Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Danser, underholder og tilfredsstiller

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 19.12.2021 17:19
Kieran tog det som en udfordring. Det apatiske blik og generelle holdning, som var han faktisk helt og aldeles ligeglad med hvad der kom til at ske. Det var ikke en reaktion dæmonen på nogen måder var vant til, og det var overraskende svært for hans ellers naturlige evne at se hvad det egentlig var denne Ompries lystede at få.
Det var en virkelig interessant udfordring, men tilfredsstillet, skulle han blive, mere eller mindre om han ville eller ej! For Kieran havde fået et mål.

"Jeg ventede på at du fortalte mig, på den ene eller den anden måde hvad du ville have. Men jeg kan se du behøver overbevisning" konstaterede han tydeligt drillende, før Kierans ellers blive og rolige fingre, blev stærkere og hele hånden blev brugt til at skubbe Ompries om på ryggen. "Eller også, kan jeg være så lusket og bare tage hvad jeg vil have" konstaterede han, som han løftede sig fra det klæbrende sand og hen mod den muskuløse nøgne krop. Hungrende efter at gå på opdagelse hen over den solbrune, varme lækre hud, med sult og blikket.

Og det var præcis hvad han gjorde, med insisterende hænder, læber og tunge, der smagte på det saltede vand der havde blandet sig med hans sved. Han fortsatte ufortrødent ned af kroppen, med mindre han selvfølgelig blev stoppet, selvom der skulle lidt mere end bare et insisterende puf til at stoppe dæmonen nu når første smagsprøve var taget.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 19.12.2021 18:29
Ompries kiggede på lidt på ham og smilte svagt. Han var lukket og det kunne se på hans smil  men ærlig talt så havde han lige så meget et mål som Kieran havde. Det var bare spørgsmålet om hvem der tog det første skridt. Han sagde ingen ting til at starte med men kiggede blot på ham med et mindre smil.

Som han blev vendt om på ryggen forventede han at få lidt massage på sine muskler men det var ikke tilfældet. "Du kunne jo hive noget massage på mine muskler for at mørke lidt ekstra på dem. Så kan vi jo se hvor det bringer os hen" svarede han og lagde armen over kors i sandet og lagde hovedet ned imod sin arm.

"Hvis du ko.mer for tæt på min røv får du høvl!" kom det fra ham. Ingen skulle rode ved hans røv! Han var jo ikke til fyre. Men at knalde dem var en helt anden sag! Han skulle bare ikke tages af nogen mand. Ej skulle han heller ikke have en finger der oppe. Han skulle virkelig ikke have noget af den slags!
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 21.08.2022 20:46
Kieran løftede et øjenbryn. Nå ja, der blev slynget ordre ud nu. "Javel" svarede han i en drillende og munter tone. Og røre gjorde Kieran også. Han var til gengæld også god til at give massage - han havde også mange års erfaring, da det var den nemmeste måde at få almindelige mænd til at falde i den lumre fælde.

Men han gjorde også som beordret og kom ikke for tæt på røven, trods den var vældig velformet og lige til tage fat i, havde Kieran muligheden. "Hvor tæt er for tæt på. Vil jo gerne gøre mit arbejdet så godt så muligt, uden at røre steder der kan gøre mig til en boksebold" spurgte han med den drilske undertone, som han pressede en håndflade op af en rygmuskel så den kunne få noget hård kærlighed, som man kaldte det.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.08.2022 21:55
Ompries var sådan set lige glad med hvordan han blev masseret bare det blev gjort ordentligt! De var trods alt lidt ømme efter at have været på farten en hel dag, og en hel dag i varmen gjorde det ikke lige frem meget bedre. Så han lagde hovedet lidt på skrå og ventede blot på de varme hænder landede på hans krop.

Men så kom spørgsmålet og han måtte lige dreje hovedet en smule for at kigge på den unge mand og så tilbage ud på vandet. "Hvis du kommer for tæt på skal jeg nok sige til!" lød det køligt fra ham og kiggede ned i sandet som de varme hænder gik på vandring på hans ellers så bredskuldret krop.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 11.10.2022 20:57
Kierans ansigs mimik lavede et accepterende udtryk og trak let på den ene skulder. Han var kendt for at trække den længere end hvad var helt sikkert for hans eget helbred, og overlevede nok hvis han blev straffet. Derfra og så til at blive banket i smadder, var der dog ret stor afstand! Han foretrak at være pæn i mange år endnu.

