Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 16.01.2017 22:43
Oven på alle plagerne, sad hovedstaden hårdt i det. Selv de adelige var faktisk i lidt problemer, men ikke problemer nok til at de ikke kunne tåle at blive berøvet lidt en gang i mellem. Atheena havde ikke de store skrupler med at tage lidt fra dem i hvert fald. Blot for at overleve selv. På det punkt var den unge kvinde faktisk ret egoistisk anlagt - Hver mand for ham selv, det samme med hver kvinde. Desuden havde de mange plager også tæret på hende. Ganske vidst var hun ikke blevet smittet af nogen magisk pest, men tørken havde sat sit præg på hende: Hun havde tabt sig, så lidt ældre ud end normalt grundet stress og havde lette mørke rander under øjnene. Håret havde groet længere end før og jakken der før i tiden havde siddet rimelig godt på hende, hang en del mere. Lige nu sad hun i Det Halve Svin, glad for at tørken var væk og magien tilbage - men bekymret over at der nu var gået flere dage uden nogen former for lys på himlen, andet end den smule måne der en gang imellem kom.

Hendes blik var fæstnet på krofatteren, der langede ølkrus ud til folk på kroen, mens hun selv sad med et krus placeret foran sig på bordet. Mad var der begrænsede mængder af, men Atheena havde en del krystaller fra de mange nætters rov, så mad havde faktisk ikke været et problem. Hun havde spist en jævn mængde, men det var nu efterhånden sent på aftenen. Hvis man kunne kalde det det. Til gengæld var Atheena nu træt nok til at hun slet ikke lagde mærke til at en anden person satte sig ved hendes bord.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 18.01.2017 11:57
Det havde også været hårdt indenfor Fabians erhverv, men det var som om at mørket der nu var kommet havde hjulpet bare en anelse. Der var flere der ville ind og have en varm nat med nogen, og selv en luder var god nok til det. Men det betød dog ikke at Fabian ikke stadig skulle arbejde for kunderne. Op til flere af hans stamkunder var trodsalt døde, så det gjaldt om at få fat i nogle nye stamkunder, så der altid var nok der ville have ham.

