Glædesspam v2

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 20.05.2022 16:54
Jeg har en god dag, og synes ikke alt er håbløs lige nu. Det i sig selv gør mig gør mig faktisk ret glad!
Shhh, tænk hvis mor så med!
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 30.06.2022 23:05
Så i dag har været en dum dag som min farmor kaldte det. Jeg har en pinterest-tavle af ting, der ofte hjælper, og det virkede også i dag <3

Tænkte jeg ville dele den her, hvis nu nogen skulle have brug for den: https://pin.it/3SBS4Gm

Du er et dejligt menneske <3
Erforias

Erforias

Kakaomancer

2210
karakterer

Erforias 31.07.2022 21:59
Jeg er faldet i et bardcore hul men der er altså noget hyggeligt ved morderne sange lavet om til at lyde som noget fra en fantasy setting! :D

Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 19.09.2022 11:19
Efter en alt for lang periode uden min ADHD medicin, skal jeg ENDELIG starte på noget nyt! Det bliver jo mega fantastisk ikke at være træt hele tiden XD
Og jeg fik 10 til min eksamen i fredags?!?!
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 04.10.2022 12:57
Det er ikke nogen hemmelighed at jeg har været stresset og haft det en smule øv på det seneste, MEN!

Jeg blev LANGT OM LÆNGE indstillet til ressource forløb gennem jobcenteret, hvor jeg kommer til at arbejde mere med mig selv og komme på rette fod igen! 

Jeg er så lykkelig!
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 04.10.2022 20:55
Jeg har holdt fri fra at være voksen og ansvarlig, og i stedet arbejde med hvad jeg har lyst til. Det gør mig noget mere glad at lave ting jeg brænder for, end ting der er ansvarlige.. <.<...>.>...<.<
I dag har jeg lavet et dansende æble 8) 

Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 08.10.2022 18:40
Vil bare lige fortælle hvor sindssygt glad jeg bliver af Asha og Beon når de er dumme sammen! ❤️

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 14.10.2022 19:34
Vi har endelig fået kat <3 
Sig hej til Holly! 

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 20.10.2022 13:49
Har ENDELIG fået svar angående min knæskade, som jeg fik d 20 september.. Lægerne var sikker på dengang, at et stykke af menisken havde revet sig løs og sat sig fast. Men Mr scanningen har jeg fået, at vide idag fortæller, at jeg har en skade på menisken. Jeg ved ikke hvilken, og tvivler på det er begge menisker. 

Min læge sender henvisning til ortopædkirurgisk afdeling, og jeg bliver indkaldt. Jeg er så glad og lykkelig for, at jeg endelig ved hvad der er galt med mit knæ, for jeg haft mistanke om det var noget med menisken. Jeg glæder mig VILDT meget til at kunne komme til at gå, støtte og komme udenfor en dør igen. Så nu skal mit knæ bare laves, og det bliver godt <3
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 22.10.2022 17:10
Jeg har fået 3 nye små pels totter, i form af baby rotte drenge <3 Så nu har jeg 6 i alt. Mit liv er komplet 

De nye navne er Frodo, Sadoc & Durin <3 

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg er totalt sent på den, men jeg har fået hund! Hector blev 1 år i søndags, og han er bare den skønneste! :D

TheEvilQueen

863
karakterer

Det her er Hector btw. =)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 30.10.2022 21:21
Sååeeh... jeg fik mig lige et godt grin af at se en YouTuber lege med en AI tekst-til-billede ting, og jeg ville da lige dele det med resten! xD

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 31.10.2022 21:17
Jeg fik endelig fødselsdagsgave fra kæresten (havde fødselsdag d 25 oktober) så nu er vi blevet forældre til denne lille pelsbold :*❤️ Han er alt for cute! Lille bette skat, som hedder Speedy Conzales! Men vi kalder ham Speedy hehe ❤️☺️ Ejmen en skøn og fantastisk gave, vi elsker ham allerede så højt! 

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 11.11.2022 12:28
Forundersøgelse hos lægen angående knæskaden, gik godt udover lidt dårlige nyheder føler jeg. Har lidt blandede følelser omkring det hele.. MEN jeg vælger, at være optimistisk og positiv, og skal da heldigvis opereres d 21 i måneden her. Skal snakke med en anæstesisygeplejerske i næste uge, omkring bedøvelse og medicin and all that stuff. Så jeg satser og håber virkelig meget på, at jeg inden jul og nytår kan komme til at gå på benet igen (har jeg ikke kunne siden d 20 september) Så jeg håber på alt godt, og på det bedste <3

OG så vil jeg lige sige, tusind tak til de skønne venner, veninder og familie for at være der for mig, i onsdags hvor jeg blev single. Det er bestemt ikke fedt lige nu, og det er hårdt. Men det gode er at mig og eks kæresten fortsat er gode venner, som vi var før vi blev kærester. Så nu skal jeg bare være mig, fokusere på mig selv, min uddannelse, hamster self også hehe! og så må vi se hvad tiden bringer <3
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 18.11.2022 09:55
Et lille Holly billede at nyde på en fredag <3 

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 20.11.2022 16:45
Jeg fik denne her tegning tidligere af en af mine venner, fordi jeg snakkede om Fareed og hans.... tilgang til hans søn og hustru, og min ven havde et par ting at sige om ham (udover at de elskede ham). Og så var der også en hurtig lille sketch a både mig og dem på tegningen. Bliver bare så glad af at se på den xD

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 05.12.2022 20:17
Efter at boet sammen med eks kæresten siden vi blev kærester til, at vi slog op d 9 November, har jeg endelig fra idag egen lejlighed. Det bliver bare lidt nemmere at vi bor hver for sig (vi er fortsat gode venner) jeg trænger til mit eget sted, og få lidt mere ro på det hele, og alting. Så fra d 1 Januar flytter jeg i egen lejlighed, og jeg glæder mig sindssyg meget!! <3
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 12.12.2022 15:43
Jeg har efterladt mini ænder rundt på hele skolen, fordi det er hyggeligt og folk kan få det sjovt med at finde skyldneren.
Der er allerede flere der går og gætter hvem det mon kan være, jeg er blevet kendt som badeandsnissen, og en lærer har delt denne besked på vores teams XD

Folk kan få lov til at gætte hele ugen, inden jeg afslører mig selv på fredag :D
Jeg elsker det <3
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 16.12.2022 13:46
Som afslutning på hele andemysteriet på skolen, har jeg i dag afsløret mig selv og min lille hjælper :D
Det har været så dejligt at se hvor meget folk har hygget sig med det, og har åbenbart givet lærerne flere idéer til næste år, hvor jeg ikke er der XD
Hurtigsvar Besvar 7 7

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7