Log ind Opret bruger


Antal posts: 132
Oprettet: 12.10.2010
Status: Død
Skaber: KeiKei

Posting-statistik: [Se karakterens posts] [Se karakterens emner]
Mest aktive forum: Den Forladte Ruinby
Mest aktive emne: The Scroll
Fulde navn: Trace Aerogoth
Kaldet: Infiltratoren - Aero
Alder: 19 år
Fødselsdag: 27/5
Køn: Mand
Tilhørsforhold: Neutral Ond
Tro: N/A
Erhverv:
Race: Menneske
Højde: 165 cm
Vægt: 52 kg
Hudfarve: Hans hud er bleg og han lader ikke til at tage imod farve fra sollyset synderlig let.
Hårfarve: En mørk brunlig farve
Hårstil: Håret holdes kort foran øjnene, for at sikre godt udsyn. I siderne lader han det vokse, men holder dog nakkehåret fint til.
Øjenfarve: Krystalblå
Kropsbygning: Hans kropsbygning er spinkel, men under tøjet har han en yderst veltrænet krop og en stærk muskulatur.
Hverdagstøj: Han har ikke en desideret sæt tøj, som han går rundt i, men foretrækker dog løst tøj og har en jakke han ofte bærer. I nakken har han syet to holdere til hans daggers. Om maven bærer han ofte et bælte med et kortsværd i og omkring håndledes har han bundet til springblade til, som ligger skjult bag ærmerne (normalt). Omkring hans skinneben bærer han ligeledes et sæt kasteknive.
Ar, permanente skader, el.lign.: Har din karakter nogle ar, eller mangler han/hun måske en enkelt finger? - Du kan også skrive her, hvis han/hun lider af nogle sygdomme..
Særlige kendetegn: Hans underlæbe er piercet. Et slavetegn hans tidligere herre brugte, men der er dog ikke længere folk der kender til dette tegn, og herren er død.

