Fordi det tog en rum tid at få bakset tøjet på hende, var hænder og arme ved at vende tilbage til en ikke-dunkende tilstand, og de kunne løftes uden at føles som om nogen havde spændt fire stenblokke fast om håndleddene. Hun tog den ene op til Sibals trøjeåbning og lod som om at hun rettede på den, mens hun i stedet strøg ham lidt over halsen. Hans hår var stadig klumpet af sveden efter deres anstrengelser. Hendes eget måtte se lige sådan ud.
"Bare fordi jeg er færdig med dig for i aften, skal jeg da ikke lade andre muligheder gå forbi, skal jeg? Jeg er sikker på, der er nogle hungrende unge mænd dernede, der deler din mening om, hvor tiltrækkende, jeg er," noget af det sagde hun i oprigtighed, og noget i en form for test af Sibal.
Om hun faktisk kunne holde til en tur til, var hun ikke helt sikker på. Hendes underliv dunkede nærmest lige så meget som armene havde gjort, og det var ikke alt sammen på en helt god måde. Det føltes som om, alting dernede havde brug for en pause og en god nats søvn. Men noget andet var, hvordan Sibal ville reagere på hendes lyst til at gå ned og lokke en anden med op i seng. Hun var helt sikker på, han aldrig ville være eksklusiv med hende, men forventede han, at hun var det? Okay, mængden af ikke alt for selvcentrerede mørkelvermænd var klart mindre end samme mængde af kvinder, så hun havde et noget smallere udvalg, men det betød jo ikke, at hun skulle afskrive sig muligheden. Måske ved nogle af de fester, hvor en nærliggende stamme kom forbi... Nogle af dem fra nordbjergene havde fanget Sidkas blik mere end en gang ved sidste fællesjagt og efterfølgende fest. Mon en erfaren mørkelver fra nord kunne vise hende, hvordan en nat i lagnerne kunne blive endnu vildere end i aften?