Det var en virkelig interessant udfordring, men tilfredsstillet, skulle han blive, mere eller mindre om han ville eller ej! For Kieran havde fået et mål.
"Jeg ventede på at du fortalte mig, på den ene eller den anden måde hvad du ville have. Men jeg kan se du behøver overbevisning" konstaterede han tydeligt drillende, før Kierans ellers blive og rolige fingre, blev stærkere og hele hånden blev brugt til at skubbe Ompries om på ryggen. "Eller også, kan jeg være så lusket og bare tage hvad jeg vil have" konstaterede han, som han løftede sig fra det klæbrende sand og hen mod den muskuløse nøgne krop. Hungrende efter at gå på opdagelse hen over den solbrune, varme lækre hud, med sult og blikket.
Og det var præcis hvad han gjorde, med insisterende hænder, læber og tunge, der smagte på det saltede vand der havde blandet sig med hans sved. Han fortsatte ufortrødent ned af kroppen, med mindre han selvfølgelig blev stoppet, selvom der skulle lidt mere end bare et insisterende puf til at stoppe dæmonen nu når første smagsprøve var taget.

Krystallandet