Et bad er altid tiltrængt efter en lang arbejdsdag

Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 28.06.2023 11:17
Drillende var ikke kun en egenskab, Julius kunne være. Tydeligvis var Eskild selv i et legende humør. Bare tag hans bevægelser og handlinger som eksempel, men også ordene og tonelejet fulgte med. Det var ikke lige dette, sergenten havde forventet, da han havde lokket sin underordnet med i badehuset. Javel vidste han, at der kunne hænde at ske ting og sager i badehuset. Han havde selv som byvagt taget herhen for at sætte en stopper for ting. 

Over for hinanden kunne Julius tydeligt se i øjnene, at der ikke var nogen kontakt der. Eskild kiggede på ham, men han kiggede ikke på ham. Øjnene var bare i hans retning. "Man skal da lytte til sine underordnede jo. Se, om de kommer frem til nogle kloge ting."
Et lille hviskende støn undslap sergenten, da en finger fandt vej under vandet. Dét var Eskilds plan. Men to kunne danse den tango, for en af Julius' arme fandt vej til Eskilds pose, kærtegnende den og de to kugler deri. "Hvad skal jeg sige? Jeg er hottere end de fleste, du har været med, tydelig vis." Ikke en løgn, men heller ikke den komplette sandhed. I hvert fald ikke den, Eskild fiskede efter sikkert. Men hvem sagde, Julius ville fortælle sine hemmeligheder? Dem havde han for mange til at gøre.
Eskild

Eskild

Byvagt i det øvre bydistrikt

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 28.06.2023 11:33
Al diskretion forsvandt i det sekund Fervis deltog i legen. Det var ganske tydeligt at noget foregik under vandet nu, men Eskild tog blot en dyb vejrtrækning og trak let på mundvigen i de sammen pressede læber. Fair nok, Sergent tænkte Eskild lige så stille for sig selv. 

Frem for at lade fingeren lægge der i åbningen og nus, kærtegne og kæle, blev den så småt presset op, men som han gjorde det, lagde Eskild hovedet en anelse tilbage. "Hottere?" gentog han i en dyb udånding og lod den anden hånd lægge på gulvet for at have en form af følelse for hvordan de var stillet i omgivelserne. 

"Du ved jo slet ikke hvad typer af mænd jeg har været med, eller udspionere du mig da?" ikke at han var den første, den plads gik ene og alene til Corinth Lochtree. Men noget stemte alligevel ikke overens, jah han kunne noget med ild ham sergenten, men lå det bare som en del af hans blodåre og varmede det bare hans krop en anelse mere op end andres?
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 28.06.2023 14:23
Jovist havde Julius' deltagelse i legen gjort det mere tydeligt. Ved hurtigt at kigge rundt kunne sergenten se, at, selvom de ikke var helt alene, var de nærmeste kar stort set tomme, hvis ikke komplet tomme. Desuden var badehuset netop også et sted for at mærke foruden at blive ren. Hvis man ønskede kun at blive ren, kunne man tage sit bad derhjemme. Ved at tage i badehuset inviterede man nærmest folk til enten at lege med sig eller se folk lege. Et horehus for alle og ikke kun lystmænd og -kvinder.

Endnu et gisp undslap Julius i det den legende finger stoppede med blot at tirre. Nu pressede den på. Den ville ind, invitation eller ej. Hurtigt samlede sergenten sig dog helt, da han lænede lidt mod Eskild. Hviskende i øret sagde han lavt og tungt: "Finder du mig ikke hot, Havasi?"
Hånden på pungen kørte rundt de to kugler deri. "Måske jeg bare holder ekstra øje." Dét var ikke en komplet løgn. Men igen, det ville ikke være unaturligt for en sergent at holde sig lettere opdateret på de andre byvagter. En sergent skulle helst kunne holde sine underordnede på plads. Til en bestemt grad i hvert fald.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 30.06.2023 09:11
Legene kunne eskalere alt det de ville, en ting stod tydeligt og klart, Eskild kom sjældent her, han kendte ikke det normer eller standarder, men baseret ud fra Fervis egen deltagelse i dette, var det ganske normalt. 

