Krystal 28.01.2022 22:18
Lara ømmede sig og fik sparket bananskrællen til siden. Dette marked var tydeligvis langt farligere, end man først ville tro. Ikke underligt, at byvagterne aldrig havde formået at få skovlen under det. Fra jorden betragtede hun skrællen flyve gennem luften, hvor den var på vej til at lande foran en eller anden..
Helli 28.01.2022 22:20
Lucky snublede lidt som manden rev sig væk, og som hun prøvede at få fodfæste landede hendes fod på banenskrællen, og hun gled tilbage ned på jorden.
"My destiny is mine to control"
Dragonflower 28.01.2022 22:20
Sofie skar en grimasse som aben fløj og halvkattene næsten væltede over hinanden. Hendes øjne lyste dog op som hun fangede et kort glimt af de fine katteøre der havde gemt sig under hatten. "Awww!" udbrød hun. Erforias 28.01.2022 22:24
Rofus kommer gående med et forvirret udtryk og en abe på hovedet.- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Blæksprutten 28.01.2022 22:30
Finder endelig en bod med hatte og køber den første og den bedste hovedbeklædning. Overser dog skiltet foroven, hvor der står 'Lørdagstilbud på udvalgte forbandede hatte'.
Fnuggie 28.01.2022 22:31
"Nej,nej stop...." han grinte stadig og måtte slå sig på benet for at få vejret af at have grinte så meget og stadig gjorde det. Venus 28.01.2022 22:33
Kilian, en dårligt skjult byvagt i hætte, stod tilfældigvis og spionerede på det sorte marked lige bag ved Lucky og følte sig nødsaget til at standse hende fra at lande på jorden. Han greb ud efter hende, men for langsomt. "Kom De no- jeg mener "se dig for.. *ahem*"Avatar tegnet af Signeh <3<3
Dragonflower 28.01.2022 22:35
Sofie fulgte de fine ører til de nåde boden, og rakte frem med en advarende bevægelse "Katte-mand pas på-" hendes advarsel faldt dog for døve øre, som den forbandede hat blev sat på hoved. Sofie sukkede og vendte sig mod Rofus."Oh, hej Rofus"
Krystal 28.01.2022 22:37
Lara kom endelig på benene og sneg sig om bag Rofus: "Pas på aben, den er pissefarlig."
Fnuggie 28.01.2022 22:48
Han bevægede sig over imod Enzel og klappede ham på skulderen inden han kiggede op på skiltet. "Det der kan kun gå galt, og jeg elsker det!"han var tydeligtvis ikke færdig med at grine på denne dag. Blæksprutten 28.01.2022 23:10
Enzel får et sæt i kroppen over at blive tilnærmet på den måde (Med klap på skulderen og det der). Han ser først fornærmet ud, men kigger så der hvor Ompries kigger. Kan pludselig læse sig frem til hvad Ompries griner af og gør et jammerligt kattehvin. "...Nå!? du synes nok du er sjov, hva?!" Enzel tager hatten af og trykker den goooodt ned over Ompries hoved! "Jeg tager dig med mig i sølet!"

Fnuggie 28.01.2022 23:20
"Næh nej hov hold op med det!" han skubbede hurtigt hatten af og kiggede lidt hårdt på Enzel for at trække hånden til sig. "Måske du skal have en omgang tæsk for det?" Blæksprutten 28.01.2022 23:25
Enzel flytter hånden hen på sin daggert, klar til at trække den hvis Ompries skulle prøve på noget. "Pis af med dig før du kommer slemt til skade."
Fnuggie 28.01.2022 23:42
Ompries pustede sig lidt op ved at rette ryggen fuldt ud så hans store brede muskler kom til syne. "Prøv ikke på noget din mide" han prøvede at få øjenkontakt med Enzel så han kunne luer hans evner, eller printe billeder i hovedet på ham. Erforias 29.01.2022 07:54
"Vent er aben farli- Oh Hej Sofie!" Ser forvirret fra elverkvinden og op mod aben på hovedet som hopper videre til en anden, hvorefter hans blik falder på Sofie.- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Dragonflower 29.01.2022 07:55
"Er der nogen der skal komme til skade?!" buldre Frejdis som hun træder ud af skyggerne, hvor hun tilsyneladende havde stået gemt hele tiden. Hun slår næven ind i håndfladen for at understrege sin pointe. Blæksprutten 29.01.2022 09:09
Enzel skal ikke nyde noget af at få tæsk af Ompries. Det begynder så småt at flimre for hans indre billede, da Ompries bruger illusionsmagi på ham, men det når at blive afbrudt da en kæmpestor minotaur kommer frem fra mørket!?!?!? Enzel bliver ligbleg af skræk og peger så diskret på Ompries, som tegn på at den skal smadrer ham. Lister straks væk i sikkerhed!
Enzel har forladt tråden.
Fnuggie 29.01.2022 19:25
"Det mente jeg nok. Bare pil af din mide!" kom fra ham og knyttede næven for at kigge på de andre. Gad vide hvor aben var blevet af så han kunne få sig et billigt grin. 1 2
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1