Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 03.12.2018 22:39
De mørk øjne var fokusere på hende, som han afventede hende valg. Da Leah trak tøjet ad, kunne Oswald studere hendes krop med hans øjne. Et smukt syn, uden tvivl. Alle væsner var smukke, på sin vis. Oswald var tiltrukket af alt hvad der havde et menneskelig udseende, elver, engle, andre dæmoner, mennesker, endda vampyrer til tider.

Han kunne lide det farlig ved de mørkere racer, men på samme tid kunne han være kærlig, dette kom dog altid efter sadismen og torturen. Normalt var det ikke hans nydelse som kom først, men tilbudt var fristende. Oswald bevægede en hånd op langs hendes krop indtil at hans finger kunne lukke sig omkring det ene bryst. ”Et fristende tilbud,” sagde han, med charme.

Da Leah rykkede sig tilbage på knæ foran ham, kunne han ikke gør andet end at lave en tilfreds lyd. Han tænkte sig om, ”Min ønske kan være farlige min kære,” sagde han kort. Han satte sig frem ad, indtil at han kunne rør siden ad hende ansigt med hans finger. Der fulgte et kys som ikke varede mere end sekunder, ”Fortælle, har du prøve at helt forsvarsløs ude at sand til kunne flytte dem?” sagde han med et drilsk smil. Oswald rettede sig hen til senge kanten, hvor han tog fat hans skjorte, ”Hænderne om på ryggen, indtil at jeg tillader det, kan du ikke bruge dine hænder, jeg binder dem fast og du må kun flytte dig ved hjælp af dine ben, når jeg er tilfreds binder jeg dig fri igen” sagde han som han kravlede om bagved hende for binde hende arme fast omme på ryggen.       
Leah

Leah

Danserinde - Healer - Jæger

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 03.12.2018 23:10
Det her var noget hun ikke havde prøvet før, så det gjorde også at hun var nysgerrig, meget endda, for hende vidste hun ikke hvad der skulle ske. Det var lidt spændende på samme tid, var hun lidt genert over det, hvorfor vidste hun ikke helt, måske var det følelsen af at hun ikke ville være god, og på den anden side, var det fordi bare fordi det var noget nyt det her. Hun bed sig lidt i underlæben, og langsomt kunne hun godt mærke at hendes arme blev bundet fast omme på hendes ryg, det gjorde det hele lidt mere interessant, og mystisk. Det var ikke fordi hun ikke kunne lide det, nej hun fandt det ganske spændende, og var spændt på, hvad der ville ske.

Så hun kunne kun bruge hendes ben, hvilket var svært lidt, men det endte med hun lå på ryggen i sengen, og spredte benene for ham, mens hun strakte kroppen en smule. Det var som det pirrede hende, det var som om hun ønskede han skulle røre mere ved hende, ja som om at hun ikke fik nok"Du er så fristende.. Det er svært at holde hænderne fra dig"lød det fra hende, mens hun lænede hovedet til siden, mens hun fortsat havde spredt benene for ham. Hun lod tungen glide hen over læberne, og gjorde ikke noget for at komme fri fra grebet, fordi det var noget hun godt kunne lide, der var noget intens, og sensuelt over det.

"Mens du holder mig fanget, kan jeg kun lokke dig ved hjælp af min stemme, og bevægelser"lød det fra hende, næsten hviskende, mens hendes øjne hvileder sig på ham. Hun sendte ham et bredt smil, og strakte kroppen lidt mere, og spredte så benene lidt mere for ham, så han faktisk havde udsyn til det hele, hvilket var meningen.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 03.12.2018 23:35
Da han var helt tilfreds med knuden, satte Oswald sig til rette. ”Du naturligvis også gør brug af din mund” sagde han, det ville han ikke stoppe Leah fra. Som hun lagde sig til rette, på bedst mulig måde, havde Oswald et åben udsyn til alle dele af hendes krop, han satte sig i mellem hendes ben, ind til at han kunne lænede sig frem bukke sig frem og pladser adskillig små kys på hende kind, der efter mund.

Den venstre hånd kom op og tog fat ved hendes skulder en smule hård, ikke nok til skade, men presset ville kunne mærkes, dertil var der de spidse negle som let kunne bore ind i huden og efterlad mærker hvis han ønskede det. Oswald forsatte hans kys ned langs halsen, på tidspunkt gik hans kys fra at være blide til skabe små mærker i huden. ”Ikke nok med du kan lokke med dine bevægelser, dit udseende er fristende nok i sig selv,” sagde han i en lav tone, før at han forsatte med at lave de små mærke.

Da han kom til hendes bryster, gik der ikke kort tid før en ledig hånd kom på for at masser det ene, i mens havde hans mund travle med det andet. En halv skandaløs lyd, komme fra Oswald. Det var nemt at forstå hans tanke gang, specielt når det kom til sex. Han havde helt klart en rolle som den passionerede elsker, men også som den holdte at andres opmærksomhed.

Oswald lod blidt hans tænder strejfe hendes bryst vorte, han havde ikke tænkte sig at bide hende der, den slags kunne være smertefuld for en der ikke var vane til de mere smertefulde nydelser i livet. I sted gik hans fokus længere ned at hendes krop, og da han kom til hendes underliv, var han drilsk nok til spring uden om er videre ned af hendes ben indtil at han bevæge sig opad igen.

