Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.05.2017 18:23
Tusmørkedalen... et sted som Zane havde kaldt for sit hjem i en længere periode. Det var også stedet hvor det endelig var lykkedes ham, at få fingre i de specielle kræfter han besad, og som havde velsignet ham med de mystiske, let glødende, lilla øjne...

Det var rart at være her igen, og især når nu vejret var så godt!
Selv her i den evige skygge fra de enorme bjerde som omkransede dalen, var varmen til stede... ikke på den stegende, bagende måde som når solen skinnede direkte på én, men mere som en behagelig skygge på en meget varm dag.
Varmt, men ikke for varmt.

Så der sad han, i en lysning ved det lille bål han havde bygget, og hvis flammer nu knitrede lystigt - og i øvrigt kun tilføjede mere til varmen.
Han var klædt i en sort skjorte, mørkegrå bukser samt et par lettere slidte støvler i læder.
Rejsekappen med den dybe hætte hang fra en gren lige i nærheden, og de to langsværd hvilede i deres skeder i våbenbæltet, som kun var en enkelt håndrækning væk fra der hvor han sad.

Mens han stirrede ind i flammerne, tænkte han på hvordan han skulle få aftenen til at gå... skulle han jage lidt? Eller skulle han bryde op og finde vej til kroen, bare for at risikere lidt ballade?
Det var et uvigtigt spørgsmål lige nu... for lige i dette øjeblik, hyggede han sig egentlig bare i den varme stilhed, som kun blev afbrudt af bålets knitren...
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 29.05.2017 20:17
Dalen var virkelig så smuk at se på, hvor kunne man bare nyde at kigge på den, selv omgivelserne omkring den til passede sig meget godt til, hvordan dalen var og så ud. Tusmørkedalen et dejligt sted, og helt klart et sted der er værd at besøge, mest fordi her var så smukt, så befriende og så lå der en køllighed over hele stedet. Zaika elskede at vandre rundt omkring dalen, og ligenu var hun også godt igang med at gå rundt om dem, hun boede selv i Tusmørkedalen, og elskede det, hun kunne slet ikke drømme om at flytte væk herfra, hun var så glad for stedet, og dens skønhed. Mens hun bare gik langsomt rundt om dalen, betragtede hun den og omgivelserne lidt. Det var ikke så tit hun bare havde lysten til at gå rundt om dalen, og beundre den, hun havde tit gang i alt muligt andet. Det var enlig rart bare at slappe af, nyde luften som den var, bare nyde nuet som det var, uden at tænke over en masse ting, uden at bekymre sig over for mange ting. 
 
 
Efter at have gået rundt om dalen lidt, stoppede Zaika op,  hendes øjne opfangede noget, noget der lyste op i en smuk farve, noget som fik hendes øjne til at kigge nærmere i retningen af, hvad det mon var. Og hurtigt fangede hendes øjne en person, og det fik hendes nysgerrighed til at skynde sig rundt om dalen, nok en fordel at være, hvad hun var fordi det betød hun var hurtigere end andre. Så stod hun pludselig på den anden side af dalen, og betragtede denne person nærmere med øjnene, hun stod lidt væk fra ham, og vidste ikke helt om hun skulle gå hen til ham. På den anden side så det hyggeligt ud det han havde gang i, bålet var virkelig smukt, og flammerne derfra ligeså smukke, det havde taget hendes opmærksomhed, ja hun stod enlig bare og kiggede på flammerne og den smukke ild. 
 
Hun måtte til sidst blinke engang med øjnene for at vende tilbage til nuet og det der var foran hende, og besluttede sig for at træde frem mod ham, han så da også ud til at sidde helt alene, måske ventede han nogen eller måske havde han brug for noget selskab. Zaika kunne ikke rigtigt få øje på andre, så hun trådte tættere på ham, hendes påklædning bestod af et par stramme grå bukser der i et bestemt lys godt kunne se slidte ud, en hvid tætsiddende top og udover den hang der en sort blazer lignende langærmet trøje der var åben. 
 

Så stod hun pludselig skråt ved siden af ham, og kiggede på ilden, flammerne, glødene der kom frem det hele i sig selv var smukt, virkelig et syn hun godt kunne lide, men hun passede altid på med at røre ved det, da hun mest var til det kolde, og dystre. Måske nærmere hen mod is, sne, regn, ja hvad der nu ellers måtte være i den stil. "Det må være kedeligt at sidde helt alene, eller venter du nogen"hun kunne ligeså spørge direkte til ham, og satte sig så ned på huk ved bålet, mens hun holdt sig lidt på afstand derfra, for ikke at brænde sig på ilden, eller røre ved den. "Fordi hvis du ikke venter nogen må jeg så tillade mig at slå mig ned ved bålet hos dig"spurgte hun så, med øjnene rettet mod personens ansigt. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.05.2017 17:40
Det varede lidt før stilheden blev brudt, og denne tid brugte han på at overveje, om han mon skulle besøge sin gamle kending... Han boede jo trods alt i Tusmørkebjergene, som omkransede den behageligt mørke dal.
Zane spekulerede lidt på, hvad han ville sige til pludseligt at få besøg af det eneste tobenede væsen, der nogensinde havde fået lov at komme bare lidt tæt på.
Det var sikkert og vist at han kunne huske mørkelveren - hans slags glemte aldrig noget.

Zane's tanker blev pludselig afbrudt, da en kvinde dukkede op i lysningen.
Hans let glødende, lilla øjne søgte imgående imod hende, for at tage bestik af hvad hun var for en. Man kunne jo ikke være for forsigtig på disse kanter, vel...?

Kvinden var køn, klædt i noget så kosstbart som hvidt (Trods det blot var en stram bluse eller top), og virkede ubevæbnet.
Og så virkede hun ganske interesseret i hans bål.

"Jeg venter ingen, og tjoh... kedsomhed er ikke noget jeg nyder meget af, men du skal da være velkommen til at slå dig ned - hvis du altså ikke er bange for mørkelvere, ligesom de fleste andre er." sagde han og sendte hende et smil.

