Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 10.06.2009 20:28
Hans øjne virrede febrilsk frem og tilbage alt imens han læste brevet. Han rynkede brynene alt imens han læste, og da han var nået igennem delen omkring Celas, syntes han at rynke næsen foragtende. Ham havde han sådan set også skudt ud af verden, og syntes nu at mærke hvor meget han egentlig førhen havde hadet ham. Han sukkede let, og standsede med at læse brevet, der han havde nået til omkring stedet med de healende blomster. Han rystede let smilende på hovedet, og kunne ikke lade være med at lade humøret rive lidt afsted med ham - hvor var hun kær!
Han foldede brevet let sammen, og lagde det i kuverten igen, for derefter at lade den dumpe ud til de andre breve. Han greb det næste brev, og åbnede lige så forsigtigt kuverten igen.
Inden han begyndte at læse dets indhold, vendte han blikket imod Cassa,
,,Hvornår sagde De, at dette brev fra fra?"
spurgte han ham, og rynkede en anelse brynene. Igen, intet isende blik og intet toneløst tonefald. Hans stemme var ganske rolig, og ikke mindst blid.
Han lod næsten ikke Cassa svarer, før han atter vendte blikket imod kuvertens indhold.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 20:49
Cassa hviler nu sine albuer på knæene og hovedet på håndfladerne, han smiler let inden han svarer; "Det er fra i vinters.. omkring midvinteren.. eh.. nytåret kan man vel sige?" han ser lidt tænksom ud, men lader så Morgoth læse i fred..

Teksten i denne kuvert har en noget pænere skrift end i det forrige.

Kære Morgie <3

Jeg fik aldrig noget svar fra dig dengang.. har du fået afskedsbrevet? hvis ikke Cassa eller stuepigerne har fundet det endnu, så ligger det stadig under mit skab.. jeg gemte det for at min far ikke skulle finde det. Årh, det er efterhånden meget lang tid siden. Det er da mere end et år nu, er det ikke? tiden går hurtigt. Jeg skriver til dig igen og håber at du får mit brev, og jeg håber at få et svar fra dig igen <3

Det er kedeligt her i klosteret. Man må ingenting, og da jeg lige kom hertil, græd jeg hver aften. Det er som at være fanget. Man må ingenting, og man skal sove klokken halv 10 senest hver aften. Lidt ligesom at være lille igen, syntes du ikke? hihi
Jeg har lært at sy, hækle, strikke og en masse andre bedstemor agtige ting. Jeg kan også finde ud af at bage og lave mad nu, puha hvor bliver man dog forbandet huslig af at være her, det er jo næsten ikke til at holde ud. Jeg har fået nogle gode veninder her, men de er alle meget indsnævrede og der er ikke så meget liv i dem. Jeg skal have mit hår dækket til her, og jeg ser virkelig helt vildt forbandet dum ud. Jeg ved ikke om du har set kristent nonnetøj? det er ikke kønt! Da jeg startede var det en lyseblå kjole med grimme knapper, og en grim lille hat.. Men nu har jeg været her så længe, at jeg er blevet nonne. Kan du forstå det? Jeg gider ikke være nonne. Jeg må ikke sætte mit hår og vise det frem, og jeg må ikke have pænt tøj på. Tsk.. Man kan vel sige at jeg ikke må være kvinde?

Jeg savner dig meget, men jeg må ikke sende breve til andre end min familie. Derfor tænkte jeg at jeg ville sende det til min mor, som så skulle sende det til Cassa. Jeg kunne jo ikke rigtig sige "den skal sendes til en anden verden".. nej vel? det ville lyde åndsvagt i deres ører, her findes der ikke magi.. du kan tro det er sjovt at lege rundt med min blod evne, hihi!

Hvordan har du det? Jeg håber du har det bedre end jeg. Jeg føler mig fængslet.
Har dig og Cassa sluttet fred? Det håber jeg virkelig, for ellers kan jeg ikke få lov at se dig igen for min far, når jeg engang til næste sommer måske må besøge Cassa. uha, det er om et halvt års tid.

