Langsomme skidt giver genlyd i krypten, da Samson træder et trin ned af gangen på trappen.
Der bliver kastet en skygge henover gulvet ned til krypten, inden Samson kommer tilsyne i åbningen. Han dumper ned på det kolde gulv, ser sig kort omkring.
*Vi.. mangler da en fange?* Han rynkede på næsen. Uzuri var der, men hvor var Anzu? Han brummede lettere muggent for sig selv.
*Jeg må vidst have mig en lille sludder med Maji!* Han rettede sine kolde øjne over mod Uzuri, inden han gik over til hendes celle.
"Så.. Jeg har hørt, at Io har fået det ud af dig, som han kunne.. Får vel nok brug for dig på et eller andet tidspunkt.. Kan altid hidkalde dig.. det er ikke dét der er problemet..," brummede Samson med en lettere hæs stemme, idét han lod (med sin magnetisme evne) åbne lågen.
Han greb Uzuri hårdt omkring håndleddet (?), og begyndte nu at slæbe hende ud af cellen.
"Prøv ikke på noget, tøs.. og du vil blive straffet så meget, som du aldrig er blevet straffet før!" Samson var meget selvsikker i sig selv, og mente ikke, at der fandtes nogen, som kunne straffe lige så hårdt, end ham selv - hvilket der jo egentlig nok var, men det kunne der ikke være tale om, efter Samsons hovede.
Han slæbte nu Uzuri ud af borgen, og satte hende 'fri'. Med undtagelse af brændemærket selvfølgelig. Det fjernede Samson ikke, og det havde han heller ikke tænkt sig.
//out
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †