Fortidstråd: En ugentlig aftale

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 21:11
Ulven smed snuden i vejret i et bekræftende nik, hvorefter den satte sig foran den anden og så på ham med opmærksomme, stirrende øjne.
Junos’ duft blev intensiveret i sin kraft, da han satte sig på knæ foran ham og des nærmere han kom. Pludselig kunne Pax ikke dufte eller fornemme andet end ham, og sensationen, det medfødte, var så ulig noget andet, han før havde mærket. Instinktet i ham blev vækket til live på ny, som havde det altid befundet sig i dvale og Pax kun havde udnyttet det i en sådan tilstand, uvidende om, med hvilken kraft det i virkeligheden kunne besidde –

Ulven var nær med at eksplodere og overfalde Juno med sine egne kærtegn. Bevidst om, at det dog kunne misforstås – det ville jo være ganske kønt, hvis Juno troede, at han i virkeligheden forsøgte at æde ham, og derfor stak afsted til Dianthos med alt hvad tøj og støvler kunne holde til – forblev Pax siddende; stiv og med opspilede øjne og næsebor, der vibrerede, som Pax åd Junos duft grådigt.

Da Junos’ hænder dog kolliderede med den pels, der aldrig før var blevet berørt, kunne Pax ikke længere forblive, hvor han var, og som Juno lænede sig frem, således gjorde også han.
Ulvens hoved skød ind og lagde sig mod den blonde mands skulder, hvorefter Pax, undersøgende og uden omsvøb, lod sin bløde snude glide hastigt omkring. En stor pote lagde sig, end ikke øjeblikket efter, på Junos’ bryst og Pax skubbede den anden ned på ryggen, hvorefter han selv fulgte med.

Snuden for omkring; op i det blonde hår, ned langs kæben, henover ansigtet til den anden side, ned til halsen og op igen, af veje der var drevet af de bølger, Pax fortsat mærkede. At tage Juno ind i sin anden form, den, hvis sanser var så meget bedre end menneskeskikkelsen, var en ubeskrivelig oplevelse og Pax kunne ikke stoppe eller tilbage sin ivrige udforskning.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.09.2020 21:54
Juno landede på ryggen i det bløde, grønne græs, men fjernede ikke sine hænder fra pelsen de var begravet i; heller ikke da ulvens snude bevægede sig hen over hans ansigt, op i hans når og ned ad hans nakke. Lige så ivrig som dyret var efter at opleve Juno, var Juno ivrig efter at have fat om den. For det var trods alt stadig Pax. Pax, der havde hovedet helt oppe mod Junos hals, Pax, der snuste til ham og havde skubbet ham ned at ligge og var lænet ind over ham nu. 
Dén tanke var også, hvad der fik Junos puls til at stige og hans vejrtrækning til at blive tungere.

"Jeg kan næsten bedre lide dig sådan her. Ikke så mange dumme bemærkninger." Juno forsøgte at joke omkring igen, men hans hjerte sad i halsen på ham, og han kunne ikke stoppe sig selv fra at lægge en hånd om ulvens kæbe og skubbe en tommelfinger imod en af dens skarpe hjørnetænder.
"Du er næsten lige så stor og farlig i ulveform, som i menneskeform, hva?" spurgte han åndeløst og sank en klump, pludselig nervøs for at han havde afsløret noget personligt. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 22:10
Pax hørte, nu klarere end nogensinde, hvordan Junos’ puls steg; som den spætte, der hakkede løs på en træstamme, et stykke derfra.
Spøgefuldhederne og den fortsatte kærtegn i hans askegrå pels, fik Pax til at bide de skarpe tænder sammen, så lyden af hans klappende kæber, skabte et kortvarigt ekko i den lille lysning. Pax havde nemlig besluttet sig i samme øjeblik; nok kunne han ikke snakke, men han kunne stadig give igen. Så man godt efter, og troede man på den slags, lignede det også at ulven smilede.

Da Juno dernæst lod sin tommelfinger glide ind og ramme hans ene hjørnetand, knurrede Pax, så det rumlede fra struben. Han trak sit hoved op, rejste børster og blottede perlerækken af de sylespidser tænder, hvorefter han straks fortrak grimassen og i stedet klappede med tænderne endnu engang; hans grin. Noget, han stadig forsøgte, at kommunikere til Juno, foruden talens brug, ved at fnyse og dernæst kaste snuden op i vejret.

Ikke sikker på, at Juno virkelig forstod, at også han drillede, lagde Pax sig tungt ned ovenpå ham og lod sin lyserøde tunge glide henover hans ene kind.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.09.2020 22:42
Junos øjne blev store, imens ulven gik fra stor og farlig til farligere og skræmmende, på en måde der bestemt ikke var dårlig. Pax's ulvetænder var hvide og spidse, og hans knurren lød som om den kom helt nede fra hans mave, på en måde der gav Juno lyst til at stikke hele sin hånd ind i ulvens mund. I stedet trak han den til sig, og brød ud i latter, af lige dele lettelse og glæde, da ulven klappede med kæberne igen. 

"Jeg ved, du aldrig ville gøre mig noget," insisterede Juno, selvom han ikke kunne benægte sin høje puls. Ulven var stor og farlig, men ikke farlig for ham. Juno stolede på Pax og følte sig tryg med ham, menneske eller ulv.
Juno møvede sig til rette under den tunge ulv, med et smil, der blev til helhjertet latter, da dens varme, våde tunge mødte hans kind. "Tak," spruttede han, stadig grinende, imens han tørrede savl af sin kind, og trak ulvens hoved helt ned til sig, for at lave overdrevne kysselyde mod dens kind, over dens øje og mod dens øre, indtil han gav op og bare gned hele sit ansigt op mod dens, hans arme lagt om dens stærke krop og hans fingre begravet i den tykke pels. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 22:58
Pax lod struben brumme tilfredst ved alle de lejligheder, Juno gav ham; de overdrevne kys, kærtegnene og den unge mands for evigt kække mund. Det var berusende; sensationen så ulig noget andet, de før havde gjort for hinanden og da Juno trak ham ned til sig, kunne Pax ikke dy sig og måtte endnu engang lade tungen glide henover den salte hud; denne gang var det halsen, der stod for skud. Juno smagte anderledes med ulvens tunge, og Pax mærkede, hvordan et sanseligt behov begyndte at stige; han vidste ikke hvorfor, eller hvorfra lysten kom, men alt Pax pludselig kunne tænke på, var, at fortærer Juno rub og stup.

Med ét rejste ulven sig og lod sin snude glide henover begge af Junos’ øjne, som tegn på, at den anden skulle holde dem lukkede. Dernæst krøb han ned ved hans støvlebeklædte fødder og skiftede skikkelse. Forvandlingen efterlod ham nøgen på det grønne græs – nøgen og hård.

Pax aflagde straks afstanden til Juno, så deres ansigter atter var ud fra hinanden. Hans åndedrag var så hektisk og overfladisk, at selv Pax bed mærke i det, men han smilede så bredt, at smilehullet atter tittede frem.
Han ville gerne sige noget; fortælle Juno, at hans duft var berusende, at hans kærtegn overskyggede alt andet, han nogensinde før havde prøvet og at han ville have ham, hele ham, igen og igen. Pax ville så gerne lade ordene forlade ham, men de ville ikke ud og han opgav, for i stedet at lade deres læber mødes; deres kroppe ligeså, da Pax lagde sig ovenpå Juno. Hans læber var krævende, næsten dyriske i dens sult efter at mærke den andens mund. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.09.2020 23:29
For hans skyld havde ulven ikke brug for ord; Juno forstod tungen mod sin hals lige så tydeligt som han forstod snuden over sine øjne. Først da han mærkede Pax's ånde mod sit ansigt, åbnede han sine øjne igen, for at møde Pax's menneskelige blik. 
Den anden fyrs læber mod hans var en velsignelse og Juno gengældte grådigt kysset. Han havde opbygget en lyst, imens Pax havde været ulv, men den lyst blev kun mangedoblet da fyren rent faktisk lå over ham i sin nøgne menneskeskikkelse.
"Pax," hviskede han stakåndet imellem kys, hans tone bedende. "Hjælp mig med dem her." Han løftede op i sin røv, så godt som han kunne med Pax's vægt på sig, for at hive i sine bukser, selvom han umuligt kunne få dem af uden Pax's hjælp. Forsøget var også mest til for at understrege, at han ville have dem af og at Pax skulle hjælpe ham. Det var trods alt hans skyld at han lå på en skovbund og hungrede efter hans krop og kærtegn. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 10:41
Pax forsvandt straks fra sin liggende position, ned til den andens ankler, hvor han greb om støvlerne og løsnede dens knuder. Han var så optaget af, at Juno også skulle være nøgen, at han slet ikke opdagede, hvor genstridig de – for – stramme snøre var.
Dernæst var det buksernes tur og Pax, i selskab med Juno, fik omsider også dem, møvet ned over de skarpe hofteben. Pax smed bukserne et eller andet sted hen, men var ligeglad, så længe de ikke forblev på.

Hvor deres første gang havde været intens, var denne anden gang i stedet en kollision. Pax tænkte ikke længere, men reagerede instinktivt og sultent i det, at han søgte tilbage til Junos’ mund med sin egen og lod sin ene hånd glide ned mellem den andens ben.
Du så – pisse – dejlig”, hviskede Pax åndeløst, som hans hånd startede sin effektive kærtegn.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.09.2020 12:32
Juno kunne have udnyttet tiden til at tage sin skjorte af, imens Pax løsnede hans snørebånd for ham, men det gjorde han ikke. Han var ikke helt sikker på hvorfor; fordi han ville have Pax til at tage sig af dét også, eller fordi han gerne ville svede i den, indtil Hector ikke kunne være i tvivl om, hvad han havde lavet med Pax. 

"Den store stygge ulv har heller ikke været andet end sød i dag," svarede Juno, og lagde et ben op om Pax's ryg, så han kunne komme til med sin hånd imellem hans ben. 
Junos lem var begyndt at vokse, fra det øjeblik ulven havde lagt sin vægt på ham, men lige så snart Pax's hånd kom i nærheden af den, blev den stiv som jern og Juno vred sig utålmodigt under ham, imens hans egne hænder blot havde fundet op til Pax's hår, der nu mindede ham om ulvens pels, og som han gav et forsigtigt ryk, for at få ham til at lytte.
"Hold mig nede og gør mig beskidt. Efterlad mærker på mig og kom i mig," beordrede han stakåndet, imod Pax's læber. Det var ikke gået fordi hans næse, at Pax ikke havde udstedt en eneste ordre hele dagen, og Juno var nødt til at gribe muligheden for at være dén, der gav dem. Om Pax fulgte dem eller ej, så var han nødt til at vide, hvordan den ældre fyr ville reagere på dem.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 13:06
Pax fnøs moret mod Junos’ læber, for optaget af deres foretagende til at være i stand til at svare. De næstfølgende ord – nej, ordren – fik dog den ældre mand til, instinktivt at sætte tænderne i den andens hårde skulder og der var intet forsigtigt eller blidt ved dét møde. Det var en kærlighedserklæring og en forsikring om, at Pax stadig gav kommandoerne, at hvis han tog Juno, kom i ham og efterlod mærker på hans krop, at det så var fordi, at han ønskede det.

Et sted i hans stille sind måtte Pax også konstatere, at ulven genkendte legen om magt. At det var ulven der drev instinktet men Pax lod den, ikke i stand til at kæmpe imod.

Pax’s hånd forlod Junos hårde manddom og søgte om på hans ene balde; gestussen skulle skabe plads og give støtte til hans egen hårdhed, der lige dele ivrigt og tålmodigt, som havde de al tid i verden, søgte ind i Junos’ indre.
Dernæst gjorde Pax dét, Juno havde bedt ham om; han tog ham på den græsfyldte skovbund og efterlod et aftryk af sine tænder nær den andens kraveben.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.09.2020 15:07
Der var ingen til at høre dem så langt ude i skoven, men Juno bed alligevel et støn i sig, da Pax bed ham. Havde han bidt ham med sine ulvetænder ville Juno ikke have været i tvivl om, at han ville have trukket blod, men nu slog han sig mere end tilfreds med at der bestemt ville komme et mærke ud af det bid Pax lige havde givet ham i skulderen.

Juno stønnede og vred sig under Pax, svedte hvor deres varme hud rørte hinanden, og bed og kyssede hans hals, indtil han også havde efterladt sit eget mærke på Ulven. 
"Pax, jeg-" mumlede han, da Pax skubbede ham tættere på kanten. Jeg elsker dig. Jeg vil have dig og kun dig. Men det var for meget at sige. Især nu, hvor Pax ikke ville tro på ham. "Jeg - er så tæt på," sagde han i stedet med et støn og trak Pax med ned i et kys, så han kunne holde ham tæt på sig, imens han stønnende og klynkende kom imellem dem. Det var alt for hurtigt, hurtigere end hvad han ellers havde oplevet, men det var jo Pax, og Juno skammede sig ikke. I stedet grinede han, fyldt med glæde, og nev om Pax's brystvorte.

"Igen," bad han med et grin. "Jeg kan godt sidde øverst, hvis du er ved at blive træt, gamle mand." 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 17:49
Pax lod sig dirigere ned, så Juno kunne afkræve ham sine læber. Ordene var ikke gået forbi hans tåge af tankeløst begær, og Pax fortsatte sine rytmiske stød, indtil Junos’ støn afslørede, at han havde nået sit klimaks og han mærkede dens anden varme ramme sit maveskind.

Gamle mand?”, gentog Pax, hans vejrtrækning overfladisk men hans stemme moret. Han rev sit hoved til sig og lod sit blik fæstne sig i Junos’ blå, hvorefter han fnøs halvleende. ”Siger knægten, der ankommer for tidligt”, gav han drillesygt igen, hvorefter Pax langsomt lod deres kroppe adskilles.

I et fast tag om den anden, rullede Pax om på ryggen, så hans askegrå hår landede i blandt små, gule smørblomster. For travlt optaget af, hvad der dernæst skulle ske, bed ulven i menneskeskikkelse dog aldrig mærke til det, men guidede i stedet Juno op at sidde på ham selv.
Skal vi se, hvem der gør det bedst?”, lød det udfordrende fra den ældre, alt imens hans stålgrå øjne begyndte at lyse af begær og kampvilje.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.09.2020 19:37
"Hey! Jeg blev bare begejstret," svarede Juno med et grin. Han havde ingen skam over den effekt Pax havde på ham, og det behøvede han heller ikke, for hvad der kun havde været halvslapt i et øjeblik, kom op at stå igen, så snart Pax lod ham komme over sig.
Selvom det ikke ligefrem var en romantisk situation de var i, varmede det Junos hjerte, hvor meget Pax hjalp ham; med at komme op at sidde og med at blive guidet rigtigt ned over ham. I forhold til, hvor dårlig Juno var til at bede om hjælp, fyldte det meget hos ham at se, hvor nemt det var for Pax bare at gøre ting, der hjalp ham. 

"Bedst?" gentog Juno skeptisk. "Har du ikke lige bevist, hvor god jeg synes du er?" Alligevel valgte Juno at tage udfordringen op, ved at starte med at hive sin skjorte af over hovedet; nu var den alligevel både svedig, duftede af Pax, og havde både grønne og hvide pletter på sig. 
Derefter lænede Juno sig fremover og lagde begge sine hænder over Pax's, for at holde dem nede mod jorden, imens han rullede sine hofter langsomt over ham, med et blik, der gled over Pax's ansigt, for at finde ud af om han var på vej i rigtige retning, eller om han skulle gøre noget anderledes. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 19:58
Det gik galt i det øjeblik, at Juno greb om Pax’s hænder og tvang dem til jorden. Det var, som at få en iskold spand vand i hovedet, og med ét spærrede Pax øjnene op i forskrækkelse. Panikken, dén han ikke havde stiftet bekendtskab med siden, at han var barn, satte sig fast i hans krop og fik Pax til at reagere instinktivt - 

Med ét satte han sig op, hans åndedrag pludselig hektisk på en anden måde end før. Det krævede ikke megen styrke at vriste sine hænder fri af Junos’ greb; heller ej at skubbe ham af sig, så Juno endte siddende på Pax’s lår, med hans hænder om dens anden skarpe hofteben.
For et kort øjeblik kunne Pax ikke andet end at stirre på Juno, hans øjne store og hans ansigt ligbleg, som havde al blodet forladt hans hoved på mindre end et sekund. ”Undskyld!”, hørte han sig selv sige, nej, udånde i et åndedrag, der var så kort, at det lød som om, at han ikke længere kunne få luft.

Jeg kan – ikke være nederst.” Pax skar en grimasse og mærkede, hvordan maven vendte sig krampagtigt. I et desperat forsøg på, ikke at skræmme den yngre mand sank Pax adskillelige gange og begyndte at stryge Juno kærligt op og ned af hans krops sider, alt imens korte glimt af minder sprang ind og ud af hans erindring.

Undskyld. Jeg kan ikke – du kan ikke holde fast – jeg kan ikke være nederst.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.09.2020 20:41
Det værste ved Pax's udbrud var, at Juno genkendte følelsen. Hans egen reaktion ville ikke have lignet Pax's; ikke på anden måde, end hans vejrtrækning. Pax satte sig op, han sagde fra og satte grænser. Juno var imponeret, selv som han forstod, at han havde overskredet end grænse.

"Du behøver ikke undskylde. Du har ikke gjort noget galt," svarede han, og var ved at lægge en hånd mod Pax's skulder i trøst, men fik stoppet sig selv inden. Han vidste ikke, hvad han måtte lige nu, så i stedet for at spørge eller prøve sig frem, valgte han at sidde helt stille, hvor Pax havde placeret ham.

"Ikke nederst og ikke holde fast. Det er forstået," gentog han med et nik, som var det blot en helt almindelig huskeliste. "Vi finder ud af noget andet så. Du må gerne sætte grænser." Junos krop var ved at blive kold, men Pax's hænder gav ham varme, hvor de strøg over hans hud. Juno tøvede et sidste øjeblik, inden han selv lagde en hånd mod Pax's underarm og strøg sine fingre over hans hud dér.

"Jeg - mine.. Mine egne grænser er.. Jeg kan ikke lide.." Det var absurd for ham, at det skulle være så svært, men ligesom han mistede evnen til at sige fra, lige så snart der var en fremmed vægt over ham, havde han svært ved at tale om sine egne grænser helt generelt. Det var kun fordi Pax havde det skidt, at han overhovedet prøvede. Det var vigtigt for ham at Pax ikke undskyldte for at sige højt, hvad han ikke kunne lide og det føltes rigtigt at understrege dét, ved selv at sige sine egne grænser højt.
"Jeg vil ikke vækkes. Med noget.. Du ved. Du må ikke røre mig, når jeg sover." Det lykkedes ham endelig at få sagt det, men nervøsiteten over det forlod ham ikke, bare fordi ordene gjorde. "Du må holde mig nede, spytte mig i ansigtet, kvæle mig imens - lige hvad du vil. Så længe jeg ved, at det er dig. Og så længe du.. Er sød ved mig ellers." Juno havde forsøgt at joke med sin egen tilstand, men endte med at skære en grimasse over sig selv. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 21:03
Pax’s stålgrå øjne forblev i Junos’ blå, som afhang hans liv af det, alt imens den anden talte. Hans ansigt var stadig ligblegt og hans åndedrag overfladisk, som forstod hans lunger ikke længere, hvad deres egentlige funktion var og nægtede, at tage imod den fremmede luft, der kom i hak fra struben. Maven fortsatte også sine kolbøtter og et sted i Pax’s kaosfyldte sind, tænkte han, at det var mærkeligt, at han endnu ikke havde tømt den for den smule brød, han havde fået tidligere. Det plejede han jo; så snart noget skred fra dét, Pax havde forestillet sig eller kalkuleret sig frem til, dirigerede hans mavesæk sig om og lagde sig på vrangen, hvormed han aldrig tidligere havde andet valg, end at bukke under for refleksen.

Et lille nik blev efterfulgt Junos’ egne ord om grænser og det var også dem, der fik Pax tilbage til virkeligheden.
Det var Juno.
Juno.

Juno”, hviskede Pax og gjorde navnet til sin klippe i det hav, han nær var druknet i. Dernæst sank han en klump og kastede et spørgende blik i den andens retning, før han roligt trak ham tættere på sig. Da deres brystkasser mødtes igen, bøjede Pax sig forsigtigt frem og kyssede Junos’ mundvige.

Jeg piller ikke ved folk, der sover. Jeg vil ikke kvæle dig eller spytte på dig. Jeg knepper ikke med dig, fordi jeg vil ydmyge dig men fordi – fordi det er – godt”, brummede han, hvorefter han sank en klump og skar en grimasse. For blot et øjeblik flakkede hans blik mellem Junos’ eget og hans hjerteformede mund, men atter fandt det hvile i hans blik, som Pax fortsatte de ord, han end ikke vidste, om gav mening for andre end ham selv. ”Og jeg vil gerne – være sød mod dig. Hele tiden. Når vi er sammen, som nu – det er bedst, når du smiler. Når vi – smiler.” Langsomt lod Pax sine ene hånd placere sig mod Junos’ kind, hvorefter hans tommelfinger gled henover hans bløde læber.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.09.2020 22:00
Juno kunne mærke Pax's hjerteslag imod sin egen brystkasse, og selvom rytmen var for hurtig, var det beroligende. Fordi det var Pax og han var der sammen med ham. 

