Da døren slog op, spærrede han øjnene op i den totale hvidte. Han hævede brynene og drejede ansigtet en smule bagud, hvorefter han fangede Samsons blik. Han drejede sig en smule, så han stort set stod med fronten imod ham. Han havde ikke ligefrem forestillet sig bandens overordnet med det udseende, men han havde ikke tid til at være kritisk angående udseendet nu. Det var nærmere bandens værdi og fjendelighed han gik efter, eller måske troskab.
Han slog kappen bagom sig og holdte en hilsende hånd frem,
,,Vær hilset”
Gentog han efter Samson, med en let venlig gestus. Han trak hånden tilbage, og slog blikket rundt i lokalet. Hans blik stoppede på Maji. På en eller anden måde mindede han ham om en han kendte, uhyggeligt nok. Han rynkede brynene, og stirrede borende ind i hans øjne. Han trak vejret dybt, og vendte blikket tilbage imod Samson. Der var ikke tid til at betragte hvert eneste medlem i lokalet,
,,Grunden til at jeg er kommet, er at jeg selvfølgelig er blevet sendt.” han holdte en tale pause,
,,Hvis I har lagt mærke til det, hersker det Mørke over Krystallandet. Lysets dronning er blevet sat af tronen, og Mørkets Lord, er hermed hersker over landet”
Han rynkede brynene, og skævede rundt i lokalet med spidse øjne. Han forsatte derefter:
,,Alle der er imod, skal illimineres.” hans tone var hård og direkte, hvilket tydeligt ville kunne mærkes. Han vendte blikket tilbage imod Samson,
,,Nu kender jeg ikke Deres gruppes principper, så derfor giver jeg jer en chance – hvis De forstår?”
Han vendte sit stikkende blik imod Samsons, og sagde derefter ingenting. Hans blik tordnede sig pludselig imod Shak. Hans art var sjældent set i Krystallandet? Var der i det hele taget flere af dem?
Hans krop stivnede da han hørte Rex tale. Han lyttede opmærksomt til hans ord, og lige så stille bredte der sig et lille ironisk smil på hans læber. Han skævede imod ham, og sagde derefter,
,,Dette er ikke kun en besked til Deres overordnet, men også en til hver af jer!”
Hvislede han hvæsende, og sagde derefter:
,,Og hvis De er så utålmodig, vil jeg råde Dem til at lukke Deres mund, indtil Deres overordnet har talt, og besluttet JERES skæbne! Der er jo en grund til at De er mindre værdig, og blevet sat i den rang De er i. Ikke sandt?”