Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 20.02.2018 15:32
Ronja bemærkede ikke om der var stille. Hun var faktisk ikke ret opmærksom på sine omgivelser - hun koncenterede sig udenlukkende om manden. Manden der havde forvandlet sig fra en ulv til et menneske, lige for øjnende af hende. Det var ikke en forvandling hun havde set før, ej hellere forestillet sig. Det var meget begrænset hvor stor forskel der var på de magiske evner hun havde set. Specielt når hun ikke selv ejede nogen.

Hun kiggede en smule frygtsomt på ham, men forsøgte sig med et lille smil. "Det.. lyder mærkeligt" det var et nervøst grin som kom over hende, selvom hun forsøgte at være rolig i hans nærvær. En forskrækket og urolig hest var utilregnelig, men menneskedelen af hende forsøgte at tage det helt og aldeles roligt.

Ronja skævede ned til såret på armen og derefter ned på manden. "Okay.." det var tydeligt at høre at hun ikke havde megen forstand på det, men hun gik hen til vandet. Vidste at vandet var hvad de skulle bruge for at rense det. Derefter satte hun sig ned og kiggede ned i det klare vand. Det her var underligt for hende.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 06.03.2018 21:41

Kort sendte Esteban hende et smil ” Du behøver ikke se sådan på mig... Jeg ved det er lidt underligt... Tro mig syntes jeg også selv da jeg skulle gøre det første gang, men nu.. Nah nu jeg vandt til det” sagde han med et kækt smil på læberne. Det var tydeligt for ham, at kentauren var lettere skeptisk overfor ham, hun var sikkert ikke vandt til magi, eller ikke den slags som han kunne. En klump havde formet sig i hans hals, var han virkelig så forfærdelig? Eller var det blot fordi hun var så overrasket over forvandlingen og det angreb?

Roligt gik han efter hende ned til vandkanten, men holdt afstand, for han ville på ingen måder gøre det værre for hende end det allerede var. Selv satte han sig og fik kastet lidt vand i ansigtet og ned over overkroppen, for at fjerne resterne af blod fra det monster de netop lige havde dræbt. Det var nu han ønskede han havde noget reelt tøj lige om hjørnet, men han havde ikke været klog nok til at tage det af inden... Og ja, så var det jo blevet ødelagt og kunne ikke bruges til noget mere.. Så det var derfor han gik rundt med denne kappe, eller hvad det var rundt om livet, blot for at dække hans ædlere dele..
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 09.03.2018 22:49
Ronja krummede sig lidt sammen, så helt skamfuld ud som han kommenterede på at hun kiggede mærkeligt på ham. Hun kunne ikke gøre for det. Hun var et frygtsomt væsen der ikke var vant til megen forandring. hun var bedre til at håndtere dyr end mennesker. Desuden var mennesker ikke ligefrem noget hun så meget til. "Undskyld" mumlede hun forsigtigt og ragte forsigtigt ned i vandet for at få det op på sin arm. Ikke det nemmeste, men det lykkedes, og den røde farve blev blødt ud og vasket væk fra såret, selvom det ikke helt var holdt op med at bløde.

"Jeg kender ingen mennesker.. og min leder.. hun er meget skeptisk overfor alle andre end os selv" forklarede hun forsigtigt og kiggede hen på ham. Ronja var jo bare et stort føl for dem, og selvom hun var stor i menneskers øjne, var hun ikke farlig. Ikke hvis hun kunne undgå det. "Og din forvandling overraskede mig.." meget. Det krævede tilvænning at gå fra at tro man snakkede med en ulv til at det i virkeligheden var en mand. Det havde hun ikke helt styr på endnu.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 23.03.2018 23:56
Det var ikke meningen hun skulle blive forlegen over at se på ham, men det var tydeligt at det var det som var sket, sådan som hun nærmest trak sig sammen. Kort smilede han over hendes undskyldning ”Du behøver ikke undskylde... Tror det er en ret normal reaktion” sagde han og kløede sig i nakken. Hun var nok også en af de ganske få der havde set ham transformere sig fra ulv til menneske, hvis man da så bort fra May, som nok var den første der så det den gang hun ”fangede” ham.

