Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 223 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 28.09.2019 14:55
Det var ikke længe siden Telma var vendt tilbage til Dianthos, og trods den store lettelse det var endelig at være hjemme igen, så havde den gæve halvelver ikke haft mange rolige øjeblikke. Børnene skulle finde på plads og have ekstra opmærksom ovenpå alt hvad der var sket, men samtidig skulle kroen gøres klar og åbnes igen hurtigst muligt, og hun skulle have genoprettet kontakten til undergrunden og have en føling for hvordan magten der havde skiftet i hendes fravær.

Heldigvis var en af de opgaver nemmere end hun havde frygtet. For det lod til nogen havde boet i kroen alt denne tid, og de nogen havde haft sans nok til at efterlade alting som det burde være, og oven i købet gemt mange af de efterladte ejendele i den hemmelige kælder.. Listen over kandidater var kort, og hun håbede Rofus stadig var okay, og snart ville vende tilbage fra hvorend han havde gemt sig da Kiles orden tog over kroen, for hun kunne ikke tænke andet havde drevet ham væk.
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Erforias 28.09.2019 15:17
Rofus, eller Rofie for tiden, nød fint nok at have sit værelse på paladset nu hvor man var væbner, men alligevel tog hun forbi det Halve Svin når hun havde tid og mulighed for det. Hun fortale sig selv at det var for at sikre sig at der ikke skete noget med stedet, at hun sov bedre der, at det var nemmere for Sofie/Sofus at finde hende der. Men mest af alt håbede hun at hendes familie var kommet hjem igen.

Det havde ikke været på de bedste termer at hun havde skiltes med sin mor, men der var nok heller ikke nogen god måde at løbe hjemme fra reelt set. Hun håbede bare at der ikke var sket hendes mor eller søskende noget de havde været under Valkars 'beskyttelse', der jo nok mest af alt havde været afpresning.

Så det var noget af en overraskelse at komme hjem og der faktisk var nogen, der var ihvertfald tændt lys, og da det var mere end et så var det ikke Sofus der var hjemme. "Hvem der?" kaldte hun ud i sin nu noget lysere stemme. Der var ikke blevet roddet i ting af hvad hun kunne se, men alligevel stillede hun sig klar til hvis folk ville lave ballade, så meget som hendes blågrønne kjole ville tillade.

- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 223 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 28.09.2019 16:04
Telma var godt igang med at lave mad til de frådende horder der oftest blev omtalt som hendes børn, mens hun holdt et halvt øje på den sovende Azurian, da en stemme fra krostuen trak hendes opmærksomhed. "Øjeblik!" kaldte hun tilbage og fik flyttet sin gryde til en mindre aktiv del af ilden, så den ikke ville brænde på, mens hun tog sig af den nyankomne.

"Vi har ikke helt åbent endnu kæreste, men vi kan da-" startede Telma allerede inden hun var igennem forhænget ud til krostuen, men gik i stå da hun så gæsten. Det kunne ikke være.. I et langt øjeblik stirrede hun blot på pigen i døren, indtil hun brød ud i en varm, lettet latter "Rofus! Min skat, hvordan er det dog du ser ud!" lo hun, mens hun i et par lange, hurtige skridt kom over til sin søn, der lod til at være blevet til en datter, og omfavnede hende tæt.

Telma havde set en del i sin tid, og der skulle bestemt mere end et konskifte til før hun ikke kunne genkende en af sine egne børn! Desuden var det heller ikke første gang noget lignende var sket i familien.
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Erforias 28.09.2019 17:12
"Mor..?" Kaldte Rofie vantro, men ordne nåede knap at forlade hendes mund, det havde været hende det var hun sikker på! Duften af mad hang i luften noget Rofie og Sofus ikke havde lykkedes i at få til at dufte så godt. Men mad man ikke slev skulle lave var ofte bedre.