Jeg fandt i går ude i laden at en af kattene har fået killinger. Jeg fik lov at navngive den ene.. kan du gætte hvad den hedder? hihi <3

Jeg håber at høre fra dig.. Giv dit svar brev til Cassa, han skal nok tage sig af resten hvis du bare spørger ham pænt.

kærligst - Cassi Nova

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 10.06.2009 21:19
Hans opmærksomhed blev fuldstændig opslugt af brevet, hvilket tydeligt kunne ses på hans øjne. Alt der stod i brevet, syntes at danne sig for han øjne, som billeder. Det var ufatteligt, og største delen af det hun fortalte, printede sig ind i hans hjerne, som om hun faktisk selv sad og snakkede til ham. Han rynkede brynene en anelse;
Har dig og Cassa sluttet fred? Det håber jeg virkelig, for ellers kan jeg ikke få lov at se dig igen for min far
Han skævede en anelse imod Cassa, og synkes at se en anelse opgivende ud. Han rystede en anelse på hovedet, og lod sig atter opsluge af de sidste linjer brevet nu indholdte.
Han kunne ikke lade være med at le inden i over killinge-navngivelsen. Han foldede brevet en sammen, og skulle netop til at stoppe det i kuverten igen, da han bradt foldede det op igen. Næste sommer? Jamen, hvis det var næste sommer, var det vel omkring denne tid?
Han stoppede hurtigt brevet tilbage i kuverten, for derefter hurtigt at gribe det andet, og åbne det i en voldsom hastighed. Han startede atter på at læse indholdet.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 21:38
Cassa, som jo ingen anelse har om hvad brevene indeholder, smiler bare svagt skævt af det.. Morgoth så virkelig optaget ud.. egentlig ville det her være en oplagt mulighed for at slå Morgoth i hjel.. et enkelt velplaceret angreb ville kunne klare det, fordi han er uoplagt.. Men.. Cassa er hæderlig, og det er langt udenfor hans værdighed.

det næste brev han åbner er det blå

Dette brev starter knapt så kærligt som de to forrige..

Kære Morgoth.
Jeg har ikke hørt fra dig, og jeg spekulere på om du enten ikke har fået mine breve, eller bare ikke bryder dig om mig mere.. Jeg vælger at tro på det første, og frygter at det i virkeligheden er det sidste.
I hvert fald skriver jeg til dig igen.
Jeg blev 17 år her i januar... tænk, jeg var 14 da jeg flyttede til krystallandet? og 15 da jeg forsvandt igen.. Det er lang tid siden jeg kom hertil nu. 2 års tid, er det ikke utænkeligt? vi har overstået de fleste sommerforberedelser, og jeg er ved at blive både gul og blå i hovedet af at være her. Jeg keder mig, og føler mig efterhånden drevet lidt til sindsyge. Det sidste halve år har været det værste. Jeg stak af sidste uge.. Jeg kunne ikke klare det mere. Det er risikabelt at jeg skriver det her.. hvis mine forældre åbner brevet, bliver de rasende! Det samme med Cassa, men ham stoler jeg på. Han ville ikke åbne det (men hvis du har gjort det Cassa, så skærer jeg dine fingre af!! D:<) tilbage til emnet..

Jeg ved ikke hvor jeg skal tage hen nu. De har sikkert sendt et brev afsted til mine forældre.. Min far bliver rasende på mig, men jeg kan bare ikke holde indespærrelsen ud længere. Jeg har overvejet selvmord. Klosterliv er ikke en dans på roser, men en slags indespærring i et fængsel, hvor du ikke må gå ud, og skal gå i nonne tøj.. Ja, man må heller ikke have en kæreste, hvordan skal man så kunne finde den man vil dele livet med? En af de andre piger sagde: "vi er nonner. Vi skal forblive sådan for altid.. vi er her fordi vores forældre ikke mente nogen var gode nok til os.. eller at vi ikke var gode nok til nogen.. du er nok en af dem der er her, fordi du ikke er god nok til nogen"