Logisk set vidste Juno godt, at det ikke var god stil at pille ved folk, der sov. Men Liv havde pillet ved ham konstant. Hældt alkohol på ham, til han ikke længere kunne stå, og ladet ham vågne op til ting, han ikke var gået med til. Ikke at han havde haft noget valg, påvirket eller ej, vågen eller sovende, men de gange, han var vågnet op midt i noget, han ikke havde lyst til, havde været de værste. Alligevel var det sket så mange gange, at det var blevet normaliseret for ham. Ligesom alle de andre ting, han havde nævnt, var blevet normaliseret, fra det øjeblik han var blevet kidnappet fra Dianthos. Det var slet ikke gået op for ham, før Pax satte ord på det, at alle de ting handlede om ydmygelse og magt.

"Du er sød mod mig hele tiden," svarede han med et forsigtigt smil, inden han åbnede munden og, med et noget mere kækt udtryk, tog hans tommelfinger i munden og suttede på den med et glimt i øjnene, inden han langsomt guidede den ud af sin mund igen.
"Har du slet ikke lyst til at ydmyge mig? Bare en lille smule? Når jeg er irriterende og provokerende? Vil du virkelig altid være sød ved mig?" Juno lænede sig tøvende fremad, indtil hans læber strejfede Pax's. Han smilede imens - fordi Pax havde sagt, at det var, hvad han bedst kunne lide, men også fordi tanken om Pax, der altid ville være sød ved ham, var beroligende for Juno, der ikke følte at han fortjente det, men som gerne ville have det. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 22:19
Nej”, hviskede Pax prompte, hans stålgrå øjne søgende efter Junos’. Selv hans tommelfinger i den varme mund kunne ikke distrahere Pax fra den paniske følelse, der havde slået rod i hans bryst. Han vidste ikke, hvorfra den var kommet eller hvad den betød, men den var der unægteligt stadig og den var udsprunget af det, Juno havde mumlet mod hans læber. Ikke minderne.

Nej, jeg vil ikke ydmyge dig. Uanset hvad fanden vi laver, vil jeg aldrig få dig til at føle som skrald”, forsøgte Pax at forklare, hans tanker pludselig i alle og ingen retninger samtidigt. Ulven tog en dyb indånding og lod begge sine hænder lægge sig blidt til rette mod Junos’ kinder. Dernæst guidede han den andens hoved ned mod sit eget, for at sikre sig, at Juno hørte, hvad han havde at sige. Det fremstod pludselig vigtigt; vigtigere end noget andet, Pax nogensinde før havde sagt til ham.

Når du pisser mig af, giver jeg igen af samme skuffe, fordi jeg har respekt for dig – fordi jeg mener, at du kan tage det. Så mange tror, at respekt er sådan et eller andet, der kun kan sættes lig med – med kærlighed og regnbuer og solnedgange men… som jeg ser det, kan du stå på dine egne ben og derfor, kan jeg godt forvente ting af dig, holde dig op på de forventninger… og fyrer en masse lort af, når du bliver skide irriterende. Det – jeg er selv en skide idiot, så jeg kan ikke love, at jeg altid vil være sød, men jeg vil heller aldrig ydmyge dig med vilje. Hvorfor fanden skulle jeg ønske det? Jeg tog dig ikke med hjem, hjem til Filip dengang, fordi jeg ville – nedbryde dig men fordi – du – fordi jeg ville have, du skulle overleve og blive til noget – bare et eller andet… noget du selv ville være.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.09.2020 22:53
Jeg vil heller aldrig ydmyge dig med vilje. Hvorfor fanden skulle jeg ønske det?