Kieran benyttede muligheden for rigtig at mærke. Der fandte muskuløse herre i Rubinien også, men de fleste var beskidte arbejdere, som han aldrig helt fik lov til at komme i nærheden af. De var i hvert fald langt mere skeptiske overfor hans natur. Fuldstændig unødigt! Han havde jo ikke tænkt sig at stjæle deres penge eller værdi genstande! Lidt opmærksomhed måske, eller en kærlig behandling, men hvis det ikke kunne være anderledes.

I stedet tog han sig lige nu til takke med at kunne lade sine bløde og kyndige hænder arbejde på den fremmedes skuldre, ryg og ja, en hånd sneg sig over ned til lænd og hofte, men holdte stadig afstand til bagdelen, selvom der ikke skulle mange centimeter til. Den så nu ganske god ud!

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.10.2022 21:10
Uanset hvad Kieran havde tænkt sig eller tænkt på var for ham lige gyldgt. Men en centimer til ned langs hans røvballe ville han få en knytnæve lige i fjæset. Han brød sig virkelig ikke om det. Aldrig havde nogen anden mand været så tæt på hans bagdel som der var lige nu. Uanset hvem denne fyr troede han var... Ja så var han ikke Isari's gave til verden. Eller Zaladin for den sags skyld. Nej kvinder kunne få lov til at tage ham på bagdelen. Det skete bare aldrig fordi for det meste voldtog han folk. Så hvad ville der ske ved at denne fyr fik lov til at mærke noget ingen mand havde prøvet før? En HEL del faktisk! Ingen skulle forulempe ham det skulle ske den anden vej.

"En hånd længere ned og du får en knytnæve lige i fjæset Kieran" kom det fra ham og spændte i musklerne for at vise at han mente det. Han skulle ikke bare tro at han kunne få hvad som helst her i verden. Denne smukke knægt skulle gerne få en vrede at føle hvis det kom der til. En vrede han ikke havde set komme før. Han rettede lidt på sig i håb om at det ville få knægten til at ændre sin hænder længere op på ryggen og ikke længere ned. Bare for en sikkerheds skyld knyttede han hånden og lagde den anden hånd oven på og begyndte at knække fingre. Så kunne knægten virkelig ane at han rent faktisk mente det, og det ikke bare var noget han legede.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 13.10.2022 18:50
Kieran skulle virkelig anstrenge sig for ikke at komme til at grine højlydt over Ompries reaktion. Han holdte ord, og rørte ikke den andens bagdel, hvor fristende det end var. Truslen om hvor hans knytnæve ville side, skulle Kierans hånd smutte, var mindst lige så fristende at udfordre.
Kieran sukkede lidt, men gjorde ikke antræk til at flytte hænderne tilbage op ad. Han gjorde trods alt intet ud over aftalt!
"Så så. Jeg er jo ikke engang tæt på" ikke helt sandt, MEN stadig holdte han sig til grænsen.

Der var bare noget sjovt over hele situationen. Selvfølgelig, mente Kieran ganske tydeligt at han var og blev gudernes gave til denne jord. Selvom Ompries nok ikke var enig. Specielt ikke som han begyndte at knække fingre af ham. Kieran trak hænderne til sig, ja hele kroppen og lagde armene over kors. "Virkelig?... Mænd" Ja ja, hvis man skulle være truende, så kunne man da også blive fri!

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 16.10.2022 23:58
Ikke engang tæt på?! Det var ikke hvad Ompries kunne mærke. Det var mere end tæt nok på hans bagdel til at en anden mand skulle røre ved ham der. Aldrig i livet om nogen anden mand skulle tage ham på hans bagdel. Lilith derimod måtte gerne tage ham på bagdelen. Det skulle der da ikke ske noget ved. Hun var en fræk dæmon. En dæmon der kunne tage og gøre som hun ville. "Så siger vi det" kom det spydende fra ham og kiggede halvt tilbage over skulderen.

Som han havde knækket fingrene færdig og Kiran stoppede drejede han sig halvt om med overkroppen og kiggede Kiran ind i øjnene. "Var det dét?! Er det så slut nu? Sikke en behandling til at gejle en anden mand op på" svarede han og fnyste kort efterfølgende som han vendte sig om med fronten ud imod vandet på ny.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 17.10.2022 18:48
Kieran fortrak ikke en mine, som Ompries noget aggressivt vendte sig med sin påklagelse over at det åbenbart var det han fik. "Så længe du er så truende, ja" svarede han nærmest spydigt sukkersødt. Kieran var ikke en slave, han stoppede og gik i gang når han havde lyst.

"Du virkede nu ikke ret gejlet op fra hvor jeg stod. Det kunne havde været meget mere intenst, hvis jeg havde fået lov til mere, men ak." sukkede han dramatisk og lænede sig tilbage i sandet, til han lå på ryggen med armene krydset bag hovedet.
Hvad Ompries lystede, virkede til at være en eller anden kvinde. Hans evne dannede ham i hvert fald et let utydeligt, men sigende billede som han begyndte at tænke på hende. Han skulle bare vide hvad han gik glip af.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.10.2022 19:06
Hvad var det dog for noget vås. Truende. Han var bestemt ikke truende, der var bare INGEN mand der skulle i nærheden af hans bagdel! Det var privatejet til kvinder og ingen andre. Ja han havde godt nok ikke hoppet på en mand før me en gang kunne vel være den første. Han vrissede en smule og vendte sig om for at stirre ud i horisonten som Kieran lagde sig ned med sine famøse ord.

"Hvad ved ud om hvad jeg er gejlet op til og ikke er gejlet op til? Min bagdel er MIN ejendom og INGEN andres. Ingen mand skal gnide sine hænder ned langs mi ryg for at tage fat i min bagdel!" han vendte sig ikke engang om for at kigge på Kieran men i stedet stod blikket direkte ud i horisonten. Hvis denne unge fyr troede at han kunne tage hvad han ville så tog han i den grad fejl! Dette her var knægt der havde lysterne uden på tøjet og som ikke gik glip af et enkelt knald hvis det vedkom ham. Men der måtte Ompries sætte foden ned, ISÆR når det kom til hans bagdel!
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 17.10.2022 19:13
Kieran morede sig, men kun et veltilfreds smil var at se på hans ansigt. Han lå veldig behageligt med øjne der blinkede dovent. "Kald det en sjette sans" kommeterede han uden at tage megen notist af Ompries sure mine. Eller rettere, ret sure mine for det ikke skulle være løgn.

"Nu tog jeg dig jo ikke på bagdelen vel? Der var slet ingen grund til at hidse sig sådan op over absolut ingenting" legede han med ilden? Ja. Kunne han godt li at lege med ild og udfordre skæbnen. Helt bestemt. Han kunne da godt prikke lidt mere til Ompries, inden turen ville gå til et sted, hvor folk rent faktisk gad ham! det var jo en skam at lade al denne charme lægge og spilde til ingen verdens nytte.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.10.2022 19:28
Sjette sans hans bare bagdel! Ikke på vilkår om han troede på en eller anden sjette sans. Det skulle være løgn skulle det! Så han vendte sig helt om og satte sig ved siden af Kieran og kiggede ned på hans dovne øjne der blinkede som om de var lavet af Zaladin selv. "Du var tæt på at tage mig på bagdelen, desuden sagde jeg at du ikke skulle gå længere ned det var alt! Så er det slut med at kæle for denne muskuløse krop?!" kom det fra ham og kiggede på Kieran inden han lod en hånd glide op af Kierans nøgne brystkasse. Han havde endnu ikke rørt en anden mands krop før, dette var første gang. Men som der skulle noget mod til lod han hånden vandre ned imod maveskindet og op imod halsen.

Sådan fortsatte han i et stykke tid inden han gav op og vendte sig om med ryggen til Kieran igen. Hvor herre bevars, mænd var åbenbart lige så forfærdelige som kvinder. Ville en ting og når det kom til stykket ville de ikke. Nej det var noget andet med dæmonen Lilith, hende kunne man stole på, og der vidste man altid hvilken vej det gik. Det kunne kun gå en vej og det var fremad, med eller uden tøj på. her sad han nøgen på en sandstrand med en eller anden dude der mente han var gudernes gave til Krystallandet.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 28.10.2022 17:51
Kieran tog en afslappende indånding og var næsten fristet til at gabe. Måske han skulle tage en lur. Hans øjne åbnede sig med et interesseret og nysgerrigt blik, som han mærkede Ompries hånd mod sin brystkasse. Nå, så lidt nysgerrig var han nok alligevel! Han så behageligt til, som hånden måske lidt tøvende bevægede sig ned af hans maveskin, og tilbage op for at røre det bløde sarte hud ved halsen. Næsten instinktivt lænede Kieran hovede lidt tilbage.

