Alwyn 11.06.2009 18:03
Hvad ville hun gøre hvis hun blev slået ? Dorthea 11.06.2009 18:05
Blive møjt hidsig, slå igen, blive møjt MØJT hidsig, og nok også rive lidt i vedkommende... x3 Hvis der ikke var andre udveje, ville hun nok også bide i ham/hende ^^Avatar lavet af Rex 8D <''3
"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Magdaléna 11.06.2009 20:47
Fritte eller mink?POMfritter eller....SALTEDE CHIPS?
Burgere eller hotdogs 8D?
Vis hun levede i vores verden, ville hun så gå på kannibal cafe OwO? eller ville hun være del af sådan en hemmelig stamme der myrder folk om natten og æder dem i skjul? xD
Why can't you just fall down on a knife, about sixty times and die?

Billede fundet på photobucket.

Billede fundet på photobucket.
Alwyn 29.06.2009 01:50
Bør vi ikke snart tråde ?Ville hun spise mad, som Rex havde lavet ? XD
Dorthea 01.07.2009 23:05
Ramu -Fritte :3
Ingen af delene xD KØØØØØØØØD! 8D
Burgere... Køøød >:'D
Christ, hvilken film har du lige set? O.o xD
Hun ville helt klart være en del af sådan en stamme der myrder folk om natten og æder dem i skjul. Det er lige Lee's stil ^^
----------------------
Rexie -
JO! Ö kan du så få Rex til at overleve og komme videre, hm? Owo
Hm... Ja... Hun ville prøve for hans skyld, hvis det absolut skulle være ^.^
Illusiane 01.07.2009 23:16
Hvis det afhang af hendes liv, ville hun så blive vegetar?!~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

tegning lavet af undertegnede
Dorthea 10.07.2009 20:46
Yang -Jaerh, det ville hun nok xD hun ville ikke ligefrem se frem til morgenmad eller aftensmad eller frokost, men hun ville godt kunne blive det hvis det virkelig gjaldt ^.^
Alwyn 18.10.2009 02:29
1. Hvorfor har du fået Ray til at elske Leara? Du er da en dum person.2. Kan han lide katte?
3. Kunne han nogensinde blive bange for Ray?
4. De skal fiske - ja de skal. Ikke?
5. Hvis hun skulle have et drenge navn, hvad skulle det så være ?
Dorthea 18.10.2009 02:57
1. Hvorfor har du fået Ray til at elske Leara? Du er da en dum person. Jeg er ond. Så simpelt er det bare *dances* 2. Kan han lide katte? Ja. Bedre end hunde, i hvert fald.
3. Kunne han nogensinde blive bange for Ray? ... Det kan jeg ikke forestille mig, nej xD
4. De skal fiske - ja de skal. Ikke? Selvfølgelig. Det vil give mig ultra store muligheder for at udsætte Lee for et par af de utallige ulykker hun altid kommer ud for.
5. Hvis hun skulle have et drenge navn, hvad skulle det så være ? Lee..? *at være meget sjov* ej... hm... Af en eller anden grund er det nok Simon xD ved ikke hvorfor. Sagde navne op i hovedet imesnns jeg så hende for mig, og Simon lød bedre end nogen andre navne o.o x3
Alwyn 18.10.2009 03:10
Det gik lige op for mig at jeg havde kaldt Lee for en han i 2 af foregående spørgsmål. ... I fail kill me.1. Hvad ville Leara gøre, hvis Ray slog hende?
2. Hvad er det største offer Leara kan give?
3. Hvad ville være det bedste der kunne ske for hende?
4. Hvad ville være det værste der kunne ske for hende ?
5. Hvem kan hun bedst lide; Cazador eller Ray ?
6. Burde vi ikke snart sove ?
Dorthea 18.10.2009 03:42
Det gik lige op for mig at jeg havde kaldt Lee for en han i 2 af foregående spørgsmål. ... I fail kill me. Jeg var meget tæt på at påpege det xD1. Hvad ville Leara gøre, hvis Ray slog hende? Hm... Hvis det var en lussing, ville hun blive tøsefornærmet og sur, og så selvfølgelig såret... knytnæve, ville hun være chokeret og så blive sur og nok også ked af det.
