Selvom frygten nu også var blandet med glæden, så stod han dog stille, selv da Aldamar gik tættere på ham. Ved hans sider var hans hænder dog begyndt at knytte sig, men ellers virkede han urokkelig, fordi han vidste ikke hvad han skulle gøre med sig selv. Situationer med mange følelser skete ikke rigtig for ham. Han kunne dog føle sig en anelse heldig i at være højere end Aldamar.. Som om at han fik lidt kontrol af de ekstra centimeter han havde på fyrstesønnen.
Selvom hele kroppen stod anspændt, så kunne man dog se en usikkerhed, og noget mere blødt reflekteret i Fabians øjne, bare en anelse af det.
Det trak dog ud, før Fabian overhoved kunne åbne munden og sige noget. ”Hvad er det så du vil have af mig?” Det var ikke første gang han havde hørt nogen ønske ham som en mere permanent ting, men Aldamar skulle giftes, og det sidste Fabian ønskede var at binde sig selv til en, selv hvis det ikke var tilfældet. ”Mit venskab? At jeg ikke tager andre end dig? Hvad?” For under alle de her spørgsmål så lå der noget meget fundamentalt for Fabian. Noget ville ændre sig. Desværre havde han alligevel haft nok kunder der havde ønsket mere, til at han frygtede hvad det betød for Aldamar. Hvis Aldamar havde en eller anden syg idé om at han skulle være hans elsker på siden, uden at han måtte tage andre, eller altid være tilgængelig. Bare tanken var forfærdelig, ikke fordi det var Aldamar, men fordi frihed var alligevel det han satte højst i denne her verden.