Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 12.12.2019 23:03
Rofie nikkede "Tror dog at Tauwhanga, faktisk prøvede at spise den men hun erh han er nu også meget sulten altid" smilede hun lidt, lige nu ville det ikke have gjort hende ret meget hvis alfen var blevet spist og hun kunne være sparet fra måneblod! "Hahah! Jeg bor nu her, hvem skulle holde dig i ørene?" eller hvem skulle hun holde om når hun skulle sove, selvom paladset da var noget meget mere prangende end en kro var de dage hun skulle overnatte der noget mere ensomme end hun havde lyst til at indrømme. 

Et skævt smil sneg sig over hende læber "Bare for en sikkerheds skyld" lige indtil at hende blik gled over på Shiro der lignede en der var blevet sat til at kaste sig på møddingen. "Er du okay Shiro?" lød det lidt forsigtigt, selvom hun havde en grim mistanke om at knægten ikke var glad for at hende og Sofus var så glade for hinanden som de var. Ikke at han skulle blande sig i den slags efter hendes mening! Men alligevel var det pludselig svært at slippe tanken om de faktisk gjorde noget forkert?
- Regler følges når de giver mening, og brydes når de ikke gør
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus måtte kvæle en latter som Rofie fortalte om drages eventyr. Det ville han gerne have set! Selvom han stadig ikke var helt tryg ved tanken om hvor meget tid Rofie brugte så tæt på en drage.. Hvad hvis den lige pludselig åd hende?! Sofus viste godt det var fjollet, for både ridderen Rofie arbejdede for og Rofie selv lød til at have ret godt styr på det! Men alligevel.. det var en DRAGE!
Sofus gav Rofie et hurtigt kram, og smilede skævt "Din mor?" jokede Sofus. Telma virkede mere end i stand til, og villig til, at holde hvem som helst i ørene..

Sofus så over mod Shiro som han takkede dem, og blev en smule rød over ørene "D-det skal du ikke tænke over! Du hjalp os! Hvem ved om rebellerne overhoved kunne været nået så langt uden din hjælp Shiro! Kroen her kunne stadig være Kiles Suppekøkken hvis det ikke var for dig!" insisterede han med et lille akavet grin.

Som de fortsatte og Rofie kommenterede om Shiro var okay, opdagede Sofus også at han så ret utilpas ud. "Du ser ikke for godt ud.. Har ud brug for noget?"
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Helli 17.12.2019 10:59
"Jeg gjorde bare hvad... jeg så nødvendigt," indrømmede han og trak på skuldrene. Også for at hjælpe de børn der havde været i byen som om ikke andet havde fået det endnu værre under Kiles Styre. 

En ting var at Shiro var lidt utilpas om at vide noget som helst om at de var intime med hinanden, noget andet var at skulle sige højt at han ikke brød sig om det. Først og fremmest ville han nødig lyde som sin grandtante Hecate, og for det andet så var han ikke tryg nok ved emnet til overhoved at kunne nævne det.
"Nej, nej jeg har det fint," måske var stemmen en anelse lysere umiddelbart, men han hostede lidt. "Idag er bare lidt.. overvældende vel," tilføjede han så. Han kunne nok komme på 100 andre undskyldninger for hvorfor han var akavet og utilpas.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 17.12.2019 23:26
Et lille smil dukkede frem på Rofies læber efter krammet, det var rart at få tankerne lidt væk fra smerterne. Ikke at de blev holdt væk så længe da Sofus lavede joken om hendes mor og et gryntende grin undslap hende "Det kunne hun sagtens! Hun har passet flere børn end du er somre!" svarede hun grinende igen før hun måtte stoppe sig selv for at undgå at smerten blev værre igen. Ind i mellem var det ret sært at have en mor der var halvt udødelig, men man endte med ikke at tænke formeget over det.

Rofie nikkede ivrigt "Ingen af os kunne gøre det alene! Så vi er virkelig glade for din hjælp! Du skulle have set nogle af de voksne der ville hjælpe, men bare have os til at tage alle beslutningerne! Det var det rene galehus siger jeg dig!" forklarede hun lidt opgivende, lige den del af oprøret havde været virkelig akavet.

"Åh jamen, sig hvis der er noget vi kan gøre så, vil du have et værelse og få lidt ro? Ellers ender min mor nok med at sætte jer til noget" Rofie rullede med øjnene "Husly kræver betaling, uden krystaller må man give en hånd" fortsatte hun i sin bedste imitation af sin mor, armene krydset under hendes barm for at løfte den og få den til minde lidt mere om hendes mors 'fortrindelige fortrin' som nogle af gæsterne kaldte dem.
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus smilede til Shiro "Det gjorde vi alle. Og som Rofie siger, så var det mere end de fleste andre magtede!" tilføjede han med et lille grin, der havde en hånlig kant mod de folk der bare havde lagt ansvaret over på en folk teenagers, i stedet for at gøre noget selv!

"Jeg er klar!" sagde Sofus og løftede den ene arm for at flexe sine overarm.
"Jeg tror også jeg efterhånden skylder en del arbejde for at have boet her så længe" grinede han "Og måske en undskyldning for at have brudt ind... og smadret din mors spejl" tilføjede han som hans grin blev bredere.
Tanken om deres hans første møde med Rofie var stadig et der gjorde ham varm i kinderne, og en lille smule akavet. Han ville sikkert se det som sødt på et tidspunkt, men lige nu, var det stadig lidt pinligt.

Som var chance selv i lommen på Telma, dukkede kromutteren op lige som Sofus berettede om sin uheldige ugerning.
Telma

Telma

Ejer af Det Halve Svin og Iagttager hos Verbatim

Sand Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 224 år

Højde / 174 cm

"Jeg havde godt nok undret mig over hvad der var sket deroppe!" lød Telmas muntre stemme, og fik Sofus til at lave en fin imitation af en skildpadde, der forsøgte at trække hoved til sig.
Telma lo kun varmt over den unde mands reaktion, og kom hen til teenagernes bord. I hænderne havde hun en stor bakke, med tre dampende tallerkener, samt 3 krus, med hver sin kanelstang stikkende op over kanten.

"Så!" sagde hun som hun satte bakken på bordet og begyndte at fordele dem. "Det er ikke noget særligt, blot husets gryde, siden jeg ikke viste jeg ville få så fint besøg" klukkede hun varmt, og der var ingen sarkasme at spore i hendes stemme. Hun var oprigtigt glad, ikke mindst for at få sin søn tilbage, men lige så vel for at møde de venner der havde hjulpet ham igennem.. Også selvom hendes søn var en datter for tiden, og hans kæreste var en dreng.

"Men som et lille plaster på såret, har i lidt varm cider ved siden af"

Gryderetten var en velduftende, sammenkogt ret, der indeholdt både en god del kød, grøntsager og en urimelig mængde af fløde. Den havde stået og boblet over ilden længe, for selvom de kun havde fået træsker ske med til tallerkenerne, faldt kødet let fra hinanden.

Selv efter at have sat tallerkenerne og krusene af, blev hun stående lidt endnu. "Sådan! Lad mig vide hvordan det smager, og der er rigeligt hvor det kommer fra, hvis i skulle få lyst til en potion mere. I er trods alt i voksealderen" klukkede hun.
"Regler er godt, så længe det er mig der laver dem"
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Helli 22.12.2019 20:53
Det var ikke fordi Shiro søgte validering for hans valg i livet, men det var alligevel rart at vide, at hvad han havde gjort også havde hjulpet. Især nu når han ikke måtte komme hjem igen, pga. dette lille valg. "Det er jeg glad for," sagde han, med et lille smil på læberne.

Da Rofie nævnte at han kunne få et værelse for at få noget ro, rystede han på hovedet. Han var ret sikker på at han havde behov for at lave noget for at glemme tingene han ikke havde lyst til at tænke på. Jo hurtigere han fik en ny hverdag, jo hurtigere kunne sorgerne glemmes, og jo mindre behøvede de forhåbentlig snakke om de nye kropslige funktioner de havde fået. "Nej, nej, det er helt fint. Jeg tror bare jeg skal igang med noget, og så... går det hele nok af sig selv."

Shiro blinkede lidt ned på maden da Telma kom ind i det. Det var det første varme måltid han var blevet præsenteret for i dagevis, og der var endda varm cider ved siden af.
"Det er.... Det er mere end nok," kunne Shiro ikke lade vær med nærmest at kvække frem. Nu når der var mad på bordet, trådte han også lidt tættere frem, så han kunne finde en plads at sætte sig ved, så han kunne få lidt mad. Maven var allerede begyndt at rumle bare af at lugte maden.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 23.12.2019 19:46
Rofie sank lidt sammen som hun hørte sin mors stemme. "Jeg havde lidt tænkt mig at sige det var Kiles orden, men det skib er lidt sejlet med fløden nu" hun smilede lidt, teknisk set var det lidt deres skyld?

Duften af maden fik hende til at drømme sig tilbage til simplere tider, så som ikke at skulle lave mad hver dag... og hvor godt Telmas mad faktisk smagte. "Tak mor!" Smilede hun stort og gik ombord i den varme cider, det var noget der kun skete når det var koldt, men hun så frem til der hvert eneste år.

"Jeg tror du godt kan hente en portion til folk" klukkede hun "I ved som et kompormis, åh! Og mor! Shiro og Sofus vil gerne give en hånd her i bytte for husly, jeg er lidt kommet til at sige tak på forhånd" hun trak lidt på skuldrene, hovsa?
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

"Det var et uheld" indrømmede Sofus, og gjorde sig bedste for ikke at tiltække sig opmærksomhed - og potentielle vrede - var Rofies mor, men blev lettet, da samtalen hurtigt drejede hen på andre ting.

Sofus ventede ikke længe fra maden var sat på bordet, til han havde den første skefuld i munden. Det var svært ikke at være sulten når det duftede så godt! ... og når Shiros mave rumlede så højlydt.  "Jeg tager hvertfald gerne en potion til!" bekræftede Sofus hurtigt mellem to mundfulde.

Et bekræftende nik, og et skævt, håbefuldt smil, fulgte Rofies erklæring om at de gerne ville arbejde for føden - og beholde et tag over hovedet i samme omgang. Det var ikke at Sofus ikke havde andre muligheder. Professor Teallach ville sikkert ikke engang ligge mærke til hvis Sofus sov under et af bordrene hos ham. Men Sofus ville gerne blive tæt på Rofie, og selvom det virkede mere skræmmende end Kiles Orden, så ville han også gerne lærer hans familie at kende.
Det var han nød til, hvis han nogensinde skulle svarer ja til det spørgmål Rofie havde stillet for hvad der virkede som en evighed siden.
Telma

Telma

Sand Neutral

Alder / 224 år

Højde / 174 cm

Telma overhørte højtideligt Shiros vage protest, og smilede bredt "Jeg skal få en potion mere ud til jer om lidt så!" erklærede hun varmt, og stak bakken hun havde båret tingene ind på, under armen. 

Hendes blik faldt på Rofie, og dernæst på den unge blonde dreng, som hendes datter vist havde kaldt Sofus? Telma havde hvertfald gættet så meget, at det måtte være den kæreste der var blevet snakket om, også selvom de ikke var blevet ordenligt introduceret endnu. Det kunne vel undskyldes med Rofies noget pludselige krise, og de uventede gæster... Hun kunne vel forbarme sig over sine små pus.
"Og i skal ikke tænke på spejlet skat. Hendes Majestæt dronningen har lovet kompensation til alle berørt af Kiles Orden, og vi er trods alt mange berørte i den her familie!" klukkede hun lidt. Telma havde ikke nok skam i livet til ikke at udnytte det, ikke efter alt hvad hun og hendes børn havde været igennem. "Der skulle nok lige være til at få repareret spejlet" sagde hun og ruskede lidt op i Rofies hår.

Telmas klukken blev lidt en hjertelig latter da Rofie fortalte om den enighed teenagersne havde nået. "Når så det har du unge dame? Jamen så kan det være jeg bare skal gå på pension og lade dig tage over med det samme!" grinede hun jokende "Men! Spøg til side. Der er masser af ting der skal ordnes før kroen er helt oppe at køre igen, så jeg kan bestemt finde noget at lave til jer" sagde hun og så mellem Shiro og Sofus "I ligner begge drenge der ikke er bange for at arbejde for føden. Og hvilken mor ville jeg være hvis jeg sendte min datters venner på gaden!"
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Helli 28.12.2019 11:29
Hvis det ikke allerede havde lydt som en vag protest, så lignede det en, da Shiro for alvor begyndte at skovle mad ind i munden. Det var en underlig kombination af at forsøge at spise pænt og ordentlig som han havde brugt sit liv på at gøre, og så spise fordi han faktisk var rigtig sulten. Sult var jo ikke noget der havde været en ting de første 14 år af sit liv. Ikke sådan rigtig i hvert fald.

Shiro nikkede for at bekræfte at han ikke var bange for at arbejde for føden, og slugte også lige den mundfuld han havde været i gang med at tygge. ”Jeg er ikke så stærk, men jeg skal nok gøre mit bedste,” sagde han. Selvom mængden af andre ting han helelr ikke var god til, også var et hav af en liste. Desværre havde han ingen ide om hvad der var nyttige af evner når man skulle passe en kro, men muskler hjalp vidst i alle job, og det havde han i hvert fald ikke.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 28.12.2019 14:21
Rofie ruskede let i det sorte krøllede hår, for at rette på det rod hendes mor tydeligt havde lavet i det, selvom det nok kun var for hende at det føltes sådan. 
"Åh ja!" hun gravede lidt i sin taske og fandt et officielt udseende dokument frem og rakte det til hendes mor. Hun havde fået det fra en på paladset som et bevis på at det var ham der retmæssigt havde kroen og ingen andre "Her du får lige kroen igen, tak for lån!" smilede hun bare, for teknisk set havde det været hendes i et lille stykke tid nu. "Jeg tror at andre af mine søskende er bedre til den slags" klukkede hun med. 

"Ven og kæreste" rettede hun Telma før en rødmen blussede op i hendes kinder "Shiro er min ven og Sofus er min kæreste" uddybede hun. Hun var på ingen måde bange for at vise Sofus frem for resten af familien, selvom hun var lidt mere i tvivl om hvordan Sofus havde det med den slags.

"Jeg er sikker på at vi kan finde ud af noget Shiro! om det så er at hjælpe med maden eller vaske gulv" lød det opmuntrende fra hende, så længe at man ikke gav op skulle man nok få styr på det meste med tiden!
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus måtte anstrenge sig for ikke at fnise en smule som Rofie gav sin mor kroen igen. Det var sådan lidt flabet, men Rofies mor lod til at være sådan lidt mere med på den slags end de fleste voksne. Hun virkede sådan rimelig nede på jorden. Ikke at det gjorde Sofus mindre nervøs, selvom han ikke helt viste hvad han var nervøs over. At møde sin kærestes forældre?

Det var nok det.

Intet af det blev mindre pinligt da Rofie introducerede ham som sin kæreste. Hurtigt rejste Sofus sig op og strak hånden frem. "Ja, hej! Ehm, jeg er Sofus, Rofies kæreste.. selvom jeg normalt hedder Sofie, og er en pige. Sofie Sirenesang".