Denne dag var han på Det Halve Svin, for at finde kunder. Han havde stået lidt og sprejdet rundt, da han havde fået øje på en mørkhåret kvinde. Lidt yngre end ham selv, og virkede som et udemærket mål, siden hun trods alt sad og drak herinde, så hun måtte have nogen penge til at betale, for en nat med Fabian.
Selvsikkert tog han sit eget krus øl, som han efterhånden havde haft i en over en time, fordi han ikke ville drikke for meget, og gik over og sætte sig ved hendes bord. Det var så lang tid siden at han havde set sin søster, at det ikke engang slog ham, at der var en hvis lighed. Og selv hvis han havde overvejet det, havde han ikke engang overvejet at det kunne være hende. Hun var jo forsvundet flere år forinden.
"Du ser noget ensom ud her, er det noget jeg kan hjælpe med?" spurgte han, med et lille smil på læberne.
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 18.01.2017 21:12
Atheena kiggede hurtigt til siden da en stemme brød stilheden. Hun fik øje på en ganske pæn mand. Det var måske kun fordi hun var træt og en lille smule beruset at hun ikke genkendte ham med det samme. Men han virkede lidt genkendelig. Bare en smule. Hun kunne bare ikke helt sætte en finger på hvordan. I stedet kiggede hun et stykke tid på ham, lettere forvirret.
"Undskyld hvad?" hun tog en tår mere af sit ølkrus, lidt langsomt, før hun sendte ham et reserveret smil der langt fra nåede øjnene. Men i det mindste var hun vel høflig? Hun kiggede lidt mere på ham, forsøgte at placere ham. Men det var vildt svært i den trætte tilstand hun var i.
"Hvad mener du? Jeg har det fint som jeg er nu, hvad vil du hjælpe mig med?" det gjorde hende ærligt talt lidt paranoid, for hun var ikke ligefrem vant til at folk tilbød deres hjælp til nogen som helst.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 29.01.2017 15:00
Fabian havde et smil dansende på hans læber, som han sad og kiggede hen på kvinden foran sig. "Ummh.. du ved, mod en lille betaling, kunne vi gå op ovenpå, og du kunne få en tur du sent ville glemme," sagde han og hans øjne glimtrede, som han sad der, og lænede sig lidt ind over bordet.
Han kunne dog godt se at hun ikke så ud til at være ved sine fulde fem, men det var nok egentlig ret underordnet for ham. En kunde var en kunde, og hun ville være ganske udemærket til det. Og hvis hun ikke havde været i seng med en før, så vidste Fabian også godt hvordan man skulle tage sig af jomfruer, af forskellige slags.
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 03.02.2017 16:36
Først da manden så ud til at tilbyde sig selv for betaling, gik det op for Atheena præcis hvem hun sad over for. Stemmen havde været lidt svær at placere og han var blevet mere af en mand nu siden sidst. Hun havde ikke set ham i lang tid, men nu vidste hun godt hvem han var. Fabian. Familie. Hendes bror. Hun kiggede et stykke tid på ham, tavs, før en blanding af vrede og glæde vældede op i hendes trætte, halvberusede sind. Hun langede ud efter ham i en decideret lussing mens hendes øjne blev hårde og vrede. Hendes bror havde lige tilbudt sig selv på den her måde? Havde hun været bare lidt mere fuld, havde hun sikkert ikke gennemskuet ham. Og baredet at tænke den tanke var afskyelig.
"Hvad i Zaladins navn...." udbrød hun mens hun holdt sig for munden. "Fabian, hvad fanden laver du? Du kan sgu da ikke sidde der og tilbyde dig selv på den måde, storebror!" øjeblikket hun sagde det, kunne hun ikke lade være med at smile skævt. Hele situationen var bare en tand for komisk og fjollet. "Jeg tror sgu jeg springer over, hvis du ikke har noget imod det.." hold kæft hvor var det mærkeligt at se sin bror, her, af alle steder. Han troede sikkert at hun var død, det gjorde hele familien sikkert. Det var nok også for det bedste - hun ville helst gerne holde dem alle sammen sikre mod ham vampyren.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 12.02.2017 17:39
Det var ikke den første lussing Fabian havde fået i sit liv. Nej, faktisk var det en ganske normal ting der skete for ham, når han overvejede sin situation. Nogen tog hans hentydninger bedre end andre, og denne her kvinde havde ikke taget det helt pænt. Så en anden gang sklle han ikke gå hen til hende, det skulle han huske.
Det sang stadig lidt for hans øre grundet lusssingen, så han missede næsten hvad hun sagde, og for en stund så han fuldstændig uforstående ud. Han havde kun en lille søster, og så April... og hun havde været væk i lang tid, ja, faktisk var Fabian sikker på at Atheena var død, fordi hun havde væk i så lang tid, og han intet have hørt om hende.
Men det var som om at dette fik Fabian til at se på kvinden på en lidt anden måde. Hun så faktisk bekendt ud nu, og hans øjne blev langsomst større og større. "A-Atheena?" sagde han forundret. Det var tydeligt at han ikke havde forventet det her... nogensinde. "Jeg troede... var du ikke... død?"
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 15.02.2017 14:00
Det var næsten prisløst at se sin brors uforstående blik. Atheena var faktisk næsten tæt på at grine af det, til han begyndte at snakke om at han troede hun havde været død. Det fik hende til at hæve et øjenbryn. Der var gået mange år og hun var næsten en anden person i forhold til dengang, men hun var bestemt ikke død. "Nå.... Men, det er jeg altså ikke," hendes stemme var lidt akavet og hun rodede lidt rundt med et læderarmbånd hun havde om håndleddet før hun sendte sin bror et lille smil.
"Jeg har bare valgt at være andre steder end.. Du ved.. Hjemme.. Hvordan går det egentlig med dem? Har du været hjemme?" det var ikke engang sikkert, Fabian brugte tid med familien længere, det kunne hun jo ikke vide. Hvor skulle hun også i det hele taget vide det fra? Hun havde været fanget og derefter havde hun ikke haft lyst til at lede sin fangevogter tilbage til sin familie. Men det behøvedes han ikke vide, ikke lige nu i hvert fald. "Og hvordan går det for dig? Du ser næsten ikke ældre ud," nu virkede det heller ikke til at hans arbejde var stressende eller fysisk hårdt. Andet end at han i al fald fik rigeligt motion, hvilket blot var forstyrrende at tænke på et eller andet sted.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 27.02.2017 14:27
Det tog lidt hans hjerne med faktisk at komme tilbage og opfatte hvad der skete. Han sad overfor sin lillesøster. Som havde været væk i evigheder, og nu.... nu sad hun på en kro i hovedstaden? Men selvom han nu aldrig rigtig havde følt sig værerende så tæt på sin familie, var han stadig bekymret om sin familie på et hvis punkt. Han kunne mærke hvordan vreden vældede op i ham mod Atheena.
"Hvor egoistisk har du lov til at være?" udbrød han, og det stormede bag hans øjne. "Vores forældre har været død af bekymring. Du så ikke hvordan det slog dem ud af at du pludselig også var væk! Du har ikke lov til at høre om hvordan de har det, når du har muligheden for at tage hjem og ikke gør det!" Han havde selv været hjemme massere af gange, så selvom han ikke havde været der under forsvindningen, så vidste han hvordan hans forædlre havde haft det. Han havde selv i månedsvis holdt ekstra meget øje med om Atheena nu var i HOvedstaden, men hun havde været borte.
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 27.02.2017 16:28
På den ene side regnede hun med det. På den anden side overraskede det hende: At se Fabian så vred over at hun ikke havde været hjemme, og at deres forældre var døde af bekymring. Hun havde ikke regnet med at de ville være bekymrede, faktisk var hun sikker på, at de havde været mere eller mindre ligeglade eller for opsatte på at hjælpe hendes varulvebror. Men som Fabian kogte af raseri over for hende, så det ikke sådan ud. Dog, ligegyldigt hvad, så var hun fast overbevist om, at hun havde gjort det rigtige: At holde sig væk fra dem betød, at han ikke tog dem. Han havde sagt det flere gange. Hvis hun tog hjem, ville han gå efter hele hendes familie, for han vidste godt at hendes bror var en beskidt varulv. På den ene side skammede hun sig, på den anden side var hun stadig overbevist om, at hun ikke havde gjort noget som helst forkert og det frustrerede hende mere end noget andet.
"Tror jeg bare stak af? Tror du jeg bare holdt mig væk fordi jeg ikke lige gad tage hjem for at høre hvordan de har det?" hun lød næsten helt forvirret og hendes øjne skiftedes mellem at se Fabian i øjnene og stirre ned på knasterne i træbordet mens hendes tag om ølkruset blev mere og mere stramt.

"Der er intet jeg hellere vil end at tage hjem for at høre hvordan far og mor har det. Jeg vil fortælle dem at jeg er her, jeg vil fortælle dem, at der intet er hændt, men det er en stor fed løgn, og det ved du godt," hun sænkede stemmen og lænede sig lidt mere ind over bordet, af ren frygt for at han måske kunne sidde lige her, i kroen, lyttende. Snusende.
"Hvis jeg tager hjem, Fabian.. Så finder han mig, og dem, og så tager han dem. Alt hvad jeg har gjort, de mange år jeg har holdt mig væk har kun været for at beskytte dem. Og nu sidder jeg her sammen med dig og sætter dig i akkurat den fare, som jeg forsøgte at holde jer væk fra," hun tog en tår af sin øl og stillede den lidt for hårdt fra sig før hun brød øjenkontakten og kiggede væk, alt for emotionelt forvirret til at kunne se på ham.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 22.03.2017 22:51
Selvom raseriet langsomt aftog lidt fra Fabian, så kunne han ikke lade vær med at sidde med en hvis bitterhed. Hun troede hun vidste hvad der var bedst for dem? Hun havde ikke været der i årevis, og hvis hun ikke fortalte dem hvad der var sket, så kunne de ikke hjælpe.
"Nej, Atheena. Jeg har ingen ide om hvad der er sket, fordi du åbenbart ikke er død alligevel. Du kunne ligeså godt være løbet hjemmefra, som noget andet," svarede han og stirrede noget stift på sin søster tværs over bordet. Måske egoismen løb igennem dem, selvom de prøvede at gøre det bedste. Det var bare aldrig rigtig godt nok.

"Hvem er denne mand vi skal værne os om, siden du er så bange for ham?" spurgte Fabian, og tog endelig en tår fra sin egen øl. Det gode ved at snakke på kroer, var at der sjældent var nogen der lyttede til samtalerne, uanset hvor højt man råbte op og hvor vred man blev.
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 21.07.2017 01:10
Han havde ret. Hun kunne lige så godt været løbet hjemmefra og hun havde løbet hjemmefra. Men hun var endt hos en ubehagelig, rædsselsfuld vampyr og da hun endelig var kommet væk far ham, havde det været et meget nemt, men også svært valg, at undgå familien og hun havde været virkelig ked af, at skulle undgå dem i alle disse år. At skulle undvære dem. At skulle lade dem tro at hun var død. "Jeg... Jeg løb også hjemmefra, men.. Men jeg var ikke så gammel og jeg nåede kun til dammen ved det gamle træ før jeg valgte at tage hjem igen. Og så var det, at han kom," hun tog en stor slurk af sit krus i et forsøg på at dulme sine allerede overarbejdede nerver.

"Han er er monster.. Han holdt mig indespærret som en ration mad og drak af mit blod når han havde lyst til det," hendes øjne var hårde og kolde, hendes forsøg på at holde facaden på trods af, at det hun talte om skabte røre i hendes indre. "Alle de gange jeg stak af fra ham, dukkede han altid op igen. Han kunne altid finde mig. Jeg ved ikke hvorfor han endnu ikke har fundet mig endnu, men jeg har ikke tænkt mig at lade ham bruge mig igen," igen måtte hun kort kigge sig subtilt omkring, nærmest forventende at manden, monsteret, kunne dukke op når som helst.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 28.07.2017 17:30
Fabians øjne blev bare mere hårde i det. Hun havde faktisk forsøgt? Det gjorde han vred at tænke på, men han var ikke sikker på hvem han var vred på. Var det Atheena for at være løbet væk? Eller var det hans forældre for ikke at give hende nok opmærksomhed? Det var vel det det grundede ud i. Deres bror havde fået alt opmærksomheden efter uheldet med varulven, og det var klart at hun også ville have følt sig forsømt. 
Den vrede han følte for at hun var løbet hjemmefra forsvandt dog hurtigt, som han hørte hendes fortælling om hvad der var sket hende. Fabian havde ganske vidst aldrig været det store familie menneske. Han holdt af dem fordi han blev nødt til det, og tog hjem fordi hans forældre ellers ville brokke sig og nok også græde, i hans moders tilfælde, men han satte sit liv højere end deres. Alligevel gjorde det ondt at høre at hans lillesøster havde været fanget på den måde i så lang tid.

"Atheena..." sagde han stille og kiggede på hende, med et blik der næsten ville skære i de flestes hjerter. En omsorg han normalt ikke viste, og hvis han gjorde var det rent skuespil i sengen. Det var lang tid siden at han havde vidst en ordentlig del af hans hjerte til nogen. "Du behøver ikke at klare det alene," var egentlig det eneste han kunne sige til sin lillesøster. Han kunne ikke love hende at alt skulle løse sig, og at de nok skulle passe på hende. Men han vidste at hun ikke behøvede at gå med denne byrde alene.
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 12.08.2017 14:17
Fabians hårde blik var næsten ikke til at håndtere, men snart falmede den også, erstattet af et varmt blik, som Atheena ikke havde fået rettet mod sig i meget, meget lang tid. Hun var lettere chokeret over at se sin bror kigge sådan på sig, så hun blev stille mens hun så tilbage på ham, smerten ved at have udsat ham og resten af familien for det, som hun havde gjort. Hun hadede at hun ikke kunne være sammen med dem. Hun hadede det så inderligt. Men der var ikke andet at gøre. Var der? Hun rystede let på hovedet af sig selv, før Fabian brød stilheden.

At han ville hjælpe.. Det var om muligt endnu mere forbløffende efter alt det hun havde gjort, så hun kiggede bare på ham med et blik, hvor håb kunne anes. Det var lidt spinkelt og småt, men det var der. Og samtidig ville hun stadig ikke have at der skete ham noget. "Hvad hvis han kommer efter jer? Hvad hvis.... Hvad hvis..." hun stoppede sig selv før hun endte med at male billeder frem af sin egen familie, drukket tør for blod og døde og kolde, og hun gned sig let i det ene øje før hun tog sig træt til panden. "Hvis det her skal fungere, så skal du passe på, okay? Han er farlig.. Og sindssyg."

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 19.08.2017 13:03
Fabian var ikke en varm person. Det var ikke sådan han var. Han var et grisk røvhul der tænkte på penge og sex størstedelen af tiden. Hvilket kun var blevet voldsommere efter han havde fået sit erhverv. Der var dog stadig noget i ham der holdt af sin søster, og han kunne ikke bebrejde hende for at forsøge at løbe væk hjemmefra.
"Selvfølgelig passer jeg på. Jeg er ikke en idiot," kommenterede han tørt, selvom det varme blik stadig var i hans øjne. "Men du ved vel nok at jeg ikke kan love at det ordner sig, men... jeg vil ikke have at du går med det alene. Det er en sag for familien. Vi har alle sammen savnet dig," graden af savn var nok ret forskellig. Der var alligevel noget over at miste sin lillesøster som gjorde ondt, uanset hvad.
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 17.09.2017 04:19
Fabians tørre kommentar fik et skævt smil frem på Atheenas læber. Okay, måske hun havde været lidt for forsigtig. Måske hun havde været direkte dum ikke at tage kontakt til ham overhovedet? Han var sandsynligvis stærkere end hende, han var jo hendes storebror. Det var ham der var en ældste her.
”Deet… Det er også rigtigt,” mumlede hun en smule pinligt berørt over at hun ikke havde valgt at søge hjælp hos ham før nu. ”Okay, jeg skal nok finde ud af, at få kontaktet resten af familien når det er.. Og.. Undskyld at jeg bare blev væk.. Det var ikke min mening at gøre nogen af jer bange, okay?” det var det virkelig ikke. Men det var ikke sikkert hele familien ville være lige så forstående som Fabian lige havde været.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 17.09.2017 12:57
Et lille smil kom frem på Fabians læber, og han så ud til at være lidt mere afslappet. Han lænede sig lidt tilbage i sin stol og kiggede med et varmt blik på Atheena. Hans forældre ville være ældevilde med at vide at deres datter faktisk var i live, og Fabian var ærligtalt også ganske glad for det. Han holdt af sin søster trods alt.
”Det er godt at høre. Jeg ved at de vil blive glade for at vide at du faktisk lever, du skal nok forvente den helt store tårefyldte velkomst fra mor i det mindste,” sagde han blidt. Der var i hvert fald en stor sandsynlighed for det, selvom det også kunne være at hun bare blev vred over at Atheenas forsvindnings nummer. Kun tiden ville kunne vise.  
Atheena

Atheena

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 165 cm

Lorgath 26.11.2017 04:04
Samtidig med at Fabian blev mere afslappet, blev Atheena det også. Det havde aldrig været hendes mening at gøre hendes bror vred, men nu hvor den sag var mere eller mindre ude af verden, så var lettelsen stor, og hun kunne slappe noget mere af. Det lå jo heller ikke til hende, bare at være sådan en kujon, så hun var efterhånden fast besluttet for, at nu hvor hun ville tage hjem til familien, så betød det også, at hun skulle gøre sig klar til at beskytte dem. ”Urgh, åh nej. Du ved hvordan jeg har det med tårer,” et øjebliks barnlighed tillod sig at skinne igennem Atheenas klare øjne og hun rystede på hovedet før et lille grin undslap hendes læber. ”Hvordan tror du far vil reagere?” den pludselige bekymring var ikke svær at overse.

Self-proclaimed do'er of dirty tricks

Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 26.11.2017 13:59
En lille latter udbrød fra Fabians læber. Det her var stadig sådan en surrealistisk situation at være i. Hans forsvundne søster foran ham, og at hun faktisk ville tage hjem til deres forældre, og alligevel var bekymringen at hun ikek brød sig om tårer. Det var næsten latterligt.
”Han... han bliver nok vred, måske siger han ikke noget... men jeg tror han bliver glad for at se dig. Men du ved hvordan han har det med følelser, de skal helst ikke eksistere,” kom svaret efter lidt tid. Deres forældre var meget forskellige, hvilket nok også var derfor at det fungerede. Især når de havde 5 krop umulige børn.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 185 cm

Helli 14.01.2018 11:54
//afsluttet
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1