Denaro Kilz

Krystalisianer

Status: Inaktiv

Godkendt: 02.09.2006

Antal posts: 277

Efterlyst af Lyset

Grundlæggende Oplysninger

Fulde navn: Denaro Possum Kilz
Kaldet: Denaro
Køn: Mand
Alder: 37
Fødselsdag: 13.10 år 1986
Tilhørsforhold: Kaotisk Ond
Tro: Zerafina
Erhverv: Arbejdsløs
Nuværende levested: Omrejsende - I en hytte midt i skoven.
Race: Menneske

Udseende

Højde: 187 cm
Vægt: 97 kg
Hudfarve: Lys brun - Oprindeligt fra ørkenen, men har ikke været der længe.
Hårfarve: Rød
Hårstil: Der er sjældent muligheder eller interesse for at gøre det store ud af sit hår, så det hænger normalt løst og får lov at vokse sig halvlangt før han skær det af.
Øjenfarve: Blå/grøn
Kropsbygning: Robust kropsbygning, har et par ekstra kilo, men ingen tvivl om han er fysisk aktiv.
Hverdagstøj: Ofte dækket af en kappe og tykt tøj. Over ryggen bærer han to halvdele af et knækket spyd. Under kappen bærer han et utal af tasker, små som store, hvor han kan putte hvad end han samler op på sine rejser.
Ar, permanente skader, el.lign.: Under tøjet er hans krop dækket af utallige gamle ar, erhvervet gennem mange års skiftende loyaliteter. Særligt maven er dækket af et stort forbrændt område.
Særlige kendetegn: Det røde hår er let genkendeligt, derudover er der noget ved måden han håndterer sig selv, der får folk til at tage et skridt væk.


Faceclaim: Kvothe, Arliden's Son (Kingkiller Chronicles)

Magi

Magisk evne (1): Jord Element - Han nedbryder jord og sten til sand og grus, som han kontrollerer med stor præcision. Han er i stand til at styre det næsten instinktivt, ofte lige så let som at bruge resten af kroppen. Når han lægger sit fokus bag magien, kan han danne golems, lokaliserede jordskælv og meget mere.
Dygtighed til at kontrollere evne: Mesterlig kontrol

Magisk evne (2): Metamorph - Denaro kan ændre hele sin krop til en ny, hvilket gør ham i stand til midlertidigt at glemme ellers voldsomme sår og skader, som at ignorere den stress hans muskler skulle være under. Han har 3 kroppe han varierer imellem. Ud over at ændre ham fysisk bærer disse forme også effekt på hans psykiske tilstand.
Hans første form er mere stille og melankolsk, mens hans anden form er mere selvsikker og arrogant. Begge disse forme har dog vinger og er i stand til at flyve.
Når han skifter fra en skadet form vil den langsomt begynde at heale. Dette sker i naturlig hastighed, så brækkede knogler tager uger, overbelastede muskler tager dage, mens afskårede kropsdele ikke bliver gendannet.
Dygtighed til at kontrollere evne: Middel

Personlighed

Talenter:
Denaro er den naturlige kriger, alt kamp falder ham naturligt og han går sjældent fra en duel med nederlag.
Hans evne til at kontrollere sin magi er også næsten uovertruffen.
Han er i stand til at leve behageligt i naturen, hvad end det er at finde vand og mad i en ørken, eller bygge sig et nyt hjem i tågedalen.

Svagheder:
Psykisk er Denaro ustabil, hvilket før har efterladt ham som et våben i hånden på folk med evnen til at udnytte hans fortid imod ham.
Han er dårlig til at håndtere civiliserede områder. Han er derfor ikke velkommen i næsten alle byer og selv når han får adgang har han svært ved at følge de naturlige regler for hvordan man bør opføre sig.
Denaros hukommelse er splittet. Han husker kun bider af sit liv og har det med at glemme folk han har mødt, til trods for lange bekendtskaber, dette er en konsekvens af de mange psykiske skader han har pådraget sig gennem årene.

Interesser: Han elsker kampens hede og lader sig derfor ikke stå tilbage for en udfordring. Han finder en indre glæde ved at gøre skade på andre, hvad end de kan forsvare sig selv eller ej. At leve i fred og bruge naturen omkring ham uden at ødelægge den.
Drømme/ønsker: Denaro er glad for hans tilværelse som den er. At leve i harmoni med naturen, afbrudt af intense møder med civilisation der ender i flammer. Hvis det skulle blive bedre var det at fylde hullerne i hans hukommelse ud.
Elsker: Friheden og freden, som han finder i naturen. Adrenalinshocket under en god kamp.
Hader: Når folk ikke forstår hvad han prøver at kommunikere til dem.
Andet omkring personlighed: Hans personlighed skifter når han bruger sin andne magiske evne. Han kan være utrolig farlig at være i nærheden af. Han bryder sig ikke om at være en del af grupper, bander eller andre organisationer.

Baggrundshistorie

Barndom: Denaro var ment til at blive ofret til Zerafina af en kult, men før det kunne ske undslap en gruppe af oprører fra gruppen. De fandt tilflugt i en lille ørkenby og som Denaro blev ældre voksede hans magiske kræfter. Lokale bander ønskede at kontrollere hans magiske evner til at kunne styre hele byen. De kidnappede derfor den eneste familie han kendte og brugte ham til at tage kontrol. Dette gik dog ikke efter planen og efter en intern konflikt i banden endte den unge Denaros kræfter med at destruere hele blokken og dræbe alle han kendte. Herfra måtte han lære at overleve for sig selv, for han var ikke længere velkommen i byen han havde hjulpet med at kontrollere.
Fortid frem til nu: Denaro voksede op til at hade alle væsner han mødte. Omkring teenage alderen var hans instikt at angribe hvad end civilisation han mødte, så han efterlod et spor af død og ødelæggelse hvorend han dukkede op. Mange satte efter at nedlægge ham og flere gange var han efterladt mere død end levende, men hver gang lykkedes det at komme tilbage fra mørket.
Efter et særligt blodigt nederlag brød hans sind sammen og efterlod ham mere fredfyldt end han nogensinde havde været før. Han ønskede ikke længere død og ødelæggelse, men søgte i stedet at styrke sin magi, for dette samlede han stærke artifakter, der kunne gøre ham endnu stærkere end tidligere og han begyndte at danne forhold til et par af landets beboere. Desværre var det ikke alle der ønskede en fredfyldt kriger, så den spirende bande Rutilus Taurus knækkede hans sind igen og lod mentalisten Tarasika styre hans hjerne. Under deres kontrol genoptog han sin destruktion, men dette kaos var svært at kontrollere, så da bandens leder døde forsvandt Denaro fra øen. Han har siden da flyttet vidt omkring og holdt hans hævn fra at overtage. Han har dog ikke glemt hvad folk har gjort ved ham, men han har lært at vente til en bedre tid at slå til.
I Tusmørkedalen har han bygget sig et hjem, men landet nær hans hjem har svært ved at give nok ressourcer til at han kan leve i fred, så han må fra tid til anden rejse ud for at samle sammen hvad han mangler.

Familie: Han har lidt familie levende derude, men ingen kontakt med dem.

Andet

Slave halsbånd: Et halsbånd, der tvinger folk til at adlyde, ellers føler de voldsom smerte. Tidligere brugt til at kontrollere halvdyret Foxy.

Sølvstålsspyd: Et ufatteligt hårdt spyd der aldrig synes at sløve eller ruste, desværre lykkedes det den tidligere bandeleder Samson at knækket dette.

Diverse gifte og eliksire: Ingen særligt effektive, men nok til at hjælpe med at dulme smerte eller få en almindelig person til at miste bevidstheden.

Færdighedspoints

Fysisk styrke: Middel
Smidighed: Over middel
Fysisk udholdenhed: Over middel
Kløgt: Middel
Kreativitet: Middel
Mental Udholdenhed: Elendig
Chakra: Fantastisk
Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten, Helli , Krystal
Lige nu: 4 | I dag: 16