Ikke så kyndigt gjorde Zidiac sit bedste for at ordne de klamme fødder og tæer. Idet mindste stank de ikke så meget nu, men det var stadig en ulækker ting at behandle, hvert fald hvis det stod til hendes standarder.
Hun ignorerede det blik der blev sendt imod Taras bagdel, mest af alt glad for at det ikke var hende de lumre blikke kom på. Med et indre suk fandt hun en kraftig fil og begyndte at file det hårde hud væk der gennem tiden havde dannet sig på fusselankerne. I det mindste kunne hun sagtens bruge noget af sin indespændte irritation på at slibe det lettere blødgjordte hårde hud væk med.
Hun fnøs let da han atter talte til hende igen,
" Jeg gør hvad jeg kan..!" Som om hun ikke skyndte sig, det var jo direkte latterligt. hvem ville tage sig god tid om at pusle om et par fødder på en af de nok mest beskidte mennesker i hele Krystallandet? Det var et nedværdigende job, meget nedværdigende. Synes hun hvert fald.
"..denne gang oppe på mit værelse."
Sætningen blev hængende i luften, prikede til hende svirrede om hende som en irriterende flue. Hun stivnede, synligt. Værelset!? Alt andet end værelset.. Faktisk ville hun slippe for alle de rum hvor hun kunne komme til at se en nøgen Samson så meget som muligt. De lyse blå øjne skævede tøvende op imod ham mens hendes mund havde et stramt drag.
" Du kan ikke mene...!" Hun blev afbrudt da han fortsatte sætningen, hvilket til dels lettede hende..
Urter.. Hvor.. skønt.. Hun måtte idet mindste håbe at han ville have taget underlæder på mens hun var nede efter urterne.. Så den del kunne blive overstået også.
" Jeg regner med at De også vil have bandager med..?"
Stemmen var lav, mens spørgsmålet var en smule søgende. Efter en mulighed for at være så langt væk fra hans mere eller mindre nøgne krop som muligt.
Hun rykkede hovedet hastigt væk fra de vrikkende tæer. Snerrede lavmeldt.
" Og hvor er de omtalte urter henne? I køkkenet?"
Hun fnøs, var så irriteret på ham lige nu, da det var tydeligt at han nød sin magt og ikke mindst at lege med hende og hendes hidsige temperament.
Hun fjernede filen og strøg noget af hendes halvvåde lange hår om bag det ene øre som hun rejste sig op fra sin stående stilling, strakte sin ryg, vel at mærke med fronten væk fra Samson, ikke at hun ville strække sig når hendes bryster var så synlige under den våde badekåbe.
Utålmodigt, næsten ikke engang ventende på et svar på hendes spørgsmål begyndte hun at gå hen imod døren.
Nyt billed på vej!
"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."