Hun himlede let med øjnene over hans regn-kommentar, men med et svagt smil om munden. Så blev hun alvorlig igen, da han sagde at hun bare skulle hive til.
"Det tør jeg ikke. Tænk hvis den er fyldt med modhager, og din håndflade bliver flået helt op. Hvem skal så hale mig op af vandet når jeg falder i?" Sagde hun så, for det var rigtigt. Hvis der var modhager på, ville det ikke være et kønt sår. Dog kunne hun nok godt komme op båden igen selv, men... men han havde måske ret alligevel.
"Jeg vil gøre det så hurtigt jeg kan, det er vel som at fjerne... fjerne et plaster." Nu var det ikke fordi hun var så vant til at bruge plastrer (De findes i KåeL... Nu gør de i hvert fald), da hun var lille fik hendes sår på knæene og albuerne lov til at passe sig selv. Men hun havde læst meget, og det ordsprog var dukket op flere gange.
Hun tog forsigtigt fat, tæt ved huden, dog uden at komme helt i kontakt for at undgå at presse huden sammen om krogen.
"1, 2, 3..." hun talte meget lavt, og mest for sig selv. Så drejede hun fingrene så krogen blev drejet 'beglæns', uden at rive, så meget hun nu kunne. Den var næsten ude nu, kun 1/4 tilbage.
"Og så det sidste..." Hun stod lidt og skulle til at tage fat om krogen et par gange, da det gik op for hende at den nu rørte hans hånd i begge ender, hvilket gjorde det hele en smule mere kompliceret. Hun kunne ikke gøre det samme som før, så istedet tog hun igen fat tæt på huden, men nu trak hun den opad og forsøgte at drejede den lidt samtidig, i en lettere forsigtig, men også lang bevægelse. Nu var det ikke fordi at hun tog kroge ud af hånden på folk hver dag, men var det sket for hende selv var det nok sket på samme måde. Eller også have hun bare revet den ud, uden at tænke sig om. Den sidste mulighed er nok det mest sandsynlige.
OOC: så bestemmer du lige selv om krogen gider give slip på sit offer :B
"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."