Spørg Samson!

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 05.06.2009 12:06
den uklassiske - hva sys han IKKE om Arkk! :O
Oo" Ææh.. så begynder jeg at opremse ^^
- han er ikke lækker
- han ikke sød
- han er ikke nogen større trussel :3
- Han er ikke rigtig klog
.... Okay, listen bliver for lang =_=" Alt i alt, synes han bare at han er ikke rigtig klog - eller spor sød, sammen med co., når nu han bryder ind i borgen. :b Men Samson bryder sig ikke om nogen, der stiller sig op mod ham på den måde.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.06.2009 18:41
Er han stadig meget vred på yang?

hvor meget skal der til, før han stoler på hende igen?

Savner han hendes arbejdskraft i banden?
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.06.2009 12:42
Taylor

1. Hvad vil Samson gøre hvis...Han fandt Rasha lurer på en af møderne, som banden afholder? Så ville han i første omgang forhøre hende, om hun har lyttet. Hvis hun siger at hun ikke har, så ville han nok kunne finde på at give hende en lussing, så hun kunne sige sandheden xD - dvs. at han allerede har et instinkt der fortæller ham at hun har gjort det, og vil have at hun skulle sige at hun gjorde det, og så ville han tro at hun var på en fremmeds side, som hun skulle gøre et job for ^^"

2. Hvis nu (vi leger som om) at samson gik igennem et tidsportal der får ham hertil og han mødte dig og mig på gaden...Hvad vil han så gøre? Omg! Først ville han se sig lidt omkring og skræmme mennesker fra vid og sans med sine evner, og så når han så os... Tjoo.. Han ville vide at jeg ikke længere var en del af ham, og så ville han nok dræbe mig Oo" Og.. Han ville først skælde dig ud for, at du styrer Taylor, og begynde at beklage sig over, at han ikke behøver noget hjælp, og måske også beklage sig over nogen gange hvor han har gjort uret - vi tænker på noget at det første nu :D Men han ville ikke dræbe dig, da han nok godt ville kunne forstå, at Taylor er en del af dig :b Så hvis han dræber dig, vil han også miste Taylor, og det har han ikke lige lyst til xD

3. Kunne han finde på at rape Rick? Ja, hvis han er liderlig nok xD

4. Har kampen (som stadigvæk er igang) ændret noget ved Samson? :b Ja, det har det faktisk. Hans fremtræden, den vil han nok slappe lidt mere af med, da det tydeligvis er en 'rolighed' der skaber mest respekt. :D

Yang

Er han stadig meget vred på yang? Egentlig ikke. Han ved godt, at der er mange der inderst inde ville ønske at kvæle ham, og hun er jo en slave xD

hvor meget skal der til, før han stoler på hende igen? Uj, der skal meget til!! Måske at hun kæmper en kamp for ham, eller noget lignende. :b

Savner han hendes arbejdskraft i banden? Nej, det gør han ikke. Han har hvad han har, og det er han tilfreds med. Han overlever generelt med det, som han har - hvis man ser bort fra diverse utilfredsstillende ting, såsom når han bliver skadet og andet. xD
//Nova \\

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 06.06.2009 15:27

3. Kunne han finde på at rape Rick?   Ja, hvis han er liderlig nok xD

HEEEEEEEEY!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.06.2009 17:06
HAHAHAHA! XD 

OK.. endnu et spørgsmål :b

Hvis nu Samson tilfældigvis støder ind i Tay og Rick værelse og ser Yang bundet.. shak glor og Rick og Tay igang med at kæmpe... Hvad vil han så tænke og så reager? XD

Og hvis nu Taylor forklare situationen.. At han var igang med at voldtage Yang, som han fandt ved gangene og at Shak igang med at kigge på og at rick prøver at stoppe ham bla bla XD  

Hvad vil han så gøre? :b

1. Han ville nok tænke, at de skulle se at komme videre, og så tilsidst rive dem væk fra hinanden, så de begge dunker ind i hver deres væg, og så spørge hvad der foregår... Og hvis de så ville gøre Yang ondt, vil han nok bare sige.. fortsæt med det, og kast hende ind til mig, når I er færdige... Hvorefter han så vil gå igen :D

2. Han ville lade Taylor voldtage Yang, og ville nok se undrende på Shak, da han ved at han godt kan lide kvinder. Og Rex... han ville nok bare fortælle ham, at han skulle lade Taylor gøre hvad han ville, med Yang :D
//Nova \\

Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 07.06.2009 11:45
HAHAHAHA! XD 

