Åben

Hævn serveres bedst, når man lugter af kloak

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.08.2017 19:02
Rex havde rejst langt for at nå hertil! Han havde forladt sikkerheden i kloakken, for at finde Samsons hjem og tage sin hævn. Flere års slaveri, tortur og gyselige oplevelser... Nu måtte det ende! Han vandrede op til hoveddøren og hamrede med en solid hånd på det massive træ. BANK! BANK! BAAaaarr...... Døren gled op med et højlydt knirk. Nå!
"Åh! Æhm... SAMSON! JEG ER HER FOR AT FÅ MIN HÆVN!!!"
Stilhed.
"MIN HÆVN, SAMSON!!"
Intet svar.
"Sam.... Samson?"
Intet.
"Nå men... HELDIGT FOR DIG AT DU IKKE ER HER! JEG VILLE HAVE BANKET DIG, JA!"
Et miav fra en kat, fik ham til at springe i frygt. Måske var det alligevel godt, at Samson ikke var tilstede... Han trådte ind i huset og så sig omkring. Det så ud til, at der havde været andre før ham... Måske var de her stadig?
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 19.08.2017 19:07
At Kvakket var over det hele var ikke underligt. Ned kom hun hoppende og kunne høre en råbende mand. Som en hver anden idiot hoppede hun selvfølgelig efter den råbende stemme.
"Samson? Leder vi efter Samson?" spurte hun som hun hoppede mod manden hun havde mødt i kloakken. Han lugtede stadig af kloak.
Rogu

Rogu

Omrejsende tyv og ballademager

Kaotisk Neutral

Race / Trold

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Krystal 19.08.2017 19:10
Rogu havde listet rundt i området, selv om det var et stykke væk fra de skove, han normalt opholdt sig i. Landet her syd for Amazonitskovene var dog rigt på føde og han havde nydt godt af at stjæle fra bondemændene. I dette øjeblik havde han fået øje på en ny gård, der så lovende ud, og han sneg sig nærmere.
En højlydt råben nåede hans lange troldeører og han sprang forskrækket om bag en høstak. Øjeblikket efter tittede han dog nysgerrigt frem igen: hvad foregik der her?

Rogu Tukk | Omrejsende skovtrold | Billede
Frederich Iners

Frederich Iners

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 183 cm

Illusiane 19.08.2017 20:49
"trallalej, ladidaj, livet er bedst, på en landevej..."
Ude i kornmarkernes gyldne bølger kom en rødtot gående, gnaskende på et æble og fløjtende en lille melodi. Vejret var gråt og overskyet, men sensommeren var sat ind, og det betød nem mad på alle træer og buske i landet. Det var Frede glad for.
Pludselig afbrød en høj råben hans lille melodi, og Frede slog blikket op fra sit æble. Ej, sikke en larm for ingenting. Men det kom fra gården lige fremme, og ikke tale om at han gad gå hele vejen uden om de mange hegn der omkransede gården, så han fortsatte udfortrødent hen mod lyden.
"hey, du, jeg tror ikke der er nogen hjemme" sagde han til stemmens ejermand, der viste sig at være nok det eneste menneske i landet med en bleger hud end ham selv. Han tog en stor bid af sit æble, og smaskede det i sig, mens han lænede sig op af husets væg og kiggede på den fremmede, samt den mærkelige frø-pige der kom hoppende hen imod dem. 

Jeg går og hedder Frede...
Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 19.08.2017 21:10
Randall var løbet tør for krystaller. Det skete jo, når man drak dem op. Så for én gangs skyld var han taget ud for at lede efter noget, han kunne skaffe krystaller på. Om han skulle lege dusørjæger, røve nogen eller finde noget at sælge, det måtte tiden vise. Hesten han red rundt på havde meget pludseligt fået ny ejer, som han havde listet den ud af en stald. Ikke den kønneste ganger, men den kunne bære ham og han var fri for at gå.
På et tidspunkt var han kommet forbi en gård, der så tom ud. Ikke ubeboet. Så han var redet ind, havde banket på og konkluderet, at der ikke var noget hjemme. Hesten havde han gemt i stalden og så var han ellers brudt ind af hoveddøren og tullede nu rundt indenfor og samlede værdigenstande sammen.