Han bed sig kort i underlæben ”Hmm... Måske skal vi bare sørge for at gøre det godt ren nu og eeeh... Så du måske finder din stamme..” sagde han. Det sidste han havde brug for var nogle der så ned på ham, for det var der rigeligt der gjorde i forvejen. Men et eller andet sted havde han heller ikke lyst til at skulle splittes fra denne kvinde, hun var interessant. Han så på hende og trak på skuldrene ”Tror alle bliver ret overraskede over det..” sagde han med et skævt smil på læberne. Ja han var menneske, eller halvdyr som han altid havde fået slået ind i hovedet, bare et menneske der kunne forvandle sig til et dyr og havde tegn på hvad dyr de var... Han selv lignede ikke just en ulv, men hans hørelse, stedsans og lugtesans fejlede bestemt ikke noget! Men det var nok også den eneste måde man vidste han havde ulveblod i generne.
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 03.04.2018 18:01
Ronja smilede skævt og trak let på skulderne. Men hun havde stadig stirret forbavset på ham, og det følte hun nu havde været helt forkert gjort af hende. At hun havde opført sig på den måde. Men heldigvis skiftede emnet tilbage til såret, så hun kunne koncentere sig om det. Såret der egentlig ikke var ret dybt, men det ville alligevel bringe spørgsmål når hun kom hjem. Så det havde hun egentlig ikke travlt med, trods forskrækkelsen og frygten der havde været igennem hendes krop. Hun savnede lidt de trygge varme rammer af hjem. "Ja.. det.. det burde eg nok" svarede hun en smule modløst. Alle de problemer hun kunne komme i.

"Kan alle mennesker forvandle sig til dyr?" spurgte hun ind til. Hun vidste ikke rigtig om hun skulle tro på det eller ej, men hun vidste jo intet. Ikke andet end hvad hendes flok havde fortalt. Og det havde været alt andet end pænt. Han virkede ikke som et ondt modbydeligt væsen som ville gøre alt for at slå hende ihjel eller tage hende som slave. Det virkede ulogisk. Han var så flink.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 12.04.2018 21:30
Han så på hende og lyttede til hendes nærmest opgivende svar ”Det lyder ikke just til du har lyst til at tage hjem?” sagde han spørgende. Altså han ville egentlig heller ikke hjem lige nu, mest af alt fordi han havde mødt denne kvinde, men også fordi han var ret så sulten og skulle ud og jage. Bevares han kunne også få mad der hjemme, men der var bare noget andet over et måltid man selv havde fanget, kontra et måltid der blev serveret på et sølvfad.

Han rystede kort på hovedet ”Nogle af os kan.. Men det er... Hvad skal man sige... En fejl fra naturens side tror jeg.. Nogle gener der gik amok på et eller andet tidspunkt og så udviklede mennesker der kunne tage dyreskikkelse.. Nogle af denne slags mennesker har tydeligere tegn på deres såkaldte dyre side. Nogle har for eksempel en hale eller ører der repræsenterer deres dyr, mens jeg blot ser, hører og kan lugte bedre” sagde han med et skævt smil på læberne. Han havde ingen ide om hvordan han skulle forklare dette til en person som ikke vidste så meget om hans slags, men hvis han selv skulle sige det, så klarede han det da meget godt..  En genetisk fejl var måske så meget sagt, men det var i hvert fald det han havde fået at vide.
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 19.04.2018 21:50
Ronja lagde en arm omkring sig, og lod den hånd holde over sin albue på den anden arm. Hun bed sig ganske let i læben og lavede et let skuldertræk. "Nej.. Jeg får bare skæld ud" hun var stadig bare et stort føl. Ikke at man kunne se det på hende, andet end at hun lå til den unge side af udseende. Men hun var bare et barn i alle andres øjne. Endnu. Et barn der skulle sidde hjemme og kurveflette, og helst ikke gå for meget på opdagelse. Som hun havde i dag. Desværre havde hun jo for vane at stikke af, og ikke have lært at forsvare sig selv. Lederen sagde hun var for naiv. Og hendes mor, ønskede ikke en kampdatter, men en fin lille blomst. Hvis man da kunne kalde en kentaur lille.

Ronja havde let åben mund som hun lyttede, med et dybt uskyldigt udtryk i sit ansigt. De store øjne kiggede forundret på ham. "Hvordan kan det være en fejl? I har jo overlevet" hun var ikke helt sikker på hvordan naturen fungerede. Hun anede ikke engang hvordan hendes egen flok formerede sig. Ingen havde taget initiativet til at fortælle hende om hvordan verden fungerede. "Men kan de andre også forvandle sig helt til deres dyr så?" hun var stadig ikke sikker på hvordan det fungerede. De var vel mennesker stadig? Eller hed de noget andet? Hun var forvirret.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 24.04.2018 23:33
Esteban så ned i jorden og bed sig usikkert i underlæben ”Over du er kommer tilskade? At du lugter af ulv eller at du var alene?” spurgte han og så på hende med et skævt smil ”Ulve lugten kan vi jo vaske væk” sagde han og trak svagt på skuldrene. Han kunne i og for sig godt se hvorfor hun ikke ville hjem hvis hun fik skæld ud, for det var der ingen der ville, ikke engang ham selv, trods han var en voksen mand, der nærmest ikke havde kontakt til hans familie.

Han trak på skuldrene ”Jeg tror det er fordi i de tidlige år af racens eksistens, var de gode til at holde sammen og vedligeholde racen.. Nu er der en del af os dog.. ” sagde han med et kækt smil. Han havde i teorien ikke en skid forstand på hvordan racen overhovedet havde overlevet, men han havde sine egne teorier, at de forskellige halvdyr samlede sig i flokke og sørgede for at opretholde bestanden. Han kløede sig svagt i nakken ”Nogle af os bærer tydelige tegn på hvad vores dyr er... Nogle har ører og hale som en ulv eller en kat... Andre har nogle af dyrets sanser, så som mig der har ulvens hørelse, dufte og stedsans. Men jeg går stærkt ud fra det er meget få der ikke kan forvandle sig til det dyr de repræsenterer” sagde han. Det ville være underligt for ham, hvis han ikke kunne forvandle sig til ulv, men han var jo også vandt til at have denne form, men for folk der måske kun lige har opdaget det? Han vidste det ikke..
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 26.04.2018 22:11
Ronja smilede lidt af ham og bed sig selv i underlæben. "Njo, altså det får jeg nok også skæld ud over" kom der med et svagt grin. "Det er nok mest at jeg er vandret ud alene, der er synderen" svarede hun med et let grin. Men det med at tage en dukkert var faktisk ikke nogen dårlig ide. Der var en god temperatur og hun kunne godt li vandet. Men det var alligevel ikke det hun tænkte mest på da hun stod i denne situation med en fremmed.

