Sidka kvikkede kun endnu mere op ved ordene om en effektiv måde at grave i sagen på. Det her var lige netop det, hun havde brug for. En person, der var villig til at lægge noget arbejde og hjælpe hende med at få sin bror tilbage på ret kurs.
"Pfft, Sibal ville aldrig være så dum," svarede hun og svingede benene udover sengekanten, men blev dog stadig siddende. Ingen grund til at rejse sig for blot at dejse om. "Jeg har brugt hele mit liv sammen med ham og kender ham bedre end nogen anden. Der var intet frivilligt over vores tilfangetagelse i Elverly. Vi blev adskilt, og vi endte med hver vores skovelverkvinde, vi kunne udnytte."
Hun blottede tænderne ved mindet om hvordan Yume'Ave Risindier havde vredet sig under hende. Sibal og Sidka var af samme støbning. Selvom de var blevet afskåret hinandens fysiske nærvær, ville de stadig handle ens. De havde samme opvækst, samme træning og samme sind.
"Jeg ved han udnyttede helbrederen til at komme ud af Elverly - præcis som jeg udnyttede rådsdamen," fortsatte hun. "Så undervejs må helbrederen havde forhekset ham, der er ingen anden forklaring. Så jeg er klar til at gøre, hvad du befaler, Lucid. Jeg vil have min bror tilbage, koste hvad det vil."