Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Lokation / Juvelen: Dianthos' Havn

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel løb af sted i fuld fart. Han spurtede så hurtigt han kunne, og drejede så skarpt til højre ude af syne for Jason. Så måtte han jo se, om han kunne finde ham. Tænkte Ezekiel iltert, og drejede igen skarpt til højre. Han løb og løb, og mente selv, at han var udenfor Jasons synsvinkel. Så han drejede endnu en gang til højre, og fandt sig selv gemt bag en kæmpe skraldebunke.

Nu håbede han bare, at Jason ikke fandt ham, selvom hans hale stak ud.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 01.08.2021 16:57
Sporene i mudderet var ikke til at tage fejl af. Ezikiel var nem at spore fra de mange klove der havde løbet her og som var dybe. Han sukkede en smule og fulgte efter sporerne. Han drejede præcis samme vej som Ezikiel havde løbet. 

Først da han stod foran skraldebilen lagde han hænderne over kors og kiggede på halen der tittede ud fra bunken. “Du ved godt du er nem at finde ikke?” Kom det fra ham og kiggede hen imod ham stadig med korslagte arme.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel trak halen til sig, netop som han hørte Jasons stemme. Han så surmulende på ham, og satte armene over kors. Med et teenage tvært ansigtsudtryk sagde han: "Hvorfor bliver du ved med at følge efter mig? Er du helt besat af mig eller hvad?"

Så rejste han sig fra jorden han sad på, og børstede jord af sine knæ. Han var iklædt en slidt trøje og et par bløde men beskidte hørbukser, som var for korte til ham. De var trods alt lavet til et mennesker. Han fnøs irriteret, og rullede øjne af Jason.

"Bare lad mig være! Okay?" mumlede han surt.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 01.08.2021 19:41
Et suk kom over hans læber og han rystede lidt på hovedet. “Fordi jeg skal være sikker på du ikke roder dig ud i noget ballade, er det så vært at forstå?” Kom det neutralt og roligt fra ham. Han ville nødig se en anden minotaur komme i spjældet, men hvis det var en lærerstyrke han skulle have så måtte det jo være sådan.

“Jeg lader dig være hvis du opføre dig ordentligt og ikke laver mere ballade, så som at banke en anden halvt til døde” kommenterede han og holdte stadig armene korslagte.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel så irriteret på ham. Hvorfor blev han ved? Hvorfor blev han ved med at følge med ham? Hvorfor i alverden? Så gå dog væk! Tænkte han surt.

"Ja!" knurrede han vredt, og rullede øjne af ham, "Det er pisse svært at forstå, så smut med dig, og lad mig være!"

"Jeg gør hvad der passer mig, så fis af!" brølede han irriteret, og lagde armene over kors, og matchede uden at tænke over det Jasons positur. Han løftede så næverne truende, som havde han tænkt sig at slå den anden minotaur.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 01.08.2021 21:08
Han sukkede igen og kiggede på ham hvorefter han rystede på hovedet. “Desværre det kan jeg ikke” kom det fra ham og overvejede muligheden for at sende ham over til byvagterne for at tæve et menneske halvt til døde. Forhåbentlig hvade mennesket det godt uden for mange men.

“Og jeg kan ikke lade dig gå rundt sådan der, men måske en tur i spjældet ville gøre dig godt?” Kom det fra ham og trådte nogle skridt tættere på. Han havde endnu ikke sluppet kæden fra livet, men han kunne godt ende med det hvis det blev nødvendigt.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel var overmodig, men bestemt ikke dum. Han vidste godt, at han som 15-årig knægt ville tabe en kamp mod en fuldvoksen minotaur. Det var han slet ikke i tvivl om, at han ville. Så derfor havde han endnu ikke forsøgt at slås sig vej gennem at få lov til at være for sig selv. Så dum var han altså bare heller ikke.

"Kom bare an, gamle mand," knurrede han provokerende, for nu var han altså ved at få nok af den sentimentale idiot. Han gjorde kom-an-tegn med den ene hånd, og tog øksen fra hvor den var spændt fast på hans ryg. Det var et dobbeltsidet våben lavet til to hænder, og den var stor og tung. Men den var smuk, og mere kunstfærdig end minotaur våben normalt var.

