Glemte tider nydes igen

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 22.04.2020 02:10
Dagon kiggede kort mod kvinden som hun begyndte at larme med et krus mod tremmerne. Sikke da en tåbelighed at starte. sagde han roligt mens han overvejede at brække samtlige led i hendes fingre. Sikke da en støj. fortsatte han mens han stille gik nogle enkelte skridt mod kvinden i buret og Azaic. Da hun dog blev sluppet igen stoppede han op og ventede på Azaic så de kunne fortsætte turen.

Han fulgte efter Azaic ind i det næste rum, hvor han på væggene kunne se mange af de værktøjer han var vant til at bruge i forbindelse med afhøring og tortur. Det var for ham et ganske skønt syn og han kunne ikke lade være med at smile. Langs nogle af væggene stod nogle borde med værktøj og på nogle andre borde var der nogle dejlige kemikalier. Han synes dog der manglede noget. Hvem står for anskaffelsen af syre i dag? spurgte han roligt for han synes ikke at kunne dufte den umiskendelige duft der hørte til.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 22.04.2020 02:46
Han var helt enig, det var dog en irriterende larm den kvinde kunne lave. Det var bestemt ikke lige det bedste at høre på, og han lagde hovedet lidt på skrå. Han gik ind i torturkammeret sammen med Dagon. Hurtigt lod han hans blik glide lidt rundt i omgivelserne, der var virkelig lidt af hvert herinde.

Masser af udstyr, det havde der heller aldrig manglet. Hvilket nok også ville være lidt underligt hvis der ikke var nok udstyr til det ene og det andet. Han hørte Dagon's spørgsmål so han gik lidt rundt og kiggede på noget af udstyret der var herinde. Han kunne ikke lade være med at smile over hans spørgsmål, og lod fortsat hans blik glide på alt udstyret. Han vendte så hans blik hen på Dagon"Jeg må svare dig uskyldigt, for jeg er ikke sikker på hvem der står for syre"sagde han og tænkte lidt, nej han var enlig ikke helt sikker på det. Han brugte ikke selv syre, ikke rigtigt så han var ikke sikker på hvem der brugte det.
Slither, slither, slither

Put your fangs into my back.

Think I don't know where you're at.
Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 22.04.2020 11:20
Dagon kiggede fortsat rundt på de mange redskaber i rummet. Ser du, syre kan bruges til mange ting, ved tortur kan man dyppe en hånd i syre, hvilket giver en masse smerte, uden at fjerne hånden helt. sagde han roligt, selvom at han mente at Azaic nok vidste sådan noget allerede. Hvis den smerte ikke var nok til at opfylde ens mål, så plejer jeg at klippe en finger af, et led af gangen. fortsatte han mens han smilede og kiggede nærmere på noget af værktøjet.

Han var klar over at der måske var nogen der synes at syre var kedeligt, hvilket måske var rigtigt, men gjort på den rigtige måde kunne det være ret så effektivt. Syre kan også bruges til at rengøre vores redskaber. sagde han smilende men med en nu kold stemme. Han tog fat i et stykke værktøj der så ud til at have fået rust på nogle af kanterne og holdte frem, så også Azaic kunne se hvad han mente.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 22.04.2020 18:34
Azaic kiggede på Dagon men lod også hans øjne følge ham som han forklarede omkring syre. Han kendte godt til det, og havde hørt meget omkring det. Dog var det ikke noget han selv brugte, eller havde så meget erfaring med.

Han gik lidt rundt og kiggede på det forskellige udstyr, før han drejede hovedet en smule så han kiggede på det værktøj som Dagon stod med"Det giver jeg dig ret i, der er virkelig mange måder at bruge syre på hvilket gør det yderst interessant"sagde han med et bredt smil og gav et nik med hovedet.

Så løftede han en hånd hen til hans slanger og strøg nogle fingre hen over dem begge to. De så begge ud til at kunne lide berøringen. De havde deres blik på Dagon, og Azaic tænkte lidt som han stoppede op foran en mur hvor der hang en masse forskellige udstyr og værktøjer"Det er meget fantastisk, hvordan syre kan gøre det"sagde han som han lod hans øjne hvile sig på de mange værktøjer og udstyr der hang på muren.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 23.04.2020 01:55
Dagon kiggede fortsat rundt i rummet mens han lyttede til Azaic. Han kiggede kort over mod ham og så mod hans slanger. Hvor længe har du haft de slanger? spurgte han ham roligt og nysgerrigt. Han havde egentlig ikke været så interesseret i dem i starten, men var begyndt at tænke på om de kun var til pynt, eller om de også var til nogen nytte.

