Athelstan... det var ikke gjort forbi hende hvordan hun havde nævnt hans navn. Og hvis den fremtidige fyrstinde af Arys ikke kunne stå op for sig selv når han kom på tværs, ville hun heller ikke stå på for sig selv, næste gang når hun unægteligt ville blive mødt af sådan en person igen. De fandtes desværre.
Fyrstesønnen rømmede sig - han følte Fabian's blik der gled tilbage hele tiden, og takkede indvendigt over at han ikke havde taget flugten ud af døren. Selvom stemningen ikke ligefrem var fantastisk, sådan som Aldamar's øjne stadigvæk var formørket af irritation og frustration i alt det her. "Adena, kig på mig"
En kommando, og Aldamar pressede fingerspidserne imod hinanden idet at han skulle til at forklare sig; de var begge to heldige i alt det her, bagved misforståelserne. "Du er den kommende fyrstinde af Arys. Med den titel, er man ofte tvunget til at tage nogle beslutninger der ikke er fantastiske for en selv, men man gør det alligevel. At sige fra overfor mig i det private, er en af dem" Aldamar's blik gled imod Fabian, så tilbage til hende, og han nikkede for at samle sig mentalt, øjnene lukkedes. "Og du må aldrig være bange for det. Jeg ved ikke hvem du har talt med, som har... hentydet til at jeg straffer andre, jeg ved ikke hvorfor du sidder og skælver og græder ved tanken om hvad jeg vil gøre. Det er unødvendigt, og det håber jeg en dag at bevise" han havde fejlet noget så grueligt, hvis hans kommende kone var så bange for ham, som hun virkede til at være. Han forstod ikke hvorfor eller hvad han havde gjort for at fremprovokere det, men det var der i hele hendes statur, stemme og blik.
"Og hvad gælder os to, og hvem du foretrækker at dele seng med, smiler guderne ned på os begge.... ... ... jeg foretrækker også selv selskab af mere maskulin natur, så at du ikke kommer til at holde af min krop, kan jeg snildt acceptere. Men jeg håber du kommer til at holde af mig, på trods af det" blikket gled op, ikke helt sikkert på hvordan hun vhille reagere, men hvis det stadigvæk var gået forbi hende, så et lille kast med hovedet i retning af den skøge der sad i midten af alt det her.