Magisk evne (1): Godly speed - denne evne gør udøveren i stand til at foretage et enkelt sæt af bevægelser, der når en hastighed, der bryder lydmuren med flere længder. Dette er dog stærkt begrænset, hvad man kan gøre med disse bevægelser og sammenlignes det med løb, vil man kunne løbe ca. 50 meter, før hans krop giver efter. Eksempelvis, løber man 100 meter med denne evne vil ens muskler sprænge i sådan en grad, at man vil tilbringe resten af livet med krykker.
Dygtighed til at kontrollere evne: 7
Magisk evne (2): Control Field - denne evne gør udøveren bevidst om alt i en radius af ca. 5 meter. Med træning kan området forstørres. Dette inkluderer både synlige og usynlige ting, ting der er foran dig og bag dig, over og under. Der er ingen kendte undtagelser. Evnen fungerer som en ekstern sans, der ikke har forbindelse til nogle af de andre sanser, og er derfor ikke afhængelig af fx belysning osv.
Dygtighed til at kontrollere evne: 6
Talenter: Trace er utrolig hurtig, selv uden sin evne kan han løbe side om side med mange dyr, ud over det kan han ved lavere fart bevæge sig noget nær lydløst og udnytte sine evner til at infiltrere selv svært bevogtede fæstninger.
Svagheder: I kamp er hans evner begrænsede. Han har godtnok talent med sværd, men kan ikke fokusere på mere end en stærk fjende af gangen. Ligeledes er hans første evne stærkt begrænset og han vil ikke være istand til at anvende den indendørs uden at skade sig selv mere end modstanderen.
Interesser: Trace er typen der elsker at sidde som den bedrevidende. Han har derfor hele sit liv elsket informationer og deres værdier, det er blandtandet det der har bragt ham til hans nuværende position.
Drømme/ønsker: Han er ikke typen der drømmer sig langt væk i tanker om verdensherredømmet, men lever i nuet og ser hvad han kan få ud af det han har lige i øjeblikket. Han har dog intet imod at ende med magt og rigdom. Tværtimod.
Elsker: Penge og magt - kort sagt
Hader: Uvidende mennesker og arrogante svin
Andet omkring personlighed: Trace har levet som slave i sin opvækst og hader derfor at være underlagt andre, han ønsker at arbejde alene, fordi han ikke stoler på at andre kan passe deres job på en måde, der ikke bringer dem alle i farer. Han har dog enkelte undtagelser med folk han stoler på. Hans tillid er dog svær at vinde, og selv når du har vundet den, vil der være ting han ikke informerer dig om, medmindre han finder det nødvendigt.
Barndom: Trace blev født som slave og man forventede at han skulle dø som slave. Han var ejet af en rigmand i det nordlige fastland og hans pligter blev udgjort af at han skulle arbejde på en af de store gårde i området. Hans såkaldte far var blevet solgt til en anden bonde inden Trace nåede at se solen for første gang, så det var hans mor der enhændigt stod for at passe ham. Angående hans far vidste ingen, hvorvidt slaven var fader eller om det var rigmanden der stod med faderpligten. Det gjorde dog ingen forskel, da den ene ikke kunne og den anden ikke ønskede at være der for den nyfødte dreng. Hans mor fik dog ikke lov til at slippe for pligterne på gården, og måtte konstant arbejde mens hun passede Trace, men da han fyldte 4 startede hans eget arbejde. I starten skulle han blot samle sten på marken og diverse andre småting, men med tiden blev hans pligter større. Trace var dog en kvik knægt, der ofte så sit snit til at forsvinde fra arbejdet (med protester fra de andre slaver) og senere dukke op derhjemme med armene fulde af mad fra rigmandens lager. Dette blev dog fordelt mellem alle slaverne, for at undgå sladder.
En dag da Trace var på en af disse "ekspeditioner" hørte han lyde fra rigmandens værelse, der lå et stykke fra lageret. Han kunne ikke dy sig og trådte nærmere for at finde ud af hvad der skete, og gennem nøglehullet så han noget, der bragte et smil over hans læber. Han havde set rigmanden iklædt en sort kåbe, som han vidste tilhørte en bande ikke langt fra hvor de boede. Banden levede af at plydre forskellige går og mindre landsbyer, og med den information (og armene fulde af mad) gik han tilbage til de andre slaver. Det var her hans informationshandel startede. Det udviklede sig dog hurtigt og efter et par måneder var det ikke kun slaver hans handlede information med, men også de almindelige arbejder på gården. Pengene gemte han i en lille æske under jorden og en dag da en handelsrejsende kom forbi brugte han dem på at købe sin første kniv. Den var dog slidt og ikke meget værd, men Trace var ved godt mod og fik den slebet og klargjort. Et par dage efter lå herremanden død og slaverne flygtede i hver deres retning, de nåede dog ikke langt før vagter jagede dem ned og dræbte dem, da de alle fik skylden for mandens død. Trace nåede dog væk, mens hans mor døde under flugten.
Fortid frem til nu: I en alder af 10 var han nu alene og alt han havde var sin kniv. Han rejste omkring og stjal sig til dagen og vejen, mens han langsomt opbyggede sig et omdømme, som drengen der vidste alt. Man kunne stille ham et spørgsmål og han ville finde svaret, dette fik folk til at ansætte ham som spion og som 14 årig blev han sat til at infiltrere en borg. Opgaven blev klaret med glans, og efter dette havde han penge nok til en lejlighed i byen. Herfra udvidede han sit arbejde og levede for sig selv. Som 17 årig gik det dog galt, folk med hemmeligheder anså ham som en trussel og besluttede han skulle fjernes, så de brød ind i hans lejlighed, mens han lå og sov, og med listende skridt nærmede de sig hans seng, men da de nåede indenfor 4 meter slog han øjnene op, greb sin kniv og kastede den direkte ind i struben på den første inden han greb sin frakke og sprang ud af vinduet og forsvandt. Siden har flyttet tilholdssted og modtager kun bestillinger gennem betroede folk.
Værste minde: Flugten fra slaveriet
Bedste minde: Købet af hans første kniv
Barndomshjem: Gård i det nordlige fastland
Familie: Ingen overlevende (ingen søskende)
Nuværende levested: Lejlighed i byen (ja han fik en ny)
Fysisk styrke: 0
Våbenfærdigheder: 0
Smidighed: 0
Fysisk udholdenhed: 0
Taktik: 0
Intelligens: 0
Kreativitet: 0
Mental udholdenhed: 0
Chakra: 0

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world