Det tog pusten fra mig. Jeg har vel altid holdt mig selv lidt for nar. Det er vel ikke unormalt at føle at man står i skyggen af sin bror.. ud over udmagretheden, syntes jeg han er så pæn.. En dag håber jeg at blive endnu pænere!
Jeg sidder ligenu på et værtshus og skriver.. undskyld hvis det er rodet skrift og der er stavefejl, men det er svært at se i halvmørket.. I går aftes var jeg nær blevet overfaldet og voldtaget.. overfaldet skete, men manden som var halvfuld, gik igen og sagde at jeg havde for små bryster til at han ville mere.. Jeg ved ikke helt om jeg skal føle mig lettet eller vred.. jeg mener, hvad bilder han sig ind?! små mig her og små mig der! det der var mindst var hans dinglestav dérnede! (.. Glem lige venligst at jeg er nonne, hihi<3)

Jeg hørte ikke fra dig.. Min mor tog det som at dig og Cassa ikke har sluttet fred.. Det er derfor jeg stak af.. Jeg vil ikke leve resten af mit nedern liv som nonne.. så nu ser vi hvor det her fører hen.. og vi ser hvornår mine forældre får brev om at jeg er væk.. - hvis de andre nonner da overhovedet har opdaget det.

Jeg håber at høre fra dig den her gang.. Giv Cassa brevet hvis du svarer mig.. han finder ud af hvad der skal gøres med det..

Mange hilsner; Cassi Nova

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 10.06.2009 21:49
Inholdet i brevet fik hans lette smil til at glide fra, og et lettere frusteret ansigtsudtryk dannede sig i hans ansigt. Han rynkede brynene, og læste teksten i en hast. Han var lidt ligesom en computer, han scannede alt der nærmede sig hans øjne,
,,Hvad! Det er jo absurd!"
hvæsede han højlydt, og så ud til at have glemt at Cassa sad mindre en tre meter fra ham. Han hævede blikket, stirrede intenst imod Cassa. Med næsten trampende skridt traskede han imod Cassa, og hamrede næsten brevet imod hans brystkasse, og trådte derefter brustende tilbage,
,,Læs, for guds skyld læs det!"
hvislede han sammenbidt, og trampede væk fra ham i ren frustration. Han standsede dog op, og så stirrende tilbage imod ham uden at sige noget. Han lagde blot armene overkors, og lod det sammenknibende blik vove over Cassa,
Små bryster? Hah! Den mand var vidst mere en halvdrukken, nærmere døddrukken!
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 21:54
((*dør af grin* XDD!! genial reaktion!!))

Cassa misser med øjnene og tager imod brevet.. han gruer for at skulle læse noget så langt på Krystaliansk.. ja, Cassi var hurtigere til at lære sproget at kende end ham selv..
"eeh.." han begynder dog at kæmpe sig igennem det, og flere gange misser han øjnene eller rynker på næsen.
"Stukket af? for pokker da.." han sukker og rækker brevet mod Morgoth igen.
".. hun.. har ikke været så heldig.. hun skrev også breve til mig.. i ny og næ.. men hun nævnte ikke sådan nogle ting.. de dårlige sider.." han ser lidt tænksom ud i nogle sekunder.
Sikke et sprogbrug hun har.. tænker han en smule opgivende, men et svagt smil trækker skævt i hans mundvig.. typisk Cassi.
"De skal ikke gå så meget ud af fatning.. Cassi er en kløgtig pige.. Jeg er sikker på at hun snart sender et brev igen.. Hvis jeg kender hende ret, finder hun nogle flinke folk som vil dække over hende.." han ser lidt tænksom ud.
"For.. der er for meget uro her i landet til at jeg kan hente hende" mumler han en smule tænksomt.

