Åben

Krostuen: Denne tråd er altid åben :D

Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 23.07.2017 00:07
"Jarko, de fleste kalder mig bare 'Kragen'" Svarede han nordboeren og så spørgende tilbage, forventende en præsentation. Der var ved at være ganske trængt i krostuen, for en lille, hvidhåret kvinde var netop stødt ind i ham. "Det gør sgu ikke noget, lille frøken, kom og drik med."
Han fik slået sig ned sammen med Nordboen og ventede nu på at tønden kom på bordet.
Jarko Ralon - "Kragen"

Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 23.07.2017 00:11
Hele denne kro var nærmest som et muntert galehus. Manden hun var gået direkte ind i fordi Talia havde haft sin opmærksomhed andet steds smilede nu op til ham, inden hun lod sig distrahere af Kroværtens bevægelser. Noget der frembragte en lille latter fra hendes læber. "Okay! Hvad drikker vi?" kom der muntert fra hende, som hun så fra den ene høje mand til den anden noget højere. I den process fik hun øje på en hvid pelset skabning. "Ooooh hvor er hun pæn!" kom der uden omsvøb fra Talia som løftede hænderne op til munden.
Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 23.07.2017 00:16
Tanken *Det kan mig og min pengepung godt lide at høre!* blev oversat til: "Det kan mig og min kro lide at høre! Vil I have værelser for natten? Det kunne godt blive lidt svært senere," tilføjede han med et sigende blik rundt i den stuende fulde kro. Først nu bemærkede den anden lille dame, der var dukket op ved siden af hans to tøndetømmende gæster. Hvis de ville dele, ville han ikke stoppe dem. "SUPPE!" kom det skrålende fra 'Marie', og Athir rakte en arm bagud efter skålen og stillede den foran halvkaninen med et 'Værdsåartig'.
Emilia Hopsalot

Emilia Hopsalot

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 31 cm

Helli 23.07.2017 00:22
Emilia så aldeles forvirret ud, hvilket nok ville forvirrer de fleste der så hende. Hun lignende et kanin, men udtrykket i ansigtet lignede virkelig ikke en kanin. "Jamen tak. I lige måde," kom det lidt forvirrende svar mod den hvidhårede píge.
Hun vendte sig mod krofatter som gav hende suppen. "Tak tak," sagde hun muntert og satte koppen fra sig så hun kunne læne sig ind over skålen. Hun kiggede lidt på skålen og skeen før hun lænede sig ind over skålen og sluprede af den hvor den stod. Det var dejligt varmt i hendes lille mave.
Baldr Icewalker

Baldr Icewalker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Lorgath 23.07.2017 00:29
Den lurvede mand præsenterede sig, og Baldr gav ham endnu et godt klask på ryggen. "Mit navn er Baldr! Det er også bare det du kan kalde mig, Krave!" han ventede tålmodigt på øllen mens Kraven fik indlemret den lyshårede tøs i deres druk, til hvilket Baldr blot grinede og sendte pigen et stort smil. "Øl selvfølgelig! Og ja tak, vi vil gerne ha' et værelse for natten, krofatter," hans blik endte på den lille kanin og han lænede sig frem for at hviske lidt mere lavt til Kraven: "Hvad helved' er det for noget? En talende kanin?!"
Jarl Baldr Icewalker - Jarl for den Nordiske Alliance

If you do my people an injury

I will crush you

Ruin your name

And salt your fields

Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 23.07.2017 00:32
"Tjo, hvis du har et billigt kammer fatter." Svarede han kroværten. Ellers kunne han måske sove i stalden. Det havde han gjort før. Nu ville han først og fremmest få noget indenbords - det trængte han til.
Han lænede sig lidt frem og fik først nu kigget rigtigt på kaninen. Tænksomt kradsede han sig lidt i skægget. "De må vel eksistere. Drikker den øl?" Det sidste blev sagt højere, lidt i retning af kaninen, så den selv kunne have mulighed for at svare.
Jarko Ralon - "Kragen"

Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 23.07.2017 00:39
Talia smilede begejstret og havde svært ved at tage øjnene fra pelskvinden. Det var det bedste ord hun kunne finde i sit hoved, da hun virkelig ikke vidste hvilke slags dyr hun var.
"Øl lyder godt!" svarede hun uden at fjerne blikket fra pelskvinden.
Talia vendte hovedet lynhurtigt, da der blev nævnt noget fra denne Baldr. Var det Kanin han sagde? Ikke at Talia vidste hvad en kanin var - men det måtte hun være jo.
Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 23.07.2017 00:49
"Naturligvis. Rimelige priser har vi da, de mest rimelige i byen så vidt jeg ved." Svarede han. Det hjalp selvfølgelig også, at kroen var den eneste i byen. Han gned sig muntert i skægget og opfangede ud af øjenkrogen, at kaninen ikke ligefrem spiste, som han havde regnet med. "Beklage dybt, frøken, jeg glemte da helt deres ske!" Han stak en barket hånd ned i en skuffe og trak en teske frem. Og et forsøg på at redde Talia, der tydeligvis ikke var hverken kro- eller ølvant, tilføjede han: "Måske jeg må foreslå at du prøver noget af det samme som, frøkenen her? Det er en frugtsaft til 2 rav." Bemærkningen om penge var mest for at tjekke, at hun overhovedet havde nogen. I samme vending fik da også lige bedt og passende betaling for tønder, mad og soveværelser til resten af gæsterne ved disken. Det var trods det vigtigste.
Emilia Hopsalot

Emilia Hopsalot

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 31 cm

Helli 23.07.2017 00:57
Et lidt stramt udtryk kom over Emilias ansigt, da hun blev kaldt en 'den' "Jeg er aldeles ikke en den. Jeg er en kvinde, og jeg drikker i allerhøjeste grad øl," sagde hun og rettede sig lidt mere rank op.
Hun tog glædeligt imod treskeen da hun blev givet den, men den var stadig lidt for stor, så det så helt malplaceret ud, som hun prøvede at sidde og spise suppen. Hun skævede dog mod de to mænd, som tydelgvis så ned på hende pt. Pigen stirrede godt nok lige lovligt meget dog.
Baldr Icewalker

Baldr Icewalker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Lorgath 23.07.2017 01:05
Baldr kunne lide måden, kaninen så helt rank og stolt ud. Han fandt det både hylende morsomt, og samtidig respekterede han det, så han nikkede med det samme, før han vendte sig halvt mod kroværten, halvt mod den lyshårede pige. "Jamen så kom da og sæt dig, hvorend du lyster!" han skævede lidt mod kaninen igen. "Hvad hedder du så, frøken Kanin?" spurgte han, nysgerrigt.

I will crush you

Ruin your name

And salt your fields

Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 23.07.2017 01:08
Jarko kunne heller ikke lade være med at trække på smilebåndet over din lille, pelsede kanindame. "Ja, lad os få noget øl til damerne!" Lo han i retning af kroværten, ignorerende snakken om frugtsaft. Det lød alt for sundt. I stedet begyndte han at tælle ravstykker op, for det var tydeligt, at der næppe ville komme øltønde på bordet eller være et kammer at sove i, før kroværten havde fået sine penge - hvilket nu også var ganske rimeligt.
Jarko Ralon - "Kragen"

Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 23.07.2017 01:13
Talia blinkede et par gange og kiggede på kroværten der muntert rendte rundt. Frugtsaft lød nu meget godt, selvom dette blev afbrudt af den mere snuskede mand ved navn Jarko. "Tak, men jeg vil gerne drikke øl." svarede hun varmt og ragte ned i en pung i bæltet og ragte to ravstykker frem på to centimeter i diameter. "Hvad kan jeg få for dem?" Alt imens ville hun gerne følge med i samtalen de holdte med kanindamen. Hun var spændende og så virkelig blød ud. Talia havde dog lært at man spurgte først! trods alt.
Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 23.07.2017 01:22
Kroværten, der nu havde lært at stole på sin mavefornemmelse omkring gæster og deres evne til håndtere alkohol, skulle netop til at gøre indvendinger. Hans mavefornemmelse var lige så anseelig som maven selv. Men synet af et par rigtige ravstykker, og store oven i købet, kunne bremse selv ham. "For det kan du få lov at drikke øl, min søde.' Det sagt måtte han hellere holde lidt øje. Desudne var det en glimrende undskyldning tage et krus eller to med. 'Henrik' kom endelig op fra kælderen med en enorm tønde, som straks blev fyldt på gæsternes krus og tekop. Han hævede sit eget krus et par tommer over disken og skålede, mens han fuldt bevidst ignorerede Marie's olme blink, der stak ham i nakken gennem væggen hele vejen ude fra køkkenet.
Emilia Hopsalot

