Når usikkerheden er usikkerheden selv

Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

En form af uro lå i den unge pige som måske ikke helt forstod hvad der var sket. Det var normalt ikke noget hun lagde mærke til eller faktisk, hun ænsede det aldrig. Det kunne passere lige forbi næsen af hende, uden at hun så det. Men denne her gang havde det været anderledes, manden var ny i butikken, det var hun overbevist om. 

Nok havde Esther set mange forskellige typer af folk i Verenas butik, men denne her unge mand stak alligevel ud. Nærgående og hensynsløs. Uforskammet og ubehøvlet, hun kunne ikke tænke sig til flere ord for at beskrive sin oplevelse. 

Derfor havde Esther valgt at søge mod byvagtens hovedkontor for at fortælle hvad der var sket. De store øjne og den spinkle krop virkede små usikker. Selvfølgelig var hun usikker, hun havde aldrig prøvet noget lignende før i sit sytten år lange liv. Så da hun stod der i bygningen, malplaceret og i vejen for de arbejdende mænd, kvinder og hvad der lignede en bold (Svampus Bladhat ). "Undskyld, har De tid?" spurgte hun en forbipasserende mand med lysblond hår. 
Manden som havde lukket hende ind, burde måske blot have hentet en til hende frem for at lade hende fare vild på den ellers nøgne slette. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 03.07.2023 12:04
Om han brugte sin tid indendørs eller udendørs, på vagt i gaderne, var ligegyldigt. Begge dele skulle klares, selvom om det altid var sjovere at være udendørs, hvor man slap for papir arbejde og praktiske ting som man stod for herinde. Det var kedsomligt at sidde på skrivebordet og udfylde papir arbjede, og de enkelte person som kom ind forbi, fordi de havde et problem på den ene eller anden måde, var næsten ofte ligegyldige problemer, som kunne klares ved at kigge den anden vej eller give lidt igen. 

Samtidig så havde det været en kedelig dag hvor Issac havde søgt det mindste problem hos en borger, blot for at få noget at fordrive tiden med, nu hvor han alligevel skulle sidde herinde, med mindre noget ude i byen krævede hans tilstedeværelse. Så heldig havde han endnu ikke været. 

Den unge kvinde som nu stod i døren og lignede en som var faret vild eller ikke vidste hvor hun skulle henvende sig, fordi at det virkede til at alle andre havde samme tilgang til deres arbejde som ham og dermed var mindre interesseret i hvad borgerne havde på hjerte. Han rejste sig fra sin plads og gik over imod hende, og så hun forhåbentligt ikke fik følelsen af at stå alene i al for lang tid. "Søger De nogen bestemt?" Lød det spørgerende fra ham, som han søgte hendes blik.

Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Det var som at fange et blad i vinden, nærmest umuligt men alligevel forsøge Esther da. De brune juveler af hendes øjne så søgende skiftende omkring, den første hun havde forsøgt at tale til passeret hende som hun var intet andet end luft. Næsten helt tvivlsom kunne hun se på sin egen hånd for at se, om hun kunne se sig selv, men hun var der faktisk. Levende og i live. 
Men en mand henvendte sig endelige til hende og hun vendte de store øjne op mod ham. Han var høj, eller i virkeligheden var hun blot lav. 

Esther nikkede lidt med hovedet som hun stod der med betuttet læber, som hun i sekundet glemte at snakke, men fik endelige mund på gled: "En af jeres mænd sagde jeg kunne gå her ind og få hjælp, men hvem af jer snakker man med omkring ting?" hvordan skulle hun dog kunne formulere sig for ham eller nogen anden. Det var jo så uvant en oplevelse for hende, hun følte sig ikke bange, bare forfærdelig tvivlsom og forvirret. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 03.07.2023 17:39
Fik borgerne det indtryk, når de kom her, at byvagterne var til stede for dem og ville smide alt de havde i hænderne, når borgerne havde brug for det? Han tvivlede godt nok. Arbjedet var i sig selv utrolig spændende, og når der skete noget som fik hans interesse til at gro, så var han da også invisteret i sagerne, men sådan en dag som denne var papirarbjedet hang tykt omkring ham, så var der mange andre steder han hellere ville være. 
Men denne unge kvinde havde stået alene i noget tid og hvem eller hvad hun søgte var ikke til at vide, før han havde brudt den overdøvende stilhed som hun indtil videre var blevet mødt af. 

Han ventede blot på hendes svar som han var kommet hende nær, for at høre hvad hun ønskede eller havde på hjerte, men i et øjeblik virkede det til at denne unge kvinde havde glemt hvordan man formede orderne. "Selvfølgelig kan De det." Det hele kom selvfølgelig an på hvad der var sket og hvad hun havde oplevet, før at han vidste hvem hun skulle tale med, selvom han selv nok kunne hjælpe med det meste, "Kom, denne vej" Han begyndte at gå længere ind i lokalet og hen imod stedet hvor han havde siddet, "Hvad hedder du og hvilke ting vil du gerne tale om?"   
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Den blondehåret mand tog sig tid til hende, og hun rynkede brynene let op i en taknemmelig rynken og fulgte troligt med ham. Ingen bekymring i verden for det, empatien var ikke det som hang hende nærmest for nu. Han virkede oprigtig og interesseret i at tale med hende, forsøge at hjælpe hende sågar! 

"Esther Havasi" svaret hun på det spørgsmål og lod den en arm falde lidt om den anden, som hun søgte en form af tryghed, da hun samtidig også skulle fortælle hvad hun ville tale om. En usikker ehm forlod hende lidt, som hun så at de kom hen hvor hans plads syntes at være. "Jeg arbejder i Det Gyldne Snit, men vi havde en kunde, men ikke en fastkunde. Han kom med tilnærmelser til mig og da jeg fik fri, fulgte han sådan efter mig og prøvede at.." hun begyndte så småt at fumle med fingrene, intet var jo sket, men alligevel var hun ikke tryg ved situationen og kunne man overhovedet anmelde noget som ikke var sket? Måske bare det at tale med en mand i uniform kunne hjælpe hende lidt på vej. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 03.07.2023 21:49
Issac havde en tendens til at tage let på hans arbjede, men samtidig så var det hans arbejde og han var løjtnant i byvagten, og havde derfor et ansvar - et større ansvar end de andre, så hvis han blot sad og kiggede, så ville verden da først være af lave. Han førte den unge kvinde hen til sin plads og slog armen ud og indikerede at hun kunne sætte sig ned på en stol, hvis det var det hun ønskede, for at komme på plads herinde og føle lidt imødekommenhed.

Havasi? Var det, det hun sagde? Var hun søster til Eskild? Issac var ikke klar over at han havde en søster og slet ikke her i byen. Det skabte automatisk en masse spørgsmål, men det var ikke hans opgave at sidde og stille spørgsmål ved, når hun sad her og havde noget på hjerte og noget hun havde brug for at komme ud med. 
Issac lyttede interessant og opmærksomt på det hun havde at fortælle, for det var selvfølgelig seriøst når en ung kvinde kom med den slags og søgte hjælpe hos byvagten. "Hvad prøvede han på, frk. Havasi?" Det var alligevel spøjst at kalde så ung en kvinde for frøken. "Ved du hvem han var?" 
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Som Esther skulle til at tage plads, følt hun en form af forvirring komme fra manden i uniform som hun havde sagt sit efternavn. Men det kom nu til Esther, hendes bror arbejde jo i byen som byvagt. Kunne det ske de kendte hinanden? Det måtte de vel, de var jo kollegaer og så stor var byen jo heller ikke. Eller, den var faktisk ganske stor, at hun kunne finde til byvagtens hovedkontor havde været et mysterie. 

"Ehm, han prøvede at til gå mig på uanstændige måder, Hr...?" hun havde ikke fanget hans navn, men han havde vidst heller ikke præsenteret sig for hende. "Jeg ved ikke hvem han var, og jeg tror min beskrivelse af ham vil ligne halvdelen af byen" sagde hun med en beklaget tone og tuttet læberne en anelse skamfuldt frem og så ned på sine foldende hænder på skødet. Det var jo pinligt og skamfuldt at hun ikke kunne erindre det nok til at beskrive det eller formskifte om til manden. Som om hun ikke kunne bide mærke i andet end han var blondere end manden i uniform.