Ronja lyttede, en smule forvirret men nåede alligevel frem til en eller anden form for konklusion. "Det er jo ikke anderledens end os!" Svarede hun med en uskyldig jubel i stemmen. Måske var de i virkeligheden ikke så forskællige fra hinanden. Hun lavede en gestus ned af sig selv. "Vi siger selvfølgelig at mennesket intet er i forhold til os, men.. Der må jo være noget. Og vi har hestens styrke og kræft i os alle" hestekroppen under hende, der tydeligt afspejlede en hurtigthed og adræthed som mennesket ikke på samme måde ejede. Hun var i princippet halv hest. "Måske vi slet ikke er så forskellige som alle tror" det var en rar tanke. Hun følte sig i hvert fald ikke nær så distanceret fra ham nu, trods han lignede et normalt menneske. Ronja vidste også godt, at hendes naivitet ville være blevet set ned på i klanen. Det undrede hende slet ikke, men derfor tænkte hun det stadig! Hun kunne ikke lade være med at have tro.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 01.05.2018 06:51
At hendes flok styrede hende på den måde, gav Esteban kvalme. Der var ikke et eneste væsen i verden der havde fortjent at blive behandlet sådan, ikke trods de måske er unge og uerfarne i vildnisset, men man skulle jo lære det på en eller anden måde? Han sukkede kort ” Så du må ikke gå alene? Er du ikke gammel nok eller hvad?” spurgte han og hævede det ene øjenbryn. Altså han kendte ikke til kentaurers alder og den slags, men hun lignede da en ung kvinde, der i hvert fald var omkring atten eller tyve, måske tog han bare fejl, men igen.. Han kendte ikke meget til hendes race.

Esteban kunne ikke lade være med at smågrine lidt som hun nærmest jublede ”Man kan tydeligt se du bærer hestens styrke og kræft” sagde han. Dette var ikke ment som flirteri, hvis hun tog det sådan, ville han uden tvivl undskylde på den bedste måde han havde lært. Kort
trak han på skuldrene ” Måske ikke.. Udover du er halv hest og jeg har ulvegener” sagde han med et kækt smil på læberne. Hun havde ret... Der var faktisk ikke så meget forskel på dem som man måske ville tænke..
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 03.05.2018 11:32
Ronjas blik flakkede mens hun trak på skulderne og lagde en arm omkring sig selv. Hånden lukkede sig ganske blidt om hendes egen skulder, mens hun kiggede ned i jorden. "Nej.. Jeg er kun 17" stadig et føl i mange af klanens øjne. Måske mærkeligt, taget i betragtning af at hun var frugtbar og dermed klar til at føre sine gener videre til en ny hun. Det var forventet af hende, men hendes mor havde holdt fast på at hun stadig var for ung. Ronja var ikke sikker på at hun nogensinde fik lov til at føre sig videre. Men som det så ud nu, var hun heller ikke klar! Det var pinligt at indrømme at de stadig så hende som et føl. Ligemeget hvad hun havde sagt, blev de ved med at se hende sådan.

Ronja smilede, glad for komplimenten han gav. "Synes du virkelig?" hun var et naivt væsen, og selvom hun ikke var nær så stærk som mange andre kentauere, kunne hun ikke undgå at have god styrke. I hvert fald i hestedelen af sin krop. "Måske hvis verden holdte op med at opdele os alle i racer, kunne vi få lov at vandre frit.. Jeg ville ikke være bundet til sumpen" på mange punkter elskede hun sit hjem. Der var fredfyldt. Men hun ville også så gerne se verden omkring sig. Måske han kunne tage hende med? bare for en kort tur? Men hun turde ikke foreslå det. Det var garenteret dumt.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 04.05.2018 08:47
Esteban så på kentauren og sendte hende et smil som hun så ned i jorden " Tæt nok på... De burde alligevel give dig mere frihed" sagde han. Han kendte ikke til aldre inden for hendes race, men han gik blot ud fra at man var 'voksen' nu når man var omkring atten eller derover. Han selv havde nærmest altid været en fri fugl, for da han opdagede han kunne forvandle sig til en ulv, så stak han bare af. Han vidste godt han før eller siden var nødt til at føre sine gener videre, sådan var det jo, men ind til videre havde han ikke fundet en kvinde som han ville have børn med... Han var trods alt også ung endnu. 

