Et gammelt kroget træ, som strækker sig udover sumpen

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 12:38
,, Jamen det kan du nu, jeg er den samme som før " og for at vise mere overbevisende kysser han Samson på kinden, og fører langsomt hans tunge mod hans øre.
,, Så meget krudt i røven, at jeg kunne tage dig nu og her " hvisker han i Samsons øre.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 12:44
Samson lukkede sine øjne lidt og bøjede sit hoved en smule indover Toms skulder.
Måske skulle han bare lade det andet ligge? Og så bare se på, hvis Tom nu lige pludselig viste et eller andet i den kommende fremtid? Hvis Tom gjorde et eller andet mod Samson, så ville Samson slå meget hårdt ned på det, for der skulle ikke meget til at få Samson til at mistænke Tom igen.

"Fint..," brummede Samson nu lettere kælent. Der var efterhånden gået noget tid, efter sidste voldtægt, eller bare nogen omgang med nogen. Han skulle mene, at sidste gang var med Chirley, men han var dog ikke sikker på det.
Men eftersom at det var så lang tid siden, var Samson nu også lettere at holde styr på for Toms vedkommende.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 12:52
Tom er hurtigt smuttet ud af sit tøj, og forsøger nu af al hast at få Samson ud af sit.
,, Mmmh muskler " siger han og kysser kælent hans overarme.
Tom er MEGET trængende, og prøver nu at få Samson ned på alle fire.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 12:55
Samsons tøj bliver nærmest flået af, og inden Samson fik tænkt meget mere over det, er han nede på alle fire.
Han ser sig over skulderen, godt opstemt, og han kunne også tydeligt mærke på Tom, at han ikke havde fået noget i lang tid, det var længe siden i så fald, at Tom havde været SÅ desparrat.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 12:58
* CENSUR *
Tom stønner, han gør det hårdere og hårdere, og hurtigere og hurtigere.
* SPOLE *
Han trækker sig ud, og ser på den hvide klat, som er gigantisk og tegn på at han ikke har fået noget i længere tid.
Tom smiler tilfreds, endnu engang har han brugt Samson, men hvad han ikke ved af, har han ikke godt af.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 13:01
*censur*
Samson stønner, og kan godt mærke at han kommer til at blive godt øm bagi.
Han ligger sig ned på jorden, og rækker sin ene hånd ud i sumpens mudder, og han klemmer fat i det, så det klemmer sig ud af fingrenes sprækker.
Han ligger nede på jorden i et stykke tid, for lige at komme sig.
Tom havde aldrig gjort det så hårdt, så vidt Samson kunne huske.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 14.10.2008 13:04
,, Årrrh det var godt " siger han.
,, Jeg skal en tur på kroen skatter, så jeg smutter " siger han.
Og inden Samson for rejst sig eller bare tænker på det er Tom stukket af med hænderne i vejret og et skrig.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 13:08
Samson rejser sig efter noget tid. Han undrer sig lidt over hvorfor Tom skreg sådan. Det lød som om et eller andet vildsvin var efter ham, men så vidt Samson kunne se, så var der ikke noget eller nogen som var efter ham.
Han kom i bukserne, og følte sig ikke helt tilpas bagi.
*Og så skrider han bare!? Nå.. men jeg fik da også noget jeg ikke havde fået i lang tid! Det er hårdt at være afhængig!* tænkte Samson og rømmede sig lidt, inden han gik væk fra stedet, med mere eller mindre ondt bagi.

//out
//Nova \\

Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 21:01
En hvid tiger kommer stille gående med langsomme og forsigtige skridt.
Hvor er alle? Hvilken skygge er det der er over hele landet?
Og hvor er alle mine venner henne?