Nok havde Sofus brugt sin mors familienavn, Agerbo, så virkede det ikke som den bedste ide at lyve overfor sin kærestes mor første gang man mødte hende.. også selvom det kun ville være en halv løgn. Sådan.. Ish.
Efter den akavethed satte Sofus sig hurtigt ned igen, med ildrøde kinder.
Telma

Telma

Sand Neutral

Alder / 224 år

Højde / 174 cm

Telma løftede øjnbrynene noget da Rofie stak ham beviset på kroen. Hun åbnede det hurtigt og klukkede muntert. Minsandten om det ikke var netop det! "Jamen dog!" klukkede hun "Selv tak min skat! Og tak til jer alle for at have passet godt på den i mit fraværd" tilføjede hun med et blik rundt på de tre unge mennesker. Hvis halvdelen af hvad Rofie havde fortalt var sandt, havde de været igennem noget af en oplevelse. Men Telma skulle nok nå til bunds i hvad der helt præcist var sket i byen i hendes fraværd, det var sikkert og vist.

Rofies korrektion, og Sofus pludselig løse tunge, fik Telma til at le hjerteligt. Hun tog den unge knægts hånd eftertrykkeligt "Goddag Sofus Sofie Sirenesang der er en dreng.. men normalt er en pige. Jeg er Mor" klukkede hun, inden hun slap drengens hånd, og lod ham stege i sin egen akavethed lidt. Pinligheden var en af de mange privilegier ved at være mor.

Telma så dog ikke mere grund til at køre på den arme stakkel nu, og vendte i stedet sin opmærksomhed mod den næsten lige så nervøse, tydeligvis sultne, dreng Shiro. "Som min datter siger, så er der masser af opgaver. Der skal også løbes erindre og den slags, så jeg kommer altså til at stoppe dig i noget bedre tøj unge mand. Du ser herrens ud, og det går ikke når du arbejder for mig!" sagde hun bestemt, men også så drengen ikke blev i tvivl om at han ikke havde noget at skulle have sagt på emnet, og at hun selv ville stå for at anskaffe ham tøjet.
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Helli 29.12.2019 13:36
De ville jo nok før eller siden opdage at Shiro's evner ikke lagde sig naturligt op af kroarbejde, selvom han nok skulle gøre sit bedste, men evnerne man fik som komtesse var væsentlig anderledes end dem man fik som kromedhjælper, og han havde aldrig faktisk forsøgt at gøre noget rent. Han havde set en stuepige gøre det, men det var vidst væsentlig anderledes. Ikke at han turde nævne det.

Endnu engang slugte Shiro maden han havde i sin mund inden han begyndte at sige noget. "Oh, hvis det... ikke er til besvær?" kom det lidt usikkert med store øjne hen på Telma. Det var næsten som om at han var bange for at han fyldte for meget, og var for meget til besvær for nogen som helst. Han var blot så vant til at kunne fylde så lidt plads så muligt og være næsten usynlig, men det var bare så svært når man var i så dårlig stand som han var. Ærligtalt burde han nok også blive proppet i et bad inden han fik noget ordentlig tøj på.
"Mit navn er forresten også rigtig Shireen," blev der så tilføjet bagefter. "Jeg er også rigtig... en pige," han kiggede lidt hen på de to andre ofre fra alfen af. Det var jo næsten som en epidemi når de var hele tre om det.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 29.12.2019 18:13
Rofies ene hånd kolliderede med hendes pande, af alle ting hendes mor kunne have sagt så havde hun valgt at lave en far vittighed, det gik jo svømmende eller noget! "Når min mor ikke laver dårlige vittigheder er hun kromutter og bliver normalt kaldt Telma" valgte hun at uddybe, sendende hendes mor et blik der viste hvor lidt morsom hun havde fundet hende, for derefter at sende Sofus og Shiro et undskyldende blik, forældre var tilsyneladende skabt pinlige.

"Pish posh! der er jeg sikker på at det ikke er, vi kan sikkert finde både tøj og vand at vaske i, brønden udenfor virker ihvertfald sidst jeg tjekkede" lød det opmuntrende fra Rofie, hvad end Shiro havde været igennem så lød det ikke til at have været ret sjovt, så det mindste de kunne gøre var at sørge for at være her var rart!
Sofie

Sofie

Rebelsk Teenager

Neutral God

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 169 cm

Sofus forsøgte ikke at stønnede opgivende over Telmas joke, og sendte Rofie et medlidende blik. Sofie havde aldrig rigtig været udsat for den slags, men selv som pige havde hun eller aldrig kendt nogen hendes mor skulle møde, som hendes mor ikke havde kendt i forvejen. Det var lidt fordelen og ulempen ved at bo i en lille flække.

"Rart at møde dig TeLma" rømmede Sofus sig, og slog en hånd for munden som hans stemme knækkede midt i navnet. Hans skuldre trak sig op, og han gentog sin fremragende imitation af en skildpadde.
Telma

Telma

Sand Neutral

Alder / 224 år

Højde / 174 cm

Telma klukkede blot af sin datters små irritation, og rodede hendes hår op atter engang, lige som det lod til at være faldet på plads. Hun overhørte knækket i Sofus stemme, for Telmas opmærksomhed var langt mere på den rødhårede dreng-der-også-var-en-pige Shiro.

"Jamen det er godt at møde jer alle sammen, venner, veninder og kærester" klukkede hun, og fangede Shiro med blikket "Og jeg insistere" fastholdt hun og rynkede en smule på næsen. "Jeg tror dog ikke vandet fra brønden kan klarer ærter her skat" kommenterede hun til Rofie. "Jeg tror et varmt bad er nødvendigt!" sagde hun med et fast nik.

"Jeg for trukket noget vand og sat det over ilden. Så kan i få spist og falde til imens. Hvis jeg ikke lige er her, kan i bare tage mere i køkkenet selv" sagde hun med et varmt smil "Jeg tænker i kan finde det" tilføjede hun klukkende til Sofus og Shiro, og blinkede en gang med det ene øje af dem "Ellers kan i følge jeres næser!" drillede hun, inden hun lod de tre unge mennesker alene igen. De havde sikkert en masse der skulle snakkes om lod det til. Og Telma skulle finde ud af hvor pokker hun havde hørt navnet Shireen før.
Shireen Reier

Shireen Reier

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Helli 29.12.2019 19:41
Måske var det fordi Shiro havde mistet sin mor for nogle år tilbage, og havde ikke fået meget kærlighed fra sin far, men han havde ikke så stort et problem med at Telma virkede til at være en pinlig mor. Det var rart at føle noget familiær kærlighed om sig, og ikke blot hvad Rottebanden havde givet til hinanden.

Da Telma decideret insisterede på at han skulle have et bad, kom der et lidt forlegent smil på hans læber og han trak lidt på skuldrene. Han vidste jo godt at han ikke så godt ud, men et bad ville jo nok næsten være billigere, for at få det værste skidt af. Noget varmere tøj ville dog også måske hjælpe lidt på hans virkning når det kom til at arbejde, og han kunne godt forstå at ingen havde lyst til at se på ham som han så ud nu. Det var dog det bedste han kunne gøre.
"Tak,"" sagde han også, og så også taknemmelig ud. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle have gjort hvis ikke Telma, og Sofus, og Rofie ikke havde været der.
Rofus

Rofus

Væbner af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Erforias 30.12.2019 23:24
Meget hurtigt dækkede Rofie sin mund for at undertrykke et fnis som Sofus stemme knækkede, jo det var måske ikke helt fair at grine af det, så hurtigt sendte hun et meget undskyldene blik. For hun havde det ret skidt med at være kommet til det, men sket var desværre sket.
Ikke at hun så frem til at hendes egen stemme begyndte på det når hun blev sig selv igen, men så igen det var noget bedre end at døje med måneblod!

"Du har nok ret mor" gav hun sin mor ret, der ville nok også blive brug for sæbe hvis Shiro skulle blive helt ren. Som Telma fortsatte sit forsøg på humor trak Rofie på skuldrene og sendte de to andre et undskyldende blik, hendes mor kunne da godt være sjov, men så sjov var hun ikke "Tak mor!"

"Jamen erh, så har i mødt min mor, hun er lidt sin egen størrelse" lød det med et akavet smil "Det kunne være gået meget værre"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8