Arysprinsen fnøs sagte, men bestemt ikke modvilligt. Han vidste ikke hvor mange venner Fabian havde, men nogle måtte da være tillokkende at blive omkring, da man ikke
altid kunne arbejde. Givet at hans arbejde måske var ligeså meget en fornøjelse som et arbejde, kunne han dog sagtens se hvor det trak henne...
men sådan kunne det vel ikke altid være.
"Jeg tror du undervurdere hvor meget du..." grinende blev et tilbudt slynget ud, og Aldamar måtte holde sig i skindet for ikke at falde i den fælde der blev lagt frem,
fordi det var virkelig oplagt. Han ville så gerne, det gjorde næsten fysisk ondt i ham, at efterlade skøgen for sig selv, sådan som de nu havde brugt hele formiddagen sammen.
Men... "Du er umulig" hviskede han, uden at gøre mine til at trække sig væk fra ham.
Umulig, men hans umulig. "Simpelthen umulig... jeg tror ikke du vil have meget succes med de pligter, når du ikke..." fyrstesønnen's blik gled op efter at være faldet i, og han vippede overvejende hovedet på skrå.
"... hvordan går din stavning og læsning, Fabian?"
Hånden ved hans brystkasse gled en anelse op, og rettede uden meget tanke på hvad han gjorde, en fold der sad forkert omkring hans krave. Det var ganske godt skjult af kappen, men for Aldamar's skarpe og til tider perfektionistiske blik, var det tydeligt som sort imod hvid,
han kunne godt li' at Fabian så præsentabel ud, selvom der var noget ganske fantastisk ved det uglede hår og det mere rodede tøj.
Stemmen bar udover det, en næsten prikkende tone til sig, som gerne ville høre sandheden.
Det var jo oplagt at træne det på en dag som idag... og selvom han måske ikke kunne lære fra sig, så kunne.... Arysprinsens tanker faldt på den lyshårede lillesøster, der vidst ikke havde andet end noget med sin kanin planlagt, for resten af dagen.