Det var Yin i sin tiger form. Hun luntede hen til det store træ, og forvandlede sig til sit menneskelige jeg.
Hun satte sine hænder på træet og begyndte og klatre op i dets krogede grene.
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.03.2009 21:10
Et par lysende, grå øjne kommer til syne i de mørkeste skygger, da tigeren forvandler sig.
Lyden af tunge skridt nærmer sig Yin, og ud fra træerne træder Cazador. hans nittebeklædte jakke glimter let i aftenens sidste lys, da han, med et skævt smil på læberne, læner sig op af træet.
Hey... en lille, ensom tøs! tænker han, og fugter læberne med tungen, før han med en kedsommelig mine trommer på træet, og gaber let...
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 21:14
Yin forsætter in fær mod træets top, selvom hun har set og hørt den nyankommende person.
Da hun endelig er så højt oppe som hun kan, uden at træets grene vil briste under hende, vender hun sin opmærksomhed mod Cazador.
De mørke varme øjne hviler på Cazador.
Hvad mon den er for en? Og mon den vil være min ven?
Ava er fra Photobucket
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.03.2009 21:25
Cazador betragter pigens klatring, med en ligeglad mine, det vil sige indtil en krage flakser op, og bryder stilheden ved sumpen. to sekunder senere er han sat i fuld fart efter kræet, hvis skrig høres lidt efter.
Caz vender tilbage til sin plads ved træet, og det eneste forandrede ved ham er en streg på hans hage, og kragens blod på hans hænder.
Han sutter fingrene af, og løfter et øjenbryn af Yin.

"nåeh.. hvad laver du herude? det er ikke et sted en... yndig ung dame som dig bør være" siger han, og smiler skævt. normalt ville han have ingoreret hende, men stilheden i skoven keder ham, og at charmere røven ud af bukserne på hende, vil more ham gevaldigt...
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 21:31
"Mig øhh... Jeg sidder. I et træ. Og snakker. Ja! Snakker med dig. Nemlig Snakker med dig som jeg ikke kender" siger hun i sit lidt eftertænksomme tonefald.
"Det er hvad jeg laver" afslutter hun betemt.
Hun betragter blodet der er på hans hænder, men væmmes dog ikke ved det.
Der er nu så mange underlige typer her i landet!
"Hvad dem dig selv? Hvad laver du? Og forøvrigt, kan du ikke sige at jeg er ung uden at kende min alder."
Ava er fra Photobucket
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.03.2009 21:40
Han løfter et øjenbryn af Yins lange forklaring. okay. ikke lige hvad han havde regnet med, men hende her er vidt også liiidt speciel. Han griner let da hun er færdig, og siger:

"åh, undskyld min uhøflighed- mit navn er Cazador, bedre kendt som Caz."
Han får hurtigt kravlet op ad træets stamme, og sætter sig på hug foran hende, i en stilling, der minder lidt om når 100meter løbere stiller sig klar til et løb.

"Jeg var bare ude og nyde det gode vejr, strække benene du ved. og må jeg sige, at du endelig skal tage det med alderen som et kompliment, for du er YNDIG!" siger han, og lader tungen glide over tænderne, der nu er normale igen. også revnen i hans hage er væk, og hans smil er helt normalt.
Adræt svinger han sig rundt, så han sidder rigtigt, med benene dinglende ud over sumpen han kvæler et gab, og betragter en ensom flues kamp for at komme fri af en edderkops spind..
Yin

Yin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Yin 03.03.2009 21:46
"Okay, jeg er Yin, også kendt som Yin" sigher hun og kigger på ham med et smil.
"Og undskyld min opførelse, jeg plejer bare ikke at få komplimanger. Og forøvrigt. Ja. Så ved man jo aldrig hvem der er ond, og hvem der er ikke så ond. Eller god, og ikke god."
Hvis han nu var en af mørket lords folk, skulle man jo passe på hvad man sagde.
Ikke fordi det var Yins stærke side, men hun havde dog lært en smule, af de rygter der gik rundt i krystallandet.