Modigt af en som hende at ville spendere tid alene med en mand hun ikke kendte... men okay, han var endnu ikke sikker på hvad hun var... måske kunne hun ligefem passe på sig selv?

"Hvad bringer en køn pige som dig helt herud? Man skulle tro at du hellere ville bruge tiden på kroen. Den er trods alt berømt i hele Krystallandet." 

Måske, med lidt held, kunne denne aften gå hen og blive ganske interessant...

Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 30.05.2017 19:17
Frem for at sidde væk fra ham, besluttede hun sig for at sætte sig ned ved siden af ham, dog med en lidt afstand hun kunne aldrig vide, hvad han var, og hun var ikke bevæbnet men måske han var. For at passe lidt på sig selv, måtte hun hellere holde en lille afstand indtil hun havde fundet ud af, hvad han var for en. Så satte hun sig lidt bedre til rette så hun sad afslappet og godt, det endte med at blive en siddestilling, hvor hun holdte rundt om hendes ben, mens hendes øjne var rettet på ilden og dens skønhed, det var tydeligt at se beundringen i hendes øjne, hvor meget hun faktisk kunne lide ilden, bålet generelt var flot. Normalt var Zaika slet ikke til ild, og flammer, men der var bare et eller andet over det her bål. Nu kunne hun også godt lide Tusmørkedalen, den var også vildt flot, og at han havde besluttet sig for at lave et bål var altid kreativt, det var måske også bedre at lave et eller andet frem for at kede sig.
 
Lyden af hans stemme tiltrak hendes opmærksomhed, og helt automatisk fulgte hendes øjne med, hun kiggede nu på ham, han var køn, så ud til at have en særlig udstråling, hun kendte ham ikke, men var glad for hun måtte slå sig ned ved ham. Desuden så ville det da heller ikke ende med han ville sidde her helt alene, for det måtte da også være kedeligt. Hendes øjne hvilede på hans ansigt lidt, og imellem hans ord, rynkede hun lidt på brynene"Hvorfor skulle jeg være bange for mørkelvere de er nogle interessante væsner, og yderst smukke" sagde hun sikkert og helt uden at tænke over det, hun fandt dem bare spændende og smukke, hun havde hørt omkring dem fra folk hun havde mødt, dog var der også nogle der ikke brød sig om mørkelvere men ikke hende, hun så bare en skønhed i dem, men det gjorde hun så også generelt i det meste. 
 
Så lod hun blikket falde ud på bålet, mens hun lod hendes hage ramme knæene, så hun bare sad afslappet og kiggede ind i ilden og flammerne"Hvorfor er de fleste bange for mørkelvere"spurgte hun så mens hun næsten blev hypnotiseret af ilden, aldrig havde ild fanget hende så meget som den gjorde ligenu. Dog vidste hun også godt, hun skulle passe på med at nærme sig den, det kunne end med hun kunne brænde sig, eller skade sig selv, og selvom det måske ville heale af sig selv, fordi hun var som hun var så ville smerten stadigvæk komme. 
 
Da hun så hørte hans spørgsmål fik det et smil frem på de kolde læber, og hendes øjne var pludselig rettet på hans ansigt igen, hun fandt hans øjne, lod hendes øjne få et glimt af hans øjne og hun sad lidt uden at sige noget, men hun vidste også godt hun skulle svare ham, så hun sad bare der lidt, med hendes øjne på hans, men efter lidt blinkede hun og kiggede væk fra ham"Jeg tænkte at jeg ville gå lidt rundt hernede i dalen, måske opdage nye ting, måske nyde stedets omgivelser og skønhed"
Kort efter hendes svar kiggede hun rundt lidt, lod hendes øjne nysgerrigt spejde lidt rundt i dalens omgivelser, og hun kiggede så tilbage på ham igen"Hvad laver du hernede, og endda helt alene"

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.05.2017 22:57
Ild var hans element, helt fra han var barn... det havde altid virker helt perfekt i hans øjne; magtfuld og farligt, men også givende og fyldt med passion... der var intet bedre.

Det skulle da lige være hans egne, lilla flammer... men de var af en helt anden kaliber.

Kvindens interesse for bålet så ikke ud til at svinde ind, og Zane tog sig i at smile lidt over det.
Han havde ikke behøvet at bygge bålet, for han var i stand til at se perfekt i total mørke - det havde udelukkende været for hyggens skyld.
Selv mørkelver kunne finde på den slags!

Hendes svar overraskede ham en anelse, og han var da også relativt hurtig til at forklare det, som burde være åbenlyst:
"Se fleste er bange for mørkelvere,  fordi vi er kendt for vores ondskabsfulde sind... og vores sadistiske tendenser."

Hans stemme var rolig, men et farligt glimt sukkede et kort øjeblik op i hans øjne.

Så... hun havde ganske simpelt besluttet sig for at gå en tur i de smukke omgivelser, og se hvad hun ville støde på?
Det var vel lige så god en grund som alle andre.
Det gav mening!

"Jeg er her fordi jeg kan lide stedet. Det var mit hjem for en tid." sagde han som svar på hendes spørgsmål. 
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 30.05.2017 23:18
Det overraskede hende ikke at høre, hvorfor de fleste var bange for hans slags, men var de fleste væsner ikke også ondskabsfulde, eller de fleste væsner kunne vel godt være det, alt efter hvilken natur de havde, og hvordan deres personlighed var. Hun var selv typen der havde en ond side, men sådan var det jo, og det gode var vel også at hun havde mange gode ting der hørte med til at være vampyr som hun var. 
Mens han fortalte om hans art lyttede hun efter med hendes øjne hvilende på bålet, hun holdte så en hånd langsomt frem mod ilden, bare for at mærke dens varme lidt. Dog kiggede hun også nøje efter, for ikke at ramme ilden, godt nok var det flot men det kunne hurtigt være farligt for hende, så hun beholdte hånden med en vis afstand for ilden. 
 
Varmen der stille mødte hendes hånd føltes dejligt, og det gjorde slet ikke ondt på hende, hun fik et trist udtryk i øjnene, hvor savnede hun dengang hun var menneske og bare kunne nyde varmen, nyde solen og dens varme stråler. Bare hvordan solen s stråler landede på hendes hud, alt det var anderledes. Ligefra det øjeblik hun mistede hendes menneskelighed, mistede det at være et menneske, nu var hun jo en vampyr, så solen var næsten det værste hun kendte til og vidste. "Men selvom du må være ond og have sadistiske tendenser så tror jeg du har en blød side"sagde hun i takt med at hun kiggede på ham.
 
Hånden holdte hun stadigvæk, og det var bare lidt rart at mærke det, hun sad og nød det, mens hendes blik var rettet på ham, mens hun ventede på hans reaktion og svar til hende. Glimtet i hans øjne, gjorde hende ikke bange, tværtimod så kunne hun godt lide hans øjne, men hun ville ikke sige det, de havde jo lige mødt hinanden og det ville lyde underligt at pludselige rose hans øjne for den farve og gnist de havde. Dog kunne Zaika godt finde på det alligevel, men måske var tidspunktet, ja øjeblikket der ikke, så måske skulle hun bare vente men så igen, hun gjorde også tit hvad hun følte for, og hvad hun tænkte.
 
 
 
"Stedet her er også smukt, og har en særlig skønhed jeg beundrer jeg kan godt lide at vandre rundt her, og bare mærke hele atmosfæren der ligger over hele stedet" sagde hun efterfulgt af et lille smil.

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.05.2017 21:54
Det var svært at bedømme om hun var naiv, eller om hun var uvidende... eller om hun bare ikke var bange for ham. Det var en sær tendens han havde mødt et par gange... enkelte, stærke kvinder, som ikke frygtede ham - ihvertfald ikke før han lod den sadistiske lyst få overtaget.
Da knækkede de fleste, på trods af hvor simpelt og ublodigt det var.

"Jeg er ond, men har en blød side...? Interessant teori. Det er måske derfor du ikke er kommet noget til endnu?" lød det fra ham, som om mørkelvere var vilde bæster, som angreb enhver med det samme.
Det var naturligvis ikke sandt... de fleste af hans slags foretrak at væve et spind omkring deres offer, for så at fange det på alle måder.

Ikke en taktik han selv nød at bruge ret ofte...

Zane smilede lidt til hende, og kastede så et roligt blik rundt i lysningen.
Hun havde ret i at det var et skønt sted...

"Tusmørkedalen er et meget unikt sted. Men... at en køn, ung kvinde som dig bevæger sig rundt her, tilsyneladende ubevæbnet... er det ikke at stramme den en anelse...? Du ved jo, som sagt, ikke om jeg pludselig fælder dig, og sprætter maven op på dig." sagde han og sendte hende et farligt smil.
Det var nu ikke lige det han havde tænkt sig at gøre... men det var altid et godt eksempel.

Desuden kunne det være at han nu fik at vide, at hun faktisk i den grad kunne tage vare på sig selv... hvem vidste? Skindet kunne alt for let bedrage...
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 05.06.2017 23:32
Hans svar fik hende til at kigge på ham med et bredt smil på læben, og hun lod øjnene studere hans ansigt lidt bare for at få lidt af detaljerne, hans ansigt bestod af printet fast i hendes hoved. Det var mest så hun kunne finde ham, og genkende ham hvis han var langt væk fra hende, eller hvis hun ville møde ham igen, og man kunne aldrig vide jo. Efter at hun havde kigget på ham, fjernede hun blikket fra ham,  og valgte at kigge på bålet, hun havde overvejet at holde begge hænder tæt på ilden, for at mærke varmen derfra men hun gad ikke brænde sig, selvom det ville heale af sig selv langsomt.
 
"Hvis du ville og havde et ønske dybt indeni dig selv, så havde du sikkert dræbt mig allerede, så jeg tror der findes noget godt og blødt indeni dig"hendes stemme og tone var en blanding af selvsikker, og bestemt og det var underligt fordi så godt kendte hun ham jo hellere ikke, hun kunne kun gå ud fra hvad hun selv syntes og troede på. Så fik Zaika et bestemt udtryk på ansigtet, og hun holdte sit fokus på ilden, og valgte så at slippe grebet rundt om hendes ben, hun gad ikke sidde og holde om dem, som hun før havde gjort. "Men du kan aldrig vide om jeg vil skade dig, om hvad jeg er"hun strøg en tot hår bagved det ene øre, og strakte det ene ben mens hun betragtede ilden, mens smilet der før havde været på ansigtet forsvandt. 
 
"Kan du godt lide ild siden du har lavet et bål"spurgte hun undren, og kiggede på ham med et rimeligt neutral udtryk på ansigtet, hun sad bare helt afslappet, og holdte både lidt afstand fra ham, men lod også hendes fokus være på ham og bålet. Hun lyttede til ham, og rykkede sit hoved lidt tættere på ham, mens hun gengældte hans farlige smil"Ja hvem ved jo, jeg kan aldrig vide det, men du kan heller ikke vide hvem du er i selskab med jo"hun sluttede af med at sende ham et blink med øjet. 
 

Derefter holdte hun sit blik på ham, og hovedet var stadigvæk rykket tæt på ham, dog med en vis afstand"En køn skabning som dig, burde da ikke være her helt alene"stemmen var drilsk, men kun fordi hun følte lidt for det. Hendes øjne hvilede lidt på hans øjne, og hun trak det strakte ben til sig igen. Så sad hun med det ene ben bøjet og en arm rundt om det"Du kunne gøre meget ved mig, men jeg tror vel bare din bløde side holder dig lidt fra det"hun sendte ham så et lille smil.

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.06.2017 15:10
"Dræbe dig? Hvor kedeligt... det er ukreativt - og så er det jo heller ikke muligt at gentage successen, vel? Hvis man da gør noget." sagde han og morede sig lidt over denne kvinde.
Han lyttede i stilhed til hendes ord, og fandt hende egentlig bare som værende godt selskab.

Ihvertfald lige nu...

I de fleste tilfælde, ville han nok have udnyttet muligheden for at få stillet sin noget særprægede, sadistiske lyst - det var jo ikke hver dag (Eller aften) at en så køn kvinde sluttede sig til ham, på et øde sted hvor alt kunne ske...
Men lige nu, nød han egentlig bare både omgivelserne, skyggen, bålet... og hendes selskab.

Dog komisk at hun insisterede på at han havde en blød side... heh, måske var det jo ligefrem sandt.

"Du har ret... jeg har ingen viden om hvad du er for én. Du kunne i teorien være langt mere farlig end enhver velbevæbnet kriger i dalen." sagde han roligt og rullede lidt med den ene skulder.

Om han kunne lide ild? Zane smilede, og holdt så den ene hånd op foran sig.
Han mærkede hvordan magien flød igennem ham som var den blod, og en lille, lilla flamme dannedes over hans hånd.
Han fik den til at danse rundt i luften i et par sekunder, før han slap den fri og lod den dø ud...

"Ild er ganske fantastisk... og jeg tror nok at jeg takker for din kompliment, frøken." sagde han og gengældte hendes blik - og hendes smil.
Der var det med den bløde side igen...

"Jah, du er jo ikke kommet noget til, vel? Så måske..."
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 06.06.2017 18:14
Ilden brugte han som var det ingenting, og det så virkelig smukt ud, hun kunne slet ikke kigge væk fra det, mest også fordi det bare havde de gnister og gløder, det hele var bare smukt at se på. Hun var helt betaget af det, og kunne slet ikke få sig selv til at kigge væk fra det, aldrig før havde hun set nogen lege med ilden og gøre sådan noget der. Personligt skulle hun ikke i nærheden af ilden, hun kunne godt sidde og kigge på den, måske holde en hånd eller sit hoved lidt tæt på det bare for at mærke varmen derfra, men ellers holdte hun afstand fra det. 
 
 
"Nej det har du helt ret i, det ville være ærgerligt hvis man ikke kunne gentage successen jo"svarede hun ham efterfulgt af et blink og et smil i hans retning. Hendes øjne hvilede så igen på hans ansigt, og hun begyndte at få lidt ideer her og der omkring, nogle ting hun kunne gøre og lave både på stedet her men også ved ham. Zaika rykkede så sit hoved tæt på ham mens hun havde et legende udtryk i øjnene"Jeg er ikke bevæbnet men hvem siger jeg behøver at være det"hun trak ikke hovedet tilbage , men nød faktisk et kort øjeblik bare at kigge på ham. Hans øjne fangede hende hurtigt, og hun sad bare lænet lidt ind mod ham og ventede på hans reaktion og stemme der ville svare hende.
 
 
"Men det kan også være at jeg tester dig lidt af, om du faktisk ville skade mig, eller måske prøve på det"sagde hun så med en tænkende mine på ansigtet, og hun ventede lidt med at gøre noget. Men Zaika havde allerede mange ideer, måske også lidt ideer til hvad de kunne lave, hele dalen var jo smuk og yderst afslappende at være ved. I følge hende kunne man sagtens finde på et eller andet, men hun nød bestemt også hans selskab, det var rart at hun ikke var den eneste, og efter at hun bare havde siddet lidt og holdt sit blik på ham, var der noget der gik op for hende.
 
Hun rakte en hånd frem mod ham"Jeg hedder foresten Zaika"
 
Hun havde først præsenteret sig nu, måske havde hun glemt det ved at snakke med ham, sidde ved bålet og nyde omgivelserne, nyde det at være ved dalen, på sådan en smuk aften. Det var altid godt at hun ikke var her alene, så hun havde selskab, en hun faktisk kunne nyde aftenen med, det måtte da også være kedeligt at sidde sådan et sted her alene. Måske var det godt til dem der havde brug for at være for sig selv, tænke for sig selv lidt. Men Zaika kunne godt ende med at kede sig hvis hun skulle sidde helt alene sådan et sted her, især hvis hun ikke havde brug for det.

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 07.06.2017 14:48
Zane mødte hendes blik uden nogen form for betænkeligheder.
Hun havde proklameret, at hun måske ikke behøvede våben for at passe på sig selv - og han troede på hende. Hvilket i virkeligheden bare gjorde hende mere interessant.

Efter lidt betænkningstid, og efter at hun havde introduceret sig selv, smilede han skævt og sagde:
"Mit navn er Zane. Og jeg har ingen intentioner om at gøre dig noget - ikke med mindre du forsøger at gøre mig noget, eller er en af de få, masochistiske kvinder som gerne vil gøres onde ting ved."
Hans smil blev bredere, og der var humor at spore i de mystiske, lilla øjne.
"I sådan et tilfælde, er du alt for køn til at jeg skulle sige nej."

Det blev sagt med let hjerte og uden nogen former for skrupler.
Det var jo ganske logisk; hun var køn.

"Men nu er det ikke fordi jeg skal lægge an på dig, det må du ikke tro." sagde han og rullede med den ene skulder, før han med et veltilfreds suk lod sig falde bag over så han nu lå på ryggen på skovbunden.
Bjergene som tårnede sig op over dem, så ud til at skære himlen i to og fylde den ene halvdel selv, mens den del der var tilbage, glimtede og funklede af de utallige stjerne, som var deroppe.

Fred, lige nu, var en skøn ting.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 07.06.2017 15:28
"Det kunne være jeg ville ende med at give dig lidt modstand måske, måske prøve nogle ting af på dig"sagde hun og sendte ham et blink, mens hun et kort øjeblik betragtede dalen, mørket var så smukt, og for hende føltes det bare rart, fredeligt. Og hun fik næsten lyst til en masse ting, med et tænkende blik ud på omgivelserne, lyttede hun til, hvad han sagde og det fik hende til at kigge hen på ham et bestemt blik"Det kunne være du finder ud af det i løbet af aftenen jo, man kan aldrig vide jo"et bredt smil bredte sig over læberne, og hun holdte sit blik på ham lidt. Så rakte hun en hånd frem mod ilden dog ikke for tæt på, men heller ikke for langt væk"Jeg syntes ild er fascinerende, smukt med en særlig glød i sig, men alligevel..."stoppede hun med en pause, hvorefter hun sad og kiggede på bålet, og næsten ligefør var ved at trække hånden til sig.
 