2. Hvad er det største offer Leara kan give? øøøh... Det er dybt spørgsmål... kan jeg vende tilbage til dig? xD Altså, sit... liv... vel? o.o
3. Hvad ville være det bedste der kunne ske for hende? Det bedste... tjoooh... Hun har det jo faktisk rigtig godt lige nu 8D alt er dejligt ^^
4. Hvad ville være det værste der kunne ske for hende ? Rays død... jeg kan kun forestille mig Lee i gråd over hans død, sååå... xD
5. Hvem kan hun bedst lide; Cazador eller Ray ? Argh, tricky... Der er jo forskel på ven og familie owo" hm... Cazador har hun sådan et drille-på-godmodigt-plan forhold til, og Ray ved jeg ikke rigtigt med mere xD Altså, hvis hun skulle vælge at tilbringe en dag sammen med Cazador eller Ray, ville Ray blive valgt... Sorry Cazz :3
6. Burde vi ikke snart sove ? Jo, det burde vi egentligt... xD
Alwyn 18.10.2009 17:34
1. Kan hun fløjte ? 2. Chokolade- eller drømmekage?
3. Hvilken sodavand kan hun bedst lide?
4. Hvilken dansk sang ville være hendes yndlings og hvorfor?
5. Hvem ... Er ... Hun i virkeligheden!? (Vi ved alle at hun gemmer sig bag en maske!)
I'm bored...
Dorthea 18.10.2009 17:41
1. Kan hun fløjte ? Kun ved at spidse munden og trække vejret hårdt indad. Så kommer der et højt pift.2. Chokolade- eller drømmekage? Lee spiser kun råt kød >:B men hvis det var det eneste der var tilbage at spise, ville drømmekagen nok være hendes første valg.
3. Hvilken sodavand kan hun bedst lide? Sprite, eller FaxeKondi.
4. Hvilken dansk sang ville være hendes yndlings og hvorfor? Jeg kender ikke særlig mange danske sange. Kunne forestille mig at kirkesangen 'Kain, hvor er din bror?' kunne være god for hende. Jeg tænker 'Lee og danske sange' og så tænker jeg 'Kain, hvor er din bror?' Selvom Lee ikke er kristen.
5. Hvem ... Er ... Hun i virkeligheden!? (Vi ved alle at hun gemmer sig bag en maske!) Det er en hemmelighed :B
I'm bored... Me too. der burde ske endnu mere i vores tråd. Burde der ikke? jo der burde.
Alwyn 18.10.2009 17:53
5. Hvem ... Er ... Hun i virkeligheden!? (Vi ved alle at hun gemmer sig bag en maske!) Det er en hemmelighed :B - Ondt.I'm bored... Me too. der burde ske endnu mere i vores tråd. Burde der ikke? jo der burde. - Så få noget til at ske! Imens vil jeg lave nogle nye spørgsmål:
1. Hvilken farve kan hun MINDST lide?
2. Er hun bange for djævelen/satan/mephistopheles/diablo/lucifer osv. (Kært barn har mange navne lol) (hvis Han nu teoretisk set eksisterede og hun troede på Ham) ?
3. Hvordan ville hun reagere hvis hun vågnede op og havde krøller en dag ?
4. Vil Lee faile til at fiske ?
5. Hvor mange fingre er der her ?
6. Af nutidsbøger , hvilken bog ville være Lees favorit, og hvorfor ?
Dorthea 18.10.2009 18:12
5. Hvem ... Er ... Hun i virkeligheden!? (Vi ved alle at hun gemmer sig bag en maske!) Det er en hemmelighed :B - Ondt. Nemlig.I'm bored... Me too. der burde ske endnu mere i vores tråd. Burde der ikke? jo der burde. - Så få noget til at ske! Imens vil jeg lave nogle nye spørgsmål: Jeg kunne ikke komme på noget rigtigt o.o
1. Hvilken farve kan hun MINDST lide? Det må nok være sådan en underlig grønbrun, som ikke har noget videnskabeligt navn men som hun altid kan genkende. Det er en helt bestemt blanding, som hun bare ikke kan fordrage.
2. Er hun bange for djævelen/satan/mephistopheles/diablo/lucifer osv. (Kært barn har mange navne lol) (hvis Han nu teoretisk set eksisterede og hun troede på Ham) ? Næh. Hun vil måske bare give ham skylden for sit evige uheld, og være irriteret over det, men bange? næppe.
3. Hvordan ville hun reagere hvis hun vågnede op og havde krøller en dag ? Lee: "Hvad pokker..." *mærke på hår og undrer sig* "... Underligt..." hun vil undrer sig meget, for hun har aldrig haft krøllet hår før. Og så vil hun forsøge at gøre det glat igen.
4. Vil Lee faile til at fiske ? Det må tiden vise. Men det skal nok blive interessant.
5. Hvor mange fingre er der her ? hm... 7?
Alwyn 18.10.2009 18:19
I'm bored... Me too. der burde ske endnu mere i vores tråd. Burde der ikke? jo der burde. - Så få noget til at ske! Imens vil jeg lave nogle nye spørgsmål: Jeg kunne ikke komme på noget rigtigt o.o - Det er sørme godt du har mig så . ?You fail at besvaring the last spørgsmål:
1. Ost eller ... pasta ?
2. Pasta eller mælk ?
3. Pasta eller kage ?
4. Pasta eller en anden slags kage ?
5. Er pasta ikke godt ?
Dorthea 18.10.2009 18:36
I'm bored... Me too. der burde ske endnu mere i vores tråd. Burde der ikke? jo der burde. - Så få noget til at ske! Imens vil jeg lave nogle nye spørgsmål: Jeg kunne ikke komme på noget rigtigt o.o - Det er sørme godt du har mig så . ? Ja :3You fail at besvaring the last spørgsmål: Jeg ville bare lige se om du var vågen... Det var du. Godt.
6. Af nutidsbøger , hvilken bog ville være Lees favorit, og hvorfor ? Skønlitteratur, neeh? Så må det være Duma Key. Fordi Leara kan undrer sig over det der sker. Og så er det bare en god bog.
Jeg svarer på de her spørgsmål, som om Lee ikke har noget andet valg.
1. Ost eller ... pasta ? Pasta.
2. Pasta eller mælk ? Pasta.
3. Pasta eller kage ? Kage.
4. Pasta eller en anden slags kage ? Pasta.
5. Er pasta ikke godt ? ... Narj xD
Alwyn 18.10.2009 19:09
1. hvad ville hun kalde sin kat hvis hun havde en?2. Hvis du spørger Leara, er jorden så rund?
3. Kage eller kød?
4. Hvis hun var stranden på en ø, hvad ville hun så, på mirakuløs vis, have med?
5. Hvad er det bedste hun ved?
6. Hvad skal jeg spørge om ?
Dorthea 18.10.2009 19:35
1. hvad ville hun kalde sin kat hvis hun havde en? Tofu... Eller bare Kat.2. Hvis du spørger Leara, er jorden så rund? Ja, hun er i hvert fald pææænt sikker. Hvis jorden ikke var rund, ville man ikke kunne se skyer længere henne på himlen, vel?
3. Kage eller kød? Kød.
4. Hvis hun var stranden på en ø, hvad ville hun så, på mirakuløs vis, have med? Jeg har svaret på det før. Jeg er helt sikker. Jeg finder det lige...
5. Hvad er det bedste hun ved? ... Venner? Og mæthed.
6. Hvad skal jeg spørge om ? Det ved jeg ikke.
Alwyn 18.10.2009 20:01
1. Hej?2. Hvis Leara skulle ... ugh... Eller ... Hvad ville være det værste man kunne bede hende om ?
Chatboks
IC-chat▽