Lige uden for byen

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 05.08.2009 01:15
Han hævede det ene øjenbryn da det forkom ham pludseligt at hun ændrede sin personlighed..fra at være mindre provokerende blev hun pludselig lidt venlig? der var noget der ikke rigtig hang sammen men hun var vel en af de typer der hurtigt skiftede personlighed...
''så de siger at jeg...bare for et eksembel...der er noget jeg ønsker ved en bod...jeg har ingen penge på mig...så jeg stjæler den..? er det hvad de mener frøken Alwyn?''
han lød lidt chokeret i sin udtagelse da han ikke var helt sikker...men at stjæle var nok også at synke dybt ned selv for ham.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 05.08.2009 01:38
Hun rettede sig op og lod tungen glide henover læberne. "Du forstår det ikke, min kære ven. Tag imod de muligheder du får i livet. At stjæle er forkert, mener mange. Hvis du vil have en bod ... Så lav den selv. Man må forsøge sig frem og leve livet. Tag imod de tæsk man får og lære noget det." mumlede hun og lod hånden glide igennem håret igen. Hun puttede blidt til ham.
"Vil du godt få din fugl til at stoppe med at stirre?" klagede hun og lagde armene over kors. "Hvis du vil kæmpe imod Samson, skal du finde folk der vil støtte dig. Kæmpe for dig. Hjælpe dig. Du kan ikke klare dig i denne verden alene." påpegede hun og smilte venligt til ham.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 05.08.2009 01:50
Med et vendligt blik så han ned på Sølvdjalen som stadig så imod Alwyn, den fjernede straks blikket da den lagde mærke til at Kanismo så på den.
Det vendlige blik til den blev hurtigt til et irreteret udtryk, den forstod ham og så ud mod regnen for at komme på andre tanker.
Han vendte da blikket væk fra den gik et enkelt skridt tilbage da hun igen var kommet for tæt på ham.
''Det lyder meget lovende de ord som de siger frøken...men nogen er bare født til at lede mens andre har det fint med at tjene de stærke...jeg drømmer ikke om at være blandt de høje rang...jeg har det fint med at arbejde for andre...'' Han lød sikker på hvad det var han sagde og smilte sikkert for sig selv.
''og ja det er forkert at stjæle jeg mistforstod dem bare frøken Alwyn''
han gabte engang men holdte sig for munden imens og så så ned på Sølvdjalen.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 05.08.2009 01:58
Hun så på ham og smilte roligt. Hun lod hånden glide igenne, håret og bed tænderne sammen. Et eller andet sted kunne hun ikke andet end at respektere ham for hans gåpåmod med hensyn til alt det her. Hun lod hånden glide igennem håret, igen igen og smilte til ham med de røde læber.
"Jaså. Men så er alt vel godt nok. Så må din familie klare sig. Så må du klare dig. Tror du, at du kan det? Hvis du tror at du kan gøre det bedre, så må det være sådan." påpegede hun og smilte roligt til ham. Hun lo sukkede opgivende samtidig. Det gav en underlig lyd. Hun vendte sig imod fuglen igen og hævede et øjenbryn.

Frys

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 05.08.2009 02:32
''hvad jeg behøver er en bedre arbejdsgiver...det er alt hvad jeg har brug for...'' lød det selvsikkert fra ham.
Han bemærkede at Sølvdjalen havde fanget hendes interesse, han så ned på den hvis nu den havde stirret på hende igen.
Den så bare ud imod regnen hvad kunne den havde gjort?
Frøknen sagde før at hun var en af de mest magtfulde kvinder i landet...måske...?
''Frøken Alwyn...kunne det tænkes at de måske havde et job for en vagt som satte livet på spil for sin forige arbejdsgiver..? og som muligvis vil gøre det igen for en anden..?'' han bykkede kort mens han talte i en rolig tone til Alwyn

//frys

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 15.10.2009 20:34
Kema kom traskende udefra byen af. Han var faktisk ret stiv, så hans gang hen over jorden var meget slingrende.
Han satte sig ned i grasset og så op på himlen,