"Han havde blondt hår, lysere end Deres,
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 03.07.2023 22:26
Det var lidt den vej som han allerede havde tænkt at hendes ord ville flyde ned ad. Der var ikke ofte at den slags blev indberettet men en gang i mellem gjorde det, og Issac opfordede da også kvinderne  til at komme med det, når de følte den slags ubehag. Det var blot ofte svært at finde ud af hvem gernings manden var, med mindre man vidste eller kendte lidt mere omkring ham, en blot profilen på manden - han kunne selvfølgelig stikke ud på den ene eller anden måde.
"Okay, nåede han at komme tæt nok på Dem, frøken?" Altså nåede han at gøre tilnærmelser eller røre hende på den ene eller anden måde. Det var det vigtige i denne sag. 

"Det er selvfølgelig svært at opretholde en sag på et spinkelt signalament, som det du kommer med" Det var selvfølgelig aldrig sjovt at sige, men det var sandheden. Issac kunne ikke gå rundt og arrestere folk og forhøre sig hos Esther. "Har De set ham i butikken eller i din omgangskreds før?" Det kunne være hun havde lagt mærke til ham på ander måder. 

"Ja, det er der selvfølgelig en del der har, så jeg forstår hvad De siger, når han lignede så mange andre" 
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Hendes spørgsmål blev overhørt, men måske hun burde spørge direkte, hvordan gjorde man nu i byen med sådanne folk? Var det i sandhed så anderledes at skulle spørge så direkte hvad de hed til efternavn, hvordan tiltalte man dem og omgik dem. "Han tog sådan fat om mine håndled og som han skulle til at tilnærme sig helt, blev han forstyrret af nogen andre og hans opmærksomhed forsvandt lidt, så jeg fik hevet hænderne til mig og skyndte mig væk" hun vidste den var vag, det var nok også bare påstand mod påstand. 

"Jeg har ikke set ham før. Men jeg er bare glad for De vil lyt" fortalte hun ærligt og så op på ham, som en anden uskyldig skolepige med et taknemligt blik. 

Hun bed læberne sammen og slap underlæben fra sit bid: "Hvad var det De hed, hr?"
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 03.07.2023 23:16
Issac var af og til distræt i sine handlinger og i det han hørte, så der var et eller andet som han havde overhørt, men ikke det vigtisgte i hendes forklaring omkring denne mand, som var kommet for tæt på dette unge menneske. "Hm okay.." Lød det roligt og eftertænksomt fra ham. "Jeg er selvfølgelig glad for at andre tog hans opmærksomhed, og dermed mistede fokusset fra Dem og De kunne komme i sikkerhed" Ja, det ville være påstand mod påstand, men i og med at der havde været andre omkring dem, så var der vidner som kunne være med til at sikre hendes sag, hvis det var sket som hun fortalte ham. "Jeg må være ærlig og sige at der desværre ikke er meget at komme efter, når alt kommer til alt"

"De skal altid komme til os, hvis du oplever noget som De vil tale om eller oplever noget som kræver handling fra byvagterne af" Af hvad Issac vidste så lå butikken omkring centrum og var dermed ikke udsat for det butikker i de ydre kredse ofte var udsat for, så man kunne håbe at det var en engangs fornøjelse som blev stoppet i tide.

"Ja, det må De undskylde. De kan blot kalde mig Hr. Thorne" 
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Hun forstod alt han sagde, det gjorde hun virkelig. Men samtidig var hun også lidt usikker på om hun faktisk forstod det, skønt han sagde det så tydeligt og forklaret hende det næsten på et niveau så selv børn forstod det. Men Esther var jo et barn, og alligevel ikke. Hun burde være gift og med barn på nuværende tidspunkt. 

