Taylor
1. Hvad vil Samson gøre hvis...Han fandt Rasha lurer på en af møderne, som banden afholder? Så ville han i første omgang forhøre hende, om hun har lyttet. Hvis hun siger at hun ikke har, så ville han nok kunne finde på at give hende en lussing, så hun kunne sige sandheden xD - dvs. at han allerede har et instinkt der fortæller ham at hun har gjort det, og vil have at hun skulle sige at hun gjorde det, og så ville han tro at hun var på en fremmeds side, som hun skulle gøre et job for ^^"
2. Hvis nu (vi leger som om) at samson gik igennem et tidsportal der får ham hertil og han mødte dig og mig på gaden...Hvad vil han så gøre? Omg! Først ville han se sig lidt omkring og skræmme mennesker fra vid og sans med sine evner, og så når han så os... Tjoo.. Han ville vide at jeg ikke længere var en del af ham, og så ville han nok dræbe mig Oo" Og.. Han ville først skælde dig ud for, at du styrer Taylor, og begynde at beklage sig over, at han ikke behøver noget hjælp, og måske også beklage sig over nogen gange hvor han har gjort uret - vi tænker på noget at det første nu :D Men han ville ikke dræbe dig, da han nok godt ville kunne forstå, at Taylor er en del af dig :b Så hvis han dræber dig, vil han også miste Taylor, og det har han ikke lige lyst til xD
3. Kunne han finde på at rape Rick? Ja, hvis han er liderlig nok xD
4. Har kampen (som stadigvæk er igang) ændret noget ved Samson? :b Ja, det har det faktisk. Hans fremtræden, den vil han nok slappe lidt mere af med, da det tydeligvis er en 'rolighed' der skaber mest respekt. :D
Yang
Er han stadig meget vred på yang? Egentlig ikke. Han ved godt, at der er mange der inderst inde ville ønske at kvæle ham, og hun er jo en slave xD
hvor meget skal der til, før han stoler på hende igen? Uj, der skal meget til!! Måske at hun kæmper en kamp for ham, eller noget lignende. :b
Savner han hendes arbejdskraft i banden? Nej, det gør han ikke. Han har hvad han har, og det er han tilfreds med. Han overlever generelt med det, som han har - hvis man ser bort fra diverse utilfredsstillende ting, såsom når han bliver skadet og andet. xD
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †