Hendes ører rykkede kort på sig, følte sig næsten fanget i et rottehul, hvor den eneste vej ud ville være ved at stikke hånden direkte ind i rottefælden.
En løssluppen hårlok blev strøget om bag hendes øre som hun fortsatte længere ind i rummet, maste og skramlede med tønder og sække med ukendt indhold. Det var hvert fald ikke skatte så meget vidste hun.
Hun skar en mindre grimasse ved den andens ord. Hvorfor lod hun sig gå sådan på nerverne af en tøs der ikke var særligt meget mere værd end hun selv var det+ Svaret i sig selv var simpelt - hun havde ikke rigtigt andre at lade sine frustrationer over at være spærret inde gå ud over. Der var kun nu engang dem der var i borgen hun kunne tage sin hævn på eller lade sine frustrationer gå ud over.
Bevægelserne fra Phoenix kunne svagt skimtes i mørket.
'' Hvis jeg var ude på at lave ulykker ville jeg slå det helt anderledes an. '' Knurrede hun tilbage, som hun vidste hvor størstedelen af rigdommene var rundt omkring på borgen, hun havde trods alt selv været med til at skaffe Samson størstedelen af den rigdom han havde nu, i form af krystaller og ædelstene af alle mulige varianter.
Hvis hun virkelig ville tage sin hævn og skabe ballade ville hun uden tvivl forsøge at opspore dem og æde dem, hver og en.. Uanset hvor mange dag det ville tage hende.
Til gengæld var hun ikke et øjeblik i tvivl om at straffen for at gøre noget sådant ville være hård, og at hun nok skulle prise sig lykkelig hvis hun ville være i stand til at stå op og bruge sin stemme efterfølgende.
Endnu engang var det det forbistrede slavemærke der holdt hende fra det.
'' Jeg så tøsen stikke derind da jeg var på vej mod køkkenet, mere ligger der ikke i det. ''
Lød den korte forklaring. Det var vel ikke helt løgn. Hun havde set hende, men det var først efter hun selv havde stukket hovedet ind. Men det var på vej mod køkkenet, bare lidt afsides fra alting.