måder, de er så fuckt begge to, og uden at have noget romantik imellem dem, så klinger de bare som om de havde kendt hinanden siden de var børn, haha. Men Deavás og Lilith er et ship jeg er vild med, også hvis det never bliver til noget, så synes jeg bare de to er skønne sammen, og den måde de klinger og den kemi og bare stemning imellem dem, kan man slet ikke beskrive. De er lidt partners in crime de to, så jeg er vilde med dem (kan man andet) Så har jeg også et lille ship imellem min Amy og Tanto og der har nemlig været lidt romantik imellem, og de er også bare skønne og søde sammen. Shipper faktisk også min Luna og Tori og så shipper jeg også min Isaac og @[Komtesse Lily Fox]
Hvilke trådtyper kan du bedst lide?
Alle slags trådtyper, er dog mest til de ganske almindelig trådtyper. Men har intet imod alle andre slags typer. Så vil sige, at jeg er til alle slags, men foretrækker og er mest til de almindelige trådtyper
Har du nogle plotideer som dine karakter bare MÅ udsættes for?
Alt for mange hahaha!
hmm.. Altså tænker:
Dain af kazimi: Tænker møgungen skal blive forelsket, og faktisk opleve sand kærlighed, og alt det indebærer - også at være forelsket.
Isaac O'Neill: Noget spion plot har jeg i tankerne, eftersom han er mellemleder for en gruppe spioner, og vil gerne have det i spil noget mere. Udover det tænker jeg der er nogle plotidéer imellem Isaac og @[Komtesse Lily Fox] så der skal nok blive noget drama og spænding
Kayla: Der tænker jeg hun skal finde en mand, ægte kærlighed, og på et tidspunkt få nogle børn (all that thing you know)
Ezra: Helt klart nogle tyve plots, og måske lidt drama med fjendtlige relationer, eller andet. Tænker der skal ske et eller andet kaos, og problemer med ham, og han skal havne i uheldige situationer
Hmm... Ellers har jeg nok flere karakterer der skal udsættes for plot, eller andet.
Hvem er din ældste karakter?
Arrrh godt spørgsmål... Menneske der må det være Azaic Cortez, men af væsner, der er det nok Noire, som var min dengang ypperstepræst for Zaladin. Han er lidt gammel xD
Har du en ny karakter på vej? Hvis ja, vil du give os et lille sneak peek?
Jeg har nogle stykker på vej.. Faktisk ret mange haha! den næste jeg skal have ud er en datter til Malaketh og ellers må u jo vente i spænding, på at se resten ;) <3