Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 05.04.2024 10:57
    "Min familie er slet ikke værd at snakke om," skyndte hun sig at sige og slugte den nervøse latter, så den blev maskeret som en hosten. 
    Så skubbede hun sig mere op mod ham for at genvinde kontrol over situationen, men han havde stadig ingen trøje på, så der var ikke noget at tage fat i. Ikke udover hår. Hun lod hånden glide op om hans nakke, lod fingrene spredes om det spidse øre og hive blidt i det, inden hånden fortsatte om i hans nakke og greb om krøllerne. Med et fast tag i ham trak hun til, så hun enten kunne sætte sig mere op mod ham, eller han ville bøje sig ned over hende - det sidste værende det mest sandsynlige i hendes tanker. Uanset hvad ville hun havde hans ansigt tættere på, så hun kunne sætte munden ved hans kind og tale til ham med sænket stemme.
    "Jeg kan fortælle dig om dem en anden dag," hviskede hun. "Lige nu er jeg sulten."
    Hendes anden hånd var desværre stadig beskæftiget med at holde hende fra at vælte bagover, så i stedet trak hun benet lidt op, lagde det henover hans og gned huden mod hans. Så kunne han selv få lov til at fortolke hendes ord om sult - det vigtigste var at holde ham distraheret, så han ikke spurgte ind til sådan nogle ting, der sikkert kunne dobbelttjekkes ved at snakke med andre elvere. Hun skulle bibeholde mystikken lidt - eller længe - endnu. I hvert fald indtil hun havde en lidt mere udførlig plan.
    Som om den enten var enig eller ønskede at ødelægge øjeblikket, rumlede hendes mave højt.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 20.04.2024 13:20
Det virkede tydeligvis til at være et emne, som hun ikke på nogen måde var interesseret i at fortælle ham om. På én side kunne Renaél egentlig godt lide, at hun var denne her mystiske, smukke kvinde, han aldrig havde mødt før, men jo flere timer, han brugte med hende, jo mere nysgerrig blev ham på hvem hun egentlig var.

Hendes hænder på hans nakke, fik ham dog hurtigt på andre tanke, som han ivrigt lænede sig fremad, søgende hendes læber. Følelsen af hendes nøgne ben mod hans var nok til at sende en kildrende fornemmelse gennem kroppen på ham. Hendes livshistorie kunne jo altid vente..

Lige ind til den tydelige rumlen fra hendes mave indikerede, at det måske også havde været en anden slags sult, hun havde snakket om. Ved alle guderne, han blev jo ved med at glemme den zalans suppe. Lidt modstræbende gav han mine til at give slip på hende. Urterne var jo ikke engang blevet færdige, før de havde kastet sig over hinanden, så nu måtte han til at gøre sig en smule umage i køkkenet.

"Jeg må hellere sørge for, at du bliver fodret." Sagde han med antydningen af en latter i stemmen. Han lod emnet med hendes familie og amuletten ligge - hvis hun ikke ville tale om det, kunne han ikke tvinge hende.

Renaél Runeldth | Skovelver | Healerlærling
Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 30.04.2024 10:11
    Efter Ren havde rejst sig, virkede sengen underlig tom og selvom han stadig var nøgen og nu stod bøjet over maden, som måske og måske ikke nogensinde faktisk ville blive til faktisk mad, gik Sidka på jagt i tøjbunken, de havde efterladt på gulvet. Hun havde ingen intention om at forsøge at komme tilbage i den afskyelige vanskabning af en kjole, så i stedet greb hun Renaéls kofte og trak den over hovedet. Med den nøgne hud en lille smule beskyttet mod kulden over de kinetisk varmede tæpper, rejste hun sig og listede hen ved siden af ham. Kunne ikke lige helt dy sig fra at køre et par skarpe negle ned over hans blottede ryg, dog ikke alt for hårdt.
    Det var en underlig følelse. Trygheden var så småt begyndt at krybe ind under huden på hende, men samtidig var hun konstant alt for bevidst om, at hun befandt sig i et skovelverhjem, og kroppen bevægede sig automatisk mere påpasseligt. Som om det hele ville falde sammen, hvis hun lavede for meget larm eller gjorde for meget opmærksom på sig selv.
    "Har suppen så helbredende effekter?" spurgte hun oprigtigt nysgerrigt. "Altså nu hvor du er helbreder og ved alt om urter?"
    Hvis hun kunne bruge sine eliksirer til noget brugbart i mad, ville hun klart gøre det, så mon ikke Ren havde puttet et eller andet i det her, så det ikke bare var mad. Det var i hvert fald den mest effektive måde at gøre tingene på, tænkte hun. Hvor mørkelvisk af hende, egentlig.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 07.05.2024 14:23
Det var ikke fordi Renaél havde alverdens køkkenudstyr, så han måtte lægge kræfterne i og trække urtekniven fra tidligere ud af væggen, hvor den havde sat sig fast. Vendende tilbage til det lille køkkenareal, kastede han et sideblik på hende, som hun var i færd med at iføre sig hans kofte, og han fandt sig igen smilende - Det klædte hende godt at være iført hans tøj.

Han vendte tilbage til urter og grøntsager, som han med en vis forsigtighed begyndte at færdiggøre, et øjeblik stoppende, da han mærkede hendes negle mod hans ryg. Han havde ikke selv gjort noget ud af at iføre sig tøj..

"Øh.. nej." Svarede han. Det var helt almindelige suppeurter. Han havde vidst lidt af hvert, men det meste blev jo bragt til healerhuset .. dog ville han ikke rette hendes udsagn om, at han nu vidste alt om urter. "Er der noget, du trænger til at blive helbredt for?" Spurgte han med en mild latter i stemmen, som han fik gryden tilbage over ilden - denne gang med supperurterne i.

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 07.05.2024 14:36
   "Måske et par mørke tanker," hviskede hun i hans øre.
    Hun havde et skælmsk smil om læberne og satte dem om kanten af hans øre, da ordene var ude af hendes mund. Det var praktisk for hende, at hans lille hytte ikke var større, så hun nemt kunne smyge armen om hans talje og følge ubesværet med hans bevægelser mellem bordet og gryden. Et sted i hendes sind lavede hun en mental note om at lære ham en lidt bedre hakketeknik. Og også at lære ham, hvordan han hev knive ud af trævægge uden at skulle bruge så mange kræfter - og dermed ende med at se så svag ud. Der var generelt mange ting, hun gerne ville lære ham, men hun vidste også godt, hun skulle passe på og ikke sige noget af det højt lige nu. Ikke mens han var blevet godt og grundigt distraheret fra alle sine spørgsmål om, hvem hun var. De skulle ikke besvares, før hun selv havde bedre styr på det.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 08.05.2024 10:16
Hendes hvisken ved hans øre, sendte en varm, kildende fornemmelse gennem hans krop og fik næsten hårene til at rejse sig på hams arme. Skrækken over knivkasteriet havde lagt sig, og lige nu nød han blot utroligt meget, at have hende i nærheden .. ubesvarede spørgsmål eller ej.

"Åh, det ved jeg nu ikke, om jeg har lyst til at helbrede dig for." Lød svaret med et skælmsk smil, der spillede over hans læber. I hvert fald ikke, hvis tankerne omhandlede den slags ting, de netop havde lavet.

Gryden kom lystigt i gang igen, og Renéael bestemte sig for, at selv om han hellere måtte holde et lidt mere grundigt øje på den denne gang, skulle den jo lige have lidt tid, inden suppen var helt klar. Han vendte sig om, lukkede sine egne arme om livet på hende, søgende hendes læber for at kysse hende godt og grundigt.

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 13.05.2024 08:32
    Sidka havde noget lummert liggende klar på tungen, men nåede ikke at sige det, før Renaél vendte sig rundt og hans berøring fik hende til at trykke sig ind mod hans hænder og nærmere hans krop. Mens hans læber søgte hendes, vandrede hendes hænder op ad hans front, for at hvile om hans hals og kæber, mens hun gengældte kysset lige så grådigt, som det blev givet. Han smagte at søde blomster og lyse nætter, og det var alt, Sidka normalt ville hade, men som hun lige nu tog imod med længsel.
    Tiden forsvandt, mens hun forsvandt ind i hans arme og læber og duft, og pludselig havde suppen boblet længe og grøntsagerne og urterne flød ovenpå, bløde og letspiselige.
    "Mhhn, vi bør nok spise," mumlede hun, mens hun selv var på vej ned ad hans hals med sine kys.
    Hendes mave brumkede endnu engang insisterende, og det var ved at være der, hvor hun ikke kunne koncentrere sig meget mere, men han var så forbandet distraherende med sin fine figur og de dejlige krøller, som ens hænder nærmest helt af sig selv begravede sig i.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 21.05.2024 14:49
Så hurtigt som tanken om suppegryden havde sat sig, forsvandt den igen fra hans sind i form af hendes bløde læber og sultne tunge. Hans hænder var hurtige til at finde vej under koften, som hun havde taget på - den gjorde alting dejligt let tilgængeligt i modsætning til den besværlige kjole.. han selv var aldrig rigtig kommet til at få en trevl på kroppen.

Nåh ja, suppen. En let rumlen lød også fra skovelverens mave, for det var ved at være mange timer siden, han sidst havde fået mad, og han måtte modstræbende give slip på hende igen.

"Hvis frøkenen vil tage plads." Smilede han og gik på jagt i skabene efter et par nogenlunde ens skåle. Kombineret med en træske i hver, blev de placeret på det lille bord, der stod i umiddelbar forlængelse af køkkenområdet. Undervejs lykkedes det ham også at få trukket et par underbenklæder på, for det føltes en anelse udsat med visse kropsdele i nærheden af det varme suppevand.

Gryden blev taget af ilden og han placerede den forsigtigt på bordet. Utroligt nok, var det lykkedes at få frembragt maden, på trods af adskillige distraktioner. "Jeg giver dig skylden, hvis det ikke smager godt." Skyndte han sig at sige med en lille latter. Det var jo hende, der havde stået og set dejlig ud!

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 22.05.2024 13:17
    Modsat Renaél, bekymrede Sidka sig ikke med at få noget på benene. Den stjålne kofte gik alligevel lige en lille smule ned over ballerne, og det var godt nok for hende. Hun satte sig i skrædderstilling på den ene skammel og betragtede ham, mens han dækkede bord. Der var ingen grund til overhovedet at spørge, om hun kunne hjælpe. Køkkenet var så småt, at hun bare ville gå i vejen, mens hun forsøgte at finde ting i hans skabe.
    "Hey," udbrød hun, og det havde lydt anklagende over for hans udsagn, hvis det ikke havde været for opfølgningen. "Jeg laver lige omtrent den dårligste mad i hele landet, og jeg har kun haft mit eget selskab og dermed min egen madlavning det sidste lange stykke tid, så du hører ikke mig klage!"
    Hun sendte ham et skævt smil. For en gangs skyld noget hun kunne fortælle ham helt uden at lyve eller tale det mindste udenom. Havde Sibal været i nærheden, havde han stemt i med det samme. Han afskyede Sidkas mad, og det var en af de ting, hun ikke bebrejdede ham for. Hun bebrejdede ham for meget. Og hun savnede ham. Hurtigt pressede hun den stikkende følelse i brystet ned.
    "Så, hvorfor valgte du egentlig at blive helbreder?" spurgte hun. 
    Hun fortalte sig selv, at hun spurgte, fordi hun prøvede at distrahere sig selv fra tankerne om Sibal. I virkeligeden var det nok mere fordi hun havde lyst til at vide mere om Ren. Hvordan hans liv var. Hvad hans yndlingsting var. Hvor han holdt af at bruge sin fritid - udover de varme kilder, altså.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 27.05.2024 13:50
Den dårligste mad i hele landet. Måske var det derfor, hun havde foretrukket at kaste kniven i stedet for at snitte grøntsager.. Renaél stoppede sin bevægelse et øjeblik for at kigge på hende med et glimt i de lyse, blågrå øjne: "Så der er faktisk noget, du ikke er god til." Konkluderede han drillende.
Det var vel også kun fair, når hun havde jaget bøllerne bort, at det var ham der måtte sætte maden på bordet. Selv om det ikke ligefrem fik ham til at føle sig som den mest maskuline i verden, kunne han mærke, at det ikke rigtig gjorde ham noget. Det var rart også at kunne gøre noget for hende