Men næsten lige så hurtigt som hånden lidt nysgerrigt havde været der, næsten lige så hurtigt var den væk igen. Kierans øjenbryn skød op og en let utilfreds mulen kom frem over hans læber for en kort stund. "Hvorfor stoppede du? Det var lige så rart." Kieran satte sig op igen, og trak benene ind, så han sad i skrædderstilling og kiggede lige nu ind i Ompries stadig så velformede muskuløse ryg. Hans feminine hænder gled op ad hans skulderblade og lagde sig på skulderne. "Nu ikke fornærmet. Jeg er bare sådan en træls drillepind engang imellem"

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 29.10.2022 05:49
Aldrig i sit liv havde han overvejet at røre en anden mands krop. Han var til kvinder, men alligevel havde Kieran's hænder på hans krop vækket en nysgerrighed i ham. Aldrig i sit liv havde han overvejet det at have sex med andre end en kvinde, om det så bare var en voldtægt eller en tur i høet med Lilith. Han lagde hovedet lidt på skrå og lukkede øjnene som han nød det sidste a solens varme, selvom det altid var solrigt og varmt i Rubinen.

Som Kieran snakkede fnøs han kort og åbnede øjnene. "Hvorfor skulle jeg røre mere ved dig når du ikke engang gider at røre ved mig?" men inden han dårligt nok fik snakket færdig mærkede han et par lystige hænder på hans skulderblad og op imod has skulder. Et veltilfreds suk kom fra ham. Det var alligevel lidt rart, og på sigt kunne det få ham til at slappe lidt mere af. "Måske du skulle blive voksen!" uden at vide hvor gammel han var virkede han stadig tila t være en ung knægt og ikke særlig voksen. Men udseendet kunne tage fejl
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 30.10.2022 13:10
Kieran smilede overbærende, kun fordi han vidste at Ompries ikke kunne se det lige nu. Han havde på fornemmelsen at han ikke ville tage det særlig pænt. "Du har helt ret. Men har du aldrig lyst til at have det lidt sjovt?" grinede han muntert - Han havde ikke i sinde at afsløre overfor Ompries at han i virkeligheden havde flere århundreder på bagen. Nu han tænkte efter, i mere end i én forstand.

"Jeg lover at opføre mig, i hvert fald lidt mere ordentligt." tilføjede han med en sød stemme, imens han fortsatte med at røre de stærke skulder og øvre rygmuskler. "Bedre?" Han måtte hellere træde varsomt, hvis han havde et ønske om at komme frem og røre ved bryst og mavemuskler i den nærmere fremtid.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.11.2022 14:16
Sjovt?! Jo gu fanden havde han tænkt sig at have det sjovt! Men med en fyr? Det kunne diskuteres. Især da han aldrig havde været sammen med en fyr før, men det var virkelig et NO GO at røre ved hans bagdel, der var kun en ting der skulle ud den vej og intet skulle ind! Det var simpelt hen for klamt! Nej hvis denne unge fyr vidste hvad sjov var skulle han da gerne afsløre det for ham. Ompries kendte alt til sjov, voldtægter, psykisk nedbrydning, lidt tortur, få folk til at bryde ud i en næve kamp fordi der blev sat billeder i hovedet på dem. Der var en masse ting han kunne tænke sig til som var sjovt. Men ville det være sjovt at være sammen med en fyr?! Det måtte Zaladin vide! "Sjov? Jeg tror ikke vi har den samme definition af sjov" svarede han tørt og kiggede blot ud på det blå vand som hans sad mere eller mindre nøgen på det bare sand.

"Godt, bevar tålmodigheden du unge mand så kommer du langt i livet" man kunne selvfølgelig bare gøre som Ompries og tage hvad man ville have, men det var de færeste han havde mødt der ville gøre det. Hvis man lige så bort fra Lilith. Det var ikke så svært, hun gjorde og sagde præcis som det passede hende om man kunne lide det eller ej.
"Meeeeget bedre" kom det fra ham og kunne mærke hvordan det løsnede lidt i kroppen på ham. Det var nu meget rart sådan at blive rørt lidt ved, måske en anelse sensult fra en anden mand, men det var hvad det var. Måske kunne denne Kieran nogle tricks som han ikke kendte til, og som ville gøre ham tilfreds.
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 11.12.2022 15:34
Kieran kunne ikke lade være med at smile over hvor sur Ompries egentlig kunne være over situationen. Han havde trods alt ikke rørt hans røv! Kun overvejet det kraftigt. Desuden, var det ikke alle der brød sig om at være den modtagende del, men et solidt tag i en bagdel, kunne da ikke antydes at være modtager, kunne det?
"Så fortæl om din defination af sjov" lokkede han, velvidende at det næppe var præcis hvad Kieran fandt sjovt. Så igen, der var utrolig mange ting i denne verden som var sjovt!