"Jeg slår dig til plukfisk!" kom det iltert fra ham, han havde fået nok nu.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 02.08.2021 18:59
Et suk kom fra ham. Så vred Ezikiel var, det var en rigtig skam og det var ærgerligt det skulle komme så vidt. Han regnede ikke med at hans lille op at slås i dag, men han orkede ikke lige frem at høre om et dødsfald fra en anden minotaur der kunne have været under hans arm.

“Hvis det er det du ønsker…” kom det fra ham og trak kæden af så den lyste gyldent i hans hænder i det han rørte kæden. Kæden lå slapt ned imod jorden mens den lyste og han holdte sin hånd på kæden. Han ville ikke gøre ham ondt på nogen måder, men det kunne ende med det hvis han ikke passede på.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel brølede vredt af kampgejst, og løftede den tunge økse. Den var selvfølgelig ikke tung for ham, han var jo en stor, stærk minotaur, men for et menneske ville den være så godt som umulig at løfte. Den vejede godt til, men igen, det var ikke noget problem for Ezekiel. Men det ville bestemt være et problem, for et mindre væsen. Det var også derfor det var den han plejede at bruge. For at forhindre en modstander i at bruge våbnet imod ham.

Han kastede sig frem imod ham med øksen hævet, og kom godt op i fart, eftersom han var trådt et par meter baglæns, for netop at få fart på sig.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 02.08.2021 23:13
Jason blev stående hvor han var. Han rykkede sig ikke en meter heller ikke da Ezikiel gik til angreb. Han svingede lidt med kæden som swoopede på jorden som den ramte hver gang. “Det bliver værst for dig selv min unge ven” kommenterede han og ventede på Ezikiel var tæt nok på. Først da Ezikiel kom tæt nok på svang han kæden så hårdt imod ham aå den lavede en bue for at indfange ham, inden han trådte til side og fik et lille sår fra Ezikiel økse i siden, men han tog det ikke så tungt.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel var måske ikke lige så stærk som Jason, men han var altså mindre og også hurtigere. Derfor nåede han lige nøjagtigt at kaste sig sidelæns, og væk fra kæden, som den anden minotaur svang mod ham. Kæden lignede ikke noget særligt. Den var af et slags metal, og næppe specielt tung. Det eneste unaturlige ved den var, at den lyste. Det kunne Ezekiel ikke rigtig forstå.

Men han fik da ramt Jason ganske lidt med øksen, og gav ham et mindre sår, så han var tilfreds. Han rullede et par gange rundt om sig selv, før han kom på benene, og hævede øksen igen.

"Nej, det bliver værst for dig, gamle mand!" svarede han iltert, og løb hen imod Jason igen med øksen hævet. Han svang den mod Jasons ene ben, og håbede han ville ramme ham.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 06.08.2021 01:02
Nok virkede kæden ikke af noget specielt. Men hvis Jason først fik kæden rundt om Ezikiel så ville kæden svare til at bryde den med 300kg. Hvem kunne bryde en kæde der svarede ril den slags kilo? Ingen som Jason havde mødt. Normalt vejede kæden kun 20kg men eftersom kæden glædet i det han tog fat i den var den noget tungere.

Han sukkede opgivende af den unge minotaur og svang kæden på ny imod Ezikiel i det han kom nærmere for at få kæden rundt om ham. Men det fejlede i det Ezikiel svang ud efter hans ben. Nok var han ikke hurtig, men han flyttede sig uden problemer til at Ezikiel ikke ramte, og denne gang vendte han sig rundt for at svinge kæden imod Ezikiel liv.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel ramte desværre ikke Jasons ben, og var nær faldet forover, hvis det ikke var fordi kæden blev slynget om hans liv. Så han blev holdt tilbage, og mærkede straks kædens tyngde. Den vidste han, at han ikke ville kunne komme ud af. Han vred sig og sprællede, men tabte øksen for fødderne af Jason.

"Hey! Det der er snyd! Jeg troede vi skulle slås rigtigt!" brølede han vredt, og fortsatte med at vride sig, så godt som han nu kunne, men kunne ikke komme fri!

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 06.08.2021 21:41
Kæden var en succe og heldigvis for det. At have en vred minotaur løs i Dianthos ville kun give problemer. Rent faktisk vidste han ikke hvad denne unge minotaur kunne finde på når han var så vred, så hellere stoppe ham i tide frem for noget andet.