Han gik stille rundt i rummet, mens han kiggede på de sidste af værktøjerne. Du, Azaic, jeg tænkte på, jeg mistede for et par år siden min amulet. sagde han roligt. Det var ikke uhørt at det skete en sjælden gang i mellem. Hvor kan jeg få en ny? spurgte han roligt, mens han stille gik rundt. Han havde efterhånden fået kigget på alle de forskellige værktøjer i rummet. Der var ikke mange af dem han ikke allerede kendte til, men der var nogle enkelte han ikke havde set før, men glædede sig voldsomt til at afprøve.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 23.04.2020 23:09
Han lyttede til hans spørgsmål som han lod hans blik glide hen over noget af værktøjer der hang på muren, og skulle til at svare ham før han hørte noget bagved ham. Det kom sikkert fra kvinden igen, hun kunne godt være god til at larme og være irriterende. Han vendte blikket hen på Dagon og tænkte lidt over spørgsmålet. Ja der var nok gode muligheder for at kunne finde en amulet, eller måske der var andre muligheder.

"Hvor mistede du den henne, for der er mange muligheder for at finde den igen"sagde han som han begyndte at dreje sig lidt rundt imod ham imens han lænede sig op ad det nærmeste bord inde i rummet. Han løftede en hånd op til hans slangerne på hans arm med et bredt smil"Ellers kan man sagtens lave amuletter"sagde han som han fortsat holde blikket på Dagon.

Som han spurgte hvor lang tid han havde haft slangerne voksede hans smil, og han lod hans blik falde ned på dem begge to. De rørte sig ikke lige nu men bare virkede til at slappe af rundt om hans arm. Han elskede de slanger overalt på jorden"Hele mit liv, de er mine trofaste følgere"sagde han og skulede op til Dagon. Gad vide om han havde nogle dyr, det kunne Azaic altid spørge om efter Dagon havde svaret ham.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 24.04.2020 22:57
Dagon stillede sig op af et bord og kiggede mod Azaic. Jeg mistede den på en mission for længe siden, i kampen mod lyset. sagde han roligt. Han var sikker på at hvis lyset havde fundet den dengang ville de enten ødelægge den eller gemme den sikkert af vejen. Jeg tvivler stærkt på at den stadig eksisterer. sagde han roligt og smilede. Men det er jo heller ikke hvilken som helst amulet jeg snakker om. sagde han roligt og så mere på slangerne end på ham.

Hans blik var fanget af slangerne, de fascinerede ham. Er de også til gavn i vores fornøjelige erhverv? spurgte han roligt mens han smilede. Det havde indtil videre været en ganske god dag for ham. Han var kommet tilbage til Mørkets Hær og glædede sig til at komme i gang med at torturere igen. Nogle slanger er selvfølgelige giftige, men der er efterhånden blevet lavet modgifte til langt størstedelen af dem. sagde han roligt.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 25.04.2020 01:19
Han lyttede til Dagon som han fortalte omkring amuletten som han havde mistet, og da han nævnte at den måske ikke eksisterede længere tænkte Azaic lidt. Det kunne godt være den ikke gjorde, han vidste ikke lige hvad det var for en amulet. 

Han lagde hovedet lidt på skrå, og strøg nogle fingre hen over hans slanger, imens der bredte sig et skævt smil på hans ansigt"Hvad er det for en amulet"spurgte han med en rimelig neutral stemme, og et løftet øjenbryn. Han fortsatte med at kæle lidt for hans slanger der virkede til godt at kunne lide det. 