”Fortælle mig skal mine finger give din nydelse, min tunge eller min pik?” sagde han som han kiggede ned på hendes krop og derefter ind i hendes øjne.           
Leah

Leah

Danserinde - Healer - Jæger

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 16.12.2018 14:29
Følelsen af de kys han plantede på hendes krop, og mund fik hende til at fremstamme nogle støn, og hun strakte halsen en smule. Hun havde lagt hovedet en anelse til den ene side, og lod blikket hvile sig på hende, det var svært ikke bare at ligge stille på sengen, men det var også svært for hende at røre ved ham end andre måde end med hendes mund. Hun kunne sagtens bevæge sig lidt med kroppen, for det var kun hænderne og armene som hun ikke kunne bruge. Med hendes ben spredte og ham imellem, fulgte hun hans bevægelser, fulgte med øjnene for at se hvad han lavede, og hvad han havde tænkt sig. Hans tunge, samt hænder kærtegnede hendes bryster, og krop, og det sendte små elektriske stød igennem hende, intet dårligt, tværtimod føltes det meget rart. 

Hans berøring kunne hun godt lide, og bed sig lidt i underlæben, mens hun strakte kroppen en smule, og lagde hovedet lidt tilbage, hun kunne mærke hvordan hendes ben langsomt var begyndt at ryste. Hun ville mærke mere, hun ville føle meget mere, allerede nu var hun blevet så tændt at hun blot ønskede mere. Hun stoppede med at bide sig i underlæben, og lå blot på sengen og kiggede op på ham, det var ikke meget hun kunne gøre, det var bestemt en udfordring. Dog havde Leah bestemt ikke noget imod det, fordi det var på en måde noget nyt for hende, så det var spændende og interessant, og det virkede som om at det var ham der bestemte og fik chancen for at prøve nogle ting af på hende, og det var intens og lokkende. Dog kunne hun sagtens lokke ham mere og mere med blot hendes udseende, og hun fik et smil frem da hun hørte ordene om at hendes udseende var nok, til at friste ham, hun fugtede læberne en smule, og lod hendes øjne hvile sig på ham"Du lokker mig med dine ord....Du får mig til"stoppede hun kort, hvor hun så sukkede nydende"Til at længes efter at mærke dig"fortsatte hun og lod blikket hvile lidt mere, før øjnene gled lidt ned ad hans overkrop.

Hun lod det ene ben glide langsomt op af siden på hans overkrop, og hun vred kroppen lidt mere, det var klart og tydeligt at hun var tændt, og bare ventede på at han ville røre mere ved hende. Hun ventede på at der skete mere, fordi hun længtes efter mere. Så lænede hun hovedet tilbage, og mens hænderne var bundet kunne hun mærke at fingrene fik taget fat i lagnet. Hun bed sig hårdt i læben, mens hun lukkede øjnene kort"Giv mig mere... mere af det hele...."lød det fra hende i en lokkende og lidt nydende hæs stemme. Hun fortsatte så med at lade benet glide lidt længere op ad hans overkrop på den ene side. Hun holdte øjnene lukket lidt endnu, og strakte kroppen en smule, mens hun så lod fingrene knuge sig fast om lagnet, mens følelsen af ham imellem hendes ben fik hende til at længtes efter mere, længtes efter at mærke ham fuldt ud"Din pik...Lad mig mærke dig"stønnede hun så, og drejede hovedet en smule hen mod ham, og åbnede så øjnene, hvor hun bare lå der og kiggede på ham. Øjnene hvilede sig på ham, og hun havde spredt mundvigene en smule, næsten som om hun skulle til at sige noget men der kom ingen ord ud. 
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 17.12.2018 20:19
Oswald smilede ved hendes ord, han nød de støn og lyde som Leah efterlod. Hendes ord dansede i hans tanker som han lød højre hånd rejse ned for rør hendes bagdel, hans finger pressede en smule hårdt ind i hendes hud, så hans negle kunne efterlade små røde mærke.

Oswald slap hans tag efter et øjeblik, ”Jeg holder af den lyst som der er i din stemme, men ingen som jeg elsker, går fra mig uden et mærke eller et ar,” sagde han en smule kølig. Hvis Leah ville opleve alt som han var, ville kun komme til at have et ar eller flere mærker som viste at hun havde været hans, selv hvis det kun var for denne ene gang.
Oswald lægede sig ind over hende, hans kørt sin hånd fra hendes røv og imod hendes underliv. Hvor han efterlod sin hånd, hans tumle finger dansede hen over de bløde folder som han gave opmærksomhed, hans blik var dog på hendes. Et blik af lyst, trang og sulte efter at sadisme, som Oswald ville give hende.

Han var ikke hjerteløs over for hans elsker, på ingen måde. Han tog sig altid god tid til at pine, og elske dem der efter. Oswald bevægede sin fri hånd op til hendes skulder, lige en smule over venstre bryst, hvor hans negle kigge bore ind i huden indtil små sår blev synlige. ”Mit mærke vil altid minde dig om, at du nok aldrig møder en som mig igen” sagde han i en arrogant stemme, som han slap grebet fra hendes skulder.
De små røde dråber klæde Leah krop som Oswald stoppede bevæge fingeren nede i mellem hendes ben. ”Sig at du vil have mere, sig at der er ingen der ingen som mig”.
Oswald Kruger

Oswald Kruger

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2536 år

Højde / 183 cm

Raider 22.04.2019 17:03
//Afslutte efter aftale 
0 0 0

Chatboks