Blæksprutten 19.07.2023 10:28
Han måtte virkelig have gjort ham rasende med sit angreb, også selvom det kun lod til at påvirke ham kortvarigt. Var vampyrer mere udholdende, bare fordi deres kost bestod af blod? Måske gjorde det dem målrettede…
Enzel blev klynget mere op ad væggen, og mærkede Finneas helt tæt på sig. Knæet der blev presset mod kuglerne på ham, fik ham til at udtrykke et anmast støn.
Stop…! Det begyndte at svimle for ham. En blanding af alkohol og det at hele kroppen var i beredskab.
Han vendte sig ansigt da han følte det som om Finneas ville kysse ham. Enten gjorde han det let for ham at komme til hans læber, eller også gjorde han det let for ham at komme til halsen. Der var ikke nogen måder hvorpå han kunne vinde på. Finneas hverken bed eller kyssede ham, dog, men begyndte at hviske til der hvor han fejlagtigt antog at hans ører var placeret. På trods af at han havde gættet rigtigt med at han var kat! Han kunne desværre høre ham lige så tydeligt, på trods af stormvejret og sin egen panikramte hjertebanken.
Han havde spist? Det var lige til at få kvalme af.
”Lad være!” Gispede han op, da grebet blev sluppet om hans hals, og hans skæbne kom nærmere.
Han ville se ham nøgen! Finneas havde jo allerede gættet det. Der var intet mere at skjule på. Men alligevel var han så sjældent blottet, at bare det, at turbanen blev pillet af ham, føltes vildt intimt.
Silkerne, som han havde brugt lang tid på at folde og binde korrekt, blev pakket op som havde det været en gave til ham. Han hadede alt ved det. Først dumpede der nogle meterlange, slangekrøllede pandehår ned. Og så blev resten af håret blottet. Det bagerste hår var fugtigt af regnen og sat op med en sølvbelagt hårklemme af rubinsk stilart. Umiddelbart kunne det ligne at han ikke havde de katteøre, som man forventede at finde der, men Enzels ører var ikke så store, og lige nu lå de foldet så langt tilbage som de overhoved kunne.
Alt på Enzel begyndte at ryste.
”…Grin du bare…!” Han antog at det morede Finneas at han i virkeligheden var et halvdyr, der forsøgte at lege menneske. At der var en tilfredsstillelse af at mobbe ham tilbage, efter den nedværdigende behandling han selv havde fået fra ham. Halvkatten skulle virkelig til at lære, ikke at undervurdere folk så meget… I hans næste liv, i hvert fald…! Han regnede ikke just med at overleve det her…
”…Aha… Jeg går ud fra at du har brug for blod, for overhoved at kunne få den op?” Fnøs han med underligt meget trods, skønt han virkede rædselsslagen. Og han var ikke færdig med sine vulgære fornærmelser
”Jeg er spændt på om din døde, kolde pik overhoved kan gøre noget godt for mig…! Eller om du formår at gøre mig blødere end jeg allerede er.”