“Slås? Nej ikke i dag min fine ven. I stedet kan du bruge noget tid på at køle ned eller komme i spjældet, dit valg” kom det fra ham og strammede kæden en smule som han bevægede sig tættere på for at tage øksen op i hånden og vejede den lidt, dog gav han aldrig slip på kæden.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel skrabede hidsigt i jorden, men sprællede ikke mere. Han kunne tydeligt mærke, at han ikke kunne komme fri af kæden. Den vejede ham totalt ned. Alligevel stod han stædigt på sine klove, selvom en slappere modstander på nuværende tidspunkt ville være sunket i knæ. Men han nægtede. Han ville ikke vise den anden, at han kunne overgå ham. At han var svag.

"Så kom da og slås som en mand! I stedet for det her tarvelige trick!" knurrede han og vred sig lidt igen, men kæden gav sig altså ikke den mindste smule.

"Hvor som helst, hvor jeg kan være i fred for dig!" Han spyttede på jorden lidt fra Jasons klove.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 08.08.2021 03:21
Så længe Jason holdte fast i kæden ville den følels meget tung, og ubrydelig med mindre man kunne ødelægge en 300kg tung kæde. Men han gav sjældent slip når han først havde fast i den. Men så igen denne her fyr havde vidst også fortjent at være i en kæde som denne.

“Har du ikke forstået det endnu? Jeg vil ikke slås” det var det sidste Jason ønskede. Han var aldrig og havde aldrig rigtig været en voldsmand. Der skulle det gode og det onde til for at der var balance i verden. 

“Som du ønsker, så bliver det spjældet” kom det fra ham og hev en smule i kæden. Han gik over til Ezikiel og tog fat rundt om kæden som var bundet rundt om ham og begyndte at trække ham med.
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Det tændte Ezekiel fuldstændig af. Han hev og sled i kæden, selvom det ikke nyttede ret meget. Så skrabede han i jorden med sin ene klov, og fnøs vredt, "Du vil ikke slås? Hvilken ynkelig undskyldning for en minotaur vil ikke slås?!"

Men meget mere fik han ikke sagt, før Jason begyndte at trække af sted med ham. Og uanset hvor meget han strittede imod, så blev han altså trukket anyways. Han endte endda med at gå med til sidst, fordi det gjorde ondt at blive trukket i på den måde. Men han fnøs gentagende gange, og gjorde alt for at vise, at han ikke var tilfreds med den her situation overhoved!

"Du er ynkelig. Gider ikke slås? Ha! Du er ikke engang en rigtig minotaur," forsøgte han at tirre ham med.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 10.08.2021 16:49
Nej han ville ikke slåsse, han havde andre ting at bekymre sig om og denne ene ting var blandt andet Ezikiel og hans mangel på respekt for andre folk. Han brummede lidt uden at svare ham men trak blot afsted med ham som om han havde gjort det hele sit liv. Der ville være et stykke vej hen til spjældet.

“Jeg kan styre mit temprement selvom jeg er minotaur. Jeg har selv haft mine udfordringer, men jeg fandt en levevej jeg kunne acceptere, det samme kunne du når du har styr på dit temprement.” Han trak lidt hårdere i kæden som de drejede ned ad en sidegade for at Hove Ezikiel lidt tættere på blandt befolkningen. 
Ezekiel

Ezekiel

Byvagt

Kaotisk God

Race / Minotaur

Alder / 21 år

Højde / 210 cm

Ezekiel kunne ikke gøre ret meget andet end at sprælle lige nu, og smide edder og forbandelser (ord selvfølgelig) efter Jason.

"Du er en ynkelig udgave af en minotaur. Du vil jo ikke engang slås med mig på hæderlig vis. Så kom da an for Zaladin!" brølede han af ham, og formåede at rette et spark mod Jasons ene ben.

Jason Monrad

Jason Monrad

Kommandørkaptajn

Sand Neutral

Race / Minotaur

Lokation / Dianthos

Alder / 92 år

Højde / 235 cm

Fnuggie 10.08.2021 19:54
Jason sukkede hvad skulle han ellers gøre? Det var en vild minotaur der aldrig havde fået en opdragelse. Det var en skam. Han håbede ikke hans egen pige blev sådan der. Og straks tænkte han på hende og hvordan hendes liv kunne blive når han ikke var der.

“Nej jeg vil ikke” kom det fra ham og fik et spark ind og brød lidt i knæ. Men han gav aldrig slip på kæden. “Du kan kalde mig hvad du vil, men så længe du ikke kan opføre dig pænt og tale pænt kan jeg ikke se nogen grund til at slippe dig fri” hele tiden havde han sin datter i tankerne.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8