Zaika
Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag
I samme øjeblik som han satte sig med fronten mod hende, valgte hun at sidde med fronten til ham. Hun var blevet nysgerrig efter denne idé han sagde han havde fået, ja gad vide hvad det kunne være. Zaika var spændt på det, og lyttede og da han så pludselig sagde hvad hans idé kunne hun slet ikke lade vær med at smile bredt over det, hun betragtede ham lidt, lod hendes øjne møde hans, og hun var frisk på det. Så hun nikkede og var spændt på, at se og høre hans reaktion på hendes lille hemmelighed hun skulle til at fortælle. Det var ikke tit det skete, faktisk meget sjældent at det skete at hun skulle fortælle en hemmelighed, men en gang skulle være den første jo. Hendes blik flyttede sig ikke, og hun kunne sagtens fornemme bålet var igang igen, den varme var igen dejlig, og selvom det enlig var mærkeligt at en vampyr som hende kunne lide varmen fra de flammer var mærkeligt, men sådan var det bare.
"Okay...En hemmelighed og noget om mig selv...Ja hvor skal jeg begynde"sagde hun og fik et legende udtryk i øjnene, ja hele hendes ansigt lignede pludselig en blanding af noget lusket og noget legende og lokkende. Så slikkede hun sig kort rundt om munden, lod hendes tunge røre ved de skarpe tænder i munden, og hun lagde hovedet en smule på skrå, stadigvæk med blikket på Zane
"Jeg kan godt lide at være intens og seksuel med blod og smerte oveni...Derudover elsker jeg at se smerte og være alt andet end blid når det handler om sex"sagde hun så ærligt, og blinkede nogle gange med øjnene, men sendte ham et lusket smil.
Ja så var det hans tur, dog havde Zaika mange ting hun kunne fortælle men det var jo kun en ting, eller på den anden side fik hun det måske til at lyde som flere ting. Men det var fint nok, så vidste han også det, og pludselig rykkede hun sit ansigt tættere på hans
"Desuden nyder jeg at være slem og uartig...Jeg kan godt lide min dårlige side til tider"sagde hun og lod en finger røre ved hans kind, ja det endte med hun skar en lille rift i hans kind, hvorefter hun faktisk slikkede blodet af. Så trak hun ansigtet tilbage, og slikkede sig nydende rundt om munden. Se det var noget lækkert blod, slet ikke noget hun klagede over, og hun sad nu stadigvæk med fronten til ham
"Tak for det lækre blod"sagde hun og blinkede lidt drilsk til ham.
Enlig havde Zane nok slet ikke givet hende lov til at lave den rift på hans kind, men Zaika var ligeglad, hun fik bare en lyst til det, og desuden smagte hans blod nu meget godt, det var noget hun ikke havde smagt sådan rigtigt før, så det var yderst tilfredsstillende. Så sad hun og ventede på hvad han ville fortælle om hans hemmelighed, enlig havde de fleste folk og væsner nok noget ingen vidste, og de fleste havde sikkert også nogle hemmeligheder, dem der slet ikke havde nogen var nok bare en smule kedelige, eller måske havde de ikke oplevet så meget, eller måske var der bare ikke den slags.
•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not