Nye tider nærmer sig hastigt

Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 16 år

Højde / 156 cm

Hobbit 10.08.2024 17:24
Raniya syntes ikke at deres familie og kultur var svær at forstå. Det var vel blot fordi de ikke prøvede! Hun var ikke blind for rygterne og de sårene ord om hendes familie og den måde de lever på. Hun bøjede hovedet i accept af sin fars ord. Han havde ret. Far havde altid ret.

Selvfølgelig. Jeg vil ikke skuffe dig, far.” hun mærkede et sug i maven. Han havde aldrig set så alvorlig på hende før. Faktisk var hun ikke sikker på han havde brugt så meget tid i hendes selskab alene før og hun følte sig umådelig beæret. ”Jeg vil gøre dig stolt.” fastholdte hun og rankede sig. Håbede at hun vidste den rette indstilling til at gøre sig fortjent til sin fars accept.
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 31.10.2024 20:15
Var det forkert af en fader at udnytte sit barns blomstrende magi? Det var ikke noget Kazimi-familien plejede at holde sig tilbage fra - børn blev trods alt også mere eller mindre avlet af et behov for arvinger og en stærk familie, end nødvendigvis kærlighed. Sephyran selv var også klar over, at han selv var produkt af det samme.

Men han holdt også meget af Raniya. Hun var hans datter og måden hendes øjne så ham på, var næsten nok til at gøre fyrsten blødsøden. Kunne han holde hende væk fra alt verdens ondskab, gjorde han det gerne. 

"Jeg er ikke i tvivl om, at du vil gøre mig stolt." Svarede han hende med antydningen af et smil bag det gyldne overskæg. 

"Et par handelsmænd fra Medanien vil besøge os i morgen eftermiddag. Jeg tænker, at det vil være en passende lejlighed for dig at afprøve vores lille aftale." 

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fisk
Lige nu: 1 | I dag: 9