((Mit net blev lukket ned OUT))
Ava er fra Photobucket
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.03.2009 21:54
han nikker til svar, og falder lidt i staver bag sit tykke, pjuskede pandehår. af ren kedsomhed begynder han at tromme på træet, en lille, rytmisk melodi, der bryder stilheden.
Utroligt som stille der er i en sump ved tusmørke tænker han, og ser sig lidt omkring. en ugle kan svagt høres i det fjerne, og de få natinsekter der er på denne tid af året, er så småt begyndt at blive aktive.
Caz gaber, og misser lidt med de grå øjne. han rejser sig derefter op på den svajende stamme, og begynder at gå ned af den.
Da han når jorden, vender han sig om, og ser på Yin.

"Hyggeligt at møde dig Yin- jeg må videre!" Siger han, og gør honnør med to fingre, før han drejer om på hælen, og løber ind i skovens skygger igen...

//OUT
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 25.03.2009 15:30
oppe i det store træ som gik ind over sumpen, lå Shadow og slappede af, solen kom jo ikke så meget frem for tiden da mørkets lord jo havde overtaget det meste af landet, og det gjorde ham entlig temmelig glad da han elskede mørket.
hans vejertrækning var rolig og han havde lukket øjne og lå så og lyttede på den rolige vind.
Vinden fik fat i noget af hans hår som så også roligt bevægede sig, men Shadow blev dog liggende roligt og helt uden at røre på sig.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 25.03.2009 15:36
James gik lidt og nynnede for sig selv men stoppede op. Han kunne høre en lyd men kunne ikke fornemme hvor langt den var væk fra ham. Han trak på skuldrende. Da han kiggede til den ene side. "Hej Lilian... Har du set noget til min søster?... Nå ikke jamen så må jeg prøve oppe ved barndomshjemmet." sagde han og kiggede lidt til siderne. Alle ville tro at han var helt vildt dum, sådan som han gik og snakkede med sig selv. Han trak bare kort på skuldrende uden at sige noget i et stykke tid. Han vinkede lidt ud i luften og kiggede ud imod supen. Han var godt 10 meter væk fra sumpen men kunne se den lige så tydligt. "Dejlig dag. Bare der var mere lys." tænkte han og bevægede sig længere hen imod sumpen.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 25.03.2009 15:40
Demos kom langsomt luntende med hænderne stukket ned i sine lommer og sit sædvanlige intetsigende utryk i ansigtet. Han havde ingen jakke på, over sig bar han kun den sædvanlige alt for store bluse, som den kolde vind blæste direkte igennem, men han så ikke ud til at fryse det mindste – faktisk så han ud til ligefrem at nyde kulden, selvom det ikke kunne ses i hans ansigt, der var vendt op imod den triste grå himmel.
Normalt plejede Demos at syntes meget godt om, når solen skinnede, men i dag var han ikke ligefrem i humør til den slags og havde derfor instinktivt søgt hen til sumpen, hvor der var en smule dunkelmørkt.
Han tøvede et kort øjeblik og kastede et blik op på det gamle, krogede træ. Til sin overraskelse bemærkede han, at der lå en person oppe i træet og slappede af. Dette kunne dog ikke ses i hans ansigtsudtryk, der ikke var den mindste smule forandret. Han stod bare dér, midt i sumpen, og gloede op på personen i træet.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 25.03.2009 15:46
Shadow fornæmmede godt der kom nogen og det fik ham til at rynke lidt på brynet ide han så roligt åbnede sine øjne.
Han fik øje på en person lidt derfra som åbenbart talte til sig selv og det fik ham til at hæve det ene øjenbryn, men sagde dog ikke noget.
hva har den tosse dog gang i? tænkte han temmelig forvirret, dog kunne det ikke ses på hans ansigt da det var temmelig roligt.
han bemærkede så en anden stå nede i sumpen og som kiggede op på ham ide han satte sig op og kiggede ned på ham igen.
han lagde hovedet let på skrå, men blev dog siddende og lagde så armende om bag hovedet.
"hva glor du på?" spurte han temmelig irreteret, da han hadet når folk bare stirrede sådan på ham.
nu var hans afslappet dag allerede blevet forstyret, så han kunne ligeså godt tjække personerne ud.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8