Trods fingeren pressede på og sergenten reageret som forventeligt, var den unge byvagt nu ikke helt beredt på den tunge hvisken mod hans øregang. Munden spilte sig i et små givende støn. Det var alligevel fristende som det blev gjort og udført af hans overordnet. Issac var næppe så forførende med kvinderne han fandt, skønt de han fandt var alle kvinder af gaden. "Burde jeg finde dig hot?" sukkede han stikkende igen og lod let hovedet falde frem, som han så til som hånden kørt kuglerne rundt. 

Eskild udstødt et fryns. "Jeg har intet at tabe her, så lad mig høre hvad typer af mænd jeg er til?" skulle det vise sig, at hans sergent havde så meget fritid at give af, at han vidste hvem eller hvad Eskild var til, kunne man altid snakke om at krænke den enkeltes privatliv. 
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 30.06.2023 17:33
Forfængelig var en ting, folk måske ville beskrive Julius som. Ja, han vidste, han var en køn mand. Det var ikke en løgn. Når han så sig selv i spejlet, kiggede han på en flot mand. En mand, der kunne score de fleste, hvis han ville. Hvis han bare prøvede lidt. Og lige nu havde det virket, selv uden direkte at prøve. Jovist havde sergenten fundet Eskild interessant og byvagten var da heller ikke grim. Men han havde ikke taget Eskild med til badehuset kun for at mærke den blinde mands krop. Dette var blot et spontant plus. Men et plus var det!
"Du kan mærke mig og fortælle selv." Selvfølgelig mente Julius som i at mærke kroppens former og kanter, men Eskild ville nok mere mærke varmen fra ham. Ildelemental-generne var tydelige på den front kun. Ellers var der ikke meget af Julius, der skreg elemental. Kun at han var varmere end gennemsnittet. Hvis ikke han ville vise det, var der ingen beviser.

Hånden fortsatte med at kærtegne pungen af Eskilds. Men den forblev ikke monoton. Julius valgte at presse lidt frem. Eller tilbage alt efter hvem, der blev spurgte. Fingerspidserne begyndte at kærtegne kødet mellem pung og åbning. "Tør du virkelig gerne få det fremlagt sådan her, Havasi?"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 01.07.2023 12:22
Ulmende bagtanker og agender kom altid snigende når man mindst ventede det, for Eskild svang det ekstremt. Men sådan en adfærd for en anden i vagten, den mødte han sjældent. Igen, løjtnanten var en hændelse for sig selv, og dog, han rørt nu heller ikke kvinderne i vagten. 

Fingeren bag til pressede mere på for at glide op i tætheden. Som han pressede til, sank han en klump for at holde sin velbehagende lyde for sig selv. Lyttende til hvordan han selv kunne mærke sergenten an for at afgøre om han var hot(tere). "Synes da ikke jeg allerede mærker nok efter?" varmen var tydelige, men ikke som havde det været en varulv. De var en tand varmere end hvad han var, men alligevel var sergenten varmere end det normale menneske. Lidt mystik var der da over ham. 

Brynene rynkede pressende sammen midt for, mens øjnene gled lidt med op i den bevægelse, som han prøvede at dæmpe sin egen stivhedsproces. "Lyder som en udfordring" - "Ja". Det ville nage ham, hvis ikke han kunne få sergenten nu, men samtidig nagede det ham, hvordan sergenten legede med ham, sneg sig uden om alle fælderne. 
Havde Eskild fundet en langt mere listig end Corinth Lochtree, det burde næsten ikke være muligt. 
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 04.07.2023 11:56
Om vandet hjalp eller ej, kunne Julius ikke bedømme. Men Eskild kom da op med sin ene finger. Op i den stramme åbning. Sergenten gav et meget lille hvin, da den brød igennem. Som et barn, der prøvede at få en lidt for stor klods ned i et hul. Men efter det var kommet igennem, var smerten gjort. Ikke meget smerte mere. Og den lille smerte, der endnu hang, ville sikkert snart blive erstattet med mere nydelse. Mænd havde jo deres lykkeknap der, hvor Eskild nu havde fået invitation og adgang ind til.
"Man kan aldrig mærke for meget." Dét var en invitation. Men igen, turde Eskild være mere fremtrædende i badehuset? Der var andre her og hvis de to byvagter pludselig begyndte at lave for meget larm, ville de tiltrække øjne og opmærksomhed. Ikke at det gjorde Julius noget. Eller måske lidt, hvis de tog det videre til højere positioner. Ellers kom der bare en kollega for at få dem til at stoppe. Så var der da noget at snakke om på kontoret næste dag. Og med ét drama var folk mere tilbøjelige til at fortælle flere.