Så lod han hans blik glide væk fra dem, og han kiggede lidt på noget af udstyret og værktøj der hang her og der på murene inde i rummet. Han kunne godt lide rummet, det var meget passende til fangekælderen, og her var altid ganske hyggeligt. Han kunne heller ikke høre kvinden mere, men det ville ikke undre ham hvis hun ville begynde at larme igen"Det er de helt bestemt, de er meget effektive"sagde han med et tilfreds og selvsikkert smil.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 26.04.2020 00:39
Dagon så forundret på Azaic, da det virkede til at han ikke vidste hvilken amulet han snakkede om. Der er vel stadig kun en form for amulet man får her i Mørkets Hær? spurgte han roligt mens smilede på hans læber stille begyndte at svinde. Hans blik flyttede sig roligt mellem slangerne og Azaic, mens han tænkte på hvor effektive sådan et par slange kunne være når man skulle torturer nogen.

Han kiggede kort ned af sig selv og indså at han stadig havde sin sorte kåbe på. Lad mig høre en gang, sagde han roligt, mens han roligt begyndte at tage kåben af, Hvilken metode har oftest virket for dig? fortsatte hans spørgsmål som han fik kåben trukket af, så hans bare overkrop nu var synlig, sammen med hans sorte vinger, der i lysets skær havde et lidt rødligt skær.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 26.04.2020 22:34
Han lod fortsat hans blik hvile sig på noget af udstyret før han endnu engang kunne høre noget, men det var ikke kvinden. Hvad mon det så kunne være, skulle han undersøge det? Det stod han og overvejede, måske det godt kunne vente. Han drejede hans hoved så han kiggede på Dagon, og gav ham så et nik"Af hvad jeg ved, så ja"sagde han med en undrende og tænkte lidt. Han mente da ikke der fandtes flere former for amuletter, men han var ikke helt så sikker.

Han var virkelig ikke så kendt med amuletter, men om der fandtes en form for amulet kunne godt være sandt. Dog var han ikke ekspert i det, og som han fik spørgsmålet fra Dagon om hvilken metode der oftest virkede for ham måtte han smile lidt. Han vendte hans krop imod ham, og lod nogle fingre kærtegne begge slanger"Det er svært at vælge for jeg nyder at gøre brug af flere metoder, så der ikke kun er én metode"sagde han og sendte Dagon et bredt smil.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 29.04.2020 11:29
Dagon kiggede kort ud mod gangen hvorfra der kom noget støj, derefter hen mod Azaic, for at se om han reagerede. Jeg har hørt om andre amuletter andre steder fra, men aldrig om nogle så stærke som vores. sagde han roligt og langsomt strak vingerne helt ud, inden de igen foldede sig pænt sammen igen.
Han undrede sig lidt over hvad den støj var før, men han mente endnu ikke at det var hans plads at se efter hvad det var.

Han rejste sig fra bordet han havde lænet sig op ad og så kort på slangerne igen. Fornuftigt. sagde han blot kort,  Jeg elsker også at bruge mange forskellige metoder. sagde han og smilede bredt, hvorefter han gik et par skridt ud i rummet. Hvor kan man få noget at drikke her omkring? spurgte han roligt, smilene som han kort lo. Det var længe siden han havde fået noget ordenligt at drikke og han tænkte at sådan et sted som dette måtte da have lige præcis det.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 29.04.2020 19:24
Den høje larm der åbenbart blev ved fik ham til at undre sig en smule, for hvor kom det fra. Han var meget sikker på at det kom fra en eller anden celle, men han var på en måde nød til at være sikker. Men som han tænkte lidt hørte han Dagon's spørgsmål som fik ham til at gå ud fra rummet, og han regnede med at han fulgte med"Der er mulighed for det ovenpå, følg endelig med"sagde han med en dyb stemme, og et lille smil.

Han gik hen imod trappen der førte ovenpå, og skænkede ikke fangerne en tanke eller blik. Han vidste det nok var en af dem, som havde lyst til at larme. Han fortsatte op ad trappen, og da ve begge to var kommet ovenpå gik han til den nærmeste vagt han kunne se"Hent en kande med vand, og en kande med øl"beodrede med et gennemborende blik. 

