Med et tilfreds smil gik hun indenfor, og tog kvinden med, hvorefter hun lukkede døren efter sig. Ud fra hendes første indtryk af hytten så den ganske hyggelig ud, og var meget pæn på sin helt egen måde. Hun kiggede på kvinden, strøg en hårtot lidt væk fra hendes eget ansigt, før hun fik sat kvinden ned på en stol"Jeg kan ikke have du afslører noget, især når jeg er en tyv, så derfor..."stoppede hun sætningen, før hun rev et stykke stof af kvindens lange kjole. Hun bandt det rundt om kvindens mund, så hun ikke kunne skrige eller råbe efter hjælp. Så rev hun et stykke mere af kjolen, for at binde kvindens arme bagpå stolen, og fødderne fik samme tur"Nu mangler der bare selskab"lød det lavt fra hende, hvorefter hun kiggede hen mod døren, hun blinkede til kvinden der var bundet til stolen. En tyv som hende havde liget stjålet en hytte fra hende, og kvinden kunne ikke lide det, self kunne hun ikke det. Men det var Cimberlie ligeglad med, og gik hen mod døren, hun kunne tydeligt høre regnen piskede mod vinduerne. Så gik hun udenfor døren, sørgede for at den ikke blev låst efter sig for så kunne hun komme ind igen. Nu stod hun blot udenfor hytten og kiggede rundt, regnen blev kraftigere, så hendes kjole blev en hel del våd, det samme med det blonde hår. Et bredt smil bredte sig over hendes læber, og hun lod tungen gide hen over læberne"Jeg ved i er på vej"lød det lavt fra hende, mens hun placerede en hånd i siden.