 
"Er jeg bange for ilden, og dens varme"hun lavt, og kiggede både mellem bålet, og ham hvorefter hun lagde mærke til han havde lagt sig ned. Efter at hun havde siddet lidt og holdt hånden mod ilden lagde hun mærke til, hvordan den varmede hendes håndflad, det føltes dejligt men alligevel havde hun bare en bange anelse for det, selvom det var underligt fordi det ville heale hvis der skete hende noget, men så igen alt efter hvor slemt det var kunne det tage længere tid jo.
 
 
Så trak hun hånden til sig, og lagde sig ned ved siden af Zane, hendes blik var rettet op på himlen, hvor var det en smuk udsigt, så mange stjerner, og så klar en himmel"Zane...."sagde hun så lavt mens et smil kom frem på hendes læber og hun lod hendes arme hænge ned ad siden på sig mens hun bare lå ved siden af ham, og kiggede op på himlen"Smukt og interessant navn"sagde hun, hendes blik var blevet beundret af at se på stjernerne"Hvem siger man behøver lægge an på nogen, man kan sagtens give komplimenter uden der ligger noget i det"sagde hun så med blikket hen på ham"Har jeg ret"blinkede hun så til ham, hvorefter hun lod hendes hænder røre ved jorden, og bare følte sig afslappet ved at ligge der med Zane. 
 
 

"Der er noget helt unikt og specielt over en himmel dækket til med stjerner, det er som om det helt føltes friskende og afslappende"sagde hun med en blid stemme, og et blik kort op på himlen. Zaika kunne heller ikke lade vær med at have et smil på læben. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 07.06.2017 17:29
Han grinede let over hendes ord. Hun var tydeligt ikke bange for ham - og det havde hun heller ingen grund til at være. Ikke lige nu, ihvertfald.
Nok var hun køn og fristende på sin egen måde... men der var ingen grund til at han altid skulle ty til den slags, når han mødte en smuk kvinde.
Han var jo ikke en barbar fra norden, vel?

"Aha, så det mener du? Pas på du ikke bliver for overmodig, Zaika." sagde han med endnu et smil.
Men sandt nok... ingen hvidste med sikkerhed hvad aftenen ville byde på.

Hendes ord om ild overraskede ham en anelse. Hun syntes at det var fascinerende og smukt, og han kunne ikke være mere enig.
Men hun afslørede også at hun var bange for ilden og dens varme - en ting han var en absolut mester i at bruge i kampsituationer.
Denne viden gjorde ham mere selvsikker... skulle det, imod al forventning, komme til en pølekamp mellem dem, ville han kunne bruge sin ildmagi.

"Smukt og interessant navn...? Den er ny... men tak da." sagde han, mens han fortsat kiggede på de mange stjerne over dem.
"Og nej du har ret. Men de fleste kvinder ville se det som at jeg lagde an på dem." 
Det var faktisk ret ligegyldigt om hun mente at det var det han gjorde, eller ej...

Ah, så hun kunne lide stjerner? På den anden sie, hvem kunne dog ikke det?
De var mystiske, naturlige og smukke...
"Specielt og unikt... det er en meget rammende beskrivlse." sagde han og drejede hovedet for at se på hende.
"Et nærmest magisk, naturligt fænomen."
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 07.06.2017 18:08
"Men hvad nu hvis det kunne skabe lidt morskab, er lidt fare og mystik ikke meget sjovt Zane"sagde hun så og kiggede hen på ham, ja nu lå de enlig bare og kiggede på hinanden. Men på en måde var det bare afslappet, og på en underlig måde virkede han ikke til at være typen der bare lige nu og her ville begynde på at angribe hende, men han virkede også som den mystiske type som der var noget han gemte på, eller måske noget han havde planer om.
 
 
Zaika nød at ligge og kigge på himlen og dens stjernerne hun var virkelig fascineret af dem, og var godt nok en af de dårligste til at finde stjernebilleder, men når hun endelig fandt nogle beundrede hun sig hurtigt over det. Så var der noget der pludselig kom frem i hendes hoved, og hun holdte blikket hen på Zane mens hun lod hendes øjne beundre hans øjne lidt"Har jeg enlig en grund til at være bange for dig"spurgte hun med undren stemme, og en lav blid stemme. Fordi for hende kunne hun ikke se nogen grund til det, men han havde jo heller ikke gjort hende noget. Men en mørkelver havde hun fornemmet ville være stærk, og de var også nogle smukke væsner. Zane var også den første mørkelver hun faktisk havde mødt, hvilket for hende bare fik ham til at udstråle endnu mere unikhed, og endnu være mystik omkring ham.
 
 
 
 
"Det var så lidt, dit navn er bare unikt jeg har aldrig hørt det før, så for mig lyder det bare specielt på en god måde"sagde hun, og kiggede op på himlen igen, så mange stjerner, og hele dalen var bare så fredelig på denne aften, der var heller ikke andre end de to, hvis der endelig skulle komme nogen som ville kæmpe, var hun også klar. Og hvad hun havde hørt så var hun sikker på Zane også ville være klar. Så smilte hun lidt"Jeg forstår godt hvorfor kvinder vil lægge an på dig, du er jo ikke grim, du har en smuk farvet øjne, og så udstråler du en særlig aura, og mystik"sagde hun, og pegede så op mod himlen mens hun holdte blikket samme sted hen"Jeg er ret dårlig til at finde disse såkaldte stjernebilleder, jeg kan slet ikke se nogle"hun fik et tænkende udtryk og bed sig lidt i underlæben. 
 
 
 

Zaika betragtede stjernerne, måske havde hun fundet nogle stjernebilleder, uden faktisk at vide det, ja måske var de bare gemt for hendes øjne, eller måske kunne hun bare ikke få øje på dem. "Zane"sagde hun"Tænk hvis stjernerne faktisk mindede om os, naturlige, mystiske og smukke"sagde hun så, og vendte blikket hen på ham.