Han overvejede, hvad han skulle fortælle hende, mens han tog plads og begyndte at puste på sin ske med den varme suppe. Det lød ikke ligefrem så imponerende at sige: "fordi jeg var dårlig til alt andet" eller "jeg prøvede at lære at skyde med bue først, men jeg kunne aldrig ramme noget."
"Åh, altså healerhuset har altid brug for hænder .. og jeg havde dem. Hænder, altså." Sagde han til sidst. Det lød ikke specielt klogt, og han rømmede sig en smule. "Jeg har også healende magi, så det gav god mening at blive oplært." 
Han smagte på suppen - den var ikke ligefrem fantastisk, men det var et under i sig selv, at den var blevet færdig og spiselig. Da han sænkede skeen dristede han sig til at spørge: "Hvorfor valgte du at blive øh .. kriger?" Eller hvad hun nu selv ville kalde sin profession.

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 08.06.2024 10:05
    Sidka slugte et "Ha, det kan jeg forestille mig," til hans kommentar om, at healerhuset altid manglede hænder. Det var jo ikke ligefrem fordi skovelvere var særligt stærke, så når Mørket eller hendes slægtninge slog til, kom der med garanti mange sårede ud af sammenstødet. Men hun undlog at kommentere på det. Det ville nok virke en smule for suspekt.
    "Det er godt at gå med sin magi," svarede hun i stedet.
    Suppen var smagfuld i forhold til hvad Sidka var vant til at lave i skoven på tørre rødder og søvand, og hendes mave var med på ideen om at slubre det ned i store skefulde. Også selvom væsken kom til i ny og næ at dryppe fra hendes hage og ned i skålen. Hun var alt for sulten til at tage sig af den slags lige nu. Derfor tog det også et par ekstra skefulde og en omgang aftørring af munden, før hun var klar til at besvare hans næste spørgsmål.
    "Det lå i kortene fra starten, egentlig," sagde hun. "Hele min familie er krigere. Klan-- Klart, altså så det var klart at det skulle jeg også. Men havde jeg haft anderledes magi, kunne jeg sagtens være endt som helbreder eller sådan noget. Jeg har jordmagi, der er perfekt i kamp." Hun trak på skuldrene med et smil til ham. "Måske er det na'-- Måske er det noget skæbnen har bestemt for os."
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 08.06.2024 11:12
Det var med en vis morskab, Renaél betragtede hende spise suppen. De piger, han plejede at omgås, havde det mere med at nippe til skeen, omhyggeligt sikrende sig, at der ikke dryppede noget suppe andre steder hen. Vanna gik nærmest dyrisk til maden, men det måtte vel også efterhånden være mange timer siden, hun havde fået noget at spise.

Renáel var lidt mere rolig, men han kunne godt nok også mærke, hvordan maven var på nippet til at rumle efterhånden. Sulten var lidt kommet snigende, mens han havde været optaget af andre ting. Endnu en dampende skefuld blev ført roligt til munden, mens han lyttede til hendes fortællling.

"Min familie så også gerne, at jeg var gået krigervejen." Svarede han med et lille skuldertræk. "Men jeg ved ikke helt, om jeg tror på skæbner og sådan noget." Han håbede i hvert fald ikke, at hans skæbne på sigt lå det lille healerhus, hvor han fik det dårligt ved synet af blod. For så blev man nok aldrig en særlig god healer..
"Hvad kan din jordmagi?" Spurte han mellem mundfuldende af suppe.

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 09.06.2024 11:17
    "Jeg kan ændre på jordens struktur," sagde hun mellem sine mundfulde og måtte så stoppe med at forklare, mens hun tog skålen op for at skrabe et par gange med skeen og så drikke resten af suppen direkte ud af skålen. "Altså, gøre det mere hårdt eller blødt og sådan. Lave en klippe, hvis det er det, jeg har brug for. Eller lave jorden blød, så man synker i. Eller gøre den mere behagelig at sove på, hvis man har glemt sit tæppe."
    Hun smilede svagt, da mindet om deres første møde dukkede op. Tiden, de havde brugt sammen, efter han rev pilen ud af hende og førte hende tilbage mod byen. Tiden hun havde brugt på at synes han ikke var lige så slem som de andre. Grundene til, at hun var endt her tilbage igen. Havde søgt netop hans selskab frem for alle andre steder, hun kunne være gået hen. Alle de steder, hvor ingen havde haft en chance for at finde ud af, hvad hun var. Renaél havde en chance. Men han var den eneste, hun havde lyst til at dele tiden med. Han havde følt sig uden for i sit eget samfund - måske var han faktisk også den, der kunne hjælpe hende med at passe ind.
    "Men jeg har kun været kriger indtil nu, og lige nu... Lige nu har jeg brug for at være her," tilføjede hun og undgik øjenkontakt. "Tror du jeg kan gøre et eller andet her i byen, som kan hjælpe til, men som ikke er kriger-agtigt?"
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 26.07.2024 11:32
Hendes evner lød utroligt nyttige. Renaél kunne dog ikke lade være med i sit stille sind at konstatere, at han nok også ville være tvunget en anden vej i livet, havde han haft den slags magi. Sådan var det i det skovelviske samfund - de ældre bestemte ofte de yngres levevej.

Lige nu har jeg brug for at være her. Ordene gav ham en varm følelse i kroppen og et lille håb om, at deres dans på lagenerne ikke havde været sidste gang. Han tog et par skefulde suppe mere.

"Jeg tror du kan hjælpe til mange steder!" Strålede han. "Jeg ved, at der har været et problem i den ene del af byen, hvor nogle af de træer der holder boliger er begyndt at synke ned i fugtig jord. Det kræver ret meget snilde af jordmagikerne, for vi kan jo ikke gøre skade på trærødderne, og man kan nemt forstyrre jorden andre steder.."

Hele Elverly var lidt af en naturlig balance, og der var stor fokus på, at den skulle opretholdes. "Ellers øh, så har vi altid brug for flere til at samle urter." Men med sådanne kræfter, som hun havde, ville hun vel næppe på skovtur..

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 08.08.2024 14:25
    Sidka smilede ned i sin suppe frem for at møde hans blik. Mest fordi hun havde på fornemmelsen, at hun ville få knaldrøde kinder, hvis hun gjorde. Han var så entusiastisk, når han snakkede om, hvor hun kunne hjælpe. Det var en helt speciel form for entusiasme, hun ikke havde oplevet mange andre steder før. Når man blev entusiastisk over, at nogen skulle i kamp, var det lidt på en anden måde. Ren var bare... Glad. Sådan helt oprigtigt og uden nogle underliggende følelser som hævn og had under. Hun burde væmmes ved det, men det gjorde hun ikke. I stedet fik det hende til at føle tryghed og en sær spænding over at finde ud af, om hun faktisk kunne gøre noget for de synkende træer uden at skade deres rødder.
    "Kan jeg ikke tage med dig ud på urtetur i morgen?" spurgte hun forsigtigt. "Så kan du vise mig lidt rundt, jeg kan hjælpe dig, og du kan vise mig de træer, der er ved at synke? Så kan vi altid finde de andre jordmagikere, hvis jeg kan hjælpe. Det lyder ikke som et én-persons-problem."
    Selvstændighed var en af de vigtigste ting i Sidkas opdragelse, men det var også en af de ting, der aldrig rigtig havde betydet lige så meget, som det burde have gjort. Hun havde altid haft Sibal, og med deres sammenvævede magi havde det sådan set ikke generet hende at skulle arbejde sammen med nogen. Altså udover når han var en kæmpe narhat, men det handlede ikke om samarbejdet - det handlede om ham. Og hvis flere træer var ved at synke, skulle der helt klart både magikere til at holde træerne og nogle til at fikse jorden nedenunder. Ellers ville det hele bare ramle sammen, så snart hun prøvede på noget. Og nok kunne hun ændre i jord, men hun kunne ikke holde et træ imens. Ikke alene.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 28.08.2024 10:26
Tanken om, at hun ville blive for en tid, gjorde ham oprigtigt glad. De daglige opgaver, som ofte var lidt til den kedsommelige side, ville utvivlsomt blive langt mere spændende med hende ved sin side. Opgaverne med urtesamling ville også føre dem ud i nogle områder af skoven, hvor man ville være ganske fri for andres blikke, og tanken fik allerede et listagtigt smil til at glide over den unge elvers læber.

"Du er meget velkommen til at hjælpe med urterne i morgen." Skyndte han sig at sige. "Jord-problemet bliver overset af Mester Fingolas, så ham ville du skulle rapportere til .. og han er lidt af en dødbider, hvis jeg skal være helt ærlig."

Fingolas havde altid alt for mange holdninger til hvordan ting skulle gøres og Renaél havde aldrig formået at gøre tingene på dén måde. Heldigvis var det efterhånden sjældent, at deres veje krydsedes efter han var begyndt i healerhuset. Vanna virkede bare så dygtig, så hun ville utvivlsomt imponere den strenge mester.

Han betragtede hende lidt i smug over kanten af suppeskålen, som han løftede den til munden for at drikke det sidste.

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 29.08.2024 13:38
    "På hvilken måde en dødbider?" spurgte Sidka og skar ansigt, inden hun kunne nå at stoppe sig selv.
    Trangen til at hjælpe var ikke større end trangen til at sætte nogen på plads, hvis de forhindrede hende i det første. Det ville nok næppe falde i god jord, hvis hun på sin allerførste dag endte med at kylde en Mester ud over en skrænt eller synke ham ned i mudder til livet. På den anden side kunne den slags også skabe den nødvendige respekt, men noget fortalte hende, at det ikke ville være tilfældet her i byen.
    Derhjemme ville en læremester rose hende for mordforsøg. At det samme var gældende her, tvivlede hun egentlig lidt på. Dertil kom, at der måske lå noget andet i mester-titlen, men det turde hun ikke spørge ind til. Det var sådan noget, hun burde vide, hvis hun var opvokset som skovelver - selv hvis hun var vokset op langt væk. Hun måtte bare gå ud fra at der var tale om en læremester og håbe, det var rigtigt. Det ville være nemmere at bortforklare senere, selvom hvis hun fandt ud af, at det var en forkert antagelse.
    Hun stillede sin tomme skål fra sig og mødte Renaéls blik henover kanten på hans skål. Det fik hende til at rødme. Måske lidt for meget.
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 19.09.2024 16:50
"Åh han er bare sådan lidt .. du ved .. tingene bliver aldrig rigtig gjort, fordi han vil kun have dem på én måde. Og han har ikke nogen som helst form for humoristisk sans. Tror faktisk aldrig jeg har hørt ham grine." Forklarede Renáel - hurtigt gribende chancen for at bagtale en overordnet i elversamfundet. Der var alligevel ikke rigtig nogen blandt de unge elvere der kunne lide Fingolas.

Et smil gled over hans læber, da han så hendes blussende kinder, og han stillede sin egen skål på bordet.

"Du ser smuk ud." Røg det ud af ham, for det gjorde hun. Siddende der i hans kofte, der ikke helt passede hende, men gav et godt udsyn til hendes lange, flotte ben.

Sidkanys ath I'endrith

Sidkanys ath I'endrith

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 57 år

Højde / 180 cm

Alianne_ 22.09.2024 12:43
    "Tak," fløj det ud af Sidka, mens hendes rødmen tog til og hun selv blev overrasket over, at det var så nemt at tage imod et kompliment fra en skovelver.
    Hun pillede lidt ved kanten af sin skål og sænkede blikket.
    "Jeg er færdig med den her. Og mæt," Maden mættede overraskende godt i forhold til, hvor lidt der havde set ud til at være i suppen. "Og det er vel også ved at være tæt på at vi bør sove, så..." Hun trak lidt på både sætningen og smilebåndet. "VI kunne lægge os over i skindene... igen?"
Renaél

Renaél

Healerlærling

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 55 år

Højde / 184 cm

Krystal 26.10.2024 13:05
Det havde været tiltrængt at få noget at spise, selv om Renaél nemt kunne have forsat med at glemme det, sådan som Vanna blev ved med at distrahere ham. Det føltes sådan helt mærkeligt og tilfældigt, at de havde mødt hinanden i dag, men den unge skovelver ville ikke stille spørgsmålstegn ved skæbnen, når den var så god ved ham.

"Det må vi hellere.." Han samlede skålene sammen, men at vaske dem, kunne nok vente til i morgen.

I stedet rejste han sig og bevægede sig smilende hen mod hende, bydende hende en hånd for at trække hende op fra stolen. Herefter tog han om hendes hofter, løftende hende op mod sig, for i bedste, romantiske stil at bære hende mod skindene i alkoven, som de havde ligget i for så ganske kort tid siden. Det skulle hun i hvert fald ikke sige to gange.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9