Som Telma kom frem fra køkkenet løb en tårer ned af Rofies kind, det var virkelig hende! Familien var kommet hjem! Klukkende lidt omfavnede hun sin mor, hendes nye krop gjorde det lidt mere besværligt end tidligere, men på det punkt var det da tydeligt at hun var sin mors datter. "Erh i følge en del, så ser jeg pænere ud" klukkede hun lidt knugende sig tæt ind til sin mor, og for et øjeblik kunne hun bare være en forvirret teenager. 
"Jeg har virkelig savnet dig mor..." indrømmede hun blankt og begravde sit ansigt ved hendes hals, hvor usejt det end måtte være for en teenager "Men som jeg lovede fået kroen tilbage!" Hun håbede at hendes mor ville være stolt, de havde arbejdet virkelig hårdt for at få den tilbage, men det var en historie de kunne dele om lidt, lige nu var det nok at det bare var sammen igen.
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 223 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 02.10.2019 22:50
Telma slap sin datter med den ene arm, men kun lige nok til at hun kunne nusse hendes hår, og knuge hende ind til sig med den anden arm. "Tsk min skat! Drengebørn siger alle piger er kønne, men du var nu en flot fyr!" hun sukkede en anelse "Men ak! Flere pigebørn i huset bliver vi nok heller aldrig kede af" drillede hun, og plantede et kys på Rofus' hårgrænse.

Datterens indrømmelse fik kun Telma til at knuge hende endnu tættere ind til sig "Jeg har også savnet dig min skat, og jeg er glad for at se du er sund og rask og uskadt!" svarede hun, og lettelsen var tydelig i hendes stemme. At hun som dreng nær havde givet Telma et hjertetilfælde ved at stikke af på den måde var ikke vigtigt nu. Nu var han tilbage i hendes favn, i deres hjem, og så var alt godt, også selvom han var blevet til en pige.

Lidt modvilligt løsnede hun sit greb i Rofus, så han ikke blev alt for mast. "Ja, jeg ser du har passet rigtig godt på kroen, og endda gemt ting i kælderen!" hun prikkede ham på næsen "Det var godt tænkt! Men det var også godt du stak af da de overtog kroen. Det havde været noget værre rod hvis du var blevet!" roste hun Rofus. Telma var glad for kroen ikke havde lidt overlast, og at ikke alle deres ejendele var gået tabt. Rofus havde gjort et flot stykke arbejde!
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Erforias 11.10.2019 22:20
Rofie rullede med øjnene, lidt for at være på tværs, men mest for at skjule hvor meget hun havde savnet Telma. "Tsk! Så slem var jeg da ikke som dreng at jeg sagde det om pigerne!" ihvertfald ikke højt, og jo det havde da været meget fint at få komplimenterne i starten, men det var ved at være lidt meget nu.

"Hvordan har de andre det?" spurgte hun lidt forsigtigt, hun havde trods alt en del søskende men hun havde ikke lige set nogle af de andre, og selvom hun var sikker på at de nok skulle være i god behold, så var hun nødt til at hører hendes mor sige at der ikke var sket dem noget.

Først svulmede hendes hjerte med al den ros hun fik fra hendes mor, det ville jo fjollet ikke at bruge den hemmelige kælder nu når at man faktisk havde en! Men som hun fik ros for noget hun ikke havde gjort, fik hun meget travlt med at se på hendes fødder. "Øhh jooh ser du mor... Jeg og min kæreste var liiiiidt dem der ledte rebellerne efter vi fandt ud af dronningen var blevet byttet ud med en ond formskifter" forklarede hun med et undskyldende skuldre træk. "Men som du kan se skete der ikke noget!" forklarede hun meget ivrigt med hænderne løftet afværgende, en del af hendes væbner kappe dukkede til syne fra tasken hun havde hængende over skulderen.
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 223 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 13.10.2019 22:35
Telma ruskede sin datter i håret "Nok ikke, men du var også en god dreng!" klukkede hun varmt. Af alle sine børn, var Rofus bestemt en af dem der altid havde opført sig pænest! Han var aldrig rent efter piger eller stukket af fra sine pligter. Dog var Telma ikke så naive at tro sin søn ikke havde et øje for dem alligevel.

