Log ind Opret bruger
Helli
THE MELON LORD

Rang: Moderator
Aktive karakterer: 41
Trofæer: 38
Nu er det ved at være tid til at jeg prøver at få sat lidt mere gang i at tråde, eller om ikke andet lidt mere til mine karakterer der ikke har så meget at lave for tiden. Jeg er selvfølgelig altid åben også overfor mine andre karakterer og potentialer der, men jeg tænkte at for at gøre det mere overskueligt ville jeg smide et par stykker op.

Gwenyth Gaia Gagliardi

Gwen er en ung pige på sølle 18 år efterhånden. Hun har i mange år været i en nogle miner mørket har oppe i norden, og flygtede for halvandet år siden ud af dem med hendes søster Iulia. Hun er en meget spinkel pige, som stort set er blind (kan kun se skygger og farver), men har taget op permanent residens ude i Diamantbugten hos Thatos' Orden(efter hun blev væk fra sin søster), hvor hun er igang med at lære at kæmpe.
Normalvis er hun meget sort/hvid i sin opfattelse af folk. Enten kan hun lide dem eller også kan hun ikke, og så kan de rende hende.

Søger:
Hun har bare behov for at møde nogle flere mennesker. På hendes alder, på andre aldre. Nogen der kan udfordre hvad hun kender og ved om sig selv og andre.
Jeg er ikke interesseret i rent tortur til hende, bare for sjov, fordi hun fortjener bedre!

Hedwig Moore

Hedwig er hele byvagtens hønemor, og er en af sergenterne. Hun er gammel bandemedlem og har stadig et løst forhold til lovens regler. Derfor er hun også meget tilbøjelig til især at lade børn gå fri selvom hun fanger dem. Hun har desuden også et problem med alkohol og prøver at holde sig væk fra det.
I forhold til nuværerende plot er hun imod Kiles Orden, og hjælper bare folk så godt hun kan ved at lade folk slippe lidt for meget hvis de har gjort noget mod ordenen. Hun har dog stadig pligter at følge.

Søger:
Nogen  hun kan holde af, på den ene eller anden måde. Hun er ikke et specielt seksuelt væsen i helhed, men hun elsker børn og ville elske selv at have et. Derudover elsker hun bare generelt at tage sig om folk.
Der er også muligheder for gamle bekendtskaber fra hendes bande tid. Både som måske ville udnytte hendes venligsind, eller som er blevet sure over at hun har vendt dem ryggen

Llyr Nuk'masson
Llyr har fornøjelsen af at være ufattelig heldig, og har derfor fået lov til at rende land og rige rundt og bare skrive og tegne om dyr og planter i landet. Han har en "lille" ungbjørn kaldet Koda, som han er kommet til at opfostre efter at hendes mor døde. Generelt set er han ikke super interesseret i mennesker, men mere eksotiske racer kan ofte få ham til at rette opmærksomhed mod dem i længere tid.
Han er ikke så klog når det kommer til de finere nuancer indenfor kommunikation, og kan virke fuldstændig uforstående indenfor romantik. Det er aldrig noget han rigtig har tænkt over.

Søger:
Venner, potentielle partnere. Hvis der er nogen der har lyst til at redde ham udfra en uheldig situation kan det også arrangeres.

Mirabelle de Pompadour
Mirabelle er en kriger af lyset, og er meget høj adelig stand. Hendes familie har altid svoret loyalitet til lyset, og hun er meget fast med at love og regler skal følges.
I øjeblikket har hun trukket sig lidt tilbage fra lyset, efter at hendes familie har haft en uheldigt besøg fra Kiles Orden, som satte hele familien lidt på den anden ende. Selvom de vil følge lyset, er de ikke enige i at Kile skal være guden man viger sit liv til, da de er stærkt troende på Isari.
Udover at være en regelrytter er hun dog også meget uvidende når det kommer til andre racer, hun har mange fordomme, ud fra at hun simpelthen ikke mødt mange racer. Men hun er egentlig sød og rar. Desuden har hun også en uheldig tendens til at 

Søger:
Altid venner, men rivaler og fjender er også interessant. Derudover har hun også en masse familie, som ligeledes både kan lide hende eller lade vær.
Hun kan også rigtig godt lide smukke kvinder, men i de fleste tilfælde vil hun ikke risikere sin status for et hurtigt knald. Men hvis de er mænd eller kvinder der vil prøve at snige sig til en plads i toppen af familien gennem hende, så siger jeg ikke nej. (Det kunne være gennem noget arrangeret ægteskab)

Derudover ville en væbner være cool. 

Sasha Alkaev
Sasha bor alene med sin bjergelver far i Azurien. Hendes mor var havfrue, og hun er nu i den uheldige situationen at have deforme ben. Det betyder at hun ikke kan gå så langt, eller mange steder hen. Hun er en stor romantiker, og elsker alle eventyrerne om prinsesser og prinser der får hinanden til sidst, men har aldrig set sig selv som en kandidat for sådan et eventyr. Hendes største ønske er desuden at få ben der virker, og hun vil gøre næsten hvad som helst for det.

