Når der går ged i det

Killian

Killian

Staldmester ved Mathis Transport

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 27.12.2018 02:55
Killian grinede lidt, da Juno skubbede til hans ben under bordet. Juno var så dejlig, Killian kunne godt lide ham, især når han bare godtog, at Killian ikke ville snakke om det, som nu. 

Hectors svar fik ham bare til at grine lidt mere, lydløst, inden han med overraskelse så ham række piben frem. 
"Jeg tror, jeg kan holde til det." Forsigtigt tog han i mod piben og tog et hiv. Smagen fyldte hans mund og lunger og han løftede øjenbrynene. Det var stærke sager, men de smagte godt. 
"Dét er god tobak. Hvor har du fået det henne?" Han tillod sig at tage et hiv mere, inden han rakte piben tilbage igen. Røgen var tyk, som han pustede den ud igen. Det var ikke fordi, at han røg meget, hverken af det almindelige eller af det stærke tobak, men han havde da alligevel røget nok til ikke at skulle hoste hver gang mere, og kunne nyde selve fornemmelsen af røgen i mund og lunger.

Med fornyet lyst greb han skeen og spiste videre af suppen, der stadig dampede. Den var god, og skulle han drikke mere øl end kruset foran ham, skulle han have noget mad indenbords. Tobakken virkede allere, han følte sig let i hovedet og afslappet, hvilket var dejligt. Måske han skulle finde sig noget tobak som det inden så længe og tage en fridag eller to. Ride ud med Okto og finde et sted at have noget ro. Han kunne godt mærke, at han var ved at være lidt presset og snart ville have brug for... det han plejede. Men som altid fortsatte han med fuld fart frem, til han ikke kunne mere. Der var ikke tid til at slappe af, ikke tid til at passe på sig selv. Men det tog han som det kom, som han altid gjorde. Killian var ikke specielt god til at passe på sig selv.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.12.2018 12:26
Juno skævede til Hector, da Killian indirekte bad om tobakken. Killian var en voksen mand, der udmærket kunne træffe sine egne valg, så han dømte ham ikke, men han så lige Hector an for at tjekke, hvad han synes om det. Da Hector bare tilbød Killian tobakken, trak Juno på skuldrene og spiste videre. Juno havde prøvet stoffer, han aldrig ville give hverken Hector eller Killian, stoffer han var blevet tvunget til at undvære, men som han til ethvert tidspunkt ville tage igen, hvis bare han kunne få sine fingre i det. Han vidste godt, hvordan afhængighed fungerede og han var både lettet og frustreret over at stoffet tilsyneladende var forsvundet helt fra byen. 

Det, Hector havde i sin tobak, var uskadeligt i forhold til, og Juno røg det også selv engang imellem. For nu nøjedes han med at spise lidt mere af sin suppe, men da Killian rakte piben tilbage igen, fulgte Juno den alligevel med blikket tilbage til sin kæreste. Han forsøgte at modstå lidt længere, men han kunne ikke dufte til dens røg uden selv at få lyst til den og selvom han vidste, at han havde noget tobak selv, rullet i tyndt papir, et sted i sin inderlomme, så var det her noget andet, og han vidste, allerede da Hector indhalerede, at han ville have noget af Hectors.

Han lænede sig frem mod fyren, lagde en hånd om hans nakke, og trak ham ind til sig til deres læber mødtes, for at opfordre Hector til at puste røgen ind i hans mund. Killian havde allerede set dem kysse, det her var ikke meget værre. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.01.2019 11:08
"Et hemmeligt sted, som jeg godt kan fortælle dig om, hvis du vil," svarede Hector med et smil, da han tog imod piben fra Killian. Han var ikke som sådan hemmelighedsfuld omkring sin sælger, men han videregav heller ikke vedkommendes navn sådan uden videre med mindre Killian virkelig gerne ville vide det.

Hans kinder blev en smule varmere, da han mærkede Junos hånd om sin nakke, og han vendte villigt hovedet mod sin kæreste og så ham i øjnene med et smil. Langsomt udåndede han mod Junos læber, så røgen sev ind i Junos mund og lidt ud mellem deres læber.

Han glemte lidt deres omgivelser, og hans ene hånd gled lidt op ad Junos lår under bordet.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 03.01.2019 07:28
Killian trak let på skuldrene og kneb kort øjnene sammen, dog uden at stoppe med at smile, da Hector lød som om, at han ikke var helt villig til at afsløre sin forhandler. Det var okay, hvis han ikke ville.
"Det er rigtig god tobak. Jeg ryger ikke så ofte, hestene kan ikke lide det, men det der ville være rart at have liggende. Det er noget af det bedste, jeg har smagt længe." Det ville være meget rart at have liggende. Til de dage, hvor han ikke gad mere, men ikke havde det dårligt nok til at besøge sit stamsted. 

Med et lydløst grin så han til, mens de to drenges læber mødtes. Det gjorde ham glad og morede ham på sådan en halvuskyldig måde, at de sad der og delte røg med læberne mod hinanden. Og så var han pænt misundelig indeni, for han ville også have en hånd på sit lår og nogens læber mod sine, men det var ikke noget, han gjorde udtryk for. Men hans blik gled over væsnerne i kroen i søgen efter nogen, der kunne give ham, hvad han ønskede. Der sad to yngre kvinder ved et bord og han vidste pludseligt, hvem han ville forsøge at indynde sig ved. 

Lysten var så stærk, at han nær havde rejst sig med det samme, så han ikke risikerede, at de smuttede, men han blev siddende. Sukkede. Gav sig til at spise resten af sin suppe og drikke sit øl. Han vaklede lidt mellem at kalde det, det sidste krus, eller fortsætte sammen med de andre. Nå, det hastede vel ikke med at beslutte sig. Han tog endnu en skive af det lækre brød  og begyndte at tørre sin skål af med det.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.01.2019 17:35
Juno trak sig smilende væk fra Hector og pustede selvtilfredst røgen væk, inden han brød ud i latter og lænede sig ind til Hector igen for at give ham et hurtigt kys. På trods af øl, tobak og Hector kunne Juno ikke helt glemme hvor de var, eller hvem de var sammen med, så han smilede blot til sin kæreste, da han lænede sig væk fra ham og så på Killian igen. 

"Jeg er sgu imponeret over at du stadig gider hænge ud med os," sagde han grinende til Killian, henvisende til hvor optaget de var af hinanden og hvor klamme de garanteret også var at se på. Han hævede sin øl i en skål, inden han vendte tilbage til skålen med suppe - Killian havde overhalet ham, men kun fordi Hector havde distraheret ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 07.01.2019 12:37
"Hvad snakker du om, chef, vi er sgu da for seje?" grinede Hector og tog endnu et hvis af piben. "Jeg ville gerne hænge ud med os hele tiden."

Tobakken var for alvor begyndt at virke på ham, og han følte sig dejligt afslappet og rolig, og lige nu var det næsten intet, der kunne hidse ham op. Han smilede til Killian og holdt piben frem mod ham.

"Skal du ha' mere, mester? Bare fyr den af. Jeg giver."

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 07.01.2019 14:02
Killian rystede straks på hovedet med en latter, da Juno sagde, at han var imponeret over, at han stadig ville hænge ud med dem.
"Jeg er ikke så sart, selvom jeg da sidder og bliver helt misundelig." Ordene forlod ham lidt for nemt og han rømmede sig hurtigt for at skåle med Juno og drukne dem i en tår øl. De var sande, om end ikke så meget misundelig, fordi det var Hector og Juno, der sad og kyssede på hinanden, men fordi de havde nogen at kysse på. Det måtte være tobakken. Og apropos den...

Killian skubbede begge øjenbryn op i panden og kunne ikke lade være med at le, selvom han så lidt undrende mod Juno over Hectors pludselige venlighed. Han havde ikke været i tvivl om, at satyren ikke helt havde fidus til ham tidligere, men nu var de åbenbart venner nok til, at han kaldte ham "mester"?
Men Killian sagde da ikke nej tak til et hiv mere af de stærke sager, så han tog i mod piben og tog en enkelt stor indånding, inden han ramte den tilbage. Han skulle helst ikke blive for skæv, bare lige nok til at have det behageligt og der var han næsten allerede. Jo, det var stærk tobak. Nydende pustede han den ud igen og lænede sig afslappet tilbage på den bænk, han sad på op af muren.
"Du er nu meget sød. Det er en sød kæreste, du har." Han var lige ved at sige nuttet, men huskede advarslen fra tidligere. Han grinede til Juno.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.01.2019 18:13
"Jeg ville brække mig, hvis jeg skulle hænge ud med os mere end to minutter," svarede Juno grinende, da Hector påstod at de var seje. De var klamme og han vidste det. Især når de først begyndte at kysse eller rage på hinanden. Alligevel kneb Juno grinende Hector i siden og ragede derefter på ham over hele hans overkrop, da Killian sagde at han blev misundelig, for når nu Killian selv påpegede, at der var noget at være misundelig over, kunne Juno ikke lade være med at udnytte at han sad ved siden af sin kæreste til at røre ved ham, også selvom det kun var på overkroppen og kun uden på tøjet.

"Ja, han er sød, er han ikke?" medgav Juno sin ven, og så tilbage på Hector, som han lod blikket glide langsomt ned over, uden at lægge skjul på, hvor vild han var med det han så. "Og lækker," tilføjede han med et smil, inden han lænede sig helt ind til Hector igen, men denne gang var det hans hals han gik efter. Han plantede små kys ned ad den, der udviklede sig til at involvere både tunge og tænder, indtil han nåede kanten af Hectors trøje. Her stoppede han et øjeblik, kun få at kunne få fat i Hectors trøje og hive den længere ned om hans skulder, så han kunne fortsætte sine kys bare lidt endnu.

"Se, vi er klamme, er vi ikke?" spurgte han Hector, uopmærksom på om ham og Killian havde haft en samtale imens han selv havde kysset på Hector, men han så også på Killian, da han havde sagt det, imens han rettede sig op igen med et selvtilfredst smil, og med en hånd, der skubbede sig helt ind under Hectors lår og klemte om det. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 07.01.2019 21:07
Hector kunne ikke lade være med at grine over Killians kommentar og Junos svar.

"Jo, virkelig lækker," sagde han og lænede helt instinktivt hovedet lidt til side, så Juno kunne komme bedre til på hans hals. "Og ret utålelig."

Tobakken og Junos hænder og læber på hans krop gjorde dejlige ting ved ham, og der gik ikke mange sekunder, før Hector havde lidt svært ved at sidde stille på sin stol. Hans kinder blev varmere, og han havde allermest lyst til at række ned under bordet og tage Juno på pikken. Det gjorde han dog ikke, men lod i stedet sit blik vandre. Helt tilfældigt (eller hvad???) ramte hans blik Killian, og han faldt i staver, mens han stirrede ret intenst på ham.

Killian var egentlig ret pæn, og også sød nu hvor Hector ikke længere var rasende på ham. Han kunne faktisk godt se, hvorfor Juno havde været tiltrukket af ham.

Hector bed i sin underlæbe og vendte hovedet lidt, mens han følte et sus af adrenalin fra den idé, han netop havde fået.

"Hvad siger du, elskede?" hviskede han stille i Junos øre. "Skal vi tage ham med hjem? Skal jeg lade ham kneppe mig? Han vil gerne. Han lagde an på mig tidligere."

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 07.01.2019 21:25
Killian kunne ikke andet end at le og ryste på hovedet af de to andre. Juno blev ved med at sige, at de var klamme, hvilket Killian absolut ikke var enig med ham i. Der var intet klamt i at vise hinanden affektion, heller ikke så fysisk som de to gjorde det. Det var for Killian en helt naturlig ting, og som sagt ville han havde ønsket, at det var ham. Det kriblede helt i hans krop, da Juno begyndte at kysse Hector op af halsen, ikke så meget af lyst, men bare lige så meget af erindring om, hvordan det føltes. Både at give og modtage. 
"I er tossede," grinede han, tydeligvis bare glad på deres vegne. Han var glad, de var søde, og han vil gerne, at de havde det godt. Det skulle han ikke stå i vejen for ved sin blotte tilstedeværelse. Ingen grund til at holde sig tilbage for hans skyld!

Hans blik rejste tilbage til de to unge kvinder, der så ud til at være midt i en dyb snak om et eller andet. Åh, han ville gerne have deres opmærksomhed. Vise dem, hvilke former for sjovt og velbehag, han kunne bibringe deres verden. Han fortabte sig lidt i udydige tanker, inden det gik op for ham, at nogen stirrede på ham. Lidt overrasket drejede han hovedet og fik øje på Hector, der så ud til at stirre på ham, langt væk i tanker. Det var næsten ubehageligt og Killian flyttede lidt på sig, men inden han kunne nå at sige noget, drejede satyren hovedet og hviskede noget til Juno. Killian kunne ikke høre hvad, da der var for meget støj i kroen, så han så bare nysgerrigt på dem. Hvad mon det handlede om?
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.01.2019 21:51
Hele Junos opmærksomhed var hos Hector fra det øjeblik han hørte ham sige 'elskede', og hele hans krop var pludselig vendt imod Hectors, klar på at gøre eller sige hvad end Hector ville have fra ham. Han skævede først til Killian, da det blev tydeligt at Hectors tilbud var om ham.

"Selvfølgelig vil han det," svarede Juno med et fnys, der halvt var et grin. Enhver idiot med øjne i hovedet ville kneppe Hector. Han var flot, ung, fræk, og hans attitude betød at det var de færreste der fik lov til overhovedet at komme i nærheden af ham. Juno havde aldrig set andre end sig selv få lov, og han var helt imponeret, da Hector gav Killian lov. 

"Og selvfølgelig lagde han an på dig," tilføjede han og så tilbage på Hector, imens han overvejede om det var noget, han skulle blive ved over. Men Hector så afslappet ud ved det, og så længe Hector var okay med det, var Juno okay med det. Desuden havde han set Killian lægge an på guderne og hver mand. Selv Thoran. Det var ikke noget at blive vred over. Juno var jo også selv faldet i Killians flirt med begge ben. 

"Må jeg invitere ham?" spurgte han, og talte for første gang højere end en hvisken, højt nok til at Killian kunne høre ham, og medmindre Hector sagde noget for at stoppe ham, vendte Juno sig mod Killian, lagde en hånd mod hans inderlår og strøg den op af låret på ham, og op til hans mave, hvor han skubbede en hånd op under hans trøje, inden han så tilbage på Hector for at tjekke, om det nu også var okay. Hvis det var, så han tilbage på Killian med et skævt smil og et glimt i øjnene. "Vil du med os hjem, søde Killian?"
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.01.2019 00:24
"Mh," brummede Hector til svar med et nik i Junos retning, inden han vendte blikket mod Killian, spændt på, hvordan fyren ville reagere på invitationen. Han kendte ikke Killian godt, men det, han dog vidste om ham, fortalte ham, at Killian sjældent afslog sådan en invitation.

Et lille stænk af jalousi blomstrede op i ham, da Juno åbenlyst ragede på Killian, men tanken om at få lov til at se Juno i øjnene, mens en anden kneppede ham, fik Hector til at glemme alt om jalousi. Han dog ret ærgerlig over, at han ikke selv havde udstyret, som Juno og Killian havde, for hvis han skulle være helt ærlig, så havde han mere lyst til at knalde Killian end at blive knaldet af ham.

"Selvfølgelig vil han det," sagde Hector selvsikkert, stadig med blikket på Killian. Han smilede lidt. "Han synes jo, vi er søde."

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.01.2019 03:12
Killian accepterede, at han ikke var en del af de hemmelige hviskeri, men det gik ret hurtigt op for ham, at det nok handlede om ham. Den måde, der blev skævet til ham på, fik hans små hår til at rejse sig. Hvad snakkede de om? Hvorfor fik han det så underligt af det?
Endeligt sagde Juno noget, der var højt nok til, at han kunne høre det. Invitere ham? Til hvad? Killian blev mere og mere nysgerrig, for hvad skulle han inviteres til?

Men lige meget, hvad han havde forsøgt at gætte, havde han aldrig gættet det, der så skete. Hånden i mod hans inderlår, der fortsatte op over hans skridt til hans mave. Gåsehuden spredte sig over hans krop og han sank hurtigt en klump. Det var næsten for godt til at være sandt. De drillede ham bare. Om lidt ville de grine af ham, fordi han var så nem.
Men han så Juno i øjnene, da han spurgte ham, om han ville med hjem, og noget sagde ham, at det ikke var for sjov. De ville åbenbart have ham med hjem for at... ja, det måtte næsten gå til fantasien. 

Forvirret så han mod Hector, der nærmest så forventningsfuld ud. Hvad i alverden havde der været i den pibe?! Begge drenge var pludseligt så interesseret i hans fysik, og ingen af dem ville røres ved af ham?!
Forvirringen var total og kunne ret tydeligt ses på hans ansigt, inden hans blik vendte tilbage til Juno.
"Øhm, er I helt sikre på det her? Du kender mig, jeg siger ikke nej... men jeg vil helst ikke blive uvenner med nogen." Han smilede lidt usikkert og så hurtigt fra den ene til den anden. Han mente det. Han ville da absolut ikke sige nej, men han ville også godt kunne være sammen med Juno i stalden, når det var tid til arbejde igen. Det med trekanter var svært, fordi nogen ofte blev jaloux, især når det var et par og ikke to tilfældige. Så han var ikke helt tryg ved idéen. Men åh, det kunne være sjovt. Han kunne mærke sit hjerte sætte farten op bare ved tanken.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.01.2019 03:31
Juno elskede lyden af Hectors selvsikre svar. Fyren havde jo også ret - selvfølgelig ville Killian med dem hjem. Der var ingen grund til at han skulle afslå deres tilbud, men Juno så også et hint af tvivl i Killians øjne, da deres blik mødtes.

"Det var ham, der foreslog det," svarede Juno afslappet med et nik over imod sin kæreste, for at forsikre Killian om, at der ikke ville opstå nogen problemer imellem dem efter det her. Han hvilede hele sin krop op imod Killians side og indåndede tungt hans duft, imens hans blik skiftede til at hvile på Hector, som han smilede til, et smil, der kunne være både sammensvornsk eller provokerende, alt efter hvor meget man stolede på ham.

Han lod sin hånd glide længere op under Killians trøje, kærtegnende den bløde hud under. Hvis Hector havde tænkt sig at blive jaloux, var det bedre at han blev det nu, end efter de havde gjort noget de ikke kunne gøre om, men Juno kunne ikke slide sit blik fra Hector. Fysisk kunne han ikke få sig selv til at fjerne sin opmærksomhed fra sin smukke kæreste, der sad så tæt på.

"Han vil gerne have at du knepper ham," fortalte han Killian, stadig uden at tage blikket af Hector eller fjerne sine hænder fra Killian, men han begyndte at blive både rastløs og utålmodig. Han ville kysses af Hector igen, og selvom han mest af alt bare ville rejse sig op og hive begge drenge med sig hjem, blev han siddende og spredte sin ben, så der var mere plads til hans voksende lem.
Hans venstre ben sprang op og ned, og afslørede at han var utålmodig, men han ville høre Killian sige at han gerne ville med dem, inden han rejste sig.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.01.2019 08:20
"Faktisk ville jeg helst knalde dig, men det kan jeg ikke, så jeg tager det næstbedste," svarede Hector roligt, næsten køligt, men der spillede et smil på hans læber. Han tog et sidste hvis af piben, inden han lagde den fra sig for nu. Så rejste han sig fra sin stol og gik rundt om bordet, så han kunne stille sig mod Killians anden side og lade sine fingerspidser kærtegne Killians nakke.

Det ville ikke blive noget problem, det her. Det kunne han godt mærke. Ikke så længe Juno ikke lod til at kunne tvinges til at kigge på andre end ham. Efter de var blevet kærester, var Hectors selvværd virkelig steget i vejret, og det betød, at han nu var i stand til at se Juno tage på en anden uden at blive rasende eller dødeligt jaloux. Faktisk tændte det ham lidt.

"Der er ikke nogen, der bliver sure på hinanden," sagde han så til den tvivl, han kunne se, stå tydeligt malet i Killians ansigt. Hector lod sine fingre glide videre op i hans krøller.

"Vel, elskede?" Hector smilede til Juno.

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.01.2019 08:58
Killian skævede meget overrasket mod Hector, da Juno sagde, at det var ham, der havde foreslået det. Det havde han alligevel ikke regnet med, han havde virket meget jaloux sidst de mødtes. Noget havde ændret sig, men Killian vidste ikke hvad. Noget andet end bare den stærke tobak, hvis smagfulde røg fyldte luften omkring dem.
Han skilte let læberne ad, da hans vejrtrækning blev mere krævende, som Juno kærtegnede hans hud. Det var næsten ikke til at holde til, især fordi han godt vidste, at han ikke måtte røre ved Juno. Forundret så han fra Juno til Hector. Han ville... gerne kneppes? Af ham? Han var stadig forvirret, men begyndte at acceptere, at dette var noget, der skulle ske. Ikke at han havde noget i mod det, langt fra, tanken tændte ham nok til at hans bukser efterhånden viste en pæn bule.
"Jaså," sagde han åndeløst.

Og så kom Hector over for at kærtegne ham i nakken, noget der fik ham til at lukke øjnene for et øjeblik. Der foregik noget mellem Juno og Hector, Killian ikke var en del af. Han var godt klar over, at han ville blive et værktøj for dem til at nå et mål, han ikke kendte, men det gjorde ham ikke noget. Den form for udnyttelse var kun god udnyttelse. Kunne de bruge ham, var han godt tilfreds, for han ville også få noget ud af det.
Så han åbnede øjnene igen og så med et smil fra den ene til den anden.
"Hvis I lover det, så vil jeg godt med jer hjem. Det lyder... hyggeligt." Hans smil blev større og man kunne se på ham, at han havde lagt bekymringerne fra sig. Og han så helt sikkert frem til, hvad de skulle lave hjemme ved dem. 

Han stolede på Juno, ellers kunne han måske godt have været lidt tilbageholdende, det hele virkede lidt sært, men Juno var hans ven og han stolede på, at han ikke ville gøre ham noget. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.01.2019 13:12
Junos mund faldt åben, da Hector fortalte, at han ville foretrække at kneppe Killian fremfor at blive kneppet af ham. Det burde måske ikke overraske ham, ikke efter alt hvad ham og Hector selv havde lavet i sengen, og desuden var Killian så køn, at det måtte være helt instinktivt for enhver at ville skubbe ham ned under sig i en seng, men han kunne ikke lade være med at tænke på, om Hector også hellere ville kneppe ham end blive kneppet af ham.
Juno slikkede sin underlæbe uden at tage blikket fra Hector, imens han forestillede sig, hvad de ville have gjort, hvis Hector havde haft udstyret.

Juno svarede ikke verbalt på Hectors spørgsmål, men nøjedes med at ryste på hovedet. Det var vist også kun retorisk. Hvis ikke Hector blev sur, så var risikoen for at Juno blev det lav.
"Det lover vi." Juno kyssede smilende Killians kæbe, imens hans hånd gled hele vejen op til Killians brystvorte, som han strøg et par finger over, ligeglad med hvordan han blottede Killians mave, inden han slap ham helt og rejste sig op. Her tog han Hectors hånd i sin og kyssede fyrens håndflade, inden han også slap ham for at trække sin jakke på igen og lede vejen ud af kroen. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.01.2019 13:18
Hector smilede til Juno og gav Killians hår et lille ryk, inden han slap og gik med Juno. Han havde allerede selv den tykke, karrygule trøje på, så han behøvede ikke andet. Så snart Juno havde taget sin jakke på, tog Hector hans hånd igen.

"Kommer du med, mester?" vendte han sig mod Killian igen med et smil. "Vi skal nok være søde mod dig."

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.01.2019 14:26
Følelsen af Junos læber mod hans hud og hans fingres kærtegn af hans brystvorte var næsten for meget for Killian, og han måtte nærmest med magt forhindre sig selv i at røre Juno. I stedet sad han helt stille og et lidt tungt åndedrag kom fra ham. Gåsehuden spredte sig tydeligt på hele hans krop, hvilket kunne ses på hans mave, der var blevet blottet, noget han var helt ligeglad med. Det gav et svagt ryk i ham, da Hector rev i hans hår. Ikke fordi det gjorde ondt eller ikke var dejligt, nej, det fik bare hans krop til at reagere endnu mere og han ville bare... røre... men begge drenge havde rejst sig og gjorde klar til at gå, så det gjorde Killian også - hvilket var nemt, da han bare havde det tøj, han stod i. Hectors tørklæde var stadig viklet om halsen på ham.

"Ja ja, jeg kommer nu." Han grinede til Hector og kunne godt lide at blive kaldt "mester", af en eller anden årsag. Han følte sig lidt speciel ved det. Det var en god følelse.
Han fulgtes med dem ud i mørket, hænderne i lommerne og gående et enkelt skridt til siden fra de andre, der holdt i hånd. Han ville også godt holde i hånd, men han vidste også godt, at han var tredje hjul og ikke inviteret til den slags. Det var okay. De to andre var så søde sammen og han hyggede sig nu bare ved at vide, at de havde det godt sammen.

Han skævede lidt mod Hector, indtil han besluttede sig for, at det nok var en god idé at snakke med ham, inden de kom frem til deres hjem. Han vidste ikke, om han ville få muligheden der, så han rakte ud og trak let i hans ærme.
"Hey, jeg skal lige snakke med dig." Han sendte Juno et blik, der burde fortælle ham, at han skulle blande sig udenom, inden han hev Hector lidt væk, så Juno ikke kunne høre noget. Killian trådte lidt tættere på Hector, så han kunne tale lidt dæmpet, men ikke tæt nok til at intimidere ham med hans højde.

"Jeg vil gerne sige det samme til dig, som jeg engang sagde til Juno. Jeg har lidt en fornemmelse af, at I to har været udsat for nogle ting, så det er meget vigtigt for mig at understrege, at jeg forstår grænser og et nej. Sig til mig, hvis der er noget, jeg ikke må gøre. Så gør jeg det ikke. Og jeg stopper med det samme, hvis jeg får et nej. Det er meningen, at det skal være dejligt, så sig endeligt til, hvis der er noget." Han smilede sit lidt voksne smil, der var dybtfølt venligt, men det blev hurtigt lidt mere ham igen. "Og du kan gøre alt det, du har lyst til ved mig, jeg siger meget sjældent stop. Du bestemmer, det er dig, der er chefen." Han fugtede sine læber og lod blikket glide over ham, inden han mødte hans blik igen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.01.2019 15:15
Hector var straks lidt på vagt, da Killian trak ham til side, og han sendte et blik mod Juno, men gik ellers frivilligt med. Forvirringen stod tydeligt malet i ansigtet på ham, indtil Killian begyndte at tale, og Hector forstod, hvad han ville. Et halvt smil formede sig på hans læber.

"Selvfølgelig," sagde han, da Killian sagde, at det var ham, der var chefen. Hector ville ikke have forslået at tage Killian med hjem, hvis han ikke havde troet, at Killian ville underkaste sig Hector. Der var kun én person, der kunne få lov at kaste rundt med Hector, i sengen eller udenfor den, og den person stod og ventede på dem lidt længere henne ad gaden.

Hector åbnede munden igen for at sige noget om Juno og Junos begrænsninger, men på en eller anden måde føltes det for privat. Det var Junos sag, og den skulle eller ville Hector ikke blande andre ind i uden helt eksplicit besked fra Juno. Desuden havde Juno nok allerede fortalt Killian, hvad han havde brug for at vide, hvis de havde fjollet rundt før.

Så Hector nikkede blot og løftede en hånd for at klappe Killians kind.

"Du er sgu meget sød," mumlede han og smilede en smule. "Det bliver en god aften."

Han lod sine fingre glide igennem Killians hår og gav det så et lille ryk, som han havde gjort tidligere, inden han vendte sig og gik tilbage til Juno for at tage hans hånd.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 5