Haha Leara som skotte. Klassisk...
Og Ray skal nok lære hende at fiske. Han er blevet meget god.
Og det skal være tre RIGTIGE personer. Og nej mor og far gælder ikke :D
Nye spørgsmål: (Der kommer mangen nu, fordi jeg keder mig)
1) Hvilken farve ER hun?
2) Ville hun kunne opfinde den dybe tallerken?
3) Ville hun kunne skrive en bog?
4) Hvad ville en bog, skrevet af Leara, handle om?
5) Hvad ville være det BEDSTE der kunne ske for hende, ifølge hende?
6) Hvad ville være det bedste der kunne ske for hende, ifølge DIG?
7) Blev hun født med en ekstra tå?
8) Hvilket dyr er hun mest bange for?
9) Lider hun af en underlige fobi?
10) Tror hun på spøgelser og ånder?
11) Er hun en forstående person?
12) Hvor mange fingre er der her? *holde hånden frem*
13) Hvilken kendt person ville hun være? (En fra den virkelig verden)
14) Hvilken sport ville hun kunne blive god til?
15) Silke eller skind?
16) Ville hun være på gå-ben, cykle, motorcykel eller bil?
17) I vores verden, hvilket TV-show ville være hendes yndlings?
18) Fodbold, interesserer det hende?
19) Når hun ikke har mareridt, men drømmer noget godt, hvad drømmer hun så?
20) Nævn 10 ting som hun holder meget af / elsker.
Det var mange spørgsmål til en der kun har drukket vand idag OO nå.. jeg må se om jeg kan sætte mig ind i det. Og så finder jeg ud af det med de 3 ord imorgen... gider ikke lige nu xD
1. Nok... mørkeblå eller lyseblå xD Ved ikke hvorfor. Blå er bare en farve jeg forbinder men hende x3
2. Tja... nej xD Hun bruger ikke tallerken x3
3. Ork ja, det kunne hun nok godt. hvor lang den ville være og hvor velskrevet... Det er en helt anden sag xD
4. Den ville nok handle om nutiden, hvad der sker og hvordan tingene ændre sig. Om krigen der foregår, så folk i fremtiden kan læse om det. Men hun har ikke tålmodighed nok til det xD
5. EN MASSE MAD! 8D Og flere venner, men den sidste vil hun nok ikke indrømme x3
6. Hvad JEG syntes der kunne være BEDST? der er forskel på bedst og sjovest ikke? x'D det bedste ville være lige nu at hun skippede alkohol og stoffer for at kunne koncentrere sig helt fuldt ud om genoptræning og sit liv. Det sjoveste? At hun skulle møde en eller anden helt tilfældig og opleve sin første hardcore forelskelse. Seriøst, tøsen ville dø. Hun aner jo ikke hvad det er, hun vil tro hun er dødeligt syg <<
7. Nej, IKKE så vidt jeg ved Oo
8. Ingn decideret. selvom hun ikke ser sig selv om dyr, ser hun sig hævet over dem. Hun lider af stor ærefrygt ovefor sommerfugle... men det er noget ande, ikke? x3 jo, og muldvarper xD
9. det kunne godt ligne hende... Coulrofobi. Hun har ikk mødt en klovnendnu, men hvis hun møder en vil hun bare være like 'SHIT!' og få lyst til at flygte eller angribe xD 'at se Lee for sig ifærd med at æde en klovn* og Zemmifobi. skræk for muldvarper.
10. Detøh... det ved hun ikke xD Det kommer meget an på omstændighederne.
Du får svar imorgen tidlig. møder først klokken tolv, jeg skal ud og ro i kano med skolen... yaaaay.... ._."
"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."