Pludseligt lød der en stemme og han frøs. Noget med hævn. Det lød som en voldsomt vred mand og Randall overvejede, om han skulle smutte efter blive. Han valgte at blive stående midt i stuen med noget sølvtøj i hånden.
- I've been sittin' here just a slammin' down beers, now it's time to have some fun -
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.08.2017 22:06
Rex trådte ind i huset med stålfaste skridt. Dog, da der lød en uskyldig ung-pige stemme bag ham, sprang han op i chok. Den lille grønne... ting stod og kiggede på ham. "Følger du efter mig?! Nej, svar ikke. Jeg vil ikke vide det." Han viftede med hånden mod hende. "Ja, Samson. Hjælp mig med at finde ham." kommanderede han, til stor overraskelse for sig selv. Kort efter kom endnu en stemme ham for øre. En rødtot stod ved døråbningen. "Hvis han ikke er hjemme, så venter jeg på ham!" råbte han vredt tilbage. Hvor kom knægten dog fra? Var han en af Samsons folk? Hvis ja, hvorfor stoppede han ham så ikke? Hvis nej... Fulgte han også efter Rex? Han var desuden ret sikker på, at han kunne spotte en stor mand med en elg over skulderen udenfor. Var det mon Samson? Nej, skulle det ikke være en ko, så? Eller en tyr. Han sukkede højlydt og traskede rundt i gårdens første rum. Han traskede hårdt nok til, at sjap og mudder fra hans sko satte store grimme pletter hvorend han gik. Det var tydeligt at han ønskede at skabe ravage! Alligevel var han afholden ved at ødelægge noget. Endnu. Han trådte ud af entreen, gik igennem en mindre gang og fandt vej ind til en stor stue. "SAM--son?" Rex stirrede på en lettere behåret mand der stod med gafler nok til en 80-års fødselsdag i sin ene hånd og et meget skyldigt ansigtsudtryk. Manden stod midt i rummet; på fersk gerning! 
"Du, øh... Du har ikke set ham der bor her, vel?"
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 19.08.2017 22:20
Kvakket lagde hovedet på skrå. "Jeg følger ikke efter nogen. Vi går sammen. Vi er venner!" sagde Kvakket begejstret som hun forsatte med at hoppe videre efter ham. "Er Samson en af vores andre venner? Jeg elsker at få venner. Måske vi kan tage en svømmetur. Eller måske spise nogle fluer samme. Fluer er sundt og nærende. Det har jeg i hvert fald hørt. I  hvert fald at noget at sundt og nærende."
Rogu

Rogu

Kaotisk Neutral

Race / Trold

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Krystal 19.08.2017 22:23
Der var dukket mange mennesker op ved huset. Rogu snusede mistænkeligt ud i luften, lidt nervøs for de tilstedeværende. Især ham den råbende havde virket farlig. Tanken om, at der kunne være noget godt at spise i huset fik ham dog til at snige sig ind ad døren lidt tid efter de andre var forsvundet derind. Hastigt løb han på sine bare, behårede fødder i den modsatte retning af der, hvor han kunne høre stemmer, og fandt det, der lignede et køkken. Der stank virkelig fælt af råddent kød og Rogu standsede op, rynkende på næsen.

Frederich Iners

Frederich Iners

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 183 cm

Illusiane 19.08.2017 22:31
Frede blev stående op af væggen og færdiggjorde sit æble, mens den blege mand gik ind i huset. Han orkede ikke lige at følge efter med det samme, men blev alligevel nysgerrig, da han hørte rabalder inde fra huset. Og den mærkelige grønne pige pludrede i ét væk, så Frede blev alligevel lidt nysgerrig på hvad hele situationen drejede sig om. 
Han var ikke specielt sulten, men måske kunne han tage sig en overnatning her - og hvis der var noget mad kunne han måske blive i et par dage. Det var nemt og bekvemt. 
"Heyøøøøh, hvem er den dersens Samson du bliver ved med at kalde på?" Spurgte han den blege mand, mens han selv gik ind i det dunkle hovedhus. "Og hvorfor er du så..." han stoppede op sammen med resten af selskabet, da han fik øje på ske-festen midt i rummet. 
"Hey, det er da egentlig nogle meget pæne skeer" kommenterede han, og begav sig ind i stuen for at undersøge om der skulle være andre finurligheder, helt upåvirket af den lettere intense stemning der hang i luften.

Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 19.08.2017 22:52
Pis. Det lød som om, at der var flere. Hvad skulle han gøre? Han valgte at blive stående, det kunne være, at de ikke kom ind. Men det øjeblik efter kom der en mand ind i rummet. Randall skulle til at sige bare et eller andet for at forklare sin tilstedeværelse, men manden så dumt på ham og spurgte, om han vidste hvor beboeren var.
"Eh, nej. Jeg, eh... døren stod åben?" Ikke ligefrem det bedste svar og han var klar til at smide sølvtøjet og trække sit sværd.

Endnu en mand kom ind, kastede et blik på sølvtøjet og virkede som om, at det var helt naturligt at finde en mand i et tomt hus med røvergods i armene.
"Ja, de er meget kønne, det er en skam de ligger i det her tomme hus. Jeg finder dem et nyt hjem." Randall fremtvang et stort smil, der mindede mest om en hestesælger, der forsøgte at sælge en slagtbar hest som en præmiehingst.
- I've been sittin' here just a slammin' down beers, now it's time to have some fun -
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.08.2017 23:05
Rex viftede med hånden mod pigen, som stadig fulgte ham tæt i hælene. Hun talte non-stop, og Rex kvitterede med et "jaja" og et "det er også rigtigt" fra tid til anden. Hun blev dog alligevel ved med hele tiden at gå klods op ad ham. Han måtte puffe hende lidt væk, men det fik hende dog kun til at komme nærmere næste gang. Han sendte et vekslende blik mellem rødtoppen og den tydelige tyv. "Ja ja, fint. Så han er her altså ikke... Hmmm." Han lod øjnene glide rundt i stuen. På en komode ved siden af ham, stod en stor smuk vase. Han gloede på den i et langt overvejende øjeblik. Så væltede han den. Splintrene fløj til alle sider. Det var nærmest poetisk at se på. Han fik pludselig lyst til skrive et digt eller to. Men lysten til at ødelægge flere af Samsons ting var dog større.
"Lille Grønne... Find nogle ting, der ser dyre ud, og bring dem til mig! Vi skal have det lidt sjovt. Og jer to," han pegede fra rødtoppen til tyven, "skynd jer at snuppe det I vil have! Resten skal jeg nok tage mig af."
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 19.08.2017 23:17
Kvakket stod med store øjne og kiggede på sin bedste ven, og et stort smil spredte sig på hendes læber. "Aye aye Kaptajn!" sagde hun begejstrede og hoppede afsted, men en dejlig sang.
"Jeg gik mig over frø og land, der mødte jeg min bedste ven. Han sagde noget og spurgte mig, om jeg ikke vil hjææælpe!" sang hun som hun fandt noget skinnende og kom hoppende tilbage med noget guld.
Rogu

Rogu

Kaotisk Neutral

Race / Trold

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Krystal 19.08.2017 23:25
Rogu var hastigt bakket ud af køkkenet igen, bange for, hvad han ville finde derude siden der lugtede så fælt. Han nærmede sig forsigtigt stuen, hvor de andre snakkede og lurede på dem fra døråbningen. Han var høj og bredskuldret, så det var ikke helt nemt at skjule sig, og han så skuffet ud, da han kunne se, at de andre ikke havde fundet noget spiseligt. I stedet stod de og diskuterede nogle skinnende genstande, som hurtigt fangede Rogus blik. Han slikkede sig om læberne, tænksomt. Han kunne godt tænke sig at få fat i en af de skinnende tingester.

Frederich Iners

Frederich Iners

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 183 cm

Illusiane 19.08.2017 23:35
Frede trissede rundt i lokalet og kiggede på de mange spøjse himstregimser der var i stuen, da der pludselig lød et brag fra den vase der blev knaldret.
nånå, bevares. 
Og nu stod ham den blegfede og diskede ordrer ud? Det lød som arbejde. Ikke lige hans stil. og det ville besværliggøre det noget så voldsomt at de smadrede alt, hvis han skulle blive her et stykke tid.
"Ah, ser du, jeg er her kun for at inspicere ejendommen - den tidligere ejer er fraflyttet, og gården står til salg, så det er ikke særlig gunstigt at i smadrer inventaret - faktisk, såeh, tilhører detøøøh... fogeden, ja fogeden, som... er mig!" han rankede ryggen og tog sit allermest autoritære attitude på, mens han lod fingeren køre hen over et bord der vidst ikke havde set en støveklud i lang tid. Under hans lille røverhistorie havde hans røde hår skiftet farve, først til en mosgrøn tone, sidenhen til korngul. 

Randall

Randall

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 183 cm

Efterlyst af Byvagten

Zofrost 19.08.2017 23:56
Randall stirrede fra den ene til den anden. Det var åbenbart et skide uheldigt tidspunkt at være dukket op på denne gård, det væltede jo ind med folk. Men det så ikke ud til, at nogen havde problemer med, at han lettede husets for lidt af dets værdier. Så han smed sølvtøjet ned i den sæk, han havde fundet et sted. Det klirrede dejligt og han var klar til at finde mere. Krystaller, skreg lyden. Masser af krystaller. Ludere, øl og forkælelse.
Som han lyttede til manden med det spøjse, farveskiftende hår, kom han med et højt "HA!". Foged. Han var her højest sandsynligt af samme grund som de andre.
"Det lyder som en helt fin aftale. Jeg fylder mine lommer og går ikke i vejen for... hvad dine lyster nu er." Han hankede op i sækken og var allerede ved at se, om der var andet, der var værd at stjæle.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.08.2017 11:31
Det grønne pigebarn sang lystigt imens hun hoppede rundt i huset. Gudinden bevares... Rødtoppen plaprede løs imens hans hår blinkede mellem alskens forskellige farver. Rex himlede med øjnene over Tumpe Ét og Tumpe To. Han vendte rundt og gloede lamslået på den enorme mand der "gemte" sig ved dørkarmen. Han ville sige noget, men - hvad var pointen? Han besluttede derfor at snuppe en anden vase. Han vendte bunden i vejret og tømte indholdet ud på gulvet med et velkendt splask (man lærer nogle sjaskede lyde at kende, når man bor i en kloak). Han holdt vasen ud mod den grønne pige, så hun kunne smide sine guld-sager ned i den rungende blomsterholder. Han sendte hende et smil. "Dygtig! Skal vi finde flere ting vi kan låne af vores ven?"
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 21.08.2017 11:37
Kvakket smed glædeligt gulet ned i krukken. Hun anede ikke hvad godt det i ddet hele taget var for, men det var skinnende og hendes bedste ven villeh ave noget skinnende.
"YEAH!" råbte hun begejstret og rakte en knytnæve op i luften i ren begejstring. Det var dog lige indtil hun så håret på manden der ændredede farve. "Dit hår!" sagde hun begejstret og hoppede over mod ham, for at komme hen og røre ved det. Det var vel teknisk set også skinnende. 
Rogu

Rogu

Kaotisk Neutral

Race / Trold

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Krystal 21.08.2017 13:47
Rogu forstod ikke de fleste af de ord, der blev sagt. Inspicere ejendommen. Invetaret. Fogeden. Han vidste ikke, hvad noget af det var, men hans øjne fulgte med store øjne guldet, der forsvandt ned i krukken. 
Et kort øjeblik fik han øjekontakt med den 'farlige' mand, men da der ikke blev råbt i hans retning, bestemte han sig for at det var okay stille at liste frem. De skinnende genstande havde for alvor fanget hans nysgerrighed.
"Er der mere?" Spurgte han forsigtigt, idet han trådte ind gennem døråbningen. Nærmest stod knægten med det farveskiftende hår, som havde en underlig aura. Rogu kunne fornemme magi, men havde aldrig snuset til nogen lignende før.

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 03.10.2017 11:14
//Inaktiv - SLUT!
0 0 0