Xenix rystede leene på hovedet
"Nå, så det tror De, nu havde jeg ellers lige anset Dem som kvik, men det skal jeg vidst tage i mig igen!" sagde hun med et smil og tog imod glasset, inden hun lænede sig ind over bordet, tæt på ham og meget lavt hvislede
"Det kunne jo være at De pludselig blev meget syg, og så skulle man da være et skarn ikke at hjælpe Dem ud så De kunne få lidt luft i fred, hvor der tilfælldigvis ikke var andre!" hun smilede overlegent til ham før hun lænede sig tilbage og tog et forsigtigt sip af vinen, som sagt var hun meget kontrolleret med hvad hun drak, især i sådanne selskaber.
Ikke at Xenix på noget tidspunkt var i tvivl om hendes egne evner, hvis han blev for kæk skulle hun være den første til at pacificere ham, og endda uden våben, blot med kløgtighed og løgn, med de egenskaber kunne man komme langt, hvis man kunne håndtere dem.
Xenix brød sig desuden ikke rigtigt om et bruge sværd til at slå ihjel med, alt det der med den lange blodige kamp var egentlig ikke hende, selvom hun var en aldeles dygtig kæmper, når det kom til at bruge et sværd, dog havde hun altid ment at det var upraktisk at gå med, især hvis folk ikke skulle skæve til hende, hvilket var det hun for alt i verdenen ville undgå
"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"