Julius kunne mærke, hvordan Eskild nød alt dette. Selv gjorde han også, hvorfor han allerede var stiv. Det var det nemme ved mænd. Det var altid tydeligt og nemt at se, hvis mænd nød, hvad der blev gjort ved dem. De havde en decideret kontakt, der blev tændt, når de blev tændte.
Derfor valgte Julius også bare at fortsætte. Eskild havde ikke slået hånden væk endnu, så den tog en lille tur mere. Hvis der var invitation bag til sergenten, var der nok også ved den underordnede. Så Julius lod sin pegefinger køre i cirkler rundt om åbningen, lidt pres på. "Og her troede jeg, du var en sky personlighed, Havasi."
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 04.07.2023 12:19
Fingeren blev tæt omsluttet af en varme og muskulatur som gav sig en anelse, det gav liv fra sig på måder kvinder aldrig ville kunne forstår. Fingeren kørt lidt i ringe for at gøre plads til en ekstra finger med tiden, i sidste ende skulle de jo gerne få udfyldt hullet med andet end bare fingre, eller ville de gå tomhændet derfra. 
Selvom det jo ikke var Eskild at gøre sådanne tings offentligt. "Skal jeg da fortælle dig, bare med en finger oppe, kan jeg konstatere du er varmere" men det betød jo selvfølgelig ikke at den ene finger var nok til at give en ordentlig undersøgelse, hvorfor der jo gjordes klar til mere end bare en. 
Det var ikke som om de registeret menneskene omkring sig, eller at menneskene registeret dem, men selvfølgelig måtte man vel opleve at der forekom et eller andet i deres kar. De sad jo næsten lidt for tæt og gav nogen lidt for behaget lyde fra sig. 

Han krummede tænderne en anelse som hånden endnu lå om ham og sørgede for hans stivhed forblev i sit es. Det var jo næsten helt uretfærdigt at de skulle sidde i vandet og lege på disse måder. Hvorfor ikke i sauna eller lignende, hvor varmen kunne spille nogen puds med dem. Få sveden til at se så naturlig ud når de forlod stedet. 

Underlivet gav nogle små sitrende ryk fra sig som der blev kørt i ring ved åbningen. "Agh.." lød det fra ham som han åbnede munden for at svare. "Sky personlighed af hvilken årsag?" De kom da ikke nærmere emnet om hvad Fervis kendte til hans valg af mænd. 
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 05.07.2023 11:21
Nogen ville måske ikke have overskuddet til andet end at blive opslugt af øjeblikket, når de havde en legende finger oppe i dem. Men nu var Julius ikke en amatør, når det kom til denne slags. Dianthos havde givet ham rigelig med oplevelser til ikke at være fremmed, når det kom til menneskelig - og anden racelig - kontakt. Derfor kunne han løfte øjenbrynene ved Eskilds kommentar. Måske han ville have grint, hvis ikke en finger var oppe i ham lige nu. 
"Du lyder mere som en healer, der skal tjekke mit helbred," sagde Julius drillende og legende. Der var ingen sjov i dette. Blot et venskabelig tjek fra Eskilds side. Byvagten ville gerne sikre sig, at hans sergent ikke havde en ildkugle stukket op i røven. Men dette var løgnen selvfølgelig. Eskild var ikke deroppe for at tjekke varmen. Eller var han? "Hvad skal jeg sige? Jeg fryser ikke."

Begge af Julius' hænder var i vandet, men de var ikke tomme. Den ene havde fat om noget hårdt, imens den anden lod endnu fingeren lege mod hullet. Men mon ikke han også måtte få en invitation, ligesom han havde givet Eskild? Det var jo ikke sjovt, hvis ikke de begge måtte lige meget. Fair skulle være fair. 
Julius smilte triumferende, da Eskild ikke kunne skjule sin respons. Måske dette var en ny fornemmelse for Eskild? Sergenten skulle nok vise ham de gode sider, hvis dette var tilfældet. "Jamen, dit brok om ikke at vil med herind. Ikke vise din krop frem for mig og alle andre."
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 06.07.2023 18:17
Det var ikke hver dag man blev taget i begge ender så at sige. En finger der lå på hold og ventede på sin egen invitation til at trænge ind og en hånd om skaftet som man var intet andet end en konsol. Sagte suk og brummende støn kom fra ham, det grænsede sig til noget frusterende for ham. Det var ikke helt sådan han plejede at lege med folk, generelt plejede han ikke at lege sådan med folk. 