Esther løftede den ene hånd og kløede sig let ved øret og så ned i skødet på sig selv. Hun følte at hun havde spildt hans tid, men alligevel var hun ramt af en lettelse for at han jo var så forstående over for hende. "De må undskylde at jeg ikke havde noget konkret med, hr. Thorne" undskyldte hun og rejste sig fra sædet og flettet let sine fingre sammen og så lidt omkring fra sig. Som hun lige kort kunne spejde efter sin storebror, men hun huskede ikke helt hvordan han så, så det var som et se efter et spøgelse. 

"Ved De egentlig om Eskild Havasi er på arbejde?" kunne man spørge om sådanne ting? Var det i mod loven at spørge ind til de ansatte om de var på vagt eller ej, tænk hvis han var rejst og gået under jorden, igen. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 04.07.2023 09:20
Han ville hellere end gerne hjælpe hende på en anden måde end med de ord som han kom med, for hun var forurette i denne her sag. Men heldigvis var der ikke set noget og manden var blevet forstyrret i sit angreb på hende, hvilket selvfølgelig var positivt, men samtidig så ville hun nok ikke kunne glemme denne handling og måske kigge sig en ekstra gang over skuldren - hvilket ikke burde være nødvendigt for at bevæge sig rundt i deres by. 

Han kiggede på hende med rolige øjne, som hun kiggede sig selv ned i skødet. "Du skal slet ikke undskylde, Frøken" Lød det fra ham i en rolig tone, "Hvordan skulle du have noget konkret når en fremmede antaster dig på den måde?" Han ønskede ikke at hun skulle sidde og bebrejde sig selv for at være kommet her og få lettet sit hjerte, og han ville da ønske at der var noget han kunne gøre for hende, "Jeg ville selvfølgelig gerne kunne hjælpe dig noget bedre og jeg vil også gerne gå med tilbage til butikken, for at se om der skulle være noget?" Om det var en løsning som kunne bruges var han ikke sikker på.

"Jeg var usikker på om han var i relation med dig, men det burde give sig selv" Han lod smilet forme sig på hans læber, som han søgte hendes blik, "Det er han skam, men han er ude på gaden og fuldføre sit arbejde derude" 
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Tankerne strømmede omkring i alle tænkelige måder som det kunne, men hun var i tvivl om hvad følelse hun skulle gå med. Det var så svært at finde hoved og tale i tingene. Af en som kunne mærke andres følelser, hvorfor kunne hun så ikke have en bedre kontrol over sine egne når det endelige var. Esther kunne kun sukke over sig selv, men alligevel fortsæt som intet var hent, det var jo klart bedst. 

"De behøver ikke følge mig tilbage, jeg er nok bare glad for at kunne have talt med en omkring det, en som passer på byen" men som hun sagde det, blomstret et lille smil op på hendes læber. Det var jo venligt af ham sådan at tage tid af til hende. 

"Hvorfor burde det give sig selv?" spurgte hun så opfølgende til hans besvarelse af hendes spørgsmål til sin bror, det var vel ikke en selvfølge at de var søskende, var det? Hed flere ikke samme efternavn end blot de blodsbeslægtede folk. Esther lagde hovedet en anelse tilbage for bedre at kunne se op på hr. Thorne, han var jo en høj mand. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 04.07.2023 11:33
Det var ikke svært at føle den påvirkning som situationen havde givet hende og de følelser som hun havde svært ved at finde rundt i. Ud fra hendes ord følte han at hun både virkede lettet og fortvivlet over sagen, men Issac kunne blot håde at det at snakke om det kunne lette hende sind og dermed gøre hende mere tryg når hun skulle bevæge sig igennem gaderne igen.
Der var ingen grund til at føle at man havde spildt hans tid, ved at komme med denne historie, også selvom han ikke kunne gøre noget og det dermed føltes som om at det var spildt tid. 

"Det er helt op til Dem" Svarede han hende kort, "Hvis det kan gøre Dem mere tryg i din færden efter det her, så gør jeg det gerne. Men hvis ikke, så er det selvfølgelig også helt i orden. Jeg tror ikke at De skal frygte at denne mand vil opsøge dig eller lignende" Det var forhåbenligt blot en dårlig ide som var opstået hos manden, da han havde set sig draget af så ung og smuk en kvinde, som hun egentligt var. 