Han nikkede "Uden tvivl... Og det klæder dig" sagde han med et smil. Det var ikke fordi han prøvede at flirte med hende, men når han tænkte over det... Halvdelen af hendes krop var en hest, mens resten menneske, så måtte han indrømme hun var en smuk ung kvinde. Han sukkede svagt opgivende "Tro mig, trods jeg ikke har ret tydelige tegn på jeg er ulv... Så er det alligevel ikke specielt rart at befinde sig i hovedstaden" sagde han. Der var ikke mange der ville mistænke ham for at være et halvdyr, men det var mest fordi han ikke havde tydelige tegn på det... Med mindre man vidste hvor gode hans sanser var... Byen var et helvede, for der var larm og mange sanseindtryk på samme tid. 
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 04.05.2018 08:47
Esteban så på kentauren og sendte hende et smil som hun så ned i jorden " Tæt nok på... De burde alligevel give dig mere frihed" sagde han. Han kendte ikke til aldre inden for hendes race, men han gik blot ud fra at man var 'voksen' nu når man var omkring atten eller derover. Han selv havde nærmest altid været en fri fugl, for da han opdagede han kunne forvandle sig til en ulv, så stak han bare af. Han vidste godt han før eller siden var nødt til at føre sine gener videre, sådan var det jo, men ind til videre havde han ikke fundet en kvinde som han ville have børn med... Han var trods alt også ung endnu. 

Han nikkede "Uden tvivl... Og det klæder dig" sagde han med et smil. Det var ikke fordi han prøvede at flirte med hende, men når han tænkte over det... Halvdelen af hendes krop var en hest, mens resten menneske, så måtte han indrømme hun var en smuk ung kvinde. Han sukkede svagt opgivende "Tro mig, trods jeg ikke har ret tydelige tegn på jeg er ulv... Så er det alligevel ikke specielt rart at befinde sig i hovedstaden" sagde han. Der var ikke mange der ville mistænke ham for at være et halvdyr, men det var mest fordi han ikke havde tydelige tegn på det... Med mindre man vidste hvor gode hans sanser var... Byen var et helvede, for der var larm og mange sanseindtryk på samme tid. 
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 04.05.2018 16:52
Ronja smilede. Glad for at han synes det. At han syntes hun fortjente mere frihed end hun havde. Hun vidste allerede nu at hun ville være i problemer når hun kom hjem, men det havde hun været før. Så længe det ikke var Alethea der fandt hende, så kunne hun godt bruge sine store uskyldige grønne øjne og sige at tiden var løbet fra hende. At hun var kommet ud af en forkert sti, gået forkert ganske simpelt. Det kunne jo ske? Kunne det ikke?

Ronja smilede en smule mere og kom ganske let til at bide sig i underlæben, en smule forlegen. Hun var ikke spor vant til komplimenter. Hun var ikke vant til at være i nærheden af hankønsvæsner generelt. Kentauerne var gerne opdelt, og mændene var ingenting i deres klaner. Faktisk blev mange af drengene nomader ganske ofte. Hun tænkte ikke over at det måske var flirten, men det var ganske rart alligevel. En smule underligt taget deres forskellig i betragtning, men ikke noget hun tænkte over.
Hun lagde hovedet ganske let på skrå og kiggede nysgerrigt på ham. "Hvordan er det der? hvordan er der ude i verden?" hun var virkelig nysgerrig efter at vide det. Helt ubevidst satte hun sig på jorden igen og kiggede på ham. Hun ville gerne snakke. Gerne vide hvordan det hele var udenfor, og håbede at han ville fortælle hende det.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 16.05.2018 14:02
Esteban smilede kækt til hende da det var ret tydeligt for ham, at denne kvinde ikke var vandt til komplimenter. Han gav dem ret tit, bevares ikke til hver eneste kvinde han så, men det var også mest på grund af May, hvis hun vidste han gik og smed søde ord efter andre, blev han sikkert kastreret... Og det var ikke just noget han ønskede.

Som hun talte trak han på skuldrene ”Kommer uden tvivl an på hvor man tager hen... Der er mange steder der ikke just er velkommende. Tag Tusmørkedalen, der er altid vold, død og ødelæggelse, det samme med Kzar Mora, men der holder dæmonerne til trods alt. Ellers er de fleste ret velkommende” sagde han med et skævt smil. Han havde ikke selv været ret mange steder end skoven og hovedstaden, men havde flere gange overvejet at tage en strejfe tur rundt, men problemet med tøjet når han forvandlede sig tilbage... Kunne godt gå hen og blive et problem i sidste ende, hvilket også var hovedårsagen til han ikke havde taget turen rundt endnu.
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 21.05.2018 20:20
Ronja havde selvfølgelig hørt historier, men for hende var alt blevet beskrevet som dårligere, svære, hårdere og brutalt. At han bekræftede de ord, fik de store uskyldige øjne til at blive umuligt endnu større og mere præget af frygt. "V-virkelig?" nok havde han afsluttet med at sige at de fleste var velkommende, men hun var stadig bange og nervøs. Ganske let begyndte hendes hale at svirpe lidt frem og tilbage, af samtalens karakter. Hun havde håbet af verden var lidt mere rar. Måske havde de ældste ret.

"Hvorfor er der så.. ubehageligt i.. Tusmørke..dalen?" hun kendte ikke navnene og havde problemer med at gengive dem. Især fordi hun ikke engang var sikker på at hun kunne udtale stedet hvor dæmoner hørte til. Faktisk behøvede hun ikke nævne det sted. Dæmoner var onde. Det vidste hun! Det var dem som havde været med til at formørke deres skov for år tilbage! Gjort det hele dystert og klamt - kun sumpen havde været sikker dengang. Først for ganske få år siden var lyset kommet tilbage. Dæmonerne var de eneste hun ikke ville lærer at kende. De skræmte hende. Og hun vidste hvad de havde gjort!
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 28.07.2018 22:01
Esteban nikkede ganske kort "Altså... De steder jeg har set, er i så fald venlige... " sagde han med et skævt smil. Han vidste dog ikke hvordan folk ville reagere på en kentaur, for han havde ikke selv set en af hendes slags inde i byen, men hende her ville sikkert heller ikke passe ind. Der ville være alt for mange sanseindtryk og hvis man nu lige så bort fra, at de lige havde slagtet en ork, så virkede hun stadig for ung, til at kunne tilvende sig byen. Han husker hvordan han selv havde det da May bragte ham til byen ude fra skoven af... Så det havde været en kæmpe omvæltning af hele hans verden. Nu var han nærmest nødt til at bruge sit menneske jeg og ikke ulven hele tiden, for hvad ville folk ikke sige til en ulv midt inde i byen? Bevares af og til gjorde han det da, men det var som regel om natten, når der nærmest ikke var nogle på gaden og når May sagde go for det. 

Han sukkede svagt "Der er mange af nattens væsener der hører til der.. Nogle er involveret i bander, som ikke just er rare ved folk der er dumme nok til at vove sig ind i dalen" egentlig vidste han ikke så meget om Tusmørkedalen, da han endnu ikke havde været dum nok til at lunte der ind. Bevares, som ulv havde han fra tid til anden overvejet det, men så alligevel? Der var jo ikke nogen grund til at prøve lykken. Han kunne lugte et eller andet, ikke en ork dog, men der var et eller andet der var på vej... Han så på hende og så på hende "Bare rolig... Jeg skal nok klare det, hvis det er" sagde han og så mod retningen af lugten han havde opfanget. Var det fjende eller ven?
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 08.08.2018 20:04
Ronja var skeptisk, samtidigmed at hun gerne ville stole på at den anden talte sandt. At der var venlighed at finde ude i verden og at folk ville være rare mod hende. Hun var jo ikke farlig. Hun kunne godt se, i forhold til Esteban, at hun var et stort væsen, der kunne trampe folk ned, hvis hun gik i flugt. Men Ronja var jo ikke farlig med vilje! absolut ikke. Så mon ikke at hun kunne gøre til? Eller komme ud og opleve noget uden at hun blev taget. Men hendes flygtige og ikke mindst, nervøse sind, gjorde at hun faktisk stadig forholdte sig skeptisk. Det krydsede ikke godt med hendes naivitet, og man kunne sagtens se at hun følte sig en smule i tankespindsproblemer.