Sergenten var jo en sag for sig selv, og det ville kun ende med at gå tilbage til Stian at Eskild sad her og prøv rørt ved. Men han kunne ikke forholde sig til det nu, i stedet lod han det blanke blik blinke og skæve frem for sig selv. "Vi kan da godt lege jeg er din healer" spøgte han og åbnede munden for en aagh vejrtrækning. Han bed tænderne sammen og måtte et eller andet sted affinde sig med at han sad med et stiv jeg i vandet og en finger på grænsen til at pres sig selv op. Det hjalp måske heller ikke at han sad med to fingre op i sin sergent. "Bliver du ved sådan, må du sæt dig på mig, for jeg kommer ikke i vandet" pointeret han skarpt og lænet hovedet til siden og så mod Fervis. Hvad fanden skete der lige med byens folk. Corinth Lochtree der gennem kneppet hans mund, Frederik Ludvik der gennem kneppet hans røv og nu dette? En handlingensmand der arbejdede to steder på en gang. 

"Folk siger ellers jeg afhører dem lidt specielt, men her sidder du og mhmm.. gør dobbelt arbejde, men får du det ud af mig du vil have?
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 15.07.2023 12:41
Smørrede smil efter smil kom over Julius' læber. Han nød at høre, hvordan Eskild stønnede, brummede og nærmest virkede til at ville stoppe dette. For mænd var det svært at stoppe nydelse. Faktisk for begge køn. Det var bare nemmere at give nydelse til mænd. Igen, de havde et fint instrument, der nemt kunne leges med. Og en åbning, der også kunne give mere end god nydelse.
"Jamen, hvis jeg skal lege healer, skal jeg udforske og ikke blive udforsket." sagde Julius tungt. Han afsluttede selv med et støn. Jovist var Eskild lydende, men sergenten var ikke selv uden nydelse. Fingeren i ham ramte tit helt korrekt. Den helt rigtige knap blev trykket i ham.

Øjenbrynene løftede. "Det kan vi ikke lade ske." Vandet skulle nødigt blive drænet, fordi nogen valgte at komme med kropslige væsker deri. Derfor stoppede Julius med at holde om skaftet. Og for at bevise dette trak han hånden op fra vandets overflade. Dog forblev den anden hånd præcis, hvor den var. Faktisk forsvandt den mere i vandet, da han valgte at tvinge fingeren helt ind. Hvis han skulle lege healer, skulle han jo gerne udforske Eskild og byvagtens helbred. Ind i varmen så at sige.
"Siger du, vi skal begynde at afhøre mistænkte sådan her? I privat badhus sågar?"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 20.07.2023 11:33
Et hvert andet menneske ville have en form af skam i livet over at sidde og blive rørt ved og at røre ved andre. Men Eskild var uden skam i livet helt generelt. Det var bare at gøre sine ting, passe sine ting. Der kunne altid bedes om tilgivelse, men aldrig baseret på følelsen af skam. Dagen han skulle føle skam, det ville blive dagen Discipel Samuel fik skovlen under ham. 

Fingeren lå ellers så fint, men trængte dybere ind og sagte støn forlod Eskild, selvom han sad med to fingre i sin sergent, virkede han slet ikke så ramt af det. Måske det sagde noget om hans situation. De talte jo slet ikke om de ting, delte ikke de ting. Eskild var en åbenlys homoseksuel, gemte det ikke væk, og var ligeglad med hvad folk måtte mene om det. " Vil du nu lege healeren i stedet? " rolleren måtte vel godt byttes omkring, men han foretrak da selv at sidde med fingrene i en, end at blive fingret. 

" Nej, det er ikke hvad jeg siger. Men lyder til at du syntes om din egen idé" et lille gips lød som fingeren i ham ramte plet. " Ved Thorne at du er lige så pilfinger agtig som ham? " måske en fortalelse, men intet sagt om det var i vagten, men bare Issac i sig selv. 
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 25.07.2023 11:46
Det var ikke tit, at begge parter havde begge fingre oppe i den anden. Typisk var det den ene, der havde oppe i den anden. Som de havde startet, Eskild i ham. Men Julius kunne ikke sidde med tomme hænder. Og hans underordnede havde selv givet udtryk for, hvis hænderne forblev på manddommen, ville de snart skulle rense vandet. Der var ikke mange andre steder at lege. Eller jo, kun fantasien satte grænser selvfølgelig. Men det var nu sjovt - og frækt - at se Eskild stønne og vride sig på grund af sergentens fingerevner. Man skulle tro, han havde haft fingrene oppe i mange - det havde han vel også. Det kom an på, hvem man spurgte og hvor mange var mange. 

"Måske. En healer har ret til at røre alt ved dig." Og med alt. Julius kunne tænke på mange ting, de kunne lave. Selvfølgelig skulle de også være lidt diskrete. De var jo ikke helt alene. Folk ville sikkert klage til byvagterne, der var på vagt lige nu, hvis Julius pludselig tog Eskild bagfra, imens den blinde byvagt holdt hårdt fat om karrets kant. 
"Ikke personligt," var Julius' svar. Han havde ikke haft fingeren oppe i Thorne, men det var ikke, fordi sergenten gik med lukkede døre. Han var sig selv. Og igen, den bedste forklædning var at være lidt mere i fokus. Hvis Julius var komplet stille og artig, ville det være underligt. "Har du da pillet dine fingre med Thorne?" Hvem skulle tro, at Julius kunne muligvis få oplysninger ved at lege i badehuset?
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 29.07.2023 09:43
Et frynsende grin blandet med et støn forlod ham modvilligt. " Tager du da lige akut karriererskift da? " ikke at Eskild ville klage over det, men så krævede det så sandelige også at scenen skiftede lokation for dem. Men, det åh så trælse men, lå på skuldrene af Eskild. 

Tæerne små krummede på ham i vandets dyb og han tog kontrolleret dybe vejrtrækninger ind. " Ha! Du ville ønske det " lød det først og med et hev han fingrene ud af sergenten og satte begge hænder om på karrets kant og pressede skuldrene frem som han rømmede sig. " Thorne ville kun prøve at snave, men han er typen som tager folk på numsen, men det sker ikke igen. Han er troligt til kvinder, skønt de er så... " åh ordet lå på tungen men han tav det i stilheden. De han kunne ikke udtale sig sådan om det andet køn lige her. 

" Hvad vil du gerne opnå Fervis? " det kunne umuligt være at torturere sine menige i badehuset vand for offentlighedens skue. 
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 21.08.2023 21:19
Et karriereskift ville ikke være ude af billedet for Julius. Jovist nød han sit arbejde som byvagt og endnu mere som sergent, men dette var ikke hans sande job. Hvis Verbatim fandt det mere fordelagtigt for ham at agere som healer - og hans evner lå plausibelt i dette - ville han ændre karriere. Men dette ville næppe ske, tænkte sergenten. At være byvagt havde sine fordele som spion. At være sergent havde endnu flere fordele. Ikke nok med, at Julius selv kunne lytte rundt omkring, skulle byvagter kontakte ham og fortælle. Han havde sine egne øre rundt omkring i byen. De hjalp ham, uden de selv vidste det.
Alligevel valgte Julius blot at lege videre og sagde: "Det kunne da overvejes. Hvis man fik lov til ting som dette." Tonelejet var tydeligt legende, drillende, jokende.

Nu var det kun den ene af de to, som havde fingrene i den anden. Eller mere præcist, oppe i den anden. "Skønt de er så hvad, Havasi?" Intet gik Julius' ører forbi. I hvert fald ikke, når han hørte efter. Og som svar på, at sergenten ville have byvagten til at færdiggøre sin sætning, valgte han at bevæge fingeren rundt i Eskild. Blot de to første led af pegefingeren. Men mellemfingeren var lige ved åbningen, klar til at trænge ind - skulle dette blive nødvendigt.