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 09.06.2017 17:39
"Morskab, fare og mystik er altid en god ting... det giver spænding, og man mærker at man lever." svarede han, og gav hender dermed ret.
Det var mærkeligt at ligge her sammen med en fremmed kvinde, og stirre på hinanden samt på stjernerne som herskede oven over dem.
Ikke at det gjorde ham noget... og for en gangs skyld var hans sadistiske trang ikke overvældende!

Det kunne ellers af og til være lettere... problematisk.

Da hun spurgte om hun havde grund til at være bange for ham, kastede han et kort blik over på hende, før han atter vendte blikket mod stjernerne.
Det var et sjovtspørgsmål, på sin egen måde...
"Du har ingen grund til at frygte det," sagde han så, og fortsatte: "De fleste, hvis ikke alle mørkelvere, har en eller anden form for sadistisk lyst eller tendens. Hvad enten den er seksuel eller blot ond morskab. Det er vel en af grundende til, at i er en jagtet race. Dog har jeg ikke det store behov for det, lige i dette øjeblik!" 
Han smilede skævt.
Klapjagten på hans race var latterlig... blot et underholdende trick fra Elverly, som krævede det til gengæld for en alliance med Lyset.

Små folk, alle sammen...

Da hun pludselig kom med en lettere byge af komplimenter, hævede han det ene æjenbryn og smilede.
Det var nu engang lidt morsomt...
"Jamen jeg takker da. Mine øjne er nok det mest charmerende ved mig - hvis man kan lide lilla." sagde han og kiggede over på hende.
"Du ser nu heller ikke så tosset ud..."

Han sagde ikke mere i den dur lige nu... det var altid farligt at gå for langt med sådan noget - i værste tilfælde kunne det åbne op for sadisten i ham, ganske enkelt fordi hun var tiltrækkende.
Han gik ud fra at han havde et problem lige med det... men hvis der var noget han var, så var det ganske ligeglad.

"Stjernetegn... hmm... der er en drage, dér... og en ridder med et stor sjold dér..." sagde han og pegede op, selvom han godt vidste at denne metode var ubrugelig, hvis man skulle vise andre et stjernetegn eller to.

"Åh, jeg tror nu at stjernerne er mindst lige så mystiske som vi er... og naturlige og smukke, det er de ihvertfald." svarede han, før han mødte hendes blik med sit eget.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 11.06.2017 22:43
Hendes øjne fulgte hans bevægelse, da han pegede op på himlen, og mens han fortalte at der var en drage, og en ridder med et stort skjold blev hun helt overrasket. I følge hende kunne hun slet ikke få øje på nogle af dem, men efter et nærmere kig på stjernerne han pegede mod, kunne hun se det. Et overrasket udtryk kom frem på hendes ansigt, og hun var helt betaget af det for et øjeblik"Hvor er det smukt, jeg havde aldrig gættet der var nogle stjernebilled som de to"sagde hun og beholdte blikket derpå lidt, mens hun lagde hovedet på skrå lidt. Det blonde hår lå lidt spredt her og der på jorden, men det var vel også normalt når man lå ned, eller sådan noget. "Hvordan kan du få øje på dem, har du før kigget på stjernebilleder"spurgte hun undren men stadigvæk med sit blik rettet på himlen. 
 
 
Så mærkede hun hans blik mødte hendes, og hun lå bare uden at sige noget, nød måske bare at kigge ind i de smukke lilla øjne som Zane havde. Et lille smil bredte sig over hendes læber"Jeg syntes lilla er en flot farve, og den passer dig meget godt"sagde hun hvorefter hun sendte ham et blink. Efter nogle minutter vendte hun sin opmærksomhed op mod himlen igen, smilet forsvandt lidt, mens hun betragtede stjernerne, hendes fingre rørte lidt ved jorden ved siden af sig, og enlig i en kort stund havde hun helt glemt bålet, men det var også ligemeget, hun kunne ligeså godt nyde øjeblikket der var ligenu. 
 
 
"Men det er sikkert også vores mystik, og naturlighed der gør os smukke og unikke"sagde hun så og fik smilet tilbage på læben, hvorefter hun fik et blidt udtryk i øjnene, et udtryk der bare udstrålede og både var gådefuldt på en underlig med spændende måde. Ved hans kompliment omkring hun heller ikke så værst ud kiggede hun hen på ham, fangede hans blik hurtigt"Mange tak for den søde kompliment"sagde hun og sendte ham et smil i hans retning. "Det er ikke så tit man hører det fra andre, du er den første der har sagt det"sagde hun og kiggede på himlen igen, mens hun drejede hovedet lidt, så hun bedre kunne se. 
 
 

Da han snakkede om hans art lyttede hun efter, og det fik hende hurtigt til at løfte et øjenbryn, og hun lagde sig så pludselig på siden mens hun kiggede på ham, hendes hånd støttede til hovedet, og hun havde et tænkende udtryk i øjnene og på ansigtet"Men hvordan er du så"holdte hun en kort pause mens hendes øjne hvilede sig på hans ansigt"Du udstråler en anderledeshed, jeg tror ikke du er som de andre mørkelver"fortsatte hun så mens hun fik et normalt udtryk på ansigtet, men så lukkede hun kort øjnene mens hun sagde"Men du har ret alle har nok en sadistisk lyst eller en lyst ligemeget hvad det måtte være" Derefter åbnede hun øjnene, og kiggede lidt ned i jorden. Fingrene kørte hun bare rundt lidt, det kunne flere gange ligne symboler, eller tegn. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 19.06.2017 16:55
"Når man rejser så meget som jeg gør, får man al mulig form for viden. Noget af det er ren bras, men meget af det har skam en eller anden form for værdi. Jeg læste om stjernebillederne under en tur i Rubinien." sagde han med et lille smil.
"Når man først har lært at skelne ét fra noget andet, så er det nemt at gøre."
Stjernerne var en ting han havde fundet interessant længe. De var mystiske, og mang emente at de havde en potent, magisk kraft som kun de færreste kunne tøjle.

Hun gav ham et kompliment endnu en gang, og blinkede til ham som et andet halvinteresseret pigebarn. Noget han egentlig fandt ganske morsomt.
Han kommenterede ikke komplimenten, men dristede sig dog til at sende et blink tilbage.