"Blot jeres efternavne. Det er ikke ofte at man støder på det navn, så muligheden for en relation tænkte jeg var stor" Og han havde skam også ret når det kom til stykket. Selvfølgelig var det ikke sikket at de var i familie, men når man havde et efternavn som hende, som han ikke ofte havde hørt så burde det være sikkert. "Skal jeg følge Dem til ham?"
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

At hun blev mødt med sådan en venlighed hos en så storsindet mand, var behageligt. Det mindede hende om hjem, der hvor alle var nogenlunde til at stole på. Følelser var et rod, men at give sit besyv på hvordan folk var, det gjorde Esther sig lidt i. Så hun vidste hvor hun kunne ty til, når intet syntes at fungere for sig, nogen som kunne guide hende, beskytte hende og tage sig af hende. Ikke at folk skulle behandle hende som et barn eller se hende som værende hjælpeløs, men at give en den fornødne hånd, det gjorde meget. 

Hun rystede lidt på hovedet som et venligt afslag på hans nye tilbud til at hjælpe hende, at alt stod frit for hende til at tage en beslutning, en beslutning som han ville accepter og støtte hende op omkring. Hvorfor Esthede smilede af det, var hun ikke klar over, men det gav hende alt en tryghed. Men i samme sekund som emnet faldt mod broderen, faldt smilede og hun ruller læberne ind i og pressede dem sammen. 

"Nej, det behøver De ikke. Jeg render nok ind i ham en dag når det er. Han ved ikke jeg er kommet til byen" læberne var som puffet ud og et lille smil var atter at ane. "Det er bare godt at vide han endnu er her" - "Er De gode venner med ham?
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 05.07.2023 09:06
Borgerne skulle kunne tro og stole på de byvagter som var blevet sat ind for at hjælpe dem, og selvom både Issac selv og Eskild havde en tendens til at tage meget let på deres arbjede, så var der selvfølgelig en hvis stolthed når det kom til deres arbejde - at tjene lidt ved siden af, var bare en dårlig vane som måske var kommet ud af hans hænder. Men det virkede til at denne unge Esther følte at hun nu var blevet hørt og dermed måske havde fundet en løsning som hun selv kunne være tilfreds med, og dermed komme videre på et eller andet plan. Issac var sikker på at manden ikke ville komme igen.

Han accepterede hende afslag og sendte blot et roligt smil i hendes vej. Hvis hun følte at det ikke var nødvendigt, så virkede det til at hun var nået et punkt, hvor frygten ikke sad i hende på samme måde, som den havde gjort da hun kom ind til ham. Da snakken faldt på hendes broder var det tydeligt at se at smilt fik en anden facon, hvorfor det var han ikke klar over og måske heller ikke hans at blande sig i.

"Han ved ikke du er kommet til byen? Hvor kommer du fra?" Om det var at træde for langt ind over hendes personlige grænse var han usikker på, men det var blot et nysgerrigt spørgsmål. "Vi er kollegaer og jeg er hans overordnede, men jo jeg vil sige at vi er gode venner" På trods af de mange op og nedture, så var Eskild stadigvæk hans ven.  
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Esther trak tvivlsomt på skulderen. "Medanien, det er dernede vi kommer fra?" var det ikke almen kendt at Eskild var dernede fra? Hun tog sig lidt usikkert til skulderen og så lidt omkring i rummet. Så en høj mand med små spidse øre og blond hår. Han så skræmmende ud, en hun ikke turde være gået til. Var det en fortalelse, men det lød til nogen kaldt ham Alister Sølvklinge, hvem hed dog sølvklinge? Men hendes blik vandret videre i lokalet indtil det faldt på Thorne igen. 

