Dragonflower 03.09.2021 21:54
Valser ind ind i hyggekåbe med en prægtig fugl på skulderen. Dragonflower 03.09.2021 21:55
Ser frusteret på Hecate "JEG HAR PELS PÅ DET ER NOK!!!!" Xenwia 03.09.2021 21:57
Sætter sig på knæ ved bassin kanten og læner sig frem mod vandet "Jeg tror bare det er en fisk?". Venus 03.09.2021 21:57
Skvatter og skjøjter for at komme op og så stå rankt som om intet er sket: "*mumle* forbandede skrigende kvinde menneske *ahem* Jeg beklager De ikke nyder synet""Please allow me to introduce myself; I’m a man of wealth and taste… Pleased to meet you. Hope you guessed my name."
— Sympathy for the Devil af Rolling Stones
— Sympathy for the Devil af Rolling Stones
Beanstalk 03.09.2021 21:58
Nyder synet af de mange nu-nøgne mennesker, før han selv bukker sig forover, så håndklædet helt uskyldigt falder til fødderne og viser både front og bag til alt og alle. Blæksprutten 03.09.2021 21:59
Fisk!? Svømmer op til overfladen og sprøjter en stråle vand ud af munden, så det rammer Nieva i ansigtet. "Jeg er aldelesss ingen fisssk. Tøsssss!"Art Erforias
Venus 03.09.2021 22:00
Slange sig ned i badet ved siden af spionmesteren: "Lidt offentligt sted at mødes..." beklagelserne smelter væk i det dejligt varme vand."Sometimes darkness can show you the light."
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari
Dragonflower 03.09.2021 22:02
Sender vrikkende øjenbryn til alle de flotte nøgne folk. Venus 03.09.2021 22:02
*vrikker øjenbryn tilbage*"Sometimes darkness can show you the light."
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Alianne_ 03.09.2021 22:03
Har kun fødderne i vand for stadig at kunne sidde i hyggekåben. "Mennesker er da vist ikke overvægten af selskabet, frøken Reier." Xenwia 03.09.2021 22:11
Har for travlt med at afværge for vand sprøjtet med den ene arm, til at bemærke hvordan flere og flere bliver afklædte. "Jamen du ligner en fisk.". Beanstalk 03.09.2021 22:13
Finder bademesterhatten i hjørnet og tager den på, "Er det mig, du leder efter?" siger Winchell sjofelt og strutter med hofter og rumpetten. Helli 03.09.2021 22:14
Læner sig ind mod den nærmeste. "Er det altid sådan badning foregår her i byen?" Dragonflower 03.09.2021 22:15
Glide ned ved sidenaf Ethelihn. "Hey, hvor'n går det?" Blæksprutten 03.09.2021 22:15
Hvæser af Nieva med utilfredshed “Hviss jeg ligner en fissk, ssså ligner du et fffår!” Hører strak efter, noget om, at der er monstre I vandet, og skæver sig nærvøst om skulderen. Monstre I vandet!?
Art Erforias
Xenwia 03.09.2021 22:20
Er stadig iklædt sit klæde, mens hun fornærmet udbryder "Et får?!". Kigger op fra havvæsnet, mod skrige konen "Så dæmp dig dog kone, men kan jo knapt høre hvad man selv tænker.".Niëva Frostine har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