Leah
Danserinde - Healer - Jæger
Følelsen af de kys han plantede på hendes krop, og mund fik hende til at fremstamme nogle støn, og hun strakte halsen en smule. Hun havde lagt hovedet en anelse til den ene side, og lod blikket hvile sig på hende, det var svært ikke bare at ligge stille på sengen, men det var også svært for hende at røre ved ham end andre måde end med hendes mund. Hun kunne sagtens bevæge sig lidt med kroppen, for det var kun hænderne og armene som hun ikke kunne bruge. Med hendes ben spredte og ham imellem, fulgte hun hans bevægelser, fulgte med øjnene for at se hvad han lavede, og hvad han havde tænkt sig. Hans tunge, samt hænder kærtegnede hendes bryster, og krop, og det sendte små elektriske stød igennem hende, intet dårligt, tværtimod føltes det meget rart.
Hans berøring kunne hun godt lide, og bed sig lidt i underlæben, mens hun strakte kroppen en smule, og lagde hovedet lidt tilbage, hun kunne mærke hvordan hendes ben langsomt var begyndt at ryste. Hun ville mærke mere, hun ville føle meget mere, allerede nu var hun blevet så tændt at hun blot ønskede mere. Hun stoppede med at bide sig i underlæben, og lå blot på sengen og kiggede op på ham, det var ikke meget hun kunne gøre, det var bestemt en udfordring. Dog havde Leah bestemt ikke noget imod det, fordi det var på en måde noget nyt for hende, så det var spændende og interessant, og det virkede som om at det var ham der bestemte og fik chancen for at prøve nogle ting af på hende, og det var intens og lokkende. Dog kunne hun sagtens lokke ham mere og mere med blot hendes udseende, og hun fik et smil frem da hun hørte ordene om at hendes udseende var nok, til at friste ham, hun fugtede læberne en smule, og lod hendes øjne hvile sig på ham
"Du lokker mig med dine ord....Du får mig til"stoppede hun kort, hvor hun så sukkede nydende
"Til at længes efter at mærke dig"fortsatte hun og lod blikket hvile lidt mere, før øjnene gled lidt ned ad hans overkrop.
Hun lod det ene ben glide langsomt op af siden på hans overkrop, og hun vred kroppen lidt mere, det var klart og tydeligt at hun var tændt, og bare ventede på at han ville røre mere ved hende. Hun ventede på at der skete mere, fordi hun længtes efter mere. Så lænede hun hovedet tilbage, og mens hænderne var bundet kunne hun mærke at fingrene fik taget fat i lagnet. Hun bed sig hårdt i læben, mens hun lukkede øjnene kort
"Giv mig mere... mere af det hele...."lød det fra hende i en lokkende og lidt nydende hæs stemme. Hun fortsatte så med at lade benet glide lidt længere op ad hans overkrop på den ene side. Hun holdte øjnene lukket lidt endnu, og strakte kroppen en smule, mens hun så lod fingrene knuge sig fast om lagnet, mens følelsen af ham imellem hendes ben fik hende til at længtes efter mere, længtes efter at mærke ham fuldt ud
"Din pik...Lad mig mærke dig"stønnede hun så, og drejede hovedet en smule hen mod ham, og åbnede så øjnene, hvor hun bare lå der og kiggede på ham. Øjnene hvilede sig på ham, og hun havde spredt mundvigene en smule, næsten som om hun skulle til at sige noget men der kom ingen ord ud.