"Hvorfor tror alle, man altid vil opnå et eller andet? Må man nu ikke bare have det sjovt?" sagde Julius og han prøvede ihærdigt at lyde troværdig. Som om dette rent faktisk var grunden. Om Eskild troede på dette eller ej, måtte byvagten selv. For det var en løgn, selvfølgelig. Julius ville altid opnå noget større med sine handlinger. Intet blev gjort af ren og sker tilfældighed. 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 05.09.2023 17:45
Sergenten satte ham i en pinagtig situation, det var ikke hans element at være i badehuset eller sidde med fingre i endetarmen på denne måde, men alligevel gav han ikke efter for det, han havde blot fået hånden om skaftet væk for ikke at svine vandet til. Men skulle de fortsætte sådan, måtte de altså finde et tørt sted og færdiggøre legen, selvom han sjældent havde forventet at lade sig ende i fedtefadet med en sergent som Fervis. 

Et grynt af grin. " Skal du da tjekke min prostata med noget andet end fingre? " jokede han. Det var han så sandelig sikker på var en joke. 

Eskild fik havde begge hænder placeret på siddekanten under vandet, havde løftet numsen let for at give plads til fingrene, selvom hans vejrtrækning næsten følte sig presset og han kunne mærke armene til tider gav sig lidt som det ramte de rette punkter i ham. Brummende rømmede han gerne halsen. " Åhg... Mhm. Klamme. Klamme okay, de er klamme " brød han endelig efter og slog de blinde øjne op og følt sig kørt rund i manegen. Fingrene var en nådeløs handling på en måde som end ikke Eskild tænkte at misbruge på den måde. 

Han kneb det ene øje let sammen og lagde hovedet let forover. Følt sig varm, svedende trods for at sidde i vandet. " Alle vil altid noget, og ellers sad du ikke og truede med at presse endnu en finger op " sagde han og vendte let mod sergenten. Smilede skævt, vidende om at han ikke var lige så tungnem som de andre i vagten når det endelige kom til stykket. 
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 10.09.2023 21:58
Dette var, på godt og på ondt, meget typisk af Julius. Ikke at han fangede alle her i badehuset. Men at fange dem i blottede situationer, hvoraf byvagtssergenten kunne trække mere end normalt ud. Dét var Julius' vante omgivelser. Igen, han havde sine metoder på at få informationer, oplysninger og rygter frem. Nogen gjorde det mere diskret, men diskrethed var ikke lige Julius' kop te. Jovist gjorde han det, men i et hvis omfang. 
"Det må tiden vise, Havasi." Sådan som det gik, virkede flere instrumenter end fingre meget plausibelt. Eskild havde i hvert fald overrasket Julius. Fra at næsten nægte at tage med til at nyde vandkanten på denne måde. Ja, Eskild Havasi havde så sandelig overrasket sin sergent.

"Klamme ligefrem? Så kender man din type meget nemt da." sagde Julius legende, drillende. Og som om ordene ikke var nok, bevægede han fingrene oppe i Eskild lidt ekstra. Nærmest legende med indersiden af den blinde mand.
Selv var Julius ikke kræsen. Nogen havde begrænsninger, andre havde ingen. Hvorfor lukke af for halvdelen af ens muligheder, når man kunne have begge åbne?

Julius lænede sig også frem. Næserne var ikke langt fra hinanden, men de rørte ikke hinanden. Ingen grund til at forskrække den blinde mand endnu mere. "Jeg kan true at presse andet op i dig, hvis du foretrækker dette, Havasi?"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 11.09.2023 09:02
Det var en vandet situation og Eskild mødte sjældent en ligemand - eller overmand for den sagsskyld. Men det. havde endnu ikke lykkes Eskild at finde ud af hvad hans sergent ville med ham, hvad han ønskede at vide fra hans side af. Fingrene var dog et alt for akkurat sted til at han kunne presse nogle ting ud af ham. 
Eskild kunne ikke andet end bide det i sig. 

Et skælvende støn blev kvalt i hans svælg som han mærkede fingrene gå dybere. Fingerarbejde var normalt blot et forarbejde til en erigeret penis' entre, men end ikke han forventet de skulle gå i de retninger. Hovedsageligt fordi Eskild ikke lagde sig med kollegaer. Ikke flere på en gang. " Jeg har alle dage foretrukket mænd " sagde han med en ryst i sin stemme og rømmede den i et forsøg, men han var så opmærksom på fingrene der lå vinklende i ham. 