Emilia Hopsalot

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 31 cm

Helli 23.07.2017 01:31
"Emilia Josephine Hopsalot," svarede hun stolt, en stolthed der kom udentvivl med hendes efternavn. HUn var stolt af sin slægt. "Jeg tror ikke jeg fik fat i jeres navne tilgengæld?" spurgte hun så og kiggede rundt på mændene og til aller slut pigebarnet, som alligevel skulle have øl. Hvorfor stirrede hun stadig?
Baldr Icewalker

Baldr Icewalker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Lorgath 23.07.2017 01:40
Baldr udbrød et sejrsråb og knaldede kruset i bordet ved Kragens ord om at de alle skulle have øl, også damerne. Damerne værende en lille pelset kanin og en lille hvidhåret tøs. Det her skulle nok blive interessant om ikke andet. Han talte selv krystaller op, nok til at betale for hele tønden, for han var trods alt den mest magtfulde jarl i Norden. "Jarl Baldr, det er mit navn, Frøken Hopsalot!" han skævede mod krofatteren, der havde hældt sit eget krus op og nikkede respektfuldt mens han også holdt sit eget, nu fyldte krus oppe. "SKÅL!"

I will crush you

Ruin your name

And salt your fields

Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 23.07.2017 01:46
Jarko, der havde et godt øje for den slags, spottede hurtigt ravstykkerne, idet de skiftede hænder, og hans øjne blev en anelse større. Hvad var kvinden for en, siden hun ikke brugte den normale møntfod? Kroværten så dog ganske tilfreds ud, og nu hvor der var kommet øl i krusene, hævede Jarko sit eget i en skål. "Kragen, kalder de mig." Præsenterede han sig for anden gang denne aften, og hans blik endte ved den hvidhårede pige, som var den eneste, der manglede at fortælle sit navn.
Jarko Ralon - "Kragen"

Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 23.07.2017 02:01
Talia smilede glad som kroværten tog imod hendes betaling og modtog et krus. Hun satte sig ned med de andre og kiggede ned på den skummende væske. "Talia Cravala" svarede hun som de andre havde præsenterede sig. Hun tog krusset op til læberne efter at have skålet og slikkede skummen væk fra sine læber. "Jeg har aldrig set en kanin før" kom der derefter direkte uden omsvøb mens hun stadig så på Emilia Hopsalot.
Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 24.07.2017 17:22
Athir tog en stor slurk af sit eget private ølkrus. Det var lidt gammelt og lidt slidt. Faktisk så det ud til, det havde afværget en klinge eller to.
"Jarl Baldr... Den Baldr?" Man hørte jo et og andet, når man vandrede rundt mellem gæster, hvis tunger var løsnet af alkohol og godt selskab. Jarl Baldr havde han hørt om og imponerende var de historier, der var nået til kroen fra det høje nord.
Emilia Hopsalot

Emilia Hopsalot

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 31 cm

Helli 24.07.2017 17:32
Igen rettede Emilia sig lidt ekstra op, som Talia pointerede at hun var en kanin. "Jeg er ikke en kanin. Jeg er en halv kanin!" sagde hun stolt. De fleste ville nok ikke være ligeså stolte af at være en halv knanin, men Emilia elskede det.
Hun kiggede dog interesseret på Athir og så Baldr, da det virkede til at de kendte hinanden. Emilia selv kendte ikke særlig meget til politikken i noren, og kendte ikke til jarlene deroppe fra.
Baldr Icewalker

Baldr Icewalker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Lorgath 24.07.2017 17:40
Baldrs smil blev bredt idet det så ud til at kroejeren kendte til hans ry. Han stillede kruset på bordet og nikkede. "Den Baldr, ja. Jeg ser mit ry har rejst langt, og så endda uden mig! Men lad det ikke have effekt på noget, jeg er næsten som de andre herinde," han skævede til kaninen der stolt proklamerede at hun var en halv kanin og derefter tilbage på kroejeren igen, med et mindre grin i mundvigen. ".... Med undtagelse af halvkaninen,"

I will crush you

Ruin your name

And salt your fields

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fisk, jack, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 8