Søger:
Sasha mangler folk at snakke med, både folk der er søde og mindre søde ved hende. Ville også være hyggeligt med nogen romantiske aspekter for hende, selvom hun er lidt modvillig mod at acceptere det (hun er dog blevet bedre til det).
Hvis nogen har lyst til at lave et trick for at få hende overtalt om at de kan fikse hendes ben, så er det også en mulighed. Og hvis nogen faktisk kan fikse hendes ben. Så kan vi... kigge på det.

Esha "Seona" Karimi
Seona er min nyeste som stadig ikke er kommet i spil. Hun er en djinn, og har ledt mange forskellige liv gennem de sidste 300 år. Hun tager ofte en ny identitet når hun bliver træt med den sidste. I øjeblikket er hun en gøgler i "Menageriet", hvor hun har været de sidste 7 år. Bare ude og rejse med resten af gruppen.
Hun har både være pirat, slave og alt andet mellem himmel og jord. Dette er også grunden til at hun kæmper meget med ensomheden ved at være langt levende, især indenfor professioner hvor levealderen ikke er så høj. Hun prøver at gemme det væk, ved at opbygge et skjold.

Søger:
Folk der har kendt hende, kender hende, venner, rivaler, elskere. Alt mellem himmel og jord. Måske også muligvis ting fra hendes baggrund som hun bliver nødt til at stå til ansvar for før eller siden. Hvis nogen vil have tre ønsker af hende, så kan vi måske også arrangere det (men det giver jeg ikke ud til hvad som helst)

Jeg er primært interesseret (for dem alle) i noget med noget ordentlig plot, og hvor der er grund til at de allerede fra starten af snakker sammen. Vi behøver ikke at have det hel planlagt, men et godt udgangspunkt er det vigtigste for mig :3

Lorgath
The Boop-Master

Rang: Diamantmedlem
Aktive karakterer: 25
Trofæer: 28
Hvor længe er det, Hedwig har arbejdet hos byvagten? :)

Helli
THE MELON LORD

Hvor længe er det, Hedwig har arbejdet hos byvagten? :)

Det er et godt spørgsmål. Umiddelbart vil jeg sige 10 års tid xD

Lorgath
The Boop-Master

Aktive karakterer: 25
Trofæer: 28
Then I have plot ideas xD

Helli
THE MELON LORD

Then I have plot ideas xD

COME AT ME BRO! (nok nemmest på discord)

Dragonflower

Aktive karakterer: 13
Trofæer: 10
Hedvig! Oprør! Go go go! XD
No worry - only HYPE

*Fade to black*

Helli
THE MELON LORD

Hedvig! Oprør! Go go go! XD

Det overrasker mig ikke at det her kommer op igen, men jeg smider hende ikke ligefrem ind i den store oprørsgruppe. Hvis du har en grund for Sofie til at hive Hedwig ind i det (så der er en tråd), så er du selvfølgelig velkommen xD

Krystal
Skaberinden

Rang: Administrator
Aktive karakterer: 13
Trofæer: 29

Esha "Seona" Karimi
Seona er min nyeste som stadig ikke er kommet i spil. Hun er en djinn, og har ledt mange forskellige liv gennem de sidste 300 år. Hun tager ofte en ny identitet når hun bliver træt med den sidste. I øjeblikket er hun en gøgler i "Menageriet", hvor hun har været de sidste 7 år. Bare ude og rejse med resten af gruppen.
Hun har både være pirat, slave og alt andet mellem himmel og jord. Dette er også grunden til at hun kæmper meget med ensomheden ved at være langt levende, især indenfor professioner hvor levealderen ikke er så høj. Hun prøver at gemme det væk, ved at opbygge et skjold.

Du sender hende bare ned til Fausts shop, hvis det er ;)
~ Krys ~

Karanu

Rang: Guldmedlem
Aktive karakterer: 9
Trofæer: 8
Jeg hopper da lige ind ^_^

Nu ved jeg ikke, hvor længe siden, det er, siden Esha har været pirat, men der kunne være noget relation mellem hende og Shinji? Det kunne være et sjovt tvist, hvis han har fejlet i sit forsøg på at forføre hende? Jeg kyler bare lige tanker afsted xD

Jeg har længe gået og leget med tanken om, at Lykke skulle have lov at lægge sig ud med en ridder af lyset. Ville der være mulighed for, at hende og Mirabelle havde opbygget en form for rivaliserende fjendskab gennem flere clashes?

Det var lige, hvad jeg havde af tanker. Hvis du har helt andre idéer, er jeg også åben for det ^_^

- Karanu