Engle og dæmoner

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 24.03.2020 15:22
Det var ikke mere end et par dage siden Dagon havde gjort holdt i Azurien, Han kunne stadig mærke de to velplaceret slag fra Nianna, som han havde forgrebet sig på. Han holdte sig til luften så meget han nu kunne, men var nødt til at lande for at slappe lidt af en gang i mellem. Denne gang var han landet, ikke langt fra dødens kløft, men heller ikke lige ved siden af den.
Da han endelig landede, var det på en stor sten som han satte sig på. Den hvide engel, med djævleagtige sorte vinger og hans løse sorte bukser, med han store le, virkede måske en smule forvirrende hvis man ikke vidste bedre. Han lignede heller ikke ligefrem en engel. Bundet til skaftet af hans le havde han en pose hvorfra han tog frem et vandskind og begyndte at drikke. Vejret havde været ganske glimrende at flyve i  på hans tur. Han kunne dog ane nogle kraftige skyer der var ved at samle sig mod vest.
Stille og roligt sad han blot og nød en pause og noget at drikke.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Forretningspartner med Orcusellus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Orcus var endnu ikke vendt hjem, men han kunne selvfølgelig ikke vide at vejen hjem var lettere udfordrende, som de muligvis var gået forbi hinanden, som Philotanus tilbragte mindre og mindre tid i kløften. Der var ingen grund til at arbejde på egen hånd, som han bestemt ikke var interesseret i at blive forvekslet med Orcus ved endnu et sammenstød med deres kunder. Så måtte det vente, imellem tiden kunne han bruge tiden fornuftigt på at lede efter flere 'varer' i provinsen. Der var næsten altid nogen, som faldt udenfor og derfor sagtens kunne samles op og omdannes til slaver. Han skulle bare lige få øje på dem, som han svævede over himlen med blikket rettet imod deres hjem. Han var endnu ikke klar til at vende hjem, som han da også fik øje med en skikkelse, der havde sat sig til rette på en større sten.

Det var først da han kom tættere på, han fik færten af engel og skar en grimasse, som han bestemt ikke var fan af lige netop de væsner.. Han mumlede noget så utilfreds over det, men havde allerede rettet kursen imod den fremmede, så hvis han ændrede retning nu, ville skikkelse måske gå til angreb eller ane uråd. Så i stedet for at vende rundt eller lande blev han i luften, som han lod de mørke vinger holde ham i luften et stykke fra skikkelsen. "En engel?" fnøs han lettere hånligt, som han dog bemærkede englens lettere besynderlige udseende og leen. Forsøgte englen af forklæde sig som dæmon ved at vælge et sådan våben?

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 24.03.2020 15:43
Som Dagon sad og slappede af, da han bemærkede en skikkelse der fløj rundt oppe i luften. Jeg syntes nok det lugtede fælt her. sagde han roligt for sig selv, mens han stille holdte øje med hvem end det var. Han var egentlig ikke overrasket over at se en dæmon her i området, da det var en velkendt ting at mange dæmoner stadig holdte til i kløften. Han havde dog ikke regnet med at se nogen på dette tidspunkt. Hans tanker faldt dog stadig tilbage på Nianna en gang i mellem, mens han sad der på den store sten.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Armene blev lagt over kors, som englen gav udtryk for, at denne muligvis heller ikke brød sig om hans selskab. Følelsen var gengældt, hvilket Philotanus bestemt ikke lagde skjul på, som han lod sig svæve stille ned imod jorden, men så han forblev i øjenhøjde som englen. Han ville bestemt ikke se op til ham, hverken på den ene eller anden måde. Han fnøs en smule af hans ord, som han vendte blikket bort og slog en kølig latter af. "Det må være din egen lugt.." hånte han med et køligt blik i øjnene, som han vrissede ganske let over at englen valgte at trænge sig på, så tæt på deres hjem. Men englen virkede også en smule distraheret, var det nu, han skulle skaffe ham af vejen? Han behøvede slet ikke komme tæt på.
"Jeg vil ikke undervurdere mig.. du virker distraheret, hvilket er uklogt i mit selskab" truede han lettere frustreret. Måske han bare skulle ignorere englen og så vende tilbage til sin søgen over sletten? Nej, nu havde han indledt en 'samtale' med englen, så kunne han ligeså godt lukke munden på ham.

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 24.03.2020 16:12
Dagon pakkede sit vandskin ned i posen igen, mens han holdte skarp øje med dæmonen. Hvis det ikke er dig og det ikke er mig, er det nok det kvindemenneske der gav mig hendes ydelser den anden dag. sagde han med et smørret smil og tænkte kort tilbage på Nianna igen. Han lå dog mærke til at dæmonen sørgede for at holde rigelig med afstand. Skulle der måske være noget at undervurdere? spurgte han flabet mens han holdte en latter tilbage. Jeg er aldrig mere distraheret end at jeg nok skulle kunne holde fokus. sagde han roligt, mens han stille greb fat om sin le.

Han rejste sig roligt op, aktiverede sit antimagiske felt omkring sig. Om feltet lige nu havde en effekt på dæmonen var endnu at blive set. Hvorfor kommer du ikke tættere på. sagde han indbydende og smilede mod ham, mens hans øjne var glødende røde. Uanset hvor distraheret han nu engang var, så var han altid klar til kamp.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Ordene kom ene smule bag på ham, som Philotanus dog ikke gav udtryk for det. Englen kunne sagtens hentyde til en skøge, han havde hygget sig med for ikke så længe siden. Men han var nu overbevist om at det stadig var englen, som stank. Det antydede hans grimasse også, som han lo lidt over sine egne tanker. "Du valgte vel selv, hvilken skøge du ville smide krystaller efter" lo han en smule hånligt, for så måtte englen jo have en forkærlighed for lugten. Ikke at han kunne sige det samme om sig selv. Der var dog ingen grund til at han straks kastede sig ud i et kamp imellem ham og englen. Netop fordi han fik en fornemmelse af, at englen gerne ville have ham til at komme nærmere. Mon der lå noget bagved? Ville han blive fanget, hvis han kom for tæt på? Han fnøs igen af hans ord, som englen mente at han holdt fokus. Som englen greb ud efter sit våben hævede Philotanus hænderne i tilfælde af, at englen havde planer om at angribe.

Så rejste englen sig op, som Philotanus var langt mere overbevist om, at englen ledte efter en slåskamp, måske den perfekt afrunding på morskaberne med skøgen? Ikke at han ville give ham den fornøjelse at lade ham vinde. "Tættere på? Din stank?" hånede han retur, som han sikrede sig at holde et vågent øje med leen. Han var ikke sikker på, hvad englen kunne stille op med denne, men håbede at han var nød til at røre den og ikke kunne få den til at svæve, som Orcus ville have gjort. Han holdt dog den nuværende afstand, men lod sig dale til jorden, så han kunne få fodfæste, hvis englen angreb frontalt.

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 24.03.2020 17:42
Dagon som nu stod og så dæmonen i øjnene. Jeg har ikke tænkt mig at angribe dig, med mindre du angriber først. sagde han roligt, mens han kunne se hvordan dæmonen varsomt fik kontakt med jorden.
Og nej, jeg brugte skam ikke nogen krystaller. sagde han roligt, Nogle gange må man jo tage hvad man vil have og hendes pinsel var lige det jeg havde brug for. afsluttede han mens han fortsat smilede drilsk til dæmonen.

Hans kommentar omkring hans stank var ikke noget han gad at reagere mere på. Hvis det kom til kamp var han ganske sikker på sine evner, men hvis det kunne blive ungået ville det være at foretrække. Han blev stående ved stenen, mens han holdte øje med dæmonens bevægelser. Så du bor vel nede i det hul? sagde han med en lidt hånlig stemme.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Englen var altså ikke interesseret i at slås, selvom han tydeligvis havde været den første til at gribe ud efter sit våben? Derfor undrede hans ord sig en smule, som han ikke følte, at han faktisk skulle tro englens ord. Philotanus rettede en smule på sit tøj, som det ikke længere flagrede omkring hans krop, nu hvor han atter havde kontakt med jorden. Vingerne foldede han nemt imod sin ryg, som han dog var klar til at lette, hvis englen skulle forsøge noget. "Skal jeg tro dine ord?" lød det en smule skepsis, som han tvivlede på at englen mente et hvert ord, der røg over læberne. 
Der dukkede en pludselig interesse op i hans blik, som englen forklarede, at han havde taget hende med magt og altså ikke havde betalt sig til hendes ydelser. Lidt som han havde snydt skovelveren for nogle dage siden.. Men dog ikke brugt direkte magt, blot pirret hende til at tigge om det. "Fortæl endelig" lo han med et skummelt smil på læben. Det var tydeligvis ikke alle engle, der opførte sig som sådan.

Philotanus hævede blikket, som englen hentydede til hullet. Så lo han ganske let og trak på skulderne. "Det er et hjemligt hul" forsikrede han englen om med et nik, som han trak ganske let på næsen og egentlig ikke lod englen provokere ham. For han kunne umuligt vide, at der faktisk var en by dernede.

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 24.03.2020 18:19
Dagon så sig kort rundt, inden han igen rettede sin fulde opmærksomhed mod dæmonen. Inden jeg sladre om det lille menneske, skulle vi måske lige præsentere os først. sagde han roligt og smilede venligt. Navnet et Dagon. introducerede han sig smilende og afventede roligt dæmonen. Jeg er ikke ligesom andre engle, ser du jeg kan for det første ikke fordrage alle de andre engle, de er alt for kedelige og skal altid være gode. sagde han roligt og smilede fortsat.

Jeg var inde i Azuriens skove den anden dag, da et menneske tøs kom tæt på. Kort fortalt så udnyttede jeg blot hendes krop, ganske vist mod hendes vilje. Men jeg er sikker på at alligevel nød det bare en smule. fortalte han ham roligt, med en lidt hviskende stemme. Det var alligevel ikke tit han havde muligheden for at sladre om hans eskapader.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Englens blik vandrede, som Philotanus dog holdt blikket låst på ham. Der var ikke plads til fejltagelse, når englen opførte sig som havde han vundet med det samme, hvis de skulle ende med at kæmpe pludseligt. Altså måtte han være varsom. Menneske? Ikke et særlig svært bytte at tvinge i knæ, hvis han selv skulle sige det, men det måtte han vist heller undlade at kommentere på, som englen blødte op. Englen valgte dog at præsentere sig selv uden opfordring. "Philotanus" gengældte han den lette høflighed, som englen udviste. "Jeg giver dig ret, din race er ofte kedelig, men hvis din historie er sand, lytter jeg gerne til detaljerne" lød det køligt fra ham, som han langsomt nikkede bare en smule anerkendende overfor englens mod om at gå imod strømmen.

Philotanus løftede det ene øjenbryn, som englen fortsatte sin historie. En menneskepige i Azurien? Tanken lød bekendt, som mente han at have hørt noget lignende fra den pige.. han sukkede frustreret, som han strakte vingerne kort og ellers vendte blikket imod englens le. "Du fik vel næppe pigens navn? For det betød vel intet, så længe du kunne sprede hendes ben under tvang?" spurgte han for at få bekræftet sin fornemmelse af om der kunne være tale om den samme tøs, der havde generet ham og Orcus. 

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 24.03.2020 23:47
Dagon holdte sit blik på dæmonen. Pholitanus, det var ikke ligefrem et navn han havde hørt før, men det undrede ham nu egentlig heller ikke. Min historie er skam ganske sand. sagde han og smilede bredt. Pigebarnets navn var vist nok Nianna. mente han da hvert fald bestemt at det var. Du kender hende måske? spurgte han efterfølgende nysgerrigt. Var det en af de der, to fluer med en sten, situationer?
Hun havde da hvert fald ondt bag efter. sagde han glad ved tanken om den smerte han havde påført hende. Det var dog en skam at jeg ikke havde haft noget at binde hende med. sagde han kedeligt, for så havde jeg ski nok været i gang endnu. afsluttede han pralende. han slap lidt mere af i sin struktur, for hvis dæmonen alligevel ville kæmpe, ville han se tegnene med det samme. Eller det var han da overbevist om.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Det var så sandelig heller ikke hans rigtige navn, men ingen dæmon ville være dum nok til at afsløre sit rigtige navn til nogen.. alligevel var der tale om et gammelt navn, han havde brugt i rigtig rigtig mange år. Så det var sandsynligt at englen var stødt på det før. Han lod ganske let, som Dagon pointerede at historien var sand. Udtrykket ændrede sig dog fuldkommen, som han hørte navnet. "Hende er jeg bekendt med." stemmen var lige pludselig irriteret, som han atter lagde armene over kors og skævede imod kløften. Hun havde forvoldet dem store problemer, problemer som endnu ikke var afsluttet. Så vendte han blikket imod englen og nikkede.

"Var hendes sår helet?" spurgte han køligt, men med et muntert smil på læben, som han udmærket kunne huske, hvordan hun så ud, efter han havde fløjet lidt for tæt på grotten loft. Måske hun faktisk havde fået det, som hun havde fortjent? Alligevel kunne kan godt bekymre sig om Orcus havde været der.. "Bemærkede du en skikkelse li mig?" spurgte han undrende, som han ikke håbede at det var tilfældet, selvom det kunne forklare, hvor Orcus endnu ikke var vendt hjem. "Lever hun stadig?" der var håb i stemmen, men ikke om hun fortsat trak vejret.

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 25.03.2020 10:30
Dagon kunne ikke holde et smil tilbage, som Dæmonen tilkende gjorde at han havde stiftet bekendtskab med Nianna. Hun havde ikke nogen åbne sår, da jeg så hende. svarede han roligt, Men jeg fik vist brækket nogle af hendes ribben. fortsatte han. Om han havde bemærket en skikkelse som ham i området, det mente han da bestemt ikke. Nej, jeg så ikke andre. Men så igen, jeg havde vel egentlig kun fokus på hendes pine. sagde han og lo kort, inden at igen valgte at sætte sig ned på stenen igen og lagde sin le hen over sine lår. Jo, hun lever vel endnu. svarede han, Der var jo ingen grund til at dræbe hende, det ville jo ødelægge halvdelen at alt det sjove. sagde han roligt med en glad stemme.

Hvordan kender du hende? spurgte han dæmonen roligt. Han var lidt nysgerrig på om hun havde været lige så villig der som hos ham. og du nævnte noget om en skikkelse der lignede dig, hvem er det? spurgte han dæmonen og kiggede intenst på ham. Hvilke hemmeligheder kunne han trække ud af den gamle dæmon.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Det lod til at skuffe ham bare en smule, at Nianna havde håndtere de mange sår, hun havde fået på de skarpe klipper, men samtidig fortalte englen også om yderligere pinsler, så måske hun ikke havde chancen for at undslippe mareridtet fuldkommen? De brækkede ribben ville bestemt også være med til at minde hende om smerten i længere tid, måske det var hvad han skulle overveje til næste gang. Ikke at han havde planer om at forulempe hende, netop fordi han var overbevist om at Orcus ville hade ham for det. Og Nianna ville med sikkerhed sladre. "Det var også et dumt spørgsmål, for havde han været der.. Så havde du nok ikke været her lige nu" der var et spor af hån i hans stemme, som han udmærket vidste, hvad der ville ske, hvis Orcus fandt ud af det.. Han havde et frygtelig temperament og en evne, der kunne strække sig langt.. Han lo ganske let, som englen gav udtryk for at det var med vilje, at han havde ladet hende leve, så hun kunne mærke smerten i længere tid og måske endda leve med frygten. "Det er længe siden, jeg har moret mig på bekostning af et andet væsen" sukkede han ganske let, som han trak på skulderen og stak hænderne ned i bukselommerne.

Englen spurgte efter flere detaljer om hans møde med Nianna, hvilket fik ham til at sukke ganske let. "Jeg stødte på hende i en grotte.. så jeg tog hende med hjem for at sælge hende" forklarede han med et køligt blik i øjnene, før at der dukkede et smil frem på hans læber. Mon ikke hun kunne have givet dem en god sum krystaller, hvis ikke Orcus havde opdaget hende? Derfor det nogle gange var bedre at sælge mulige slaver med det samme. "Min forretningspartner, Orcus - jeg overtog hans tvillings krop for nogle år tilbage" forklarede han yderligere, som han bestemt ikke havde problemer med at klargøre for englen, at han var fuldblods.

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 25.03.2020 11:32
Dagon sad roligt og lyttede mens Dæmonen fortalte. Ham Orcus, hvilken forbindelse havde han til hende? spurgte han i et svagt håber efter flere saftige detaljer. Tanken om at han havde givet pinsler til andre, end blot hende, selvom at han kun havde hygget med hende var en tanke der stille bragte et smil frem på hans læber.

Så du mødte hende i en grotte? gentog han undrende, han havde lidt svært ved at forestille sig at hun ville gå ned i en grotte frivilligt. Så hun slap fra dig hva. sagde han hånligt og smilede bredt. Det morede ham lidt at han ikke var den eneste der havde nydt selskabet af Nianna. Så du forsøgte at sælge hende, som en slave. han kunne næsten ikke lade være med at le. Før du havde knækket hende. han kunne ikke lade være med at tænke om dæmonerne som en flok amatører. Alle ved da at man skal knække dem først, ellers vil de jo altid prøve på at stikke af. afsluttede han og kunne ikke længere holde en latter tilbage.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Det ville være underligt at sælge Orcus så nemt, så Philotanus var også en smule tilbageholdende med lige netop den information, som englen måske higede efter. Han var dog ikke helt sikker på, hvordan han skulle forklare Orcus forbindelse til hende. For han forstod det ikke helt selv, hvilket også betød, at der opstod en rynke i panden på ham, som han fik mulighed for at overveje det. Egentlig havde han ikke tænkt på det før nu.. ”Ingen direkte forbindelse” svarede han lettere henkastet, som det jo ikke skulle betyde noget, så længe Orcus kom hjem igen. Alligevel kunne han frygte at der var en større forbindelse imellem dem, siden at han ikke havde vendt snuden hjem endnu. De kunne sagtens være gået forbi hinanden også. ”Andet end frivillig leg med en jomfru” afsluttede han med et smil på læben, som han bestemt havde overhørt dem inde på værelset op til flere gange.

”Hun søgte ly for stormen” forklarede han uddybende, som han havde bemærket vejret før himlen åbende sig. ”Hun var bare uheldig, at jeg havde valgt samme sted” fortsatte han med et halvt grin, som han mindes, hvordan han havde fanget hende i vandet. Philotanus brød sig dog ikke helt om den hånlige tone, som han kortvarigt valgte at aktivere tyngden omkring leen, så den lige pludselig føltes 4 gange så tungt og sikkert ville veje til over englens lår. ”Var din mund.. Engel” hvæste han let, før at han slap tyngden og i stedet lagde armene over kors. De befandt sig konstant på kanten til en slåskamp lige nu. Dæmonen fortsatte. ”Du ved det sikkert allerede, men hun er en arrig sjæl. Desuden så insisterede min partner på leg først” han valgte ikke at uddybe for at slippe for englens latter, men fordi han bestemt mente at legen også holdt noget værdi.

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 25.03.2020 12:12
Han kunne mærke hvordan leen på hans lår pludselig blev tungere, ikke at man kunne se det på ham. For den var allerede rigtig let. hun er en rigtig lille genstridig tøs, det kan vi trods alt blive enige om. sagde han roligt, som leen igen blev lige så let som den altid havde været. Det var da en spændende evne han viste der. tænkte han roligt, mens han stille aktivere sin egen antimagiske felt omkring ham selv. Han udvidede den ikke nok til at nå Philotanus, men kun lige nok til at dække sig selv og leen. Blot så dæmonen ikke kunne gøre det igen. fint lille trick du lavede der. sagde han og smilede.

Hans hånlige blik blev kun tydeligere, som om han prøvede at provokere Philotanus til at prøve igen. Så han morede sig lidt med hende. spurgte han kort, Hun virkede nu ikke ligefrem som om hun havde prøvet det før. fortsatte han, Enten kunne han ikke finde ud af det, eller så havde hun glemt alt om ham. blev han med med en flabet stemme og et hånligt smil.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Det var en hårfine grænse, som de begge forsøgte at balancere på lige nu. Englen var muligvis ikke ligeså påpasselig, som han var, men det skyldtes nok, at han var klar over, at der var en grænse til hvor langt han kunne presse sin evne med denne krop.. Philotanus nikkede til hans ord, før at han slap taget omkring leen, der var tydeligvis ikke meget at hente der, som englen så ud til at være ligeglad, men det havde nu også bare været en advarsel om at han skulle træde varsomt fra nu af. "Trick?" Han lo en smule, som han bestemt ikke mente, at der var tale om et trick. Tværtimod. Han kunne nemt gøre det svært for englen, hvis de først begyndte.

Der hvilede en provokation over englens ord, som Philotanus bed tænderne sammen, således at kæbens form blev langt tidligere. Han forstod tydeligvis ikke alvoren. Han fnøs af hans ord, som han vendte blikket imod stenen, som englen atter havde sat sig på. "Du vil virkelig gerne have en kamp?" ordene var spørgende, men han behøvede slet ikke få et svar på det, som han løsnede skulderne en smule og ændrede tyngden på stenen. Englen havde fokuseret sit felt på sig selv og leen.. ikke stenen, som den lige pludselig drejede rundt under englens vægt og smed ham af for at trille væk og svæve imod himlen, da den ikke længere havde nogen masse til at holde den på jorden. Nok brød han sig ikke om Nianna, men man skulle træde varsomt, når det kom til Orcus.

~ Midlertidig udseende ~
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 25.03.2020 13:18
Da Dagon kunne mærke at stenen under ham begyndte at løfte sig og kastede ham af den, spredte han sine vinger og svævede stille til jorden, mens han stille observerede stenen og ventede på at den kom udenfor dæmonens rækkevidde. Det var et heldig øjeblik, for det gav ham en mulighed for at lære lidt om hans evne. Han sørgede for at holde omkring 2 meters afstand til dæmonen og udvidede sit felt til sit maksimum. Hvis du gerne vil dø lige her og lige nu siger du bare til. sagde han skarpt. Det ville være en fornøjelse at fjerne denne dæmon fra jorden.

Han tog et ordenligt greb på sin le og gjorde sig klar til hvad end dæmonen havde tænkt sig at gøre. Han havde endnu ikke mødt en evne hans felt ikke kunne uskadeliggøre. Så din ven Orcus har følelser for lille Nianna, heh. sagde han hånligt. Hvid denne dæmon havde tænkt sig at angribe var han allerede klar på det. Da han allerede havde sit felt spredt ud, så det også dækkede dæmonen ville det forbavse ham meget hvis dæmonen kunne gøre noget overhovedet.
Philotanus Vanath

Philotanus Vanath

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2989 år

Højde / 189 cm

Den mindre opvisning af hans evner, havde forårsaget en skade på hans hånd, som små flager af huden var begyndt at gå i opløsning. Det blottede musklerne under, som han dog ikke så synderlig påvirket ud. Den slags skader kunne han nemt heale sig ud af, som normalt. Englen fandt atter fodfæste, som Philotanus pludselig var tvunget til at kigge på hånden, der ikke begyndte at heale. Han skævede imod englen og var udmærket klar over, at det måtte være hans værk. Så spredte Philotanus vingerne ud og sprang tilbage for at øge afstanden imellem dem. Han var usikker på evnens begrænsning og måtte finde ud af det først. "Dø?" gentog han med en klar provokation i stemmen, som han troede det umuligt for en engel.

Englen fortsatte i samme spor som tidligere, mon han havde opdaget Philotanus frustration? Uanset hvad så valgte han blot at vrisse af Dagons konklusion, det var ikke noget han behøvede svare på. Han skævede sig i stedet kort over skulderen imod kløften. Kunne engle se i mørke? Han var ikke sikker, men forventede nu heller ikke at det ville komme så vidt. "Har du ingen nyttige evner?" Provokerede han tilbage, som han så det en smule fejt, at englen forsøgte at annullere hans.

~ Midlertidig udseende ~
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 8