Dog, da hun kom med sætningen om, at det var sjældent hun hørte den slags komplimenter selv, måtte han tage sig i at trække på smilebåndet og kigge lettere mærkeligt på hende.
"Mon dog..." sagde han.
Hun var trods alt ganske god for øjnene - så med mindre hun normalvis var en rigtig sæk som udspyede ondskab og hvad dertilhørte hver eneste gang hun åbnede munden, måtte dette være en let lille løgn.
Især hvis hun af og til kom på dalens famøse kro.

Så spurgte hun ham hvordan han var. 
Og dette fik ham til at se på hende med et blik der nærmest sagde: 'Det har du egentlig ikke lyst til at vide'.
Ikke et skammens blik, men mere et halvvejs faretruende et af slagsen.

"Anderledes? På nogle områder... hvis vi snakker generelt, har jeg en agenda og en kode, som jeg lever efter hver dag. Der er visse ting, som andre mørkelvere ville gøre, men som jeg aldrig ville nedværdige mig til. Og angående det andet... Jeg er ganske... selektiv, skal vi kalde det det? Jeg gør gerne en køn pige lidt fortræd, ganske enkelt fordi det kan være... tiltrækkende. Ingen udrevne negle eller den slags dog... igen... selektiv, og kræsen. Ikke barbarisk vold for voldens skyld." sagde han med et skævt smil, mens han bare kiggede på hende.
Farligt emne at komme ind på...

Men nu de var der, kunne han lige så godt grave en smule!

"Nu har jeg fortalt en smule tabu om mig selv... men hvad med dig, Zaika?" spurgte han lettere interesseret.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 19.06.2017 18:15
Efter at have ligget ned ved siden af ham, og bare kigget på himlen, med de skinnende og smukke stjerne valgte hun at sætte sig op. Hun holdte rundt om hendes knæer, hvorefter hun bare kiggede ind i ilden. Den langsomme varme der efterhånden var kommet hen mod hende, var meget dejlig, dog føltes det også mærkeligt. Hun mente stadigvæk at hendes hud var kold, og lang fra varm, men det hørte dog med til at være vampyr, huden var bare kold, det var hvist også tit folk troede der var noget galt med hende, men da de så fandt ud af hun var en vampyr kunne de godt forstå det. Det var tydeligt at se, hvordan ilden spejlede sig ind i hendes øjne, og hun sad næsten helt hypnotiseret, det var som om ilden havde fanget hende. 
 
 
Så rakte hun en hånd frem mod flammerne, og mærkede hvordan den varmede mod hendes håndflade, hvordan det føltes, hun tænkte slet ikke på om den ville brænde hende, give hende en slem smerte for det eneste der betød noget for hende ligenu var skønheden i ilden, og dens flammer. Zaika var helt hypnotiseret, det var som om hendes øjne fortsat havde ilden spejlende i sine øjne, og hun sad bare og lod flammerne røre ved hendes håndflade. Hun vidste det var farligt, men hun vidste også det ville heale igen, endnu en god ting ved at være vampyr. "Det glæder mig at høre du syntes det, da jeg ikke har hørt sådan en kompliment før"sagde hun, og var næsten i trance over ilden og flammerne. Og uden at hun enlig havde tænkt over det, og ikke helt var til at få væk fra trancen, der pludselig bare var kommet, havde flammerne og ilden allerede begyndt at brænde hul på hendes håndflad. 
 
 
Uden at reagere på det, fik et hun smil frem på læben, og mærkede en pludselig vind strømme hen over hende, så det blonde hår flagrede, samt tøjet. Hun havde hørt hvad han havde sagt, og det var som om at selvom hun ikke kiggede på ham i øjeblikket, kunne hun godt ane ham i nærheden, og fornemme ham. "Har du så en yndlings stjerne eller stjernebilled"spurgte hun så stadigvæk helt i trance over ilden, der efterhånden blev ved med at brænde på hendes håndflade, så der langsomt begyndte at komme blod frem, der efterhånden også dryppede ned på jorden. Zaika burde nok ikke have holdt hendes hånd så lang tid ved ilden, men hvad var der også lige over dette bål her, flammerne og den mystik. Pludselig var det næsten som om ilden havde fanget hende i et øjeblik, varmen havde ramt hende, og det var slet ikke godt, dog lyttede hun til hans ord. Hun nød vinden der var, og nød øjeblikket, dog havde hun også et bredt smil på læben, og et stærkt og tænkende udtryk på ansigtet. 
 
 
"Jeg er glad for du stoler lidt på mig til at fortælle mig det...At stole på en vampyr du aldrig ved hvad finder på...Det må betyde du er meget stærk og modig"sagde hun så og lagde hovedet på skrå en smule, mens hun slet ikke bemærkede der dryppede mere blod ned på jorden. Zaika var blot i en verden, hvor ilden havde overtaget i dette øjeblik, hun var måske også nød til at komme ud af trancen på en eller anden måde. "Det kan være rart engang imellem med lidt smerte ikk....At mærke noget ondt, og grusomt"sagde hun så med lav stemme, og et lille smil.  Efter at hun havde hørt om hans tabu, lidt om ham selv hun aldrig havde gættet sig frem til, dog kun haft en fornemmelse, trak hun benene lidt ned så hun bare sad med benene til den ene side, stadigvæk med en håndflade som ilden og flammerne hyggede sig med. "Jeg kan godt lide lidt smerte engang imellem...Elsker alt der er anderledes, og skiller sig ud...Jo mere mørkt og mystisk tingene er jo mere finder jeg morskab, mystik, og skønhed"sagde hun så, og smilte stort. Dog ville hun ønske at hun ikke var fanget af flammerne og ilden, så hun faktisk kunne kigge på ham mens hun fortalte ham det. "Jeg er ret mystisk...Finder skønhed i næsten alt...Fordi jeg mener alt har en form for skønhed og mystik man kan blive fanget af"fra blodet, var efterhånden blevet til en lille pøl, og dog var hun ikke på grænsen til at besvime, og få det dårligt af at miste for meget blod. 
 
 

"Ligesom dig Zane....Du har en mystik, og skønhed der let kan fange ens interesse og opmærksomhed"sagde hun så og fik et bestemt udtryk på ansigtet. Måske manglede hun bare et slag eller et eller andet, for at komme væk fra trancen, der var da ikke noget særligt over dette bål var der, det var mærkeligt det hele, hvorfor havde den fanget hende. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 21.06.2017 17:26
Et favorit-stjernetegn? Joo, egentlig var der ét der sagde ham langt mere, end resten.
Han smilede lidt og lod blikket glide op og henover stjernehimlen, til han fandt det.

"Dragen." sagde han så, mens han stirrede på det glimtende stjernebillede.

Han lyttede til hende mens hun talte, og satte sig så op - kun for at opdage at hun var i færd med at brænde sin ene hånd ganske grumt på bålets flammer.
Hvad var den af...? Var hun så fortryllet af ilden, at hun ikke kunne få sig selv til at trække sig væk fra de altædende flammer?
Måske kunne hun bare, som hun antydedeganske tydeligt, godt lide smerte...

"Jeg bryder mig ikke personligt om at føle smerte," sagde han roligt, mens han med let hævede øjenbryn betragtede den mere og mere blødende hånd.
"Jeg kan leve med det, som kriger... men jeg ynder at påføre smerte, som jeg også har afsløret lidt om."

Hendes betegnelse og opfattelse af skønhed var ganske interessant, og det var let for ham at sætte sig ind i det.
Mystik og mørke kunne være mere end blot en lille smule interesante, og som hun selv sagde: noget af det var decideret smukt - såsom stjernebilleder...

Han smilede igen, og besvarede hendes kompliment:
"Jeg takker endnu en gang... " hvorefter han knipsede med fingrene, og bålets flammer omgående veg fra hendes hånd.
Da flammerne var af hans magi, var det det nemmeste i verden at kontrollere dem - havde han haft lyst til det, kunne han endda have fået dem til at løbe op ad hendes arm hurtigt som bare fanden, og omslutte hende i et inferno, som uden tvivl ville kunne dræbe hende.

Men... hvem gad dog sådan noget, med mindre det var nødvendigt?

"Jeg er godt klar over at vampyrer kan heles på magisk vis... men ild er ikke til at spøge med." sagde han og sendte hende et roligt smil.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 21.06.2017 18:23
Hendes trance blev afbrudt, og hun blinkede nogle gange med øjnene, for at vende tilbage til virkeligheden igen, det var virkelig underligt, hvordan den ild og flammer havde fanget hende, ja holdt hende i en trance. Dog var det næsten synd at det flotte bål skulle slukkes, dog havde hun en idé om han sagtens kunne tænde det igen, det var hvist intet problem for ham. Hun kiggede så ned mod jorden, der havde fået små blodpletter, det fik hende til at smile bredt, hvorefter hun kiggede ned i hånden,  langsomt var blodet stoppet med at dryppe, nu skulle det bare heale. Det tog sikkert lidt tid eftersom, hun bare havde siddet foran ilden i så lang tid, helt uden at kigge væk fra det, selv uden at flytte hendes fokus og opmærksomhed, og hun havde hørt hvad Zane havde sagt igennem det hele."Det var underligt..."hun lavt, ens hun knugede hånden lidt sammen, og havde fået et tænkende og undren ansigtsudtryk på"Det havde jeg slet ikke regnet med, men det altid godt jeg da kan heale mig selv sådan lidt automatisk"sagde hun så, og kiggede hen på Zane. 
 
 
Så sendte hun ham et smil, og holdte hendes øjne på ham lidt, mens hun rykkede sig lidt tættere på ham, hun havde fået et lusket blik i øjnene, og havde nu sit hoved lidt tæt på ham, dog med en afstand stadigvæk, hun lod øjnene fange hans, hvorefter et bredt smil bredte sig over hendes læber"Tror du jeg vil have en chance imod dig, hvis vi tog en slåskamp"spurgte hun nysgerrigt, og undren. Men hun havde også lyttet til ham, lyttet til de ord han sagde om smerte, det fik hende faktisk til at trække sig lidt tilbage fra ham, mens hun lod sit blik glide op mod himlen"Jeg tror jeg har vænet mig til smerten...Når du først oplever den er den svær at slippe af med igen"Sagde hun lavt, og fik et neutralt ansigtsudtryk frem. Hendes øjne holdte sig lidt på himlen, og hun havde set et stjernebilled der faktisk lignede en drage, det fik hende til at åbne munden lidt, forme et o og hun så helt betaget ud af det"Hvor ser det smukt ud...Drager er nogle fascinerende skabninger"sagde hun så og smilte lidt. 
 
 
Men pludselig kiggede hun så hen på ham igen, hun lænte sig endnu engang ind mod ham, lod hendes øjne mødes hans, og hun havde et bestemt udtryk på ansigtet, selv smilet forsvandt lidt"Plejer du at have den venlighed du har...Syntes du er så venlig mod mig...En vampyr der lettere kunne angribe dig"sagde hun og holdte en pause, hvorefter hun betragtede hans lilla øjne"En vampyr der sagtens kunne være din fjende...Så hvordan kan du være så venlig og sød mod mig..Det mystisk og interessant"sagde hun så, og fik et lille smil frem på læben. Og så lyttede hun til det han sagde om ilden skulle man passe på, og enlig havde han ret.
 
 

Hun sendte ham et nik som tegn til hun var enig, og kunne godt mærke hånden var igang med at heale fra ildens morskab med hendes håndflade."Ja ilden skal man passe på, den er slet ikke god for os vampyrer...Ikke mig hvertifald jeg bryder mig ikke særlig meget om varme, men når der enlig er lidt varme er det også dejligt"sagde hun så og stod på knæene, stadigvæk lidt lænt ind mod ham. Det var nu ikke fordi hun prøvede på at lægge an på ham, dog var hun fanget af hans udseende, de lilla øjne og hans mystik som han havde. Dog var Zaika også nysgerrig efter at vide mere omkring ham. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1