OK.. endnu et spørgsmål :b

Hvis nu Samson tilfældigvis støder ind i Tay og Rick værelse og ser Yang bundet.. shak glor og Rick og Tay igang med at kæmpe... Hvad vil han så tænke og så reager? XD

Og hvis nu Taylor forklare situationen.. At han var igang med at voldtage Yang, som han fandt ved gangene og at Shak igang med at kigge på og at rick prøver at stoppe ham bla bla XD  

Hvad vil han så gøre? :b

1. Han ville nok tænke, at de skulle se at komme videre, og så tilsidst rive dem væk fra hinanden, så de begge dunker ind i hver deres væg, og så spørge hvad der foregår... Og hvis de så ville gøre Yang ondt, vil han nok bare sige.. fortsæt med det, og kast hende ind til mig, når I er færdige... Hvorefter han så vil gå igen :D

2. Han ville lade Taylor voldtage Yang, og ville nok se undrende på Shak, da han ved at han godt kan lide kvinder. Og Rex... han ville nok bare fortælle ham, at han skulle lade Taylor gøre hvad han ville, med Yang :D

FUFUFUFU!
*dræber alle*
... Nyooo~
I skal være søde imod Rex *cries*

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 07.06.2009 22:59

FUFUFUFU!
*dræber alle*
... Nyooo~
I skal være søde imod Rex *cries*

Og YANG! *cries* det ikk fair -.-'

Yang: Rex, vi stikker af sammen, væk fra de onde onde mennesker

Spam, I know, men så må i lære ikke at være så onde, ja!
~no pain, no gain ~

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 09.06.2009 21:10
Hvad ville Samson gøre, hvis han fandt Cazador på hans borg? (for der ER han! XD)

Hvad ville han gøre, hvis han fandt ud af, at selv samme Cazz har været der og 'besøge' Rasha?

Hvad er det for en straf Yang skal have?! XD
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 10.06.2009 15:54
Hvad ville Samson gøre, hvis han fandt Cazador på hans borg? (for der ER han! )
I know he is! xD Først ville det undre ham, hvordan fanden han er kommet derind, da det ikke burde være muligt, medmindre at han har fået hjælp fra en af dem som har adgang. Men ellers ville han nok true ham, og kyle ham ud, ville jeg tro, hvis ikke Rasha var ved siden af ham.

Hvad ville han gøre, hvis han fandt ud af, at selv samme Cazz har været der og 'besøge' Rasha? Han ville faktisk ikke gøre noget. I hvertfald ikke mod Cazz, men han ville helt sikker lige spørge Rasha om, om det ikke var rigeligt med bordellet, og at det ikke behøvede at gå udover hans borg, da der jo er rigeligt med ting og sager, som folk ikke skal falde over.

Hvad er det for en straf Yang skal have?! Hahah! Det kunne du lide at få at vide! Men jeg ved slet ikke om jeg gider at straffe hende. I hvertfald ikke på den måde. Må nok prøve at finde på noget bedre. Men faktisk, hvis du ser på den besked som jeg svarede på, inde i chatten, så vil du godt selv kunne regne det ud, for det var der jeg fik idéen :3
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 10.06.2009 16:09
*gennemlæse chat-debat* I'LL FIND OUT! XD

*efter at have gennemlæst chat debat* O____O jeg er tom...
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 10.06.2009 20:08
*gennemlæse chat-debat* I'LL FIND OUT! XD

*efter at have gennemlæst chat debat* O____O jeg er tom...

=_=" Så kan du bare lære at læse mine tanker! HA! I don't wanna tell you! Mwhaha! Not yet at all Oo"
//Nova \\

Prividyenya

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 17 år

Højde / 164 cm

OKAY MIT MESTERSKABS SPØRGSMÅL!!!!

HVAD VILLE SAMSON GØRE VIS NOGEN STILLEDE SIG OP OG SANG "LØB SAMSON LØB! DET'R TID AT STIKKE AF!" OSV. OSV. XD??
Floating as a ghost through events, forever unnoticed.

Doll af Chess >:3
Base: http://chaossoda.deviantart.com
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 10.06.2009 20:29
gaaah -.-' U r evil
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.06.2009 16:40
HVAD VILLE SAMSON GØRE VIS NOGEN STILLEDE SIG OP OG SANG "LØB SAMSON LØB! DET'R TID AT STIKKE AF!" OSV. OSV. ?? hahaha! xD Først, ville han stå og glo åndsvagt på ham/hende, og så ville han nok slynge vedkommende op mod et eller andet, og stirre dybt ind i øjnene (medmindre han har fundet ud af at nogen øjne skulle være farlige Oo), og så spørge ind til, om vedkommende nu virkelig troede at det var den tid nu :3

Yang - Ooh yeah <3
//Nova \\

Prividyenya

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 17 år

Højde / 164 cm

lol....endnu et spørgsmål 8DD

Vis nu nogen opdrettede en Dalila (hende der vil klippe Samsons hår i sangen.) og så kommer hun efter Samson med en saks, hvad sker der så oWo?