Telma omfavnede Rofus og holdt ham tæt "De har det alle helt fint og er glade for at være hjemme igen" forsikrede hun sin datter, og vævede blidt en ny sandhed for dem alle. Hun kyssede Rofus pande inden Telma slap sin datter lidt igen. "Og Simar især var glad for at du havde passet godt på hans ting!" klukkede Telma let.

Som Rofus fortalte mere af historien, løftede Telmas øjenbryn sig ført langt op i hendes pande, for dernæst at rynke tæt sammen. Havde det været nogen anden end Rofus ville hun have kaldt det en røverhistorie, men historien passede for godt. Hun var tydeligvis nød til at grave mere i det, og se hvor meget der var en ungt bravado og hvor meget der holdt stik. Det korte glimps af hvad Telma genkendte som klædning normalt tilhørende Lysets væbnere fortalte sin egen historie. Men indtil da..
Telma slap Rofus og lagde armene over kors "Unge dame" sagde hun først i en streng tone "Og hvornår havde du så tænkt dig at introducere din mor for denne 'kæreste' hmm?!". Familien var kun netop samlet igen. Sagernes alvor måtte komme senere.
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Erforias 06.11.2019 21:11
Rofie kunne endelig slappe af nu hvor hun var sikker på at alle hendes søskende havde det godt! Aldrig nogensinde før havde familien været adskilt så længe før, og med Kiles orden ved magten havde det været svært at undgå at forestille sig det værste i løbet af de mørkeste nætter. Et smil krøb frem på hendes læber "Simar har så mange ting at det var svært at gennem dem ordenligt, men jeg er glad for at det virkede" Sådan var det når man var den yngste og arvede sine utallige ældre søskendes legetøj.

At Telma engang havde været eventyre var sandt nok kendt blandt hendes børn, men de vidste også at tingene kunne blive lidt for spændende når øjenbrynene tog på eventyr i pandeland. Ikke at Rofie kunne sige så meget til det, for historien hun lige havde fortalt var nærmest sindsyg! Det var utroligt at den faktisk var sand, noget hun selv tvivlede på nåt hun tænkte tilbage på alt der var sket!
"Åh erh, når hun jeg mener han kommer hjem igen? Vi har boet her på kroen for at holde øje med den, og den gave jeg ville have givet hende viste sig at være en fortyllet krystal der fik en til at skifte køn" som hun talte blev hende sko spontant meget interessante, for lige så stolt som var over at have været med til at redde byen, var hun flov over at have fået skiftet køn på sig selv og Sofie.
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 223 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 06.11.2019 22:23
Telma trak sin datter ind igen i et tæt kram med den ene arm, som Rofus fortalte om hvordan han havde gjort sig for sin lillebror, og hun plantede endnu et kys på Rofus' hår. "God pige" roste hun hende varmt. Hvis Telma kunne give sine børn én ting, var det familiens samhørighed, i Nattens Skygge.

Som Rofus fortalte om sin kæreste, gaven og alfens krystal, kunne Telma ikke andet end at le, høj og hjerteligt. Åh den pokkers alf! Altid fandt den en måde at gøre families liv mere... spændende. Telma viste ganske vist at flere af hendes børn havde været udsat for dens forfærdelige løjer, som hun selv havde været offer for lige så vel selv for mange år siden. Det var dog længe siden, så det var ingen overraskelse af de yngste ikke havde hørt historierne endnu. Nogle af dem var.. bestemt ikke for sarte børneøre.

"Så du siger.. hun.. han.. også er.. Åh skat dog!" klukkede hun, og havde svært ved at formulere den fulde sætning for den insisterende latter, der nægtede at lægge sig. Båret af lettelse over sin datters sikkerhed, og absurditeten af det hele.
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Erforias 10.11.2019 22:10
At hører hendes mor le sendte en bølge af følelser gennem den sorthårede pige, en del af hende ville grine sammen med sin mor, højt og længe over hvor fjollet den historie faktisk var! For igen hvis hun ikke stod her i kjole, med barm og mere plads mellem benene ville hun have trodet at det var en eller andet fjollet røver historie! Glæde fyldte i hendes bryst, glæde over at der igen var godt i hendes families liv! Selvom at de havde været igennem noget utroligt og egentlig skræmmende.
Men en del af teenage hjertet føltes sig også ramt af at blive leet af.
Trods vandt og Rofie lagde armene over kors samt rullede med øjnene, ikke at det holdt ret længe før Telmas latter smittede og fik kende til at klukke så meget at hun fik ondt i maven.