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 15.10.2009 20:44
Felix kom gående hen ad vejen.. hans tanker cirkulerede om de par dage, Murizz og ham havde tilbragt i den lille hytte. Han's ene mundvig løftede sig i et skævt smil ved tanken.. Jah det havde rigtig noget været.. interessant...
Eftersom Kema ikke sagde noget, blev Felix ikke hevet ud af sin dagdrømmen.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 15.10.2009 20:48
"Hmmm. brruuhheeh..." Kom det brummende fra ham. Det var lige før man skulle tro han var faldet i søvn, men hans blik stadig stirrede op i himlen. Han havde egentlig hørt en anden komme gående, men tænkte ikke over det. Hans hjerne var nærmest stået af, af bare fuldskab.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 15.10.2009 20:50
Han så hurtigt hen imod fyren i græsset, som viste sig at være Kema.. "Helt ærligt!! Jeg... tænkte lige!"
Snerre han irriteret af ham.. Inden han sætter sig på hug ved hans side.
"Du ser fuld ud?" mumler han lavt.
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 15.10.2009 20:55
Hans øjne var lige ved at lukkes, da Felix sætter sig ned ved siden af ham. "Hva' funden?! Felis... Hvad laer du her?" Får han stammet ud, og sætter sig op.
"Ahh Felix! Lang tid siden!" Sagde han og lagde sin arm omkring Felix. Han havde en halv tom flaske med, som han havde sat ned ved siden af sig da han lagde sig ned. Han tog fat i den og drak en slurk, før han igen så på Felix

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 15.10.2009 20:58
HAn griner halv irriteret..
"Jaja.. jeg er da også enoormt glad for at se dig" mumler han.
Han skæver kun til Kema uden rigtig at sige mere..
Mørketskriger!

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 15.10.2009 21:01
Han drak resten af indholdet fra flasken. Sjovt nok så vidste han ikke engang selv hvad der var i det.
Han smed flasken fra sig, og en hånd ned på den anden side af Felix hofte.
"Nååå Felix. Skal du noget i aften?" mumlede han , mens han stille lænede sig ind over ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 15.10.2009 22:31
Han griner lavt.. "altså.. jah det skal jeg" mumler han, og skæver ned til Kema's hpnd. han rejser sig så og går derfra
"vi ses nok"

//out
Mørketskriger!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 21:34
kravenoh står uden for byen ved en stor sten hvor han står afslappet op af, hans krop sprog er afslappet
og han har sænket parraderene, han står bare stille og holder øje med de folk der nu kommer forbi
og de fleste mennesker der kommer forbi kan han mærke deres frygt og utryghed.
han trækker vejret dybt og puster ud han kan nærmest smage deres angst.
han overvejer om han ikke snart skal tag fat i samson for han vil gerne vide noget om de personer der er i banden
og hvad deres svagheder selvom de nu er på samme side men stadigvæk.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 13.10.2010 21:49
Solen stod højt på himlen, men alligevel var det koldt, jorden var fugtig efter regnbyerne fra tidligere, men skyerne var næsten forsvundet fra himlen, så alt varmen kunne forsvinde væk fra jorden. Omkring vejen stod en række adspredte træer og strakte deres grene ud efter de varmende stråler, alt imens enkelte blade måtte tage den lange vej ned til jorden, hvor de kunne visne og dø ud i frem og ro.
Hen af vejen kom en lille skikkelse gående. Iført den mørkebrune jakke, der var lukket godt til foran, vandrede han frem med rolige skridt, som besad han alverdenens tid. Intet kunne haste på ham lige nu. Under jakken sad de to krogede daggerter og var klar til at blive trukket mod enhver uønsket fjende og skjult bag de lange ærmer skjultes to springklinger, klar til hurtigt at afslutte kampen før den overhovedet fik startet. Blev den nødvendigt bar han også to synlige kortsværd i bæltet og skjult under bukserne ved skinnebenet var en samling af ialt 7 kasteknive. Han var klædt til kamp, og alligevel ikke. Det var blot hans beklædning. Han elskede sine knive, som var det hans børn.

Det krystalklare øjne skimtede frem af vejen, der var ikke mange mennesker, men de der var gik med sænket hovede og undgik øjenkontakt med den fremmede unge mand. Ingen af dem bar undtagelse. Tsh, naive væsner. Vidste de ikke hvor let det ville være at dræbe dem når de gik ubevæbnet? Tåber.
Med et stoppede Trace op. Hans blik var faldet på noget interessant. En sortelver.
Han smilte kort for sig selv inden han drejede rundt og gik nærmere dette interessant væsen. Det var ikke tit man så den race heromkring.
"Goddag" Sagde Trace roligt og stoppede op kort fra den fremmede mand. En sortelever levede normalt længe og deres spidse øre hørte ofte mere end de almindelige krystalianere. "Hvad bringer en som dig på disse kanter?"
Efter hvad Trace havde erfaret i sit korte liv, så holdt de fleste mørkelvere til for sig selv i skovene, men denne lod til at være en enspænder på vejen. Noget man ikke så hverdag.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 21:59
han bliver kort opmærksom på en lille skygge i det fjerne komme nærmere ham dog lader han ikke den person
påvirke ham men da han ser at den person det nu må være kommer tætter på ham bliver han mere og mere på vagt
men stadig helt rolig da personen kommer hen til ham og han ser det bare er en ung mand smiler han blot "tsk"
han ser på denne unge man i et kort øjeblik, han ligger mærke til at personen er godt bevæbnet fra sokkerne af og op efter.
men han er stadig helt rolig da han ser så ung ud. "hmm goddag min ung herre, en som mig siger du, hmm tja hvad er en som mig
måske så? " han ser undrene på denaro som nu har fået krav til at være opmærksom på ham.
han længner sig op af stenen og tager sin ene hånd om bag ryggen og ser så afslappede på ham
"du kan starte med at fortælle hvem du er også måske fortæller jeg hvad jeg laver her "

