Åben

Varme sten og damp i flæng

Ingvild Jernnæve

Ingvild Jernnæve

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 174 cm

Ingvild tsk'ede, og rystede på hovedet af Ompries. Hun troede ikke på, at han ville kunne slå hende. Nej, ikke tale om. Hun var trænet til kamp, og vidste at hun kunne slå hvem som helst, når bare hun lagde sit hjerte og hoved i ligningen. Hvis hun gjorde alt hvad hun kunne, så kunne hun næppe tabe. Nej, hvis blot hun lagde heart and soul i, så kunne hun vinde over hvem som helst. Med hendes hjerne og kamperfaring, så var det umuligt at tabe. Især til sådan en lille mand, som ham foran hende.

"Det tror du alligevel? Skal vi lade det komme an på en prøve?" udfordrede hun ham med, og lagde hovedet let på skrå, som hun så indgående på ham.

"Så du tror ikke, at du kan tage mig? Eller var den del rigtig nok?" kom det næsten kælent fra hende, som hun smøg sig op af ham, kun for at tage et par skridt baglæns, og plaskede en del vand i hovedet på ham. Hun havde for længe siden sluppet hans nakkehår, og var egentlig klar til at gå i sin vej nu. Hun var færdig med at drille ham, og havde endda vendt ryggen til ham også. Hun var done!

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 04.05.2022 22:14
Han lagde hovedet på skrå og sukkede en smule som hun sagde sine ord. Han var for længst kommet over hende. Hun var ikke længere værd at bruge tid på. Han mærkede hvordan hun slap nakkehårene og han rettede sig ordentligt op og tog armene oven på kanten.

"Desværre jeg har mistet lysten til dig" svarede han og havde for længst glemt hvad det var han ville. På ingen måde ville han være sammen med hende, hun virkede for voldelig. Det var langt nemmere med dem som blot kæmpede lidt imod, ikke med en der havde styrke.

Han rejste sig op fra karet som hun havde fjernet sig fra ham og han vendte sig om for at bruge tiden på noget andet end lige netop hende. "Ses du... Jeg har andet at bruge min tid på" svarede han og smilte svagt for sig selv, han lagde hovedet lidt på skrå og kiggede lidt rundt inden han bevægede sig ud af badehuset for at tage tøj på og komme videre i dagligdagen.

Ompries har forladt tråden.

Ingvild Jernnæve

Ingvild Jernnæve

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 174 cm

Ingvild rystede på hovedet med et skævt smil. Så han turde alligevel ikke, når det kom til stykket. Rart at vide.

Ingvild Jernnæve har forladt tråden.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1