De var tæt, han kunne fornemme varmen fra den anden. Kropsvarmen og udåndingen, den var unik. Der var noget med Fervis, noget ikke menneskelig. 

Mimikken faldt lidt som han hørt truslen. Kendt man Eskild ret, ville man vide at han så gerne ville gå med til det, noget så frivilligt endda. Men en ting var at ligge med små tilfældige mænd eller genkendelige individer man opsøgte sporadisk her og der, men en mand så i samme mængde som man så manden der hjemme. Det blev for risikabelt en leg. 
Men et selvtilfreds smil kryb let op på den ene mundvige: " Du kan true alt det du vil, men jeg giver mig ikke, Fervis " lagde han stille ud. " Så hvad vil du vide? ".
Julius

Julius

Byvagtssergent

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 189 cm

Beanstalk 10.10.2023 09:46
Hvordan det eskalerede havde end ikke Julius forudset. Jovist havde han ikke afvist, hvis de to skulle ende sådan her. Meget vel havde de to ikke snakket om det før, men rygterne var gået om, at Eskild kastede bold til medspillere frem for modspillere. En spion fra Verbatim elskede rygter. De skulle lige bekræftes først, men det havde Julius i hvert fald gjort nu. Fingrene i byvagten var bevis nok. Det skælvende støn var blot prikken over i'et. Et ekstra bevis så at sige.
"Altid godt at vide, hvad man foretrækker. Ingen spildt tid." sagde Julius tungt og drillende. Der var han modsat. Eller egentlig ikke. Han vidste, hvad han foretrak. Forskellen var bare, at byvagtssergenten foretrak begge. Mænd, kvinder. Ja, mon ikke intet-køn også havde en hvis tiltrækningen for ham? Han måtte prøve det. Engang. Lige nu var han igang med at prøve Eskild. Og sikke en prøve!

Fingrene fortsatte blot deres leg i ham. Ingen grund til at ændre, hvad der virkede. Det var et fint forspil. For nu. "True ligefrem? Mærker du nogen klinge mod din hals, Havasi?" hviskede Julius. Varmen fra ham var ikke meget. Det var ikke nok til at lave et boblebad i deres kar. Men det var mærkbart. Sikkert især for en blind mand. Hvis Eskild legede ordentligt, kunne han meget vel få en lille oplysning fra Julius. Hvis ikke den blinde mand allerede havde regnet sig frem til det. Byvagter skulle jo gerne have lidt mellem ørerne. "Ja, hvad vil jeg vide fra dig mon?"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 21.10.2023 00:29
Det sitret og summede utåleligt meget i ham, fingrene der fyldte ham markeret sin plads gang på gang, og det var vidst aldrig helt nok for sergenten der bare fortsat som de var i enerum. Men Eskild bed sammen og sank blot det opspyt som munden blev ved med at skubbe frem i svælget på ham. 
Eskild havde ikke i sinde helt at svare på det andet som blev sagt. Det var ikke en sætning som bød op til svar, og han havde nu allerede erfaret at sergenten var til alt med en puls og en passende alder. 

En hånd placeret sig på låret af Julius og han klemte til med hånden i låret. " Det er lige før vil jeg vove påstå " svaret han og kvalte et længstefulgte suk i svælget på sig selv. Han følte varmen, det var alligevel som den steg en smule i vandet, men ikke forfærdeligt meget, men nok for at han kunne fornemme det modsat andre nok ville. De ville ikke skænke det en tanke, det var han bevidst om. 

Eskild spændte kæben og trak tvungen mundvigene op så det lade sig pænt i folder for smilerynker og han rynkede næsen let. " Det ved jeg ikke, det må du fortælle mig, og jeg skal se.. om jeg kan være dig behjælpelig " fremtvungen venlighed, men det var aldrig helt i hans interesse at være så behjælpelig, men hvis det kunne stoppe den leg sergenten havde sat i gang, uden at lave en scene ud af det, skulle Eskild nok tage det op til overvejelse. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Venus , jack
Lige nu: 3 | I dag: 8