Juno havde det som om de kom fra to helt forskellige verdener. Deres oplevelser var så ens og alligevel så langt fra hinanden. Hvorfor ønskede nogen som helst at ydmyge deres partner? Juno havde ikke forstået det, for han havde aldrig haft lyst til det, men havde Pax spyttet ham i ansigtet, ville han have taget uden at gøre andet end at stønne lidt højere. 
"Fordi det er nemt?" forslog han og ledte Pax's ene hånd ned, fra hans kind til hans hals. "Fordi jeg stadig vil bede om mere, ligegyldigt hvad du gør ved mig? Fordi - fordi, hvis jeg følte mig som skrald, så ville jeg være nemmere at bestemme over."

Det var alt sammen sandt, og Juno følte sig skidt tilpas ved at indrømme det, men følte også at Pax fortjente at vide det. Selv hvis han ikke ville udnytte magten, havde han muligheden. Juno ville ikke stoppe ham. Intet af det Pax lige havde sagt, ville få Juno til at stoppe ham, heller ikke selvom han vidste bedre nu. Bare fordi han vidste, at det han havde taget som normalt, ikke var det, betød det ikke, at han ville sige fra.
Juno sank en klump og ledte Pax's hånd længere ned, indtil den var udfor hans hjerte. "Jeg ved godt, det ikke er dig. Du er bedre end du tror, Pax." Han var et bedre menneske end Juno var, det var han sikker på. "Og jeg er blevet til noget. Du passede godt på mig, dengang. Det gør du også nu. Jeg vil - vil også gerne passe på dig."
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 23:03
Pax måtte synke en besværlig og insisterende klump i halsen. Måske var det dét – dét, der havde forårsaget panikken i ham? Junos’ villighed til at tage, hvad end han kastede efter ham, hvad end han udsatte ham for, alt sammen for at behage ham selv.

Jeg vil ikke bestemme over dig”, hørte Pax sig selv hviske, hans stemme næsten vaklende. ”Jeg ved godt, jeg kan være en fucking kontrollerende idiot, men jeg vil ikke – jeg vil ikke”, forsøgte han at forklare, alt imens han rystede let på hovedet. De brede øjenbryn samlede sig dernæst i midten af hans pande, som fornægtelsen fortsatte og hans hånd ligeså. Selvom Juno guidede den, lod Pax den også kærtegne hans hud, hele vejen ned til hans bryst, hvorpå den stoppede.

Hvorfor vil du – hvorfor har du det sådan med… med mig?” Pax kunne pludselig ikke tænke på andet end hvorfor, Juno havde kastet sin fascination på hans skuldre og selvom, at han havde lovet sig selv, at han ikke ville spørge, forlod spørgsmålet hans læber forinden, at han kunne nå at stoppe det. End ikke Junos’ løfte om – ønske om – også at passe på ham, lod til at rokke ved dét svar, han netop havde efterspurgt.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.09.2020 23:31
"Det ved jeg," svarede Juno afslappet, da Pax fortalte, at han ikke ville bestemme over ham. Det var trods alt ikke gået forbi ham, at Pax havde været så omhyggelig med ikke at give ham ordrer i dag. Juno havde forsøgt at skubbe til dén grænse, forsøgt at finde ud af, hvad der skulle til for at vise Pax, at han gerne måtte slappe af omkring ham. At han stadig kunne lide ham, selv hvis han kom til at bjæffe en ordre ud her og der. 

Det var sværere at svare på Pax's spørgsmål, og Juno undgik hans blik, imens han tænkte over det. Iblandt græsset groede der massevis af smørblomster og Juno plukkede én, som han blidt stak ned i Pax's grå hår.
"Fordi.." begyndte han, imens han vejede sit svar i munden, og satte endnu en blomst i Pax's hår. "Fordi jeg ved, at du ikke vil kunne lide mig, hvis jeg lader dig bestemme på dén måde," forsøgte han endelig at svare, og sukkede lavmælt, inden han også forsøgte at forklare. "Jeg ved, du ikke ville kunne være sammen med mig, hvis du så på mig og kun så et ødelagt barn. Du er ikke... Du er ikke som dem."

Juno himlede med øjnene og sig selv og strøg begge hænder igennem sit blonde hår. "Var det overhovedet det du spurgte om? Var det ikke, hvorfor jeg stoler på dig med det her, og mere om, hvorfor jeg elsker dig? For det kan jeg også - fuck - det kan jeg også forklare dig. Tror jeg." Først midt i sætningen var det gået op for ham, at han havde sagt, at han elskede Pax, men da var det for sent og nu så han blot afventende på Pax, i håb om at fyren ikke havde lagt mærke til det. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7