Unge mand? Det krævede umådelige krafter fra Kieran ikke at afsløre sig selv ved at grine over orderne. Ompries behøvede ikke at vide, at han sad med en sød lille dæmon på næsten 2000 år.
"Jeg er glad for at kunne servicere" svarede han med en drilsk klang, men fortsatte som lovet med at arbejde med mandens kraftige muskler. Der var trods alt også noget tilfredsstillende ved at få lov at røre, selvom han ikke fik lov til ret meget mere end det. Ak, skuffende. Men med tiden, kunne de fleste blødgøres. Det var bare et spørgsmål om at vide hvad de godt selv kunne tænke sig.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.12.2022 23:36
Hvad sjov var? Det kunne han da sagtens, men det virkede ikke lige frem til at Kieran og ham ville have den samme defination af sjov. Hvor Ompries ville finde tyverri og voldtægter sjove ville Kieran nok se det som noget møg. Så hvad skulle han svare?! I stedet for at sige noget brummede han af nydelse og lod spørgsmålet passere. Det var dumt at udgive sig selv som forbryder, selvom der skete en masse forbrydelser her omkring Rubinen. Der var slave handlere hvilket egentlig kun var lovligt i Rubinen men han havde hørt om alle de små forbrydere rundt omkring der løb til rubinen for at søge tilflugt. Men om det bare var rygter vidste han ikke, og det kunne egentlig også være lige meget.

Han lagde sit hoved lidt på skrå og nød den venlige og blide behandling han fik på ryggen. "Hvis de nu bevægede hånden lidt mere fremad ved maveskindet og ned kunne der blive serviceret lidt ekstra" kom det fra ham og havde selvfølgelig lumske bagtanker, men det kunne Kieran selv regne ud med den udtale som han netop var kommet med. Altså hvis Kieran var klog nok til at forstå sådan en lille en. Han så jo ikke ældre ud end en på 18 men alderen kune jo snyde, ikke at Ompries havde noget imod det, men at afprøve at have sex med en mand skulle vel prøves før eller senere ikke sandt?
Kieran Luxuria

Kieran Luxuria

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 1926 år

Højde / 176 cm

Hobbit 28.12.2022 14:25
Der var mange ting Kieran fandt sjovt. Andres ulykke kunne foreksempel være ganske morsommeligt! Så længe det naturligvis ikke gik ud over ham selv, var der ubeskrivelig mange ting han kunne sætte sig til at fnise skadefro over, eller direkte skraldgrine af ren morskab. Sjov, var en firnurlig størrelse, og det var da også sjovt at Ompries ikke så ud til at ønske at svare på spørgsmålet. Trist, for Kieran kunne godt bruge at vide det, bare for morskaben skyld selvfølgelig.

Kieran slikkede sig over læberne og fastholdte et lusket smil på læben, som Ompries ikke kunne se. "Så direkte?" han kørte sine hænder op ad den andens ryge, hen over skuldrene og ned over brystkassen som han lænede sig ind. "Må jeg virkelig godt røre der, når du ikke kan lide det ved de skønne bagdel?" spurgte han drillende, men lod alligevel sine hænder søge ned over brystkassen, tydeligt mærkende og tilfredsstille sin egen lyst efter at røre. Det var selvfølgelig begrænset hvor langt han kunne nå, men det var stadig sjovt at drille.

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 27.01.2023 19:17
Ompries var lige glad med sjov, han gjorde og sagde præcis hvad der passede ham, om så folk kunne lide det eller ej. Det hele handlede vel om hvad man helt selv kunne lide ikke sandt? Til gengæld nød han dette lille øjeblik der forgik imellem dem, ikke at han havde øjne i nakken eller noget, men han nød de lidt forførende hænder på hans krop, og da de kom op foran nød han det til fulde. Så han kastede sit blik ud imod vandet og bare nød den lækre fornemmelse ki håb om at han snart ville bliver serviceret!

Som Kieran snakkede om hans bagdel åbnede han øjnene og brummede kort. "Det er MIN bagdel, den skal ikke røres, men foran.... Intet problem, mænd , kvinder, dyr det er vel alt sammen det samme" kom det fra ham oglukkede øjnene med en kort brummen inden han lagde hovedet lidt på skrå så hans nakke knækkede.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 11