"Han har ikke fortalt at han har en søster?" spurgte hun så lidt ud af ingen ting, om det var fordi hun nu vidste at de var gode venner, eller bare det at han var hans overordnet, men Esther følte sig måske lidt tilsidesat i det øjeblik, for hvem kendte ikke til sine venners familie?
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 05.07.2023 23:27
Måske kendte han ikke sin ven godt nok til at vide hvor han var fra? Han havde måske læst det i hans papirer, men ikke givet det en større betydning. Han vidste det nok godt, men havde fortrængt det fordi det i bund og grund var ligegyldigt hvor han var fra, så længe han var en god byvagt. Men var nogen af de to det, når det kom til stykket? "Selvfølgelig, men landet er jo stort, så De kunne også have rejst derfra ligesom Deres bror" Han forsøgte at redde den, men om det virkede det var svært at sige. Der kom mange kendte ansigter forbi herinde, i hvert fald for ham. Det var jo kollegaer og ansatte som færdede sig omkring.

Der måtte han nok være ærlig for Eskild havde ikke talt meget om hans familie, og han var usikker på hvor meget der stod af den slags i hans papirer. Hvorfor skulle det, det? "For at være ærlig over for Dem, så er det ikke et emne som har været oppe og vende" Måske var de ikke så tætte, selvom de havde talt om alt andet som burde gøre dem tætte. De havde da også talt om hans familie.
Esther Havasi

Esther Havasi

Modist i Det Gyldne Snit

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 163 cm

Esther rynkede panden i en let forvirring, men trak efterfølgende på skuldrene. Skubbede dem op mod ørerne i sin tøven. "Det kan De have ret i, hr. Thorne.. Men jeg kom ikke her til for at finde Eskild, selvom jeg gerne gad at se ham igen" et lille vævende smil krøb op som hun sagde det, mindede sig selv om hvordan det var at have en bror, selvom de ikke rigtigt havde haft noget søskende forhold. Måske hun var naiv at tro der havde været et forhold mellem dem, noget at genoprette. Men hun huskede ikke helt hvordan han så ud. Selvfølgelig havde hun set sig lidt omkring i byen, troet hun så ham, men tvivlen kom hende til gode, det var bare fremmede. Det var hun overbevist om. 

Men næsen rynkede let og hun bed underlæben under fortænderne i overmunden. Slap den og så igen op på manden. "Mor sagde godt, at Eskild nok ikke ville tale om os.. Mor plejer bare ikke at have ret" faktisk havde mor generelt ret, men Esther var for optimistisk til at tro andet. Men hun trådte lidt frem mod manden og rakte ham hånden, det var jo sådan man gjorde, var det ikke? "Jeg vil ikke opholde mere af Deres tid, men hvor kan jeg finde Dem igen, hvis jeg skulle få brug for hjælp?
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 12.07.2023 09:55
Esther havde ret i sine ord for hun var ikke kommet her for at tale om sin bror eller hvor hun kom fra, men alligevel så var der en interesse fra Issacs side af, om hvorfor hans kollega og ven ikke havde nævnt hans søster overfor hende? Måske havde deres forhold ikke været stærkt nok. Nogle familier er dysfunktionelle, andre er forholdet blot ikke stærkt nok, der kunne være mange grunde til hvorfor tingene var som de nu engang var. "Nej, selvfølgelig er De ikke det. Det var heller ikke min mening at lade din bror overtage samtalen her" Hun var kommet til ham, efter det hun havde været udsat for, men det var svært at komme videre og nærmere en ting. Issac vidste dog at han måske skulle holde øje med området, lidt mere. Blot for en sikkerheds skyld.

Nysgerrigheden blev kun større som Esther fortalte om Eskild, og hvorfor han ikke havde fortalt om hende, sådan som Esthers optimiske håb havde ønsket. "Det er jeg selvfølgelig ked af at høre." Det var tydeligt at mærke at hun havde håbet på at Eskild måske havde fortalt om den familie som han kom fra, men om det var et emne han skulle  bringe op overfor ham? Han havde ingen idé om hvilken mening Eskild havde om sin familie. "Du er berettigt til at opholde mig, når du kommer til mig med et problem, frk. Havasi. Jeg patruljere oppe i det øverste bydistrikt og hvis jeg ikke er der, så kan jeg helt sikkert findes her"  Selvfølgelig var der flere steder han kunne være, men det var de mest realistiske steder.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat