Xenix Søger... Alt

Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 28.07.2020 00:27
Efter længere tid væk fra KL mangler jeg nu en hulens masse relationer til mine karakterer, jeg søger derfor lidt forskelligt sjov og ballade til mine karakterer :D

Ikaris:

Om Ikaris:
Ikaris (mørlelver) arbejder i Mørkets hær, hun er opvokset i tunellerne under Krystallandet, hvor hendes race er opdrættet i et samfund, der udelukkende baserer sig på at sælge top-soldater. Hun er derfor hjernevasket til sit formål gennem mange år og senere solgt til Mørket for en rum sum penge. Hendes verdensbillede drejer sig om at tjene Mørkets Lord og at udrette hans ønsker, hun er derfor urokkelig i sin tro og overbevisning.

Søger:
- Kammeratskaber i hæren, folk at dele et krus mjød med, dele missioner og krigshistorier med
- Fjender, hun har stensikkert raget en del til sig gennem tiden, primært nok folk fra Lysets side
- Tilfældige run-ins, det kan være på en kro, på en jagt, hos smeden
- Hun er en overraskende fleksibel karakter og flere plots kan let bøjes omkring og med hende

Toorah:

Om Toorah:
Toorah (Skovelver) er Elverlys gamle leder, hun måtte dog opgive sin stilling og titel som 'Taurn Edhel', da hun for nogle år tilbage blev kaldt hjem til hendes fødeby Frosthjem, hvor uroligheder var begyndt at brede sig omkring en dessertør. Hun et født ind i Nattefrost-slægten, som er en helt igennem fanatisk og racistisk slægtslinje i elversamfundet, mendog også kendt for deres utroligt dygtige krigere, deres standhaftighed og unikke levevej i Frosthjem. Ingen Nattefrost har undladt årelang militær træning for at kunne præstere hvad der anses som værdigt på slagmarken. Hun er ufatteligt loyal overfor samfundet generelt, selvom der oftest kan opstå gnidninger og uenigheder. Stod det til hende, var menneskeracen kun til for at gøre livet som elver lettere.

Søger:
- Relationer i alle afskygninger, venner, fjender, gamle militærkammerater etc.
- Familiemedlemmer, hvis nogen syntes det kunne være interessant at lave en Nattefrost-karakter, eller havde giftet sig ind i slægten
- Andre Frosthjem beboerer, Frosthjem er ikke kun for slægten, men ligeledes for andre elvere som ønsker at søge militærets vej

- Potentielt en flirt
- Relationer uden for Elverly, dette kunne snildt være andre racer, da hendes primære problem ligger hos mennesker og i særhed halvelvere, som hun mener er en skamplet på samfundet
- Jægerkammerater
- Helt sikkert noget jeg har glemt... Men vilde plots er altid en mulighed

Matik:

Om Matik:
Matik (Menneske) er opvokset i den mest beskidte del af slummen, hun er datter af en hore med flere børn end de fleste mødre ville kunne holde styr på. Hendes far fandt dog ud af at han havde en datter og tog hende med til søs som ganske ung. Matik har for nyligt sat til søs med Jerntyren, et piratskib som frisætter slaver, og hun er derfor til at finde overalt i landet. Matik er altid frisk på et spil kort, en god røverhistorie eller mere sprut end hjertet kan begære. Hun lyver hurtigere end en hest kan rende og stjæler med arme og ben

Søger:
-
Nuværende og tidligere besætningsmedlemmer hun har sejlet/sejler med
- Ballade
- Matik er meget alsidig og let at smide ind i ethvert plot, hun kan både være skurk og redningskvinde, drukkammerat, slagsbroder eller en til at få, eller dele ud af, øretæver

Rak'Sai:

Om Rak'sai:
Rak'sai (dæmon) er skabt af gråighed og stolthed, hun er altid på jagt efter endnu en sjæl til sin samling og ønsker kun det bedste for sig selv. Hendes uendelige hovmod drister hende til at bide mere af end hun kan sluge, og hun har af samme årsag flere år været spæret inde efter et tabt vædemål med en ældre dæmon end hende selv, nu er hun ude, og er sulten. Rak'sai er en sjælesamler som mod en tjeneste overtager en levende sjæl som hun ved livets udgang indkasserer til senere hen at kunne fortære. Hun er en person som kan fremstå så lattermild og blod, som frystindgydende og ondskabsfuld.

Søger:
- Folk hun skylder tjenester på kryds og tværs
- Folk hvis sjæl hun besidder ejerskab af, de kan eventuelt ville ønske denne tilbage
- Forhandlinger, kontrakter, sjov og ballade eller indædt had
- Andre dæmoner hun ville have kendskab til eller af 

Tarasika:

Om Tarasika: 

Tarasika (Skovelver) er opvokset i Elverly i en familie af seere, men hun blev hurtigt affejet af familien, da hendes evner desværre slet ikke rakte i den retning. I stedet var hun født med en voldsom stærk mentalistisk kraft, som skræmte de fleste i samfundet. Der gik ikke længe før at Tara var stemplet som et udkast og hun tog af samme årsag beslutningen om at rejse væk. Herefter sluttede hun sig til den kriminelle bande Ritulus Taurus som gennem flere år plyndrede og hærgede krystallandet, det var også her, at hendes ansigt kom på flere og flere 'eftersøgt' plakater, da hun som Samsons højre hånd stod gennem flere angreb og plyndringer. Tara flygtede fra borgen da Samson iscenesatte sin død og har været på farten siden. Elverkvinden er af særdeles spinkel bygning og er fysisk virkelig ikke meget værd, men hendes mentalistiske evner overgår de fleste magikeres

Søger:
- Plots af enhver art, Tara befinder sig rundt omkring i hele landet i forsøg på at blive ude af ordensmagtens søgelys

- Folk hun har hjulpet gennem tiden

- Nye relationer

- Evt. folk der er interesserede i at indkassere hendes dussør

- Folk hvis hoved hun har rodet rundt i

- Vanvid, Tara er selv præget af at have besøgt folks inderste hemmeligheder, hvilket har gjort hende en kende vanvittig, hun higer derfor specelt efter folk, der ikke er som alle andre og er villig til at betale sig fra at kunne se deres vanvid

- Jobs. Tara har ingen fast indtægt og intet sted at vende hen, hun kan derfor være behjælpelig som mentalist, hvis folk skal have fikset noget mentalt, skal overbevises om noget eller hun skal trække sandheder ud af folk

Izilarna:

Om Izilarna: 

Izilarna (menneske) er opvokset i middelklassen, med forældre der higede efter at komme højere på strå, hun blev defor forlovet som ganske ung med en overklasse fyrstesøn. Hendes forældre så dette som muligheden for at komme op i de sociale lag, Izilarna så dette som helvede. Hun stak af for at klare sig selv, men endte hurtigt i den kriminelle løbebane. Herfra udviklede hun en yderst autonom livsstil, der har medført til flere fængselsbesøg og adskillige bøder. Med åbningen af Kzar Mora udviklede Izilarna en evne til at trække dæmoner ud af ders skal og indfange dem, hun har derfor nu sat ud for at tjene til dagen og vejen som dæmonjæger, da samptlige af disse indløser en møgtig dusør

Søger:
- Alle typer plots, Izilarna kan lidt af det hele og der derfor let at smide ind i de fleste kontekster

- Adelige der muligvis kan huske af hende

- Folk hun har forurettet eller hjulpet

- Kontakter i det kriminelle miljø, potentielt andre monster/dæmon/fabeldyrs-jægere

- Gamle venskaber 

Hvis nogle af mine karakterer fanger interesse, eller du ser mulighed for at skabe et plot eller en fed plotlinje, så skriv endelig i tråden, eller send mig en PM :D 

- Xenix

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 28.07.2020 14:05
Im ready maybe You Can be my return back to kl :)
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 28.07.2020 14:43
Jeg syntes vi er nød til at have en tråd mere med Ikaris og Spike, selvom det selvfølgelig ikke er nogen ny relation ^^

Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 28.07.2020 15:21
Krave the King skrev:
Im ready maybe You Can be my return back to kl :)

Lets do this Krave! Jeg er selv rusten og mangler en masse relationer til mine karakterer, så der er rigelig mulighed for at bygge noget fedt :D
Send mig evt. en PM, så kan vi finde på noget 
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 28.07.2020 15:21
Derag skrev:
Jeg syntes vi er nød til at have en tråd mere med Ikaris og Spike, selvom det selvfølgelig ikke er nogen ny relation ^^

Det er næsten et must... "Fortsættelse følger X år senere" :D 
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 28.07.2020 15:22
Yaas :D

Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 29.07.2020 01:46
Det kunne være sjovt at sætte den evig irriterende Ompries sammen med Tara på ny. Specielt fordi hans minder omkring Samson er blevet fjernet
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 29.07.2020 01:51
Fnuggie skrev:
Det kunne være sjovt at sætte den evig irriterende Ompries sammen med Tara på ny. Specielt fordi hans minder omkring Samson er blevet fjernet

Ouuh, det lyder som en god idé fnuggie :D (stakkels Tara) xD
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 31.07.2020 20:41
Xenix skrev:
Fnuggie skrev:

Ouuh, det lyder som en god idé fnuggie :D (stakkels Tara) xD

Feeeeeedt!
Jeg kan godt oprette en tråd til os, og stakkels Ompries der stadig er sur på Tara xD
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 31.07.2020 20:53
Gør det Fnuggie. Hvorfor er han det når han ikke kan huske Samson den lille skank? XD
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 26.08.2020 13:51
Jeg bumper lige den her, da jeg godt kunne tænke mig at sætte nogle flere plots i søen 8D
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 26.08.2020 15:26
Nu fik jeg taget mig sammen og kigget, meget hurtigt på dit opslag her.

Til Matik kan jeg stille både Hygiea og Dorianna til rådighed.
- Hygiea er en komtesse, som er syg og drikker ret så ofte. Eftersom hun er lille og petit, er hun da et nemt offer at stjæle fra. Så det kunne tænkes en tråd hvor de sidder og snakker, og så stjæler Matik et eller andet fra hende? Om det er nøgler til hendes erotiske teater, hendes livsgivende medicin eller noget helt andet, det kan vi lige finde ud af!
- Dorianna er havfrue, så tænker et sted på havet - selvom det er muligt at Dorianna kan findes på land. Hvis de findes på havet tænker jeg at Dorianna kan prøve at vurdere Matik, om hun er 'ond eller god' og evt hive hende ned i vandet? Hvordan Matik slipper fra hende er jo så bare det vi skal finde ud af 8D

Til Izilarna har jeg atm fire adelige kvinder som muligvis kan genkende hende? Spørgsmålet er bare, hvornår stak hun af fra sit ægteskab, og hvilken fyrstefamilie var hun blevet gift ind i? Alt efter hvad du svarer til begge spørgsmål afgør en del for hvilke ideer jeg har <3 <3
Af adelige damer har jeg
- Malika (18)
- Astrid (24)
- Hygiea (25)
- Jamillla (7)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 01.09.2020 13:36
Vi springer Ikaris over i første omgang. Som sagt kan vi starte med en tråd, selvom jeg godt ved at jeg lægger super meget op nu xD

Toorah
Archimedes: Archimedes er en satyr, som godt nok bor i Dianthos, men det kunne sagtens være at da han stadig var frisk på benene, at de har stiftet bekendtskab. Kan dog godt være at hun er mindre glad for at han tog en retning mod at tjene Lyset i rigtig mange år. På sine gamle dage er han dog blevet bibliotekar. Det ville nok i sidste ende mere være hyggetråd, med "hvordan går det", men ville lige smide ham ind alligevel.
Caelon: Caelon er en gammel sur alkymist i Elverly. Han mistede sin mor for mange år siden, fordi han mener at Elverly ikke gjorde noget for at forsøge at redde hende (hun var uhelbredeligt syg). Han skjuler dog så vidt som muligt det her er had. Jeg har ikke noget konkret, men Toorah kan enten komme til ham, hvis hun kræver eliksirer (han laver lidt af det hele), og ellers kan de have haft et tæt arbejdende forhold i en længere periode hvis det. Han laver både ting til at helbrede, men også ting som gift.
Melarue: Melarue er rådsmedlem i øjeblikket, og selvom de har haft en tråd sammen (kinda), hvor Melarue ikke var ovenud lykkelig over at Toorah forstyrrede mødet, så har de nok rigtig mange af de samme idealer. Hun har heller ikke haft noget problem med hvordan Toorah ledede folket, og vil også mene at halvelvere og mennesker er en skændsel. Kunne også være potentiel romantik, da Melarue er rimelig gay, men det er nok nærmere noget tiden ville vise.

Matik
Aistaraina: Aista er piratkapatajn i Mørket, men er kun blevet erhvervet der for nylig. Indtil da han hun derfor primært sejlet, og hende og Matik har udentvivl mødt hinanden mere end en gang enten i Fristavn eller på havene. De har nok ikke sejlet sammen, fordi Aistas skib udelukkende består af mørkelvere. De kan dog både have et rivaliserende forhold, som et venligt, når de lægger til havn og tager en omgang terninger og øl sammen. 
Gwen: Gwen er indenfor de sidste 3 år kommet til Diamantbugten, hvor hun hører til i et tempel oppe i bjergene. Hun er derfor begyndt at praktisere kampsport især. Hun kommer ikke nødvendigvis så meget nede i Fristavn, men mangler noget plot til hende, og tænker vi sagtens kunne finde ud af noget med hende og Matik. Måske roder de sig i problemer sammen, mod hinanden eller noget. De kan også bonde over begge to at være halvblinde. Gwen nok mere end Matik.

Raksai
Vidya: Vidya er også kendt som "Bibliotekaren". Hun er en gammel ærkedæmon med stærk loyalitet rettet mod Kzar Mora, men har dog været indelukket i riget i de 2000 år det var lukket. Vidya gør sig meget i aftaler, men også sjæle, og ville nok have et problem med at sjæle bare bliver... spist. De kan eventuelt have en gammel aftale kørende af en art. Uanset hvad så burde de nok kende til hinanden, eller om ikke andet burde Rak'sai i hvert fald kende til Vidya.
Zen: Zen er en meget ung dæmon, der gør sig i at lave kroppe til andre dæmoner. Enten fordi de har behov for en ny, eller fordi de bare gerne vil have kontrol over hvordan den ser ud. Kroppene hun laver er dog også ofte rettet mod dæmoner, så de bedre kan tåle at blive brugt af dæmoner, og klare de dæmoniske evner. Kan være Rak'sai måske ønsker en meget brugbar krop som bedre kan tåle at blive manipuleret med, og ellers kan de sikkert snakke en del om manipulation af materiale.

Tarasika
Agarwaenel: Vil Tarasika gerne have noget vanvid og en der er svag overfor mentalister? Se ikke længere. Agar er de første 12 år af sit liv blevet mishandlet og er blevet eksperimenteret på og med gennem det meste af sit liv, indtil hun fik nok og var ved at kvæle sin mor (som var den der stod med det). Det har dog gjort at hun er meget modtagelig overfor mentalister, som kan lege med hendes sind som de egentlig har lyst til, selvom der skal meget til for at knække hende permanent. Hun har dog kannibalistiske tendenser, så man risikerer også at en bid bliver taget.

Izilarna
Hedwig: Hedwig er byvagt i Dianthos, men har også selv været i det kriminelle miljø, så de kan sagtens have kendt hinanden i flere år, og Izilarna kan have set hende gå fra det kriminelle miljø, til at være en del af byvagten. Hun har dog aldrig været en der har jagtet dæmoner og andre monstre, men mon ikke Izilarna er kommet i problemer før eller siden, med at blive taget i at jagte den forkerte?
Mirabelle: Izilarna og Mirabelle er næsten på alder, og det kan meget vel være at de har haft en eller anden form for forhold inden Izilarna stak af fra sin familie. Mirabelle er nemlig fyrstedatter af Pompadour familien, og alt efter hvor Izilarna har boet, så kan de sagtens have stiftet bekendtskab. Mirabelle vil i hvert fald i de fleste tilfælde nok godt kunne genkende hende, hvis hun ikke har forandret sig særlig meget.

Smid en PB eller fang mig på discord xD

Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 10.10.2022 15:53
BUMP! 
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]