Skal Samsons sønner hedde Samsøn? oWo?

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.06.2009 17:28
Vis nu nogen opdrettede en Dalila (hende der vil klippe Samsons hår i sangen.) og så kommer hun efter Samson med en saks, hvad sker der så oWo? hahah! xD Først, ville han forsøge at få hende til at skrubbe ad helvedes til, og prøve at overbevise hende om, at hun skal være bange for ham! Og hvis det ikke virker, så vil han klart bruge vold som løsning på det hele Oo OG hvis det sker, at hun uheldigvis kommer tæt nok på hans hår og klipper i det - totalt dårligt, så ville han bare gå tilbage til barber salonen for at få det til at gro ud igen ^^" - men stadig huske hende for det! Ö

Skal Samsons sønner hedde Samsøn? oWo? Nu har Samson vidst nok omkring.. 3 sønner indtil videre Oo" .. og der er nogen der venter >_>" Menæææh.. Narj! xD Men kunne være et godt mellemnavn, ligesom i de gode gamle dage (;
//Nova \\

Prividyenya

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 17 år

Højde / 164 cm

Skulle de så hedde Samson junior den tredje Samsøns?

Vil du tråde oWo? jeg keder mig XD *fnise*

Ville Samson acceptere vis Ramu bruger ham som lænestok, og omtaler ham som "ham negeren." xD?

Hvad ville der ske vis nogen huggede Samsons hat owo?

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.06.2009 18:02
Skulle de så hedde Samson junior den tredje Samsøns? Oo" HVIS det skulle blive til et mellemnavn, så Samsøn xD - tilfreds? XD *at være ved at have vænnet sig til det navn*

Vil du tråde oWo? jeg keder mig *fnise* Desværre, skal forberede på min fysik eksamen, som jeg i forvejen ikke har ret meget tid til TT_TT

Ville Samson acceptere vis Ramu bruger ham som lænestok, og omtaler ham som "ham negeren." xD? Selvfølgelig ikke! Lænestok.. han ville da blive stiktosset, det er nemlig at nedgøre ham i den grad! .. Han blev faktisk født i Medanien Oo" .. men arbejdet, og hans hud bliver hurtig brun, specielt om sommeren xD han er en smule blegere om vinteren ^^" Men han ville opfatte det som endnu en nedgørelse, og så ville han give Ramu en lærestreg :3

Hvad ville der ske vis nogen huggede Samsons hat owo? Fårrwk, hvor er der mange som har tænkt den tanke efterhånden! Ö .. men den er også sjov den tanke >_>" Sidst, så tog han den bare tilbage, med sin magnetisme evne, for derefter at slå lidt :3
//Nova \\

Ramu Xen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 230 cm

Hvad for en lærestreg o_O?..XD TEAM ROCKET, NU BLI'R DER BALLADE, DER VANKER FLADE! sådan lærestreg?

Hvad nu vis.....nogen kom og huggede Rex fra ham i det Samson påkaldte ham? altså, spænede forbi, og løb med ham xD?
Why can't you just fall down on a knife, about sixty times and die?

Billede fundet på photobucket.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.06.2009 20:55
Hvad for en lærestreg o_O?.. TEAM ROCKET, NU BLI'R DER BALLADE, DER VANKER FLADE! sådan lærestreg? Samsons lærestreger.. Som han nu kan finde på, og kommer an på hvor grov hans humør er :b Han prøver at behærske sit temperament lidt, hvilket er lidt af en kamp xD Men det kan jo ske, at han vil skide på det, og fare i flæsket og torturrere enten fysik eller psykisk. Han kan lide begge måder :3

Hvad nu vis.....nogen kom og huggede Rex fra ham i det Samson påkaldte ham? altså, spænede forbi, og løb med ham xD? .. >_>" Æææææææh.... Samson ville første undre sig over, hvorfor han ikke kom. Altså hvis han så vedkommende, så ville han da bare lade personen blive tiltrukket til jorden, og derfor ikke ville kunne flytte sig, OG SÅ få Rex på den måde :3 Hvis det så ikke kan lade sig gøre, af en eller anden grund, jamen så må han klare sig uden. Han vil heller ikke være direkte afhængig. Han har levet uden i meget lang tid, hvilket han er glad for, for så har han på den måde ingen stor svaghed.
//Nova \\

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1