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 13.10.2010 22:11
Noget for noget. Sandt nok det var et princip man ofte kørte med.
"Trace Aerogoth" Præsenterede han sig roligt inden han flyttede sig for en forbipasserende hestevogn, der var på vej mod byen for at sælge sine varer på markedet, og muligvis gøre nogle gode køb at tage med videre.
"Og De er?" Spurgte han roligt. Normer var en fin ting at have og den fremmede havde ganske ret i at Trace burde præsentere sig selv før han prøvede at få oplysninger ud af en fremmed. Dog var det en gammel vane, de det altid var bedre at få gratis info, frem for byttet info.
Trace kastede et roligt blik rundt for at se om der var noget at sidde på, ikke fordi han ikke allerede var klar over det, men blot for vanens skyld. Takket være sine evner var han trodsalt konstant klar over hvad der var omkring ham, men det var alligevel rart at bekræfte det med øjnene, som var man normal.
Det eneste der var at tage plads på, ville være den store sten lige foran ham, men den havde elveren allerede taget plads på, så det ville han ikke få noget ud af. Så desperat var han trodsalt heller ikke efter et sted at sidde.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 22:20
han smiler " trace hmm, nu er det bare lige sådan jeg ikke rigtig gir men navn ud bare sådan vidre
så for dig er jeg bare en du ikke vil irritere " han kigger efter hestevogn der placere dem og ser så på trace
igen " men du kan jo altid fortælle mig lidt af hvad du er for en og hvorfor du kom hen til mig " han
har godt nok sin hånd bag på ryggen men denne person virker ufarlig så han fjerner sine hånd for den nål
havde havde fat i omme bag ryggen og placere så sine arme i et kryds over hinanden. han rejser sig ret op
og går hen til trace der står lidt fra ham, han begynder stille og rolig at gå rundt om ham, hvor han imens bag kigger på
ham imens han går rundt om ham i en cirkel.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 13.10.2010 22:27
"Jeg er... tjah, man kan vel kalde mig en handelsmand, men vil du vide mere må du selv til at fortælle" Sagde Trace roligt og blev roligt stående uden at dreje blikket mens Krave gik rundt om ham. I samme øjeblik elveren var lige bag Trace trådte han frem og satte sig på stenen, der for et øjeblik siden havde været elverens hvileplads.
Han havde et let smil overløberne og lod roligt tungen glide henover piercingen i hans læbe. Et gammelt slavetegn, men han var vel en af de sidste der kendte dets betydning, for resten af verdenen var det blot et mærkværdigt smykke, som han havde spidet igennem sin underlæbe.
Øjnene lagde roligt på Krave.
"Så er du interesseret i at handle?" Han udtalte ordet handle på en måde der tydeligt afslørrede at de ikke skulle finde deres pung frem for det her. Hvad han handlede med var viden, og ikke den slags man fandt i bøgerne, men den virkelige slags, den slags der kunne skaffe dig overhånden i enhver kamp, få folk til at slikke dine sko eller stikke en kniv igennem hjertet på den de holdt kærest. Hemmeligheder eksisterede ikke i Trace verden, kun viden.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 22:36
han ser rolig på ham imens han går rundt om han men da han forsvinder hen på stenen stopper han
"hmm handle siger du okay på den måde okay hvad vil du vide om mig så"
han kigger op på ham afventene imens han kommer til at tænke på den viden han godt
kunne bruge hvis det var han viste det alle de personer fra banden han ikke havde mødt, måske var
denne person alligevel til gavn for krav han går stille hen imod ham men stopper da han ca står 1 meter fra
ham. han ser op på ham " nå hvad vil du vide " han ser afventene på ham
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12