Vagten nikkede og gik væk, og det var kun med vilje at Azaic havde bedt om en kande med både vand, og øl. For han vidste ikke hvad Dagon mest var til, og desuden kunne hans slanger nok også få lidt vand. Den ene hvilede sig rundt om hans hals imens den anden fortsat lå afslappet rundt om hans arm"Der er mulighed for andet at drikke, bare sig til"sagde han og kunne se hvordan vagten lidt efter lidt kom tilbage med en kande med vand, og en kande med øl.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 02.05.2020 00:33
Dagon fulgte roligt efter Azaic op ad trappen igen, mens han undrede sig over hvad den larm var kommet af. Ovenfor trappen fulgte han fortsat efter, over mod en vagt der fik ordre om at skaffe noget at drikke. Er slangerne blevet tørstige også? spurgte han roligt. han havde ikke den store forstand på slanger. Øl er helt fint for nu. sagde han igen roligt og smilede venligt til Azaic og slangerne der hang på ham.

Han kiggede kort rundt efter noget han kunne genkende. Mon ikke jeg kan få en amulet hos kvartermesteren? spurgte han roligt og kiggede igen på Azaic. Han havde endnu ikke set nogen han kunne genkende fra sin tidligere tid i Mørkets Hær, hvilket både undrede ham, og så alligevel ikke.
Da vagten kom tilbage med både vand og øl, tog Dagon roligt imod kanden med øl og kiggede igen rundt. Hvor mon vi kan nyde det henne? spurgte han kort.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 02.05.2020 20:42
Som Dagon nævnte om han kunne få en amulet hos kvartermesteren tænkte han lidt, det ville da nok være en mulighed. Han lod tanken køre lidt rundt i hovedet imens han tog en tår at drikke. 
Det var nok en mulighed at få en amulet af den mester og han drak så lidt mere før han kiggede rundt. 

"Jeg er meget sikker på at det vil være muligt"sagde han som han kort løftede glasset hen imod hans arm, hvor de begge slanger hvilede, dog så snart de fik øje på vandet begyndte de at slikke det hurtigt, de fik enlig drukket vandet ret hurtigt. Azaic fik fat i kanden med vand, og hældte lidt mere op i glasset så de kunne drikke lidt mere. 

De havde hvist været meget tøstige, og han kiggede hen på Dagon"De var meget tørstige, så er det godt de lige kan nyde noget vand"sagde han med et lille bredt smil. Hans spørgsmål om hvor de kunne nyde det henne fik Azaic til at kigge hen imod den ene vagt, og han vendte blikket tilbage på Dagon. Der var mange muligheder for at nyde det"Vi kan nyde det indenfor, eller udenfor"sagde han som han kort vendte blikket hen på hans slanger der fortsat drak af glasset.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 03.05.2020 09:41
Dagon der stod med kanden med øl og et glas kiggede kort rundt. Jeg tænker at jeg skal have fundet den mester så. sagde han roligt og smilede bredt. Det var for ham kun på tide at han fik en amulet ikke at han havde brug for den som så, men det var trods alt stadig et bevis for hans overbevisning. Med kanden med øl og et glas i hænderne kiggede han kort rundt. Godt for dem at du også bad om vand. sagde han roligt og lo kort.

Han hældte noget øl op i glasset og tog en lille slurk. Det var en lidt mørkere øl end han var vant til, men den smagte så meget bedre end den normale lyse øl man fik på kroerne. Måske vi skulle gå ud og nyde det? foreslog han roligt og tog endnu en tår af øllet. AH det er godt med noget at drikke. lød det fra ham mens han smilede bredt.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 04.05.2020 20:21
Et nik blev givet til Dagon til at de kunne gå ud og nyde den. Han var enig, og som han begyndte at gå hen imod døren så de kunne komme udenfor, og nyde deres drikkelse. Det ville være en god idé for Dagon at finde den mester han havde nævnt han ville finde. 

"Jeg er sikker på du nok skal finde ham"sagde han og tog en tår af hans glas, før han så fik åbnet døren og gik udenfor. Han betragtede hans slanger en smule, før han kiggede hen på nogle af vagterne. De så hvist bare ud til at passe dem selv, hvilket var fint. Skulle de prøve på noget var det ikke noget problem for Azaic at tage sig af det. Han lod hans blik glide lidt rundt på omgivelserne, og vendte så blikket tilbage på Dagon"Har du været her før enlig, eller er det din første gang"spurgte han med et undrende og nysgerrig udtryk på ansigtet.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 07.05.2020 21:57
Med en kande og et glas i hænderne fulgte han efter Azaic og kiggede rundt på omgivelserne, mens han lyttede til ham. Jeg tænker det nok ville være nemmest. svarede han blot roligt. Hans blik blev et par gange fanget af vagterne og han kunne se at der var en enkelt af dem der skulede hen mod dem. Det generede ham egentlig ikke, men han undrede sig dog kort over hvad de mon tænkte om ham. Han havde endnu ikke set nogen han kunne genkende.

Han tog en tår fra glasset og smilede til Azaic, Nej, det er skam første gang jeg er her. sagde han roligt og nød vejret, Jeg var ikke en gang sikker på at i ville være her. fortsatte han roligt. Men da jeg tog tilbage til Dragorn og undersøgte de få spor der var. fortalte han roligt. Naturligvis måtte jeg også have en snak med et par stykker. fortsatte han mens han hældte mere øl i sit glas og så mod Azaic for at se hans reaktion.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 09.05.2020 18:00
Azaic tog også en tår af hans glas han sad med i hånden, og indimellem tillod sig at lade hans slanger få lidt vand også. De havde begge to fået noget vand tidligere, men det gjorde ikke noget at give dem lidt mere. De skulle jo helst ikke tørste, og som han et kort øjeblik sad og kiggede lidt rundt lyttede han til Dagon.

"Hvad synes du om stedet indtil videre så"spurgte han nysgerrigt, men med en form for enlig stemme. Han ville da gerne vide, hvad hans tanker var om stedet siden det var første gang, at han var her. Azaic forstod godt, hvorfor Dagon havde måtte snakke med nogle forskellige.

Det var meget godt, at Dagon havde ledt efter spor, og Azaic vendte hans blik hen imod hans slanger, som han lod dem få lidt mere vand før han selv drak lidt mere. Så fik han et bredt smil frem på ansigtet"Det er godt du har undersøgt efter spor"sagde han og gav et nik fra sig.

Dagon

Dagon

Morder & Forhører

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 565 år

Højde / 210 cm

Lestat 13.05.2020 09:41
Dagon tog endnu en tår af øllet og smilede høfligt til Azaic. Umiddelbart vil jeg sige at her er interessant. sagde han roligt med en mild stemme. Da jeg jo kun har været her ganske kort er det svært at have andet end et førstehåndsindtryk. fortalte han roligt og kiggede kort mod slangerne der sippede til vandet.

Han kiggede igen kort rundt omkring dem mens han smilede svagt. Jeg var jo nød til at finde nogle spor for at finde frem. fortalte han roligt, Da jeg endelig kom tilbage til det gamle sted, var der intet tilbage. fortsatte han roligt, Der var tomt overalt og ingen til at fortælle mig noget. Han trak vejret dybt inden han fortsatte igen, Så jeg måtte jo finde nogen der måske vidste hvor i var blevet af. afsluttede han og tog igen en tår af øllet.
Azaic Cortez

Azaic Cortez

Torturmester For Mørket

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Jinx 13.05.2020 22:16
Som Dagon fortalte lyttede Azaic som han tog en stor tår af glasset han sad med i hånden, han lod indimellem hans blik glide på vagterne. De så ikke ud til at lave noget specielt, de gik bare rundt som om de nærmest prøvede at slå tiden ihjel. Han vendte hans blik hen på slangerne som han lod smilet vokse sig en lille smule, han kunne virkelig godt lide at kigge på hans slanger.

"Det er ganske interessant, det er helt klart et sted at besøge oftere"sagde han med et bekræftende nik med hovedet, som han lidt efter lidt kiggede hen på Dagon. Han lod fingrene stryge hen over glassets kant, som han lagde hovedet lidt på skrå. Stedet her var virkelig hyggeligt, det var nok heller ikke sidste gang at han ville besøge stedet.

De næste ord der kom ud ad Dagon s mund til den kære torturmester til at rynke en smule på brynene, og han lænede sig tilbage i bænken. Han sad ganske afslappet og kælede for begge hans slanger med den frie hånd"Intet tilbage da du kom tilbage til dit gamle sted..Det lyder mystisk"sagde han undrende som hans blik landte på Dagon's ansigt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2