Hund og kat imellem

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 03.04.2021 21:09
September 2014

En af dine drenge er faldet i med Nox-sælgerne fra Ringen. Om tre dage ryger hans kontakt ind i Lysets varetægt. Jeg advare dig, ulv, fordi din knægt er ude på et sidespor, og jeg ikke har lyst til at se ham falde sammen med resten. Hvis det her info når kontakten og han pludselig flygter, giver jeg dig skylden. 

Du har ikke lyst til at få skylden. 

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 17.04.2021 14:07
September 2014

Zirra,
Der er ingen grund til at skrue bissen på.
Han er stikker. Jo længere væk han kommer fra Os, des mere sikker er han. Gør med ham, hvad du vil. Jeg har ikke tænkt mig at advare ham.
For resten; hvordan går det med dine forældre?

”Måske hun ikke har forældre…”
”Det er et skud i tågen, ja. Men hvad ved vi om hende indtil videre? At hun arbejder, hvis ikke direkte for Lyset, så for en, der gør. Hun har adgang, eller har skaffet sig adgang, til nogle af de offentlige registre og uanset, hvad de forsøger at pakke os på, så er det ikke alle, der frit kan komme spadserende og skaffe sig adgang til filerne. Hun må desuden være på alder med os eller ældre. Og hun har perioder, hvor hun er væk, der på en eller anden måde også er planlagt, for ellers ville hun ikke kunne advare os om, at hun i en periode ikke er kontaktbar.”
”Soldat?”
”Måske. Noget i den stil. Eller sekretær for en eller anden Ridder. Men… det burde være til at finde ud af, ikke?”
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 17.04.2021 21:10
September 2014

Han sidder i arresten nu, så jeg håber det er langt nok væk for dig. Har du mange stikkere i dit kobbel?

Hvad angår mine forældre har de det sikkert bedre end dine, ulv. Jeg er ikke fra gaden lige som jer. Og du kommer ikke til at møde mig. Det er stadig for farligt, og vil nok blive ved med at være det, så lad være med at få for høje forventninger. 

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie
Lige nu: 1 | I dag: 8