Alister Sølvklinge

Alister Sølvklinge

Byvagtssergent

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 192 cm

Krystal 26.10.2023 09:08
Alister kunne ikke engang helt forklare, hvad der var ved Eskild, som gjorde ham så forbandet vred. Den provokerende antydning af et smil, den påståede venlighed.. I det mindste står jeg ved, hvem jeg er ..
Som om Eskild antydede, at Alister ikke ville indrømme noget. 

Han havde lyst til at tage fat i Eskild, ruske i hans skuldre og gentage sine ord til Stian: Jeg er ikke til mænd! Men det ville være at indrømme, at han troede, at Eskild troede, at han var til mænd. Bedre, at tanken slet ikke havde strejfet ham..

“Arbejdet kalder, Havasi. Jeg tror ikke vi har mere at tale om.” Afbrød han hastigt, inden han resolut marcherede ud af rummet. Selvom han havde forsøgt at få det sidste ord, havde han en ubehagelig følelse af, at Eskild havde “vundet” denne konfrontation. 

Alister Sølvklinge har forladt tråden.

Eskild

Eskild

Byvagt i det øvre bydistrikt

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Alt i intet skreg for at Alister ville ikke lade Eskild få det sidste hoverende ord, men at halvelveren kunne tøjle sine ulmende vrede. Det var chokerende, så selv dragetæmmer ville måbe. 

Eskild så blind tefter sergenten og presset underlæben lidt ud som han tryggede på hvordan manden gjorde sine antræk til at gå. "Du var den som opsøgt mig, husk det" smed han alligevel lige afsted, men fulgte nu alligevel sergentens ord om at arbejdet kalder

Eskild har forladt tråden.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8