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 10.06.2009 22:39
Han nikkede erkendende, og lod hans voldsomme hidsighed dulme af sig. Han rynkede brynene, og lod atter vende fronten imod ham. Han vendte blikket imod ham, og lød en flygtig tunge fugte hans læber hvorefter han så imod Cassas øjne. Han havde ret i hvad han sagde, men han ønskede alligevel at se Cassi igen - så hurtigt som overhovedet muligt,
,,Hvis jeg får skrevet et brev til hende, vil De så sørge for at hun får det?"
spurgte han, med armene lagt overkors. Hans stemme trængte igennem salen, og syntes at runge en anelse. Ikke så meget fordi han havde en hævet stemme, fordi det havde han egenltig ikke, men bare fordi den var så bestemt som den nu var.
Han var ganske enig i hvad Cassa sagde, og regnede da også med at var i sikkerhed for farer. Hun var klog og vidste hvad hun havde med at gører, men alligevel i nogle situationer var hun dog ikke kløgtig nok. Han sank let en klump, og slog blikket fra Cassa og imod den næsten helt mørke himmel.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 22:48
Cassa holder blikket på Morgoth, inden han nikker ganske let.
".. Det kræver dog en hvis indsats fra Deres side.. Når jeg bruger mine evner til at forlade den her verden... så udlader det store energimængder.. det gør ikke noget når jeg forlader den.. men når jeg kommer tilbage, vil det samme ske.. Det vil hurtigt blive sporet.. Jeg skal derfor have Dem til at være i nærheden, og bruge Deres kræfter til at udløse store mængder energier for at dække over mine.. ellers kan jeg ikke vende tilbage med det brev som hun sikkert uden tvivl skriver tilbage.." han nikker let.. Han og Cassi har begge hver deres ring, som gør de kan finde hinanden.. en gave fra deres mor engang i sin tid.. hans to andre søskende har ligeså en.. men dog ved deres far intet om dette..

//frys

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 11.06.2009 08:19
Han rynkede let brynene, og lod atter det alvorlige og næsten kolde blik glide over øjnene. Han lyttede opmærksomt, og kunne sagtens se meningen i Cassas ord. Problemet var bare, for ham i hvert fald, at det Cassa egentlig bad ham om, var at han skulle dække over ham - og de var sjovt nok ikke på den samme side af linjen, og da slet ikke i denne tid!
Han kørte hånden igennem håret, og knugede øjnene sammen. Han havde ikke et så meget andet valg, hvis han skulle få brevet sendt afsted - og Cassi ventede kun på et svar fra ham, som hun skulle have fået for næsten flere år siden!
Han åbnede bredt øjnene, og så intenst imod Cassa. Han løftede en finger, og pegede advarende imod ham,
,,Jeg går med til det - men! Jeg forventer at dette her forbliver mellem os to, og ingen andre!"
hans stemme forblev lettere hvislende, og en anelse advarende.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.08.2009 23:04
Cassa betragter den tydeligvis eftertænksomme Morgoth.
Han nikker let med et sagte smil.
"Naturligvis. De har jo desværre valgt at følge Mørkets lord.. og jeg ønsker ikke at blive mistænkt for at være en af hans tilhængere.." han bukker let med hovedet som en venlig gestus.
"- men det skal De nok ikke nævne noget om i Deres brev.. Cassi har aldrig været specielt begrejstret for ondskab.. Ja.. egentlig er jeg sikker på, at hvis hun så hvad De er i dag.. ville hun nok næppe lade ordene gå høfligt og blidt fra sig.." han vender øjnene en smule op i loftet med et svagt smil.. ja, kan kan lige se det for sig.. hans lettere højtråbende og meget temperamentsfulde lillesøster, som står der med sydende raseri kogende i sit lille kønne ansigt.. råbende og skælden ud på Morgoth...

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 05.08.2009 23:18
Fingeren der pegede advarende imod ham, syntes at falde ned langs hans side, alt imens han hørte Cassa tale. Han nikkede erkendende, og lod et mindre raserifuldt blik våve over den nu bukkende Cassa. Tanken om at et enkelt slag kunne havde forudset den andens død, havde sikkert også fuldt Cassas tanker, netop som mulighederne var der for dem begge. Morgoth følte netop dem mulighed, og kunne let som ingenting have brækket den andens nakke. Ligesom Cassa havde han stadig blot en anelse værdighed i sig, og gengjaldt blot den andens buk med noget, der kunne ligne et smil. I andres øjne ville smilet nemt kunne samlignes med læberne, der bredte ud i en lige og yderst ligegyldig streg.
,,Jeg holder mig til at være neutral i brevene, det kan jeg forsikre Dem om - Og ja, jeg kunne sagtens forestille mig hende.. Hun er ikke en af dem der holder igen," kommenterede han til hans forsikring om hans søsters mening, angående det Cassa kaldt ondskab.
Tanken om at se Cassi, stå og flippe ud over Morgoth kunne ikke andet end at få ham til at smile inden i. Som den eneste der havde tilladelse til det, kunne Cassi sagtens flippe fuldstændig skrådt på Morgoth. Underligt nok ville han ikke lade sig mærke af det, og ville blot give hende ret i stort set alt hun sagde til ham. Jo han ville skam argumentere overfor nogle ting, men det var ikke ligefrem fordi han ville flippe fuldstændig ud - som han normalt ville have gjort. Hun var ganske anderledes i hans øjne, og ville altid være det.
Han hævede hovedet let, og så overvejende frem for sig. Det tog ham ikke lang tid, at tænke tankerne igennem og lod derefter blikket hvile imod Cassas brune øjne:
,,Hvor lang tid tror De det ville tage? At aflevere brevet til hende, for derefter at vende tilbage hertil?" spurgte han, med rynkede bryn,
,,Så kan jeg være hundred procent sikker på, at være der til at lade Dem slippe for at blive opdaget"
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.08.2009 00:06
Cassa ranker ryggen helt igen med et let lille smil.
"Godt.. jeg vil helst ikke ende ud i nogle uenigheder med hende.." han retter lidt på en lok af det sorte hår, inden han svarer Morgoth på det næste;
"Hmm.. hvor lang tid? Det kan jeg ikke svare på før jeg har talt med min butler.. Han kan forudse den slags.." siger han en kende eftertænksomt.
"Jeg vil foreslå at vi mødes her igen på et senere tidspunkt.. så har De tid til at skrive brevet, og jeg vil have alle nødvendige oplysniner klar til Dem." han træder an med det ene ben, og lader dernæst hovedet glide en anelse på skrå..

Han syntes egentlig at samtalen her er afsluttet.. og derfor drister han sig til et lille sidespring i deres konversation.
"Hmm.. en ting der har undret mig i nogen tid nu.. Jeg ville høre om De syntes et lidt mere personligt spørgsmål ville være upassende?"

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 06.08.2009 00:16
Han vendte lyttende fronten imod Cassa, og lod en halv spids hjørnetand omkredse den ene side af underlæben. Han syntes at gumme en enkelt gang, men slap hurtigt efter at have opdaget sig selv gribe fat. Vanen var dannet efter han havde fået læben piercet, hvilket han tydeligt fortrød - specielt på grund af dne yderst ucharmerende vane, der hurtigt kunne give et større ar end nødvendigt.
Hans blik syntes ikke at have flyttet sig fra Cassas siden, og han undlod at udtrykke sig kropsligt under vejs Cassas talen. Han lod det kyniske blik falde fra øjet, og nikkede blot forstående til hans svar,
,,Jeg vil kontakte Dem over telepati, når jeg har brevet klar til Dem," konstaterede han til sidst, og ønskede egentlig at forlade stedet efter ordene var udtalt. Dette var tydeligvis ikke tilfældet, da han netop skulle til at gå, hørte han Cassas ord der borderede sig ind i hans hjerne tydligere end de andre. Han slog et gennemborende blik imod den andens brune øjne, og hævede let det ene øjenbryn i en kynisk trækning. Han ville helst have undgået dette, men siden Cassa spurgte måtte der være en bestemt grund til dette. Han sukkede let, og nikkede blot derefter:
,,Hvad vil De spørge om?"
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.08.2009 00:21
Cassa hæver sine arme, så de kommer op at ligge i nakken på en lidt afslappet måde.
"... Jo.. Jeg har bare spekuleret på; Hvad fik Dem til at følge mørkets lord?" hans blik hviler på Morgoth i en helt ufordømmende mine.. ja, spørgsmålet er ren nysgerrighed.. Cassa ønsker at vide mere om denne fjende; mørkets lord.. men egentlig, så ved han ikke så meget andet end at han forvolder mange mennesker stor smerte; og det er Cassa imod.
"Jeg mener.. Hvad er det han står for andet end at forsøge at overtage landet med magt og vold? diplomati er vist ikke hans stærke side.." han smiler let svagt i et lidt skævt smil.. tanken har før slået ham, hvor simpelt det ville være, hvis nu mørkets lord og lysets dronning slog sig sammen.. så kunne verden blive mere retfærdig - knap så blød overfor forbrydere, men samtidig ikke uretfærdig hård og ond!

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 06.08.2009 00:35
Han virrede lettere foragtende med overlæben, og syntes at blive provokeret over den nysgerrighed der prægede over Cassas spørgsmål. Han lod blot blikket falde en tid, og lod derfor spørgsmålet hvile en anelse i luften uden at han syntes at give en eneste mine til at give et svar tilbage. Det endte alligvel op med at han svarede, da han atter vendte blikket imod Casse: ,,Hvis De virkelig vil vide det, tror jeg ikke jeg vil passe så mange andre steder ind"
han lod et lille ironisk smil falde over sine læber, der bredte sig ud i en sarkastisk mine. Dette lille smil faldt hurtigere fra læberne end det var kommet, og han så atter ud til at stirrer frem imod Cassa. Dette skyldtes hans pupil, der var trukket ind i en lille spids streg,
,,Hvad han ellers står for? Retfærdighed, vil jeg tro" hans stemme var sammentrykket og udtrykte ikke andet end isende ligegyldighed, ,,- man skulle ikke tro det, men det at være blevet undertrykt og fremstået som verdens djævelskab, er ikke just det mest befriende.." mumlede han let, og lod blikket glide ned imod jorden, da denne sætning allermest lå som en højt tænkende tanke.
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.08.2009 00:43
Cassa ser på Morgoth..
Ikke passe ind andre steder?.. det passer ikke.. tænker han.. men indtil videre lader han det ligge.
Han nikker let til Morgoths svar.
"Det er en sund holdning.. men desværre er det bare ikke den rigtige måde han udtrykker sig på- " han gør en pause,
"Theh.. ja.. undertrykkelse.. er bestemt ikke rar.." - han gør en pause.. Hvad morgoth ikke ved om Cassa, er at han ikke just altid har levet så sødt i det som han ser ud til... under alt hans overdrevne rigdom og magi, gemmer der sig en lille fugl.. en fanget fugl med stækkede vinger.
"Men.. for at vende tilbage til det første... så er jeg sikker på..." han gør en kort eftertænksomheds pause.
".. så er jeg sikker på at Cassi ikke ville tøve et sekund med at protestere på Deres påstand.."

Den sidste sætning bliver sagt med et lidt varmt og omsorgsfuldt smil.
"Jeg tror på, at De er god nok på bunden.. Ellers ville De ikke have så stor en plads i min søsters hjerte... Jeg håber en dag at kunne møde Dem uden fjendtlighed fra Deres side.." han gør et høfligt buk.
"Men jeg vil trække mig tilbage for nu..." han tier lidt, inden han med en sidste lille frase; "god vind, Morgoth." - forsvinder i et skarpt lysglimt, som efterlader sig en grønlig, let forsølvet dis, som langsomt flyder ud over gulvet, inden det tildsidst opløses, som havde det aldrig fundet sted.

//out

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 06.08.2009 14:43
Han rynkede brynene i et samknebet udtryk, hvor han tydeligt lyttede til Cassas ord. Han så ikke ud til at videre ville kommentere de første svar, men da han bragte Cassi på banen syntes han alligevel at vågne op fra sin stirren. Nej det var ganske tydligt at han ikke kendte Cassa, og hvis han skulle være helt ærlig tror han heller aldrig han ville komme til at lære ham helt at kende. Cassa vil for den sags skyld nok heller aldrig kommet til at lære Morgoth at kende, da han lod andre ganske sjældent passere. Det var lidt som om, at når andre kom for 'tæt på' blokerede han for dem, hvilket selv Horisont havde oplevet. Han havde aldrig fortalt hende hans baggrunds historie, og hvad han havde oplevet igennem livet, og kom nok aldrig frivilligt til at fortælle hende det.
Smilet fra Cassa kunne ikke andet end at påvirke Morgoth en smule, og de rynkede bryn sænkede sig i et neutralt udtryk. Han lod blikket falde lidt da han atter nævnte Cassi, og noget der lignede en smil dannede sig i hans ene mundvige. Han hævede blikket imod Cassa, ,,- I lige måde," hvislede han ganske lavt, og så blot til hvordan Cassa forsvandt ud i det blå.
Hans blik faldt hurtigt imod det forsølvede støv, der langsomt forsvandt fra jordens overflade. Han rynkede næsen let, og rystede foden da noget syntes at have ramt den. Dette havde tydeligvis ikke være nødvendigt, da støvet på skosnuden var hurtigere væk end forventet. Han rystede blot på hovedet, og vendte kort blikket over skuldren for at orintere sig om området. Ingen så ud til at være der, og da tillod han sig at forsvinde. Hurtigere end et menneskeligt øje ville opfatte det, var han han væk - forsvundet ud af den blå luft.
signature by jodeeeart

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 25.12.2010 21:17
Argon kiggede sig omkring i ruinerne af den ødelagte storsal. Møblementet derinde var for længst blevet offer for tidens tand, ja sikkert også ofre for vejrets lunefulde kræfter, da det blæste ind af et større hul i loftet, der i glemte tider engang måtte være brast sammen og faldet ned i salen, hvilket kun havde tilført materiale til den rodebutik, der befandt sig på gulvet.
Som så mange gange før, havde hans søgen bragt ham til et af disse steder, hvor kun ruiner og knust interiør var at finde. Han spejede en sidste gang ud over de ormædte rester af møblerne, inden han afgjorde, at han nok havde smadret dem rigeligt. Han foldede klingen ind i krystalhandsken igen og vendte sig mod en af de mange gobeliner på væggene. Det ville næsten være synd at smadre den, men hvad pokker, tænkte han. Det var jo netop sådan folk, der søgte at gemme noget, tænkte. Hvis han ikke nænnede at smadre det, ville han ikke finde det, der gemte sig bag den, så han ignorerede det yndige kvindemenneske, hvis portræt prydede gobelingen, og foldede sin klinge ud igen. Så skal der skæres.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 25.12.2010 22:30
Alwyn vandrede igennem ruinernes haller og gange. Nogle bønder havde klaget over larm og uromagere omkring ruinen, og nu havde hun fået nok. Hendes højhælede støvler gjorde det ikke let for hende at bevæge sig stille rundt, men hun lagde vidst heller ikke skjul på sin tilstedeværelse.
Hun betragtede de ødelagte vægge, nedfaldne tage og ødelagte inventar. Der havde uden tvivl været utallige værdier i disse lokaler; om de var gået til eller kommer i hænderne på tyve og andre uromagere, var dog ikke til at sige.
Alwyn begav sig ind i den ødelagte storsal og betragtede hvordan mos, planter og andet virvar var groet til. Kvinden lod hurtigt blikket glide rundt i ruinbygningen, og fandt snart den anden gæst. Med et hævet sværd stod han klar til at skade ruinens antikke gobeliner. Hærværk?
"Undskyld mig unge ven, men kan jeg hjælpe dig med noget?" sagde hun højlydt og spidst, med armene over kors.

(OMG sorry jeg har aldrig været så langsom før... sorry .__. )

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 25.12.2010 23:05
Argon vendte sig mod den nytilkomne og trak klingen tilbage ind i krystalhandsken. Med fare for at lyde som gutten, han havde mødt i Helbredelseshuset, tænkte han, valgte han at spørge: "Unge ven? Hvor gammel tror du lige, jeg er?"
Han gjorde front mod kvinden, der ikke virkede specielt truende på denne afstand, eftersom selve hendes skikkelse ikke just var enorm. Dog havde Argon fundet ud af, at lav statur ikke altid ledsagedes af ukampdygtighed.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4