Ronja skælvede ved den andens ord, igen afslørende sin unge alder og ikke mindst uvidende sind om den omkringliggende verden. "Er det kun der? Eller sker det også i resten af landet?" fortsatte hun sine spørgsmål, dog en smule mere lavmældt og skræmt. Hun var nervøs, og det kunne ses i forbenenes ganske lette trippen og halens pisken - hvis da ikke det nervøse ansigtsudtryk var nok til at bekræfte sindstilstanden. Ronja fulgte hans bevægelse og bed sig i læben. Hun opfangede ikke noget, måske fordi hun i forvejen var så nervøs anlagt. "Men.." et knæk fra en gren gjorde at hun stoppede sætning, løftede hovedet og var fuldstændig anspændt i kroppen. Hvad var det.
Esteban

Esteban

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Nyxx 16.08.2018 20:11
Personligt kunne Esteban ikke se hvorfor folk ikke ville være venlige overfor kentauren, han havde endnu ikke fundet noget ondt i denne kvinde. Ganske vidst var hun større end de fleste, men det var jo kun fordi hun havde heste underkrop. Esteban talte dog sandt, for de steder ham havde været, havde altid været rare... Han vidste ikke om det var fordi det ikke var tydeligt på ham, at han var halvdyr, for han havde hørt at folk ikke just var fan af hans race.

Han trak svagt på skuldrene " Tror det er typisk der... Har ikke set så mange slåskampe og sådan i byen, med mindre folk har været påvirkede" sagde han og smilede kort. Han havde heller ikke kommet så mange steder endnu, for han bragte det meate af tiden med May.. Men fra tid til anden tog han på en løbetur.

Det var tydeligt at se hun var anspændt. Hun stod slet ikke stille og hendes hale piskede. Han satte fingeren for læberne, som tegn på hun skulle være stille og langsomt bandt han det stykke stof han havde om livet op og lyden af knækkende knogler kunne høres og med et, var han ulv igen. Han gik langsomt fra side til side foran hende, stadig med blikket låst mod hvad end der var på vej.
Ronja Mildwalker

Ronja Mildwalker

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Kentaur

Alder / 17 år

Højde / 213 cm

Hobbit 18.08.2018 14:49
Alt hvad Ronja vidste om menneskene og deres verden var hvad hendes leder havde fortalt. Og intet af det havde været positivt. Faktisk var Ronja ikke engang været sikker på at Alethea havde været udenfor skoven. Udenfor sumpen, ja, men ikke skoven. Men man satte vel ikke spørgsmålstegn ved sin leders ord? Gjorde man? Og selvom Ronja ikke ønskede at gøre noget fortræd, var det ikke sikkert at hun blev sådan modtaget. Faktisk var hun nærmest overbevidst om at hun blev taget. Bortført og gjort til et arbejdsdyr. For det var det hun havde fået at vide ville ske.

Men det var ikke hvad Esteban fortalte hende. Hun lagde hovedet let på skrå. "Påvirket?" hun var ikke helt sikker påa t hun forstod, men hun nåede heller ikke at spørge videre ind til noget, før han løftede hånden til læberne, indikerende at hun skulle være stille. Hun begyndte at bakke helt instinktivt, ville væk fra den fremmede lyd. At Esteban igen var ulv vidste hun ikke om gjorde hende mere tryg, men hun var trods alt ikke bange for at han angreb hende. Mere bange for at komme til at træde på ham hvis hun skulle gå i panik. Oh det havde hun virkelig ikke lyst til skete. Det ville gøre ondt på ham!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1