Da Rofie endelig fik vejret gik det op for hende at hun stadig havde ondt i maven, som hun  prøvede at ligge en hånd på hvor smerten var, viste det sig at den nærmere var midt for den den nedre del af maven. At det gjorde ondt var tydligt for enhver, for hun havde på ingen måde været forberedt på at det kunne gøre ondt ud af det blå!
Dryp
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 223 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 13.11.2019 19:36
Telma havde næsten tåre i øjnene af at le så hårdt, men hendes latter forstummede dog, da hun så smerten på sit barns ansigt. "Er det noget i vejen lille skat?" spurgte hun bekymret, og kiggede hurtigt op og ned af sin datter, og hånden hun holdt mod sit underliv. Oh. Kunne det være? Virkelig?! 
"Kom, sæt dig ned" sagde hun hurtigt, og gennede Rofus ind og over til den nærmeste stol i kroen. Efter at have sat sin datter ned, knælede Telma foran hende "Og det er her du har ondt?" spurgte hun, og lagde en varm, lindrende hånd over Rofus nederste del af maven, inden hun lænede sig frem, og lidt ned, som for at kigge på maven.

Det var dog ikke helt hvad Telma havde i sinde. I stedet tog hun et ordenligt sniff, og som hun rettede sig op igen, var der et mildt, men skævt smil på hendes læber. "Ah, ja den gode nyhed skat, er at der ikke er noget galt med dig. Du er hverken syg eller døende, selvom det godt kan føles lidt sådan" fortalte hun, og strøg Rofus blidt over håret med sin frie hånd.
"Det du oplever, er noget alle kvinder går igennem, når de bliver voksene, og kønsmodne. Det hedder 'menstruation', med et pænt ord, men du har nok hørt dine søstre kalde det 'måneblod'." 
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 13.11.2019 19:50
Sofus var på vej hjem fra sin tur i det bedre kvarter i Dianthos, og med sig havde han Shireen, eller Shiro som han kaldte sig nu, siden han, ligesom Sofus og Rofie selv, var blevet ramt af alfens lorteforbandelse og havde skiftet køn.

Sofus og Shiro havde været på vej mod kroen, da de havde set Rofie med en ukendt skikkelse i døren. Sofus havde først været varsom, men ikke alarmeret. Det ændrede sig dog, da Rofie pludseligt lod til at få det skidt, og med det samme blev gennet indenfor. "Lort!" udbrød Sofus, og satte i løb det sidste stykke mod kroen.

"...kalde det måneblod."

Sofus hamrede døren op, og braste ind. Store bange øjne fandt Rofie og Telma. "Rofie! Er du okay?! Er du kommet noget til?! BLØDER DU?!" haglede spørgsmålene ned, som han netop nåde at fange den sidste del af samtalen, men i øjeblikkets hede ikke rigtig nået at koble sammenhængen sammen.
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Helli 29.11.2019 20:05
Shiro's reaktion på uheldige ting, var måske ikke altid ligeså voldsom som Sofus', men bare fordi Shiro havde massere af tid til at gå over mod kroen, hvor hvem han måtte antage fra Rofie, var gået ind af den, så betød det ikke at Sofus havde samme reaktion på det. Det var jo ikke som om at de kunne gøre noget som helst ved det alligevel.
Så Shiro måtte også sætte i løb efter Sofus, og kom kun få sekunder efter Sofus ind af indgangen, før han, an anelse forpustet, stoppede op og kiggede mellem de tre af dem.

Han kendte til Telma, og kunne næsten genkende hende. Den mørkhårede pige, som Sofus omtalte, måtte være Rofie.
Forsigtigt lagde han en hånd på Sofus' skulder, i håb om at få ham til at slappe lidt af, selvom han ikke sagde noget. Det føltes lidt meget som om at han trængte ind i noget han ikke burde, men her var han, fordi der ikke var andre steder for ham.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Erforias 05.12.2019 23:18
Rofie lod sige uden kny genne hen på en stol, for lige nu var det utroligt befriende at ikke selv skulle finde hoved og hale i ting, men bare lade mor fortælle hvad der var galt. Det eneste svar hun gav var et stille nik som den varme hånd blev lagt over hvor hun havde ondt.

At Telma så lod til at tage et snif fik Rofie til at se noget forvirret ud, hvad var det lige der skete?!? Efter forklaringen vidste hun ikke om hun skulle grine eller græde, hende en voksen kvinde?!? Så hvad hun kunne få børn?!? Hvad var det her for en syg spøg?!? Men inden hun nåede at tænke mere over det brasede Sofus ind i kroen, som om at den her dag ikke var forvirrende nok! 
"Øh! Jeg har bare ondt Sofus! Men jah det gør jeg..." hun slog blikket ned, tårende pressende sig på. "Men det er ikke farligt, du ved en kvinde ting"
Hænderne begravede sig i det blågrønne stof, knugende sig så hårdt at knoerne blev hvide. Hun var så fordybet i sine egene tanker at hun slet ikke havde opdaget at Sofus havde en ven med. 
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 223 år

Højde / 174 cm

Dragonflower 08.12.2019 21:48
Telma lagde en varm hånd mod sin datters kind, og skulle til at sige mere, da døren nærmest blev sparket ind og to unge mænd brasede ind.
Telma rejste sig, hendes hænder i siderne og et strengt ansigtsudtryk, klar til at give dem en verbal overhaling, da den blonde af drengene kom hende i forkøbet. Telma lukkede munden igen, og så et øjeblik skeptisk mellem sin datter og de to drenge, der tydeligvis lod til at kende hinanden. Og så var der den akavede rødhårede dreng i baggrunden, der lignede en gadedreng..

Og så slog det hele klik. 

Telmas tunge hånd lagde sig beroligende på sin datters skulder. "Min kære datter har blot fået sit første måneblod, så der er ingen grund til bekymring venner, men kom ind, kom ind og sæt jer endelig ned! Så skal jeg hente jer lidt at nippe til" hun så ned på Rofu- Rofie, med et moderligt smil "Og lidt til dine smerte skat". Så plantede hun et kys på Rofus pande, inden Telma gik, og forsvandt ud bag disken, og ud i køkkenet. 
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 08.12.2019 22:06
Sofus sukkede lettet da Rofie gjorde det klart det ikke var noget farligt, men bekymringen hang stadigt i hans blik. Det tog et øjeblik før det sank rigtig ind hvad Rofie sagde, men da hendes mor penslede det ud, blev Sofus ildrød i hoved.

"O-okay" svarede han lidt forsinket som Telma gik, og skævede kort mod Shiro, med en gestus mod bordet, inden Sofus selv skyndte sig hen og trak en stol hen ved siden af Rofie.
"Hey, det skal nok gå Rofie" sagde han beroligende og tog hendes hånd, mens han bed sig i læben. "Jeg ehm, kan se det ikke rigtig er det bedste tidspunkt men.. Du husker Shireen? Der hjalp os med dokumenterne fra de adelige? Ja, det er hende her, Shiro, nu" han nikkede mod Shiro og smilede lidt akavet "Han har også alfe problemer, så jeg inviterede ham altså med tilbage, så vi kan finde ud af det her sammen" forklarede Sofus hurtigt, mens han nussede Rofies hånd intenst, og bed sig en smule i læben. Han skævede over mod Shiro "Ik' Shiro?" spurgte han, blikket allerede tilbage til den lidende Rofie igen.
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Helli 09.12.2019 18:39
Shiro følte sig som en fisk på land. En situation han havde stået i relativt ofte, men det havde været i mere officielle situationer, og det havde aldrig føltes så forkert som her. Forkert krop, mærkelig situation, og lidt mere viden om Rofie end han havde behov for at vide.
"Ja... hej... Rofie," kom det en anelse akavet fra Shiro, med et lille vink til at gøre det hele meget bedre. Han kiggede sig efter en stol og trak den hen, i nærheden af de to andre teenagere, men stadig langt nok væk til at der var en næsten lidt unaturlig distance fra dem.

"Er du... er du okay?" kunne han alligevel ikke lade vær med at spørge om. Han kunne selv huske sin første gang. Det føltes både klamt, og gjorde lidt ondt. En kuldegysning løb ned af Shiro bare ved tanken.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 174 cm

Erforias 11.12.2019 09:17
Rofie rullede med øjene over hendes mors ord, hun havde liiiige selv sagt hvad det var! Nok ikke helt så præcist som Telma havde men stadig! "Ja gør du det mor" sukkede Rofie bare, det her var på ingen måden sådan hun havde troet eller tænkt at Sofus skulle møde hendes familie, sikke en dejlig dag eller noget.

Efter en dyb indånding løftede Rofie hovedet igen mens hun gjorde det bedste for at bide smerterne i sig, der var ingen grund til at de to skulle bekymre sig mere end de allerede gjorde. "Åh, den alf kommer da vidt omkring! Den har også ramt en drage og mindst en oppe fra paladset!" forklarede hun, med det stille håb om at kunne ændre folks fokus til noget andet end hende. "Men du skal være velkommen her Shirin-ro, og hvis min mor siger nej så kan jeg altid spille vi har reddet landet kortet"

Dog fik Shiros spørgsmål hende til at sukke kort, der var vidst ikke til at løbe fra. "Ja og nej? Jeg har ondt og føles helt forkert og" Rofie sank en klump "Det er ret mærkeligt at vide at jeg kan blive med barn..."
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 169 cm

Dragonflower 11.12.2019 15:50
Sofus skar en halv grimasse ved Rofies tone til hendes mor, kendte den tone lidt for godt fra ham selv, tilbage i Azurien.. hele tiden. Og ikke kun overfor sin mor.
Men han kunne heller ikke bebrejde Rofie det overhoved. Hans mor havde været rimelig pinlig. Dog kunne Sofus kun være lettet over den varme velkomst, og at hun ikke synes at have noget imod Shiro, selvom han lignede noget katten havde slæbt med ind.

Sofus øjne blev store "En drage?! Waoh den alf kender ikke frygt!" kommenterede hun måbende. En ting var en assotering af akavede teenagers, men folk fra paladset og en drage var lidt en anden sag! "Og sådan, teknisk set Rofie, så tæller du vel også som 'en fra paladset' jo" tilføjede han med et skævt smil, i håb om at opmuntre Rofie lidt, eller hvertfald distrahere fra smerten.

Smilet blev dog mere til en grimasse "Vi må hellere være forsigtige, så det ikke sker. Jeg kan skaffe nogle af de der urter præstinden snakkede om, hvis det er?" Sofus havde, noget tid efter det var sket, fortalt Rofie om sin tur forbi Lauranas temple, men havde aldrig fået gjort det. Det var noget nemmere at gøre for andre viste det sig.
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Helli 11.12.2019 18:14
Det var tydeligt at Sofus og Rofie virkede til at have mere styr på hvad der var sket for dem alle. Nu havde de selvfølgelig også haft hinanden, så de var sikker på at det ikke blot var en feberdrøm. Shiro havde stadig sine tvivl.
"Tak.. jeg ved ikke..." han tog en dyb indånding. "Bare tak." Det var lige meget med at han ikke var sikker på hvor lang tid han ville have overlevet på gaden. Det behøvede de ikke at høre fra ham, og i stedet for gav han dem et taknemmeligt smil.

Et mere sympatisk smil overtog hans læber, da han sagde at han følte sig forkert, det forsvandt dog meget hurtigt som Sofus havde behov for at nævne urterne. Shiro var ikke naiv, men han var opvokset i et konservativt hus, og sex udenfor ægteskabet var stadig meget fyfy, uanset hvor meget man som teenager måske godt kunne være intereseret i det. Det var også meget tydeligt at aflæse hvad præcist han tænkte, med det ansigt der så meget forfærdet ud.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Helli
Lige nu: 2 | I dag: 3