Rex' spørgehjørne

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 17:43
*pludselig indskydelse* Det her kan jeg ikke leve uden at vide. - jamen du er også lidt sær. Neeeeeej da.

1. hvorfor slugte han en sten?

2. hvordan er hans forhold til sommerfugle?

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 17:54
*pludselig indskydelse* Det her kan jeg ikke leve uden at vide. - jamen du er også lidt sær. Neeeeeej da. - Jo, men kun lidt.

1. hvorfor slugte han en sten? - Han var sulten og et barn. Har du aldrig slugt en perle ?

2. hvordan er hans forhold til sommerfugle? - Øøøøh...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 18:14
*pludselig indskydelse* Det her kan jeg ikke leve uden at vide. - jamen du er også lidt sær. Neeeeeej da. - Jo, men kun lidt. Det er da altid rart at vide ^^

1. hvorfor slugte han en sten? - Han var sulten og et barn. Har du aldrig slugt en perle ? ... Nej. Jeg har haft en perle siddende fast i næsen, men ikke slugt en...

Nå, nye spørgsmål:

1. Hvis han levede i nutiden, ville han så bruge den halve dag på at sidde og spille bubble shooter? http://www.andkon.com/arcade/tetris/bubbleshooter/

2. Hvilken slags pizza ville han foretrække?

3. Tre ting, der lige nu forvirre Ray rigtig meget. Nævn dem, tak :3

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 18:24
1. hvorfor slugte han en sten? - Han var sulten og et barn. Har du aldrig slugt en perle ? ... Nej. Jeg har haft en perle siddende fast i næsen, men ikke slugt en... - Det ... Ønsker jeg ikke at kommentere.

Nå, nye spørgsmål:
- Dejligt

1. Hvis han levede i nutiden, ville han så bruge den halve dag på at sidde og spille bubble shooter? http://www.andkon.com/arcade/tetris/bubbleshooter/ - Hvis han havde en machintosh, der havde en app. ligesom bubbleshooter og skulle have oldtidskundskabstimen til at gå hurtigt så; ja.

2. Hvilken slags pizza ville han foretrække? - Hmm... En Ray pizza. Det ville være en pizza med en masse salat og nogle store, lækre parmaskinke stykker. Øj øj øj.

3. Tre ting, der lige nu forvirre Ray rigtig meget. Nævn dem, tak :3 - Hvem er jeg? Hvor er jeg? Hvad er det jeg har i håret ?
Nej ? Okay okay okay. Det ville være: 1) Hvordan kunne Leara være så sikker på at familien var udslættet, og så alligevel dukker denne ''fætter'' op.
2) Hvorfor han har det så underligt i maven når han er sammen med Leara.
3) Hvorfor den der gamle dame slog ham med en stok ...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 18:39
1. Hvis Lee nu blev meget spontan, og besluttede sig for at tage til Toropolis Isla for at tulle rundt der, for at se hvor han bor, og hun så stødte ind i ham... Ville han så vise hende rundt? 8D

2. Kan han godt lide muslinger?

3. Hvad gør han hvis han ser en vandmand der er stranden ved vandkanten? Træder på den, kaster den ud igen, ignorere den..?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 19:08
1. Hvis Lee nu blev meget spontan, og besluttede sig for at tage til Toropolis Isla for at tulle rundt der, for at se hvor han bor, og hun så stødte ind i ham... Ville han så vise hende rundt? 8D - Ja og så ville han også sørge for at sende hende væk igen. Alt for farligt. Farlige Samson og farlige Taylor. Alt for farligt. Forbudt forbudt.

2. Kan han godt lide muslinger?
- Jae. De er fine nok.

3. Hvad gør han hvis han ser en vandmand der er stranden ved vandkanten? Træder på den, kaster den ud igen, ignorere den..? - Peger og siger: "haha n00b," så træder han på den, glider i dens .... 75%-vandhed og falder i vandet. Så svarer den: "Haha n00b" og kravler tilbage i vandet...
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 18.10.2009 19:31
Muhaha! *trykke BUUUUUH* i svarmulighed* Uh, eh...
hej? XD

hvad ville han syntes om fyrværkeri?

Hvis han fik en hund, hvad skulleden så hedde?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 19:37
1. Hvis Lee ikke gad at tage hjem før hun havde set hans værelse..? xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 20:03
#Caz

Muhaha! *trykke BUUUUUH* i svarmulighed* Uh, eh...
hej?
... You psycho.

hvad ville han syntes om fyrværkeri? - Ray er nok en af de personer der ville sidde og lavet sit eget fyrværkeri aftenen før nytår ... Og så ville han springe nogle huse i luften med det.

Hvis han fik en hund, hvad skulleden så hedde? - Rolf.

#Leara

1. Hvis Lee ikke gad at tage hjem før hun havde set hans værelse..? xD - Han ville fortælle hende at der boede et uhyr under hans seng, så det nok ikke ville være en god idé at komme på besøg.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 18.10.2009 23:22
I know you love me.

1. Fra en skala fra 1-10 hvor sindssyg er Ray?

2. Hvis han selv måtte vælge sin egen hårfarve, hvilken farve skulle det så være?

3. T H E . C L A S S I C . O N E
Hvordan er hans forhold til Caime, er hun helt glemt eller hvordan?

- Really. I know ...... ;x
signature by jodeeeart

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 23:38
I know you love me. - So true.

1. Fra en skala fra 1-10 hvor sindssyg er Ray? - 17.

2. Hvis han selv måtte vælge sin egen hårfarve, hvilken farve skulle det så være? - ... Det går han ikke op i ...

3. T H E . C L A S S I C . O N E
Hvordan er hans forhold til Caime, er hun helt glemt eller hvordan?
- Ahh. Jamen det er jo længe siden og Rays hukommelse er som en vandballon med en masse huller i... Eller... Han har ikke glemt hende, men han tænker bare sjældent på hende; mainly fordi han savner hende og ikke har lyst til at savne så mange mennesker på én gang.

- Really. I know ...... ;x - Well you are pretty smart.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.10.2009 22:14
... Fordi halloween konkurrencen har givet mig sjove ideer... :B
Og fordi du fortjener noget sjovt oven på det lange indlæg jeg lige hr postet til dig o.o

1. Hvad ville Ray klæde sig ud som til Halloween?

2. Hvad ville han synes var allermest skræmmende at opleve til Haloween?

3. Hvor meget slik ville han få skrabet sammen, hvis han gjorde et ihærdigt forsøg?

4. Hvilken slags Te kan han bedst lide?

5. Hvis han helt selv kunne bestemme over ALLES kostume til halloween, hvem/hvad ville han få alle til at blive klædt ud som?

6. Tror du, at Ray og Lee nogensinde får fanget en fisk?

7. Hvis han kunne bestemme, hvad skulle Lee så klæde sig ud som? *at se Lee for sig som cowgirl eller klovn*

8. ... Frugter eller grøntsager?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 21.10.2009 16:28
... Fordi halloween konkurrencen har givet mig sjove ideer... :B
Og fordi du fortjener noget sjovt oven på det lange indlæg jeg lige hr postet til dig o.o
- ouh...

1. Hvad ville Ray klæde sig ud som til Halloween? - Det... Ved jeg ikke. Har du nogle ideer?

2. Hvad ville han synes var allermest skræmmende at opleve til Haloween? - Rex er ikke så let at skræmme.

3. Hvor meget slik ville han få skrabet sammen, hvis han gjorde et ihærdigt forsøg? - Hmm... En masse. Han kan være meget uhyggelig. ... Jeg vil lave et Rex kostume til Halloween.

4. Hvilken slags Te kan han bedst lide?
- Grøn te.

5. Hvis han helt selv kunne bestemme over ALLES kostume til halloween, hvem/hvad ville han få alle til at blive klædt ud som? - Han ville få folk til at klæde sig forskelligt ud, her er en liste:
Samson: En dragqueen.
Taylor: Yang.
Kyoshiro: En orm.
Caime: En zombie.
Yang: En zombie.
Leara: En fin dame. (*lol*)
Morgoth: Lysets Dronning.

6. Tror du, at Ray og Lee nogensinde får fanget en fisk? - Måske ikke. Men så må Rex jo bare give en middag.

7. Hvis han kunne bestemme, hvad skulle Lee så klæde sig ud som? *at se Lee for sig som cowgirl eller klovn* - En fin dame, prinsesse eller astronaut. ^^

8. ... Frugter eller grøntsager?
- GRÆSKAR!
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 22.10.2009 19:04
HAH! jeg kan lige se Morgoth i det outfit, j'ees. :D
signature by jodeeeart

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 31.12.2009 01:06
Jeg synes du fortjener nogle spørgsmål, ja du gør så.

1. Har Ray nogle nytårsfortsæt?

2. Har han nogensinde sat sig helt stille ned og bare talt til 1000?

3. Hvad synes han om sne? ö

4. Ville Ray nogensinde bygge en snemand, bare fordi han kunne?

5. ... Hvis Ray nu havde bygget en RIGTIG FIN lille snemand, kaldet Hr. Frost, og Samson kom forbi og smeltede den fordi han var i et knapt så godt humør... Hvad ville Ray så gøre?

6. Kan Ray lide varm kakao?

7. Synes Ray ikke også det var ondt af mig at lade ham 'sidde fast' i tråden så længe?

8. Hvis nu Ray fejrede jul. Hvad ville han så spise?

9. Igen, hvis Ray fejrede jul; hvad ville han ønske sig?

10. Hvis Ray vågnede op midt om natten og fandt ud af, at Julemanden stod ved siden af hans seng og sagde at han havde brug for hjælp til at dele gaver ud til alle verdens søde piger og drenge... Hvad ville Ray gøre?

11. Hvad ville Ray synes om fyrværkeri?

12. Ville det være en katastrofe hvis han fik fat i en kasse med fyrværkeri?

13. Er han typen der ville få sprængt hånden af fordi han legede med fyrværkeri?

14. Fejrer han overhovedet ting? Nytår, midsommer, fødselsdag..?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.01.2010 17:59
Jeg synes du fortjener nogle spørgsmål, ja du gør så. blob

1. Har Ray nogle nytårsfortsæt? - ... Nytår ? Det forklarer kjolen og hovedpinen....

2. Har han nogensinde sat sig helt stille ned og bare talt til 1000? - Selvfølgelig. Han skulle sikre sig at det var muligt.

3. Hvad synes han om sne? ö
- Han er jo vokset op med det, så han elsker det.

4. Ville Ray nogensinde bygge en snemand, bare fordi han kunne? - Han er en mester i snemandsbygning.

5. ... Hvis Ray nu havde bygget en RIGTIG FIN lille snemand, kaldet Hr. Frost, og Samson kom forbi og smeltede den fordi han var i et knapt så godt humør... Hvad ville Ray så gøre? - Nok undre sig over hvorfor Hr. Frost skulle straffes og derefter gå sin vej. Han ville nok være overrasket over Samsons mangel på tøj...

6. Kan Ray lide varm kakao? - Hvem kan ikke ?

7. Synes Ray ikke også det var ondt af mig at lade ham 'sidde fast' i tråden så længe?
- Nejda.

8. Hvis nu Ray fejrede jul. Hvad ville han så spise? - And... Tror jeg.

9. Igen, hvis Ray fejrede jul; hvad ville han ønske sig? - Intet. Gaver er ikke lige ham.

10. Hvis Ray vågnede op midt om natten og fandt ud af, at Julemanden stod ved siden af hans seng og sagde at han havde brug for hjælp til at dele gaver ud til alle verdens søde piger og drenge... Hvad ville Ray gøre? - "... Do you know what TIME it is?!"

11. Hvad ville Ray synes om fyrværkeri? - Det er fint nok. Han ville være klog nok til at vide hvordan det var lavet men nok få et chock ved braget.

12. Ville det være en katastrofe hvis han fik fat i en kasse med fyrværkeri? - ... Nejda? Hvor blev Taylor af? *Liste afsted med en kasse med fyrværkeri*

13. Er han typen der ville få sprængt hånden af fordi han legede med fyrværkeri? - Han er typen der ville komme til skade med fyrværkeri og derefter se det som en glimrende grund til at amputere sin arm.

14. Fejrer han overhovedet ting? Nytår, midsommer, fødselsdag..? - Nej ikke rigtig. Han har jo ingen at fejre det med.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 07.01.2010 20:48
et eneste spørgsmål.

Hvilken en af disse drikke ville Rex drikke hvis han levede i nutiden, og ikke havde noget andet at drikke: Almindelig Cola, Cult Cola, Red Bull, Hustler eller Burn? ^^

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.01.2010 20:55
et eneste spørgsmål. - Det var ikke meget.

Hvilken en af disse drikke ville Rex drikke hvis han levede i nutiden, og ikke havde noget andet at drikke: Almindelig Cola, Cult Cola, Red Bull, Hustler eller Burn? ^^ - Sikke en ond ond ond verden uden Pepsi!
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 11.01.2010 19:26
1. Hvilken sang beskriver ham generelt?

2. Hvilken sang beskriver ham lige NU? :3

3. I NEED to know: Hvad foretrækker han? Blyant, eller blæk?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 12.01.2010 16:17
1. Hvilken sang beskriver ham generelt? - Oh. Det ved jeg faktisk ikke. Har jeg aldrig tænkt over.

2. Hvilken sang beskriver ham lige NU? :3
- Lige NU ? NU som i våd på en strand midt om vinteren? No idea.

3. I NEED to know: Hvad foretrækker han? Blyant, eller blæk? - Blæk. Der